Ja maar jouw tastebuds proeven alleen zoet, zout, zuur en bitter!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe proef je dat? Ik proef niks namelijk
Oquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar jouw tastebuds proeven alleen zoet, zout, zuur en bitter!
Lach me niet uit!! Ehhhh jij jij jij bent vast ook wel ergens bang voor waar ik niet bang voor ben!!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kijk niet op ze neer, natuurlijk niet, maar om nou bang te zijn voor docenten
Ik ken echt niémand die bang is voor een docent.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben jij mijn neef, broer, nicht of wat dan ook?
Het is je broer!!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben jij mijn neef, broer, nicht of wat dan ook?
Vast welquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lach me niet uit!! Ehhhh jij jij jij bent vast ook wel ergens bang voor waar ik niet bang voor ben!!
Oh dat zong ik ook altijd T.Tquote:
GEKKE BLIKJES OMGquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
Mega Force energy drink heeft een vieze nasmaak
Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+quote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope geen 16 jarigen jongens waren er gisteren
Oeh dat klinkt als een goed begin van de weekquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh leuk! ja ook goed! gister relaxdagje gehad, nog lekker 3 daagjes vrij waarvan 2 met Tax dus is wel leuk
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een goed begin van de week
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier waren voornamelijk oudere neven en nichten, de meeste zijn 25+
Maar mijn vader is dan ook veel jonger dan zijn broers en zussen.
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoef deze week alleen donderdag vrijdag en zaterdag te werken.
lui beest ik
Dat was op gister @ AHquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
GEKKE BLIKJES OMG
Daarom Euroshopper energy.
verder vind ik de nasmaak van megaforce wel meevallen
Ik heb geen idee wie wat is aan deze kant van de familiequote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was de oudste van de <25 jarigen. Nouja scheelt 2 maand met mijn achterneef of hoe ik hem ook moet noemen
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook wel wat vrij gunnenik heb vorige week ook maar 3 dagen gewerkt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
Alleen rijbewijsquote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
Krijgen jullie ook je rijbewijs en auto van je ouders?
Tax en promi in een aygoquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen deze zomer.
Toyota aygo
quote:
rijbewijs heb ik wel van mijn ouders gehad.quote:
Hey schatjonquote:
Lingerie voor vannacht?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Groetjes, je vriend nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |