quote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft een andere UI willen nemen?
ja zeg datquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh ja, ik moet biologie inhalen. Maar dan moet ik eerst met zo'n onbekende lerares afspreken en dat vind ik best eng, hoe doe ik dat? Zeg ik dan ; 'Hoi, Ik kom om 4 vwo biologie in te halen.' ?
Of wat zeg ik !?
Wat is daar eng aanquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ehh ja, ik moet biologie inhalen. Maar dan moet ik eerst met zo'n onbekende lerares afspreken en dat vind ik best eng, hoe doe ik dat? Zeg ik dan ; 'Hoi, Ik kom om 4 vwo biologie in te halen.' ?
Of wat zeg ik !?
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemdequote:Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat is daar eng aanHet is niet voor een date ofzo
Ik ook maar niet aan een lerares biologiequote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemde
vraag de wegquote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal wel social anxieties zijn ofzo, of wat dat dan ook is in het Nederlands. Ik heb vaak moeite met dingen voor de eerste keer vragen aan een vreemde
LACH ME NIET UIT!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook maar niet aan een lerares biologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |