soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry danquote:
Volgensmij welquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Heb je je arm in een verkeerde houding dan?
xcachetburger :squote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
krokante krab
krabburger
broodje krab
tosti krab hawai
Mooie omschrijvingquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry dan)
O, dat ken ik wel ja. Goede tip. Maar lust het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soort sperziebonen met spek eromheen (met 4 stuks in een spekreep) aardappelschijfjes en boomstammetjes (vlees, of was je ook vegetarier? sorry dan)
Wat vind je er dan niet lekker aan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, dat ken ik wel ja. Goede tip. Maar lust het niet
Wat daarvan lust je niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha dan houdt het opquote:Op maandag 1 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren live op tv gezien, echtquote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet echt een voetbal fan, maar dit is gewoon awesome.
Donut!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
Zal ik nog een donut nemen of een oreo koekje?
Nee hoor. Dat zie je mij hier niet zeggen haha.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van de vette happen?
Truequote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat zie je mij hier niet zeggen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |