Bron: nu.nlquote:Bas van Toor (78) gaat stoppen met zijn act als de beroemde clown Bassie. "Ik heb dit lang voor mij gehouden omdat ik er nog niet zeker van was.
Dit vertelt hij aan de Story.
Een van de redenen om te stoppen is dat hij door zijn leeftijd niet meer zo beweeglijk is. Maar dat is niet de belangrijkste reden.
"Ook mijn lieve vrouw Coby verdient eindelijk eens wat exclusieve aandacht van mij", gaat de kindervriend verder. "Dat verdient ze. En dat geldt ook voor onze drie dochters en kleinkinderen."
Overlijden
Van Toor heeft deze beslissing onlangs genomen, na het overlijden van een goede vriend. "Dat heeft er flink ingehakt bij mij. Je realiseert je dan ineens hoe sterfelijk we allemaal zijn."
Daarom wil hij de komende jaren gaan genieten van elk moment van zijn leven. "Ik wil gewoon niet meer alleen maar met werken bezig zijn. Het is mooi geweest zo."
Faalhaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:13 schreef Disorder het volgende:
Robin liet in een persbericht weten teleurgesteld te zijn:
"10001001001010101010011100101"
B1quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Bassie
Adriaan
De Baron
B100
Vlugge Japie
Lara_O_
Handige Harrie
Robin
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo stopt? Hij is toch al jaren dood?
Allememachies...quote:"Ook mijn lieve vrouw Coby verdient eindelijk eens wat exclusieve aandacht van mij"
Bas van Toor speelde zelf Vlugge Japie ^^. En Adriaan speelde ook De Baron toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Bassie
Adriaan
De Baron
B100
Vlugge Japie
Lara
Handige Harrie
Robin
1 serie jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bas van Toor speelde zelf Vlugge Japie ^^. En Adriaan speelde ook De Baron toch?
Dat is wat je krijgt als je The Joker en Bassie met elkaar mixt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |