quote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft een andere UI willen nemen?
ja zeg datquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh ja, ik moet biologie inhalen. Maar dan moet ik eerst met zo'n onbekende lerares afspreken en dat vind ik best eng, hoe doe ik dat? Zeg ik dan ; 'Hoi, Ik kom om 4 vwo biologie in te halen.' ?
Of wat zeg ik !?
Wat is daar eng aanquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh ja, ik moet biologie inhalen. Maar dan moet ik eerst met zo'n onbekende lerares afspreken en dat vind ik best eng, hoe doe ik dat? Zeg ik dan ; 'Hoi, Ik kom om 4 vwo biologie in te halen.' ?
Of wat zeg ik !?
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemdequote:Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is daar eng aanHet is niet voor een date ofzo
Ik ook maar niet aan een lerares biologiequote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemde
vraag de wegquote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemde
LACH ME NIET UIT!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook maar niet aan een lerares biologie
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
Gaap gaap gaap. Schoonmaakster maakt lawaai. Ik ben wakker!
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Vandaag shoppen in Amsterdam.
Zal wel een cadeautje voor jullie meenemen, grgr.
Niet alleen bij meisjes, ook wel bij echt nieuwe dingen zoals bij jou sportschoolquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LACH ME NIET UIT!![]()
Waar heb jij het dan bij, alleen bij meisjes? Ik heb het gewoon bij alles nieuw, vond het ook best eng bij de sportschool, maar als ik eenmaal binnen ben dan is het niet meer eng :/
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Vandaag shoppen in Amsterdam.
Zal wel een cadeautje voor jullie meenemen, grgr.
Ja, maar het is een docent die ik zeg maar niet ken!!!!!! Maakt het dan niet begrijpelijker ?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet alleen bij meisjes, ook wel bij echt nieuwe dingen zoals bij jou sportschoolHeb dinsdag soort sollicitatie, ben ik ook wel zenuwachtig voor
Maar docenten, is toch iets anders.
Hoi nachtbrakertjequote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
Gaap gaap gaap. Schoonmaakster maakt lawaai. Ik ben wakker!
Ik proef de verliefdheid gewoon, maar wat gebeurde er nou op pag 6 en 7, ik snap het nietquote:
Nee het blijft een docentquote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het is een docent die ik zeg maar niet ken!!!!!! Maakt het dan niet begrijpelijker ?
Maar toch leuk dat ik niet de enige ben hierNaja, niet leuk voor jou, sorry!
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docentenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon neer op docenten ofzo!
Zou ik ook moeten doen.
ik wel voor eentje :s die haat mijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docenten
Ik ken echt niémand die bang is voor een docent.
Hoe proef je dat? Ik proef niks namelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik proef de verliefdheid gewoon, maar wat gebeurde er nou op pag 6 en 7, ik snap het niet
Zou goed kunnen allebei knap gr grquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben jij mijn neef, broer, nicht of wat dan ook?
oh leuk! ja ook goed! gister relaxdagje gehad, nog lekker 3 daagjes vrij waarvan 2 met Tax dus is wel leukquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Goeddagje vrij en net pas wakker
![]()
Gister familiedag gehad, was leuk
en met jou?
Ja maar jouw tastebuds proeven alleen zoet, zout, zuur en bitter!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe proef je dat? Ik proef niks namelijk
Oquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar jouw tastebuds proeven alleen zoet, zout, zuur en bitter!
Lach me niet uit!! Ehhhh jij jij jij bent vast ook wel ergens bang voor waar ik niet bang voor ben!!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docenten
Ik ken echt niémand die bang is voor een docent.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is je broer!!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vast welquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lach me niet uit!! Ehhhh jij jij jij bent vast ook wel ergens bang voor waar ik niet bang voor ben!!
Oh dat zong ik ook altijd T.Tquote:
GEKKE BLIKJES OMGquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
Mega Force energy drink heeft een vieze nasmaak
Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+quote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope geen 16 jarigen jongens waren er gisteren
Oeh dat klinkt als een goed begin van de weekquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh leuk! ja ook goed! gister relaxdagje gehad, nog lekker 3 daagjes vrij waarvan 2 met Tax dus is wel leuk
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een goed begin van de week
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+
Maar mijn vader is dan ook veel jonger dan zijn broers en zussen.
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.
lui beest ik
Dat was op gister @ AHquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
GEKKE BLIKJES OMG
Daarom Euroshopper energy.
verder vind ik de nasmaak van megaforce wel meevallen
Ik heb geen idee wie wat is aan deze kant van de familiequote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemen
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenik heb vorige week ook maar 3 dagen gewerkt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
Alleen rijbewijsquote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Tax en promi in een aygoquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
quote:
rijbewijs heb ik wel van mijn ouders gehad.quote:
Hey schatjonquote:
Lingerie voor vannacht?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Groetjes, je vriend nodig
hoiquote:
Hotttttquote:
Oh, ik wil hem ook kennen, ik hoop dat ik groen ben!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef TienVingers het volgende:
Ik ken iemand die geeft je persoonlijkheid kleurtjes
Ze heeft potjes met kleuren vloeistof en het potje dat jij als eerste kiest is je persoonlijkheid ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem ook kennen, ik hoop dat ik groen ben!
Oh dat is onzin :/quote:Op maandag 1 juli 2013 12:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze heeft potjes met kleuren vloeistof en het potje dat jij als eerste kiest is je persoonlijkheid ofzo
Spaghetti?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
Help, ik moet boodschappen doen maar weet niks om vanavond te eten. Gr gr
haricotverts met spek, aardappelschijfjes en boomstammetjesquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
Die 24-uurs bloeddruktest.quote:
Wat LMI zegt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
Lasagnequote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
Uh, wat?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haricotverts met spek, aardappelschijfjes en boomstammetjes
krabquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
Oh, dat is wel minder. Heb je je arm in een verkeerde houding dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die 24-uurs bloeddruktest.
Dat ding pompt elke 20 minuten, maar als er een fout in de meting zit probeert die het na 2 minuten weer.. Als dat 3 keer achter elkaar gebeurt doet je arm best wel pijn.
soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry danquote:
Volgensmij welquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Heb je je arm in een verkeerde houding dan?
xcachetburger :squote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
krokante krab
krabburger
broodje krab
tosti krab hawai
Mooie omschrijvingquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry dan)
O, dat ken ik wel ja. Goede tip. Maar lust het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry dan)
Wat vind je er dan niet lekker aan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, dat ken ik wel ja. Goede tip. Maar lust het niet
Wat daarvan lust je niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha dan houdt het opquote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren live op tv gezien, echtquote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet echt een voetbal fan, maar dit is gewoon awesome.
Donut!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
Zal ik nog een donut nemen of een oreo koekje?
Nee hoor. Dat zie je mij hier niet zeggen haha.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van de vette happen?
Truequote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat zie je mij hier niet zeggen haha.
het zijn geen sperziebonenquote:
*Beter danquote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk wel beter als mij
Die is goedquote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet echt een voetbal fan, maar dit is gewoon awesome.
Welke sport(en) vind je dan wel leuk?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die is goed.
Maar eigenlijk is voetbal wel stom hoor...
Vrouwen hebben een keer gelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar eigenlijk is voetbal wel stom hoor...
overtreffende trap is dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wacht wat nu ben ik in de war. Ik dacht juist dat 'dan' fout was
Ik maak dezelfde fout morgen weer waarschijnlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overtreffende trap is dan.
beter dan, groter dan.
Gelijkwaardig is even groot als
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overtreffende trap is dan.
beter dan, groter dan.
Gelijkwaardig is even groot als
Eiquote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Sla met ei, feta, tomaat, aardappeltjes erbij en een lekker stukje vleesideale maaltijd
Lekker stukje vlees is biefstukquote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Sla met ei, feta, tomaat, aardappeltjes erbij en een lekker stukje vleesideale maaltijd
Ik ben beter dan jij bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef xcachet het volgende:
Beter dan ik ben.
Even oud als jij bent.
Gewoon 'ben/bent' erachter kunnen zetten
Hockeyquote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Welke sport(en) vind je dan wel leuk?
Aka ps3?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanmiddag maar eens een pakketje op de post doen
Natuurlijk nietquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Prima zolang je dan geen bierdrinkende sloerie bent
Is PostNL gestopt met staken dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanmiddag maar eens een pakketje op de post doen
Siquote:
Het is te hopen voor Aldo van welquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen met aardbei en 2 andere dingen die ik vergeten ben
Deze 2quote:
Ik kom er al aan!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, mag je ook de meisjeskleedkamer in
Oeh klinkt gezelligquote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel wat voor nodig denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom de dames assistentie gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Vergeet niet om GEEN onderbroek aan te doen
Is wel meer dan gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom mij met hardlopen maar even assistentie geven danquote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kom de dames assistentie geven![]()
Ze moeten wel goed getraind zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom mij met hardlopen maar even assistentie geven dan
Wat is je beste run?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je van die yogapants?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar heb jij assistentie voor nodig dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en anders kan ik ook nog wel assistentie gebruiken.
LMI is al van mijquote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en anders kan ik ook nog wel assistentie gebruiken.
Ik heb dan genoeg te kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is geen tieten kijken, maar hard werken. Ik zou daar geen zin in hebben......
Met sporten.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar heb jij assistentie voor nodig dan?
Adora, als jij een fiets voor me regelt kom ik je misschien wel aanmoedigenquote:
het alleen voor tieten doenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is geen tieten kijken, maar hard werken. Ik zou daar geen zin in hebben......
Keuze is al gemaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Delen. Jij pikt alle leuke jongens hier al in
.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Delen. Jij pikt alle leuke jongens hier al in
.
Wss,ben ik kleiner dan jijquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is 9 minuten langzamer dan ik, maar toch goed dat je dat hebt volgehouden
Fokkers leuke jongens noemenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Delen!. Jij pikt alle leuke jongens hier al in
.
Ja kloptquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is wel meer dan gezellig![]()
Wat gebeurt daar allemaal danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:14 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
1 meter 94. Ik hoop dat je kleiner bent dan dat
Ik voel me beledigd.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |