Tuurlijk kon dat niet, maar toch stond ik te springen op de bank met dik kippenvel op de armen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef DeeBee het volgende:
En tsja, Bolt, die showboatende 9.69 in Beijing was het bizarste wat ik ooit in de topsport gezien heb, en ondanks dat hij wel een freak en talent is, kan dat niet zuiver zijn.Puur show allemaal...
Bolt is de Froome van het hardlopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
twitter:Sonjamclaughlan twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:26:18Usain Bolt's agent has told @bbc5live's athletics teamthat the sprint star is NOT one of the Jamaican athletes who've tested positive reageer retweet
Mooi is dat altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Tyson Gay traint slimmer dan voorheen [NOS]
![]()
![]()
Hij is nu weer topfit na veel blessureleedquote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Best lullig eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is nu weer topfit na veel blessureleed
Gaat de NOS dit stukje nu vervangen door een kritisch stukje?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Ik zag het donderdag ja, en toen hij dat zo vertelde, schoot het woord doping meteen door mijn hoofd. En een paar dagen later...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Opnieuw inspreken en dan zijn naam vervangen Dasaoluquote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Gaat de NOS dit stukje nu vervangen door een kritisch stukje?
Voetbalquote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Er blijft op deze manier alleen nog maar voetbal en DTM over voor de ARD en ZDF.
En Fish-o-maniaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Er blijft op deze manier alleen nog maar voetbal en DTM over voor de ARD en ZDF.
Maar wel clean.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsland was één na laatste.
Duitsland
In de DTM gebruiken ze benzine en olie dopes.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar clean. Hoewel je kunt betwijfelen of je zo een tegenspartelende karper überhaupt wel kunt binnenhalen zonder doping.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsland was één na laatste.
Duitsland
Zolang bewegingsloos een hengel vasthouden kan echt niet zonder betablokkers.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar clean. Hoewel je kunt betwijfelen of je zo een tegenspartelende karper überhaupt wel kunt binnenhalen zonder doping.
Dat zou echt zo typisch zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef THEFXR het volgende:
ik kijk in mijn glazen bol en zie een blessure voor Bolt!
het middel waarom ze gepakt zijn is nog niet bekend toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Heel opvallend dit... niet zozeer dat ze gebruiken maar wel dat ze nu massaal gepakt zijn... verkeerde preparatie of is men zo ver dat nieuwe middelen opgespoord kunnen worden
Middel is wel bekend.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
het middel waarom ze gepakt zijn is nog niet bekend toch?
Gezien de timing van zo veel betrapten tegelijk gok ik op spul waarvan men dacht veilig te zijn omdat er nog geen test was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |