Gautier is ook maar klein.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Blik is recyclebaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.
Zal denk ik wel weer iets gaan oplopen. Maar sowieso worden ze voor die klim gegrepen.quote:
Is toch al zo?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?
Als je het recycled wel ja, als zwerfafval duurt het 80 tot 1 miljoen jaar.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef TLC het volgende:
snotver als die 2 andere die op 1 seconde staan niet waren meegereden hadden ze gewoon weg kunnen blijven
Ja dat bedoelde ikquote:
Die grote flessen zouden ze niet opeens spontaan wel gaan inleveren bij de wagen. Of ze moeten bonificatie seconden geven als statiegeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.
[..]
Als je het recycled wel ja, als zwerfafval duurt het 80 tot 1 miljoen jaar.
En komende drie weken dus ook dezelfde omgeving, want hetzelfde land.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is gewoon weer dezelfde omgeving, want tzelfde eiland.
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/shiva#tab_2quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grote flessen zouden ze niet opeens spontaan wel gaan inleveren bij de wagen. Of ze moeten bonificatie seconden geven als statiegeld.
Zo wil ik het zien. Ik ben trots op de makers ervan.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/shiva#tab_2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |