SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is Agnes Kant.quote:
Die zag ik vanmorgen druk zijn in SHO, TAL en TV.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Specularium het volgende:
TT had eigenlijk moeten zijn:
Opsporing verzocht: Corrie
[ afbeelding ]
Ja, bijna net zo goed als toen Connie Palmen het presenteerde.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef hexje het volgende:
Dit jaar maar helemaal overslaan. Het was echt top toen Margriet het presenteerde.
Maar ik heb wel dikke tetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
hexje met haar bezemsteel
Iets in de oven. Wel een goed idee. Moet zo toch nog boodschaps doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:49 schreef Tem het volgende:
Zo, visje en aardappels in de oven en wat gare groenten erbij.
Het is altijd lekker makkelijk en in de tijd dat je zit te wachten kan je weer bier of wijn drinken.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iets in de oven. Wel een goed idee. Moet zo toch nog boodschaps doen.
Het meer?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Hi sexies. Lekker weer is het, ik ga lekker eten en drinken aan het meer
Daar kijk ik nooit in, ik vergeet dat dat bestaatquote:
Dat gedoe op Ned. 2quote:
Is 150 jaar geleden, vandaar het feest.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat gedoe op Ned. 2
Dat was toch nooit....ineens moet er herdacht worden?
Oh we vieren de laatste winstgevende slaaf...makes sense nuquote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is 150 jaar geleden, vandaar het feest.
De afschaffing wordt herdacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat gedoe op Ned. 2
Dat was toch nooit....ineens moet er herdacht worden?
Oh ok, nja dat is wel een goede zaak.quote:
Ja die excuses vind ik onzinquote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah.
NWS / Asscher: diepe spijt over slavernij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet beter gewordenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vond ik al vervelend toen ik klein was.
Nee was in Leieh bij Vlietland.quote:
quote:
Ik las het net, toen ging ik me afvragen wat ik ervan moest vinden.quote:
Wel een man om mee in de kroeg te zitten en het nummer Red mij niet bevalt mij wel. Valt in de categorie Martin Bril voor mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las het net, toen ging ik me afvragen wat ik ervan moest vinden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
Ook geen leeftijd 51, dan moet je nog 40 jaar op de teller hebben
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd nog steeds ergens rond de 78.
In februari werd bekend dat hij ongeneeslijk ziek was, dan ligt kanker wel voor de hand.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Uccie het volgende:
Ik weet alleen dat hij ziek was, maar eigenlijk niet wat, ging er denk ik automatisch vanuit dat het kanker was.
Die heb ik ook nog staan om te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef hexje het volgende:
Gister deze docu gekeken. Had daarna wat gemende gevoelens.
http://www.documentairene(...)dagen-van-priscilla/
longkanker hoor ik net.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Uccie het volgende:
Ik weet alleen dat hij ziek was, maar eigenlijk niet wat, ging er denk ik automatisch vanuit dat het kanker was.
PO zit vol met dat soort shows.quote:
Ja dat met Anita Witzier, ik snap ook niet zo goed waarom mensen daarmee op tv willen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
PO zit vol met dat soort shows.
Net ook op Ned 1 dat ze ongeneeslijk zieke mensen volgen tot aan hun overlijden.
Ik kijk het niet omdat ik er gewoon geen zin in heb.
Waarom?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan om te kijken.
Kan me er niet toe zetten, voel me net zo'n ramptoerist.
Omdat je dat hele traject ziet tot aan haar dood, is gewoon een gevoel dat ik erbij heb.quote:
Truste!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen, morgen gaat de wekker weer vroeg.
Slaap lekker
Ja, het lijkt echt een kinderdrankje.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
Misschien komt het omdat het zo een lelijk flesje is.
Say hello to my little friend.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef hexje het volgende:
Wat is de mening over de film Scarface hier?
Hij is bovengemiddeld aardig.... He's not the worst, he's not the bestquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zeker zo'n film die je gezien moet hebben? Weet niet, trekt me niet zo.
Nogal een klassieker inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zeker zo'n film die je gezien moet hebben? Weet niet, trekt me niet zo.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Hhm ja, the godfather heb ik ook nog nooit gezien. Niet het idee dat ik iets mis, er zijn zoveel andere films die ik nog wil zien.
oke.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja ik bedoel dat ik hier pas net ben, en dan ben ik weer weg.
Neeee niet Emmaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:36 schreef hexje het volgende:
[..]
oke.
Morgen weer lekker bakken!! Van mij mogen Emma en Mathieu wel weg. Zal wel niet gebeuren.
Die jonge man met donker haar is volgens mij wel een kanshebber voor de winst. Rutger heet hij volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neeee niet Emma![]()
Mathieu vind ik maar niks, die mag wel weg inderdaad. Hij maakt alles ook altijd zo enorm, die macarons waren net hamburgers.
Guido.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:17 schreef hexje het volgende:
MED / Korte sollicitatieronde voor NWS
Wie o wie?
Moet dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen de mensen die geen leven hebben, solliciteren voor dit soort kutbaantjes. Het is al helemaal triest dat je je moet identificeren om mod te worden dmv ID opsturen.
Wel meer mods. VS was ook gevraagdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Specularium het volgende:
Verschilt per geval.
Corrie was wel gevraagd.
Door Remlof toch? Of op advies van Remlof?quote:
Precies, de ironie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Door Remlof toch? Of op advies van Remlof?
Razend harde foefoe.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zal hij toen een erectie hebben gehad.
quote:Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en volgens multitalent Nikkie Plessen is dit allemaal de schuld van het mannelijke geslacht. Vooral het harsen is voor haar een hel.
"Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel aan harsen", bekent de 28-jarige Plessen aan NU.nl. "Dat vind ik verschrikkelijk, maar ja, we doen het wel." En waarom doet ze dat? "Mannen zijn de oorzaak. Zonder mannen liepen vrouwen erbij als slonzen in een tuinpak met stekelhaar."
Plessen laat niet alleen haar benen harsen, maar gaat dapper all the way. "Ik haat haar, behalve op m'n hoofd. Ik hou er gewoon niet van, dus dan denk ik: weg ermee. Dan heb ik ook niet dat dagelijkse scheren." Hoewel een paar stoppels haar niet gelijk op pikstraf komen te staan, kan haar vriend Ruben Bontekoe gladde benen wel meer waarderen. "Hij vindt het ook fijn als alles weg is."
Oei, het is That '70s Show bij huize Hexjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:14 schreef hexje het volgende:
Ik snap niet de haat of walging van je eigen haar.
Haha, dat niet. Ik ben niet vies van mijzelf. Daarom snap ik sommige uitspraken van vrouwen niet mbt haar op hun lichaam.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, het is That '70s Show bij huize Hexje?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin gaat gewoon altijd keihard lachen als ik probeer eisen te stellen.
Meh. Gebrek aan relativeringsvermogen en een gebrekkig zelfbeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Haha, dat niet. Ik ben niet vies van mijzelf. Daarom snap ik sommige uitspraken van vrouwen niet mbt haar op hun lichaam.
In de doos of in de kom?quote:
Niet zo lang.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie dezen, waarschijnlijk hilarische, plaatje niet.
Jezustering zeg, sterkte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef Webschip het volgende:
Jim dreunt de autocue op bij Shownieuws. Hij gaf ook commentaar op een item. Hij zei: 'We zullen zien'.
Ach, wanneer je genoeg tijd hebt is het te overwegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik ga er een nachtje over slapen.
Nooit beslissingen nemen op zaaddagen.
Jammer dat ze zo'n platte kont heeft.quote:
Ter illustratie: http://imgbox.com/aczVuNvvquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo'n platte kont heeft.
En geen taille. Alleen der tetten zijn lekker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ter illustratie: http://imgbox.com/aczVuNvv
Haha dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:44 schreef hexje het volgende:
Wellicht is Specularium een tettenman. Dan maakt haar platte kont geen reet uit.
Plus haar hoofd. Would hit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
En geen taille. Alleen der tetten zijn lekker.
Hij en Remlof zijn beiden een maand geband geloof ik. En daarna komen ze heus wel terug.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd of en zo ja wanneer vs weer terugkomt.
Puntje bij paaltje hitten mannen alles met een gat.quote:
Onwaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje hitten mannen alles met een gat.
Dat klopt. Het liefst slepen we er ook nog een baby uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef GSbrder het volgende:
Als ik de vrijheid mag nemen:
Puntje bij paaltje hitten vrouwen alles met 9 nullen op de bank.
Een levensverzekering. Slim.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat klopt. Het liefst slepen we er ook nog een baby uit.
Nee, VS heeft maar een weekje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij en Remlof zijn beiden een maand geband geloof ik. En daarna komen ze heus wel terug.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:
Een zwarte dag voor Nederland.
NWS / clown Bassie stopt met optreden
Dat is best lang.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij en Remlof zijn beiden een maand geband geloof ik. En daarna komen ze heus wel terug.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef Specularium het volgende:
Goedenmiddag, goedenmiddag.
Is Corrie al gesignaleerd?
Abdijcatiequote:
Noem het gewoon Turkse pizza.quote:
Daar ben ik een keer flink ziek van geweest dus dat hoef ik niet meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb liever een lahmacun, maar daar schijnt dan weer vaak poep op te zitten.
Nee, is ook niet echt een naam voor een lekker wief he?quote:
Ben blij dat ze weg is...nu Emma nog met 'r gehijgquote:
Wie had er dan uit gemoeten? Toch niet Rutger?quote:
Neee Emma moet winnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben blij dat ze weg is...nu Emma nog met 'r gehijg
Qua taartenbak wel, maar ik word zo zenuwachtig van haar gestressquote:
Evert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie had er dan uit gemoeten? Toch niet Rutger?
Vond het wel jammer dat ze naar huis moest; hoe slechter ze werd, hoe leuker ik haar vond
Ook niet. Rutger mag van mij winnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Qua taartenbak wel, maar ik word zo zenuwachtig van haar gestress
Ik ben alleen bang dat Mathieu gaat winnenquote:
Ben ik ook bang voor, vind hem niet zo sympathiek overkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Mathieu gaat winnen
Vorige week heb ik gemist, dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar Narcis had vorige week nog gewonnen toch? Dacht niet dat zij er uit zou gaan.
Heb ik laatst nog gepost. Met haar grote tetten.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog gepost. Met haar grote tetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |