Het is nu niet alsof alleen Russen en Turken aan de doping zitten hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef TheArt het volgende:
En weer wat positieve Russen, je verwacht het niet hč.
Bij Artem Ovechkin, Roman Maikin en Andrey Solomennikov is een verboden stof in urine/bloed (staat er niet precies) gevonden. Om welke stof het gaat, staat niet in het artikel. De verboden stof is ontdekt bij controles tijdens het Russisch kampioenschap. Met deze drie positieve gevallen staat de teller voor Rusvelo dit seizoen op 4. Omdat ze lid zijn van de MPCC zouden ze dus, als de B-stalen het verdict bevestigen, een maand niet aan koersen mogen deelnemen.
Theunisse is mental coach van Rusvelo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is nu niet alsof alleen Russen en Turken aan de doping zitten he
Team manager Ekimov en 'mental coach' Gert-Jan Teunisse![]()
In elk geval vorig seizoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Theunisse is mental coach van Rusvelo?
Een vriend van me heeft dit voorjaar in Bulgarije gekoerst. Hij zei ook dat het een tikkie ongeloofwaardig was daarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef marcodej het volgende:
Brammeier koerst op dit moment in China:
[ afbeelding ]
Geen verrassing. Een 100m loop je niet uit zonder doping.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
SPT / Topsprinter Gay betrapt op doping, niet naar WK Atletiek.
Idd. Ze moeten het maar eens inkorten tot 80 meter. Dit is onmenselijk, om te verwachten dat ze 100 meter lopen in 9,5 secondenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen verrassing. Een 100m loop je niet uit zonder doping.
no wayquote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef Wombcat het volgende:
Hen kennende, zeiden ze toen hetzelfde. Dat jij er iets anders van maakt, is dan weer een ander verhaal.
Zie enkele posts boven jequote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef THEFXR het volgende:
tyson betrapt op doping, bolt is zijn concurrentie kwijt
http://www.demorgen.be/dm(...)rapt-op-doping.dhtml
De Telegraaf is vrij betrouwbaar als het om dit soort nieuws gaat.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had met betrouwbare bron, de telegraaf is dat niet
Geen verrassing misschien maar het blijft toch een teleurstelling altijd als het zo blijkt te zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen verrassing. Een 100m loop je niet uit zonder doping.
Het wordt nog erger. Er zijn ook nog 5 Jamaicanen positief bevonden. Vier mannen en één vrouw. Waarvan 2 Olympisch kampioenen. Twee van de vijf zijn sprinters.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen verrassing misschien maar het blijft toch een teleurstelling altijd als het zo blijkt te zijn
Ik denk dat juist andere atleten niet blij zijn met dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het wordt nog erger. Er zijn ook nog 5 Jamaicanen positief bevonden. Vier mannen en één vrouw. Waarvan 2 Olympisch kampioenen. Twee van de vijf zijn sprinters.
Bron: http://losseveter.nl/blog(...)ers-testen-positief/
Ook exit Bolt?
Churandy heeft al een reactie gegeven: Ik ben blij
Nee snap ik. Niet goed voor de sport natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat juist andere atleten niet blij zijn met dit.
Sherone Simpson.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
"The other sprinter was down to compete in Europe on the weekend but did not face the starter. "
Even zoeken.
twitter:dwright75 twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:28:42No official confirmation yet, but Asafa Powell claimed to be one of five along with Nesta Carter and Sherone Simpson to fail test. Worrying reageer retweet
Maar ja, het lijkt me ook geen ruk aan als de grote finales beslist worden in 9.95 ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat Bolt wel clean is dan.
Jammer van Gay, maar wordt wel tijd voor een grote schoonmaak op de amper geloofwaardige sprintafstanden.
twitter:Sonjamclaughlan twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:26:18Usain Bolt's agent has told @bbc5live's athletics teamthat the sprint star is NOT one of the Jamaican athletes who've tested positive reageer retweet
Churandy moet wel 9,89 kunnen lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, het lijkt me ook geen ruk aan als de grote finales beslist worden in 9.95 ofzo
Dat zou er niet uitzien inderdaad. Kun je bijna zelf meedoenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, het lijkt me ook geen ruk aan als de grote finales beslist worden in 9.95 ofzo
Gelukkig maar, dan kunnen de Duitsers nog iets van sport uitzenden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig is het voetbal en het tennis schoon
Die zaten vanmiddag denk ik Fish-O-Mania te kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kunnen de Duitsers nog iets van sport uitzenden.
twitter:stefanverheij twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:43:46Geen Bolt dus. Wel de nummer 2, 4 en 5 van de wereldranglijst 100m allertijden Gay, Powell, Carter. #positievetest #nieuweranglijst reageer retweet
Bolt wordt ondertussen ook lachwekkendquote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:stefanverheij twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:43:46Geen Bolt dus. Wel de nummer 2, 4 en 5 van de wereldranglijst 100m allertijden Gay, Powell, Carter. #positievetest #nieuweranglijst reageer retweet
het is de zwarte Froome van het atletiekquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Knap dat die schone Bolt ze allemaal verslaat
ik denk dat die vissen ook aan de dope zitten btwquote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:
Die zaten vanmiddag denk ik Fish-O-Mania te kijken
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
Nu zijn praktisch alle Jamaicaanse topatleten al een keer gepakt, behalve Boltquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Knap dat die schone Bolt ze allemaal verslaat
twitter:annimarikk twitterde op zondag 14-07-2013 om 20:31:52Rumor again: Justin Gatlin is other American who failed drug test. If true, James Dasaolu is the fastest sprinter in the world! reageer retweet
Tuurlijk kon dat niet, maar toch stond ik te springen op de bank met dik kippenvel op de armen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef DeeBee het volgende:
En tsja, Bolt, die showboatende 9.69 in Beijing was het bizarste wat ik ooit in de topsport gezien heb, en ondanks dat hij wel een freak en talent is, kan dat niet zuiver zijn.Puur show allemaal...
Bolt is de Froome van het hardlopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
twitter:Sonjamclaughlan twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:26:18Usain Bolt's agent has told @bbc5live's athletics teamthat the sprint star is NOT one of the Jamaican athletes who've tested positive reageer retweet
Mooi is dat altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Tyson Gay traint slimmer dan voorheen [NOS]
![]()
![]()
Hij is nu weer topfit na veel blessureleedquote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Best lullig eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is nu weer topfit na veel blessureleed
Gaat de NOS dit stukje nu vervangen door een kritisch stukje?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Ik zag het donderdag ja, en toen hij dat zo vertelde, schoot het woord doping meteen door mijn hoofd. En een paar dagen later...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Opnieuw inspreken en dan zijn naam vervangen Dasaoluquote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Gaat de NOS dit stukje nu vervangen door een kritisch stukje?
Voetbalquote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Er blijft op deze manier alleen nog maar voetbal en DTM over voor de ARD en ZDF.
En Fish-o-maniaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Er blijft op deze manier alleen nog maar voetbal en DTM over voor de ARD en ZDF.
Maar wel clean.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsland was één na laatste.
Duitsland
In de DTM gebruiken ze benzine en olie dopes.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar clean. Hoewel je kunt betwijfelen of je zo een tegenspartelende karper überhaupt wel kunt binnenhalen zonder doping.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsland was één na laatste.
Duitsland
Zolang bewegingsloos een hengel vasthouden kan echt niet zonder betablokkers.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar clean. Hoewel je kunt betwijfelen of je zo een tegenspartelende karper überhaupt wel kunt binnenhalen zonder doping.
Dat zou echt zo typisch zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef THEFXR het volgende:
ik kijk in mijn glazen bol en zie een blessure voor Bolt!
het middel waarom ze gepakt zijn is nog niet bekend toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Heel opvallend dit... niet zozeer dat ze gebruiken maar wel dat ze nu massaal gepakt zijn... verkeerde preparatie of is men zo ver dat nieuwe middelen opgespoord kunnen worden
Middel is wel bekend.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
het middel waarom ze gepakt zijn is nog niet bekend toch?
Gezien de timing van zo veel betrapten tegelijk gok ik op spul waarvan men dacht veilig te zijn omdat er nog geen test was.
Ja omdat ze er geen melding boven zetten dat t van ANP komt in de meeste gevallenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Telegraaf is vrij betrouwbaar als het om dit soort nieuws gaat.
Turkse middenafstandsloopsters, of waren die al allebei gepakt?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Het schijnt dat er morgen nog meer dopingnieuws komt (ook atletiek, geen sprinters).
Kenianen?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Het schijnt dat er morgen nog meer dopingnieuws komt (ook atletiek, geen sprinters).
Wel over Turkije denk ik ja, daar waren er rond de Mediterranean Games volgens mij een heleboel van gepakt...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Turkse middenafstandsloopsters, of waren die al allebei gepakt?
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
In voetbal wordt geen doping gebruikt, dat weet toch iedereen?
al 3 jaar bekendquote:Op zondag 14 juli 2013 22:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Middel is wel bekend.
Simpson en Powell beide positief voor oxilophrine.
Bron: http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96D09020130714
Thanks. Interessante link.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al 3 jaar bekend
http://www.ergogenics.org/anabolica241.html
Ah thanks!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Middel is wel bekend.
Simpson en Powell beide positief voor oxilophrine.
Bron: http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96D09020130714
bron?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Daarom dat andere meisjequote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef wimderon het volgende:
Gay is ook Jamaicaan, aldus Dionne Stax in het journaal
ze schrijft haar teksten vast niet zelfquote:
Dionne vergeven we deze fout.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef wimderon het volgende:
Gay is ook Jamaicaan, aldus Dionne Stax in het journaal
Morgen meer dus...quote:These positive tests were just the wave of sprinters that tested positive. On monday, the wave of distance guys(maybe a girl) is going to come out. Not saying who just yet, but it will be a little more widespread internationally than just the US and jamaica.
Eerst nog B-staal etc, en dan denk ik dat de kans het grootst is op 2 jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef poiuytr het volgende:
Wat voor straffen krijgen deze gasten ongeveer? In alle berichten lijkt het niet overkomen op een paar maandsn.
Misschien kan hij Frank Schleck vragen hoe je een zoektocht waarin je zoekt hoe iets in je lichaam is gekomen uit moet voeren.quote:Powell: 'Ik ben geen valsspeler'
Asafa Powell heeft zondagavond ontkend dat hij met opzet prestatie bevorderende middelen heeft genomen.
"Ik wil duidelijk maken tegenover mijn familie, vrienden en al mijn fans dat ik nooit met opzet verboden middelen heb gebruikt. Ik ben geen valsspeler", laat de Jamaicaanse sprinter in een verklaring weten.
De manager van Powell bevestigde zondag dat de voormalig wereldrecordhouder op de 100 meter tijdens de Jamaicaanse trials voor het WK positief had getest op oxilofrine.
"Mijn team is een intern onderzoek begonnen en we werken samen met de betrokken partijen om te ontdekken hoe dit middel in mijn lichaam is gekomen", stelt Powell.
Zou toch wat zijn als Mo Farah ineens positief is of zo (of paar van die andere uit die Salazar-clan)...ben wel benieuwd hoe chauvinistisch die Britten dan nog zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Overigens, iemand op Letsrun.com kwam afgelopen nacht al met "er is straks een persconferentie over een positieve dopingtest van een major US male sprinter", dus uren voordat het echt naar buiten kwam.
Later postte hij dit:
[..]
Morgen meer dus...
Die Britten mogen ook wel een keer voor de bijl, maar ik gok toch eerder op wat Kenianen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als Mo Farah ineens positief is of zo (of paar van die andere uit die Salazar-clan)...ben wel benieuwd hoe chauvinistisch die Britten dan nog zijn.![]()
En hmm, hoe vervelend ook, toch top dat ze dit naar buiten brengen en ook grotere namen aan blijven pakken!
Ik denk toch eerder de Turkse/Russische kant opquote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als Mo Farah ineens positief is of zo (of paar van die andere uit die Salazar-clan)...ben wel benieuwd hoe chauvinistisch die Britten dan nog zijn.![]()
En hmm, hoe vervelend ook, toch top dat ze dit naar buiten brengen en ook grotere namen aan blijven pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |