quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
Gaap gaap gaap. Schoonmaakster maakt lawaai. Ik ben wakker!
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Vandaag shoppen in Amsterdam.
Zal wel een cadeautje voor jullie meenemen, grgr.
Niet alleen bij meisjes, ook wel bij echt nieuwe dingen zoals bij jou sportschoolquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LACH ME NIET UIT!![]()
Waar heb jij het dan bij, alleen bij meisjes? Ik heb het gewoon bij alles nieuw, vond het ook best eng bij de sportschool, maar als ik eenmaal binnen ben dan is het niet meer eng :/
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Etsu het volgende:
Vandaag shoppen in Amsterdam.
Zal wel een cadeautje voor jullie meenemen, grgr.
Ja, maar het is een docent die ik zeg maar niet ken!!!!!! Maakt het dan niet begrijpelijker ?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet alleen bij meisjes, ook wel bij echt nieuwe dingen zoals bij jou sportschoolHeb dinsdag soort sollicitatie, ben ik ook wel zenuwachtig voor
Maar docenten, is toch iets anders.
Hoi nachtbrakertjequote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
Gaap gaap gaap. Schoonmaakster maakt lawaai. Ik ben wakker!
Ik proef de verliefdheid gewoon, maar wat gebeurde er nou op pag 6 en 7, ik snap het nietquote:
Nee het blijft een docentquote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het is een docent die ik zeg maar niet ken!!!!!! Maakt het dan niet begrijpelijker ?
Maar toch leuk dat ik niet de enige ben hierNaja, niet leuk voor jou, sorry!
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docentenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon neer op docenten ofzo!
Zou ik ook moeten doen.
ik wel voor eentje :s die haat mijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docenten
Ik ken echt niémand die bang is voor een docent.
Hoe proef je dat? Ik proef niks namelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik proef de verliefdheid gewoon, maar wat gebeurde er nou op pag 6 en 7, ik snap het niet
Zou goed kunnen allebei knap gr grquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben jij mijn neef, broer, nicht of wat dan ook?
oh leuk! ja ook goed! gister relaxdagje gehad, nog lekker 3 daagjes vrij waarvan 2 met Tax dus is wel leukquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Goeddagje vrij en net pas wakker
![]()
Gister familiedag gehad, was leuk
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |