Dat hoort inderdaad ook weer niet zo te zijn. Iedereen moet lekker kijken wat hij/zij wil.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Niet met D&D om kunnen gaan
Maar waarom dan die vraag? Waarom kunnen sommigen er niet mee omgaan dat anderen D&D met graagte bekijken?
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet goed schoongemaakt, krijg je met dat hergebruik hè
Precies, smaken verschillenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort inderdaad ook weer niet zo te zijn. Iedereen moet lekker kijken wat hij/zij wil.
Ja, of gewoon zelf solliciteren op die baan ipv dat eeuwige gezeik op die 2 bij de NOSquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillenSommige kunnen met D&D lachen, andere vinden de Belg fijn en de rest vindt wel wat anders.
Juist. Al moet kritiek op het commentaar uiteraard wel gewoon kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillenSommige kunnen met D&D lachen, andere vinden de Belg fijn en de rest vindt wel wat anders.
Die komen dan ook niet echt voor een klassementquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gendt gelost? Ik wist dat hij niet goed in vorm was, maar als ie zo rijdt, dan is de enige hoop voor Vacansoleil op een redelijk klassement ook gedoemd te mislukken. Wat een treurigheid rondom dat team.
Maag- en darmproblemenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gendt gelost? Ik wist dat hij niet goed in vorm was, maar als ie zo rijdt, dan is de enige hoop voor Vacansoleil op een redelijk klassement ook gedoemd te mislukken. Wat een treurigheid rondom dat team.
Gisteren ook al toch? Poels is nu hun enige hoop op een goed klassement.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat heeft bij de NOS niet zoveel zinquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, of gewoon zelf solliciteren op die baan ipv dat eeuwige gezeik op die 2 bij de NOS
Ik weet niet hoor, maar De Gendt heeft vooraf aan dit seizoen zijn seizoen afgestemd op de tour. Kun je wel meteen een triest gezicht trekken..quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komen dan ook niet echt voor een klassement.
Dat ook inderdaad, ga maar eens drie weken een paar uur per dag zo'n etappe verslaanquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, of gewoon zelf solliciteren op die baan ipv dat eeuwige gezeik op die 2 bij de NOS
Dat is de kwaliteit van Ambro.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar De Gendt heeft vooraf aan dit seizoen zijn seizoen afgestemd op de tour. Kun je wel meteen een triest gezicht trekken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |