Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+quote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope geen 16 jarigen jongens waren er gisteren
Oeh dat klinkt als een goed begin van de weekquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh leuk! ja ook goed! gister relaxdagje gehad, nog lekker 3 daagjes vrij waarvan 2 met Tax dus is wel leuk
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een goed begin van de week
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+
Maar mijn vader is dan ook veel jonger dan zijn broers en zussen.
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.
lui beest ik
Dat was op gister @ AHquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
GEKKE BLIKJES OMG
Daarom Euroshopper energy.
verder vind ik de nasmaak van megaforce wel meevallen
Ik heb geen idee wie wat is aan deze kant van de familiequote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemen
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenik heb vorige week ook maar 3 dagen gewerkt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
Alleen rijbewijsquote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Tax en promi in een aygoquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
quote:
rijbewijs heb ik wel van mijn ouders gehad.quote:
Hey schatjonquote:
Lingerie voor vannacht?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Groetjes, je vriend nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |