SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Aangestoken door de verhalen over het positieve effect van langzame duurlopen op je duurvermogen en je uiteindelijke HR ben ik vanavond op stap gegaan met het doel om onder de HR 140 te lopen gemiddeld. Helaas, met 140 rond net niet gelukt, maar verder mega tevreden. Een HM in 1:16.54 en mijn Max HR zat op 148.
Ter vergelijking: medio januari liep ik 1:15.42 op de HM van Egmond met een gem. HR van 157 en een HR max van 186. Qua hoogtemeters niet geheel vergelijbaar, maar toch, ik heb het idee dat ik wel 'iets' vooruit ben gegaan.1:16? Ik hoop toch echt dat je 2:16 bedoelt zoals op je endomondo staat. Anders moet je je misschien maar eens bij de profs melden als dat al een rustig tempo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Leuke foto.
En nog even mijn laatste post:Zeg nou zelf, wat is nou een uurtje meer of minder als je lekker aan het hardlopen bent?!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was wel erg enthousiast inderdaad!
Kennelijk toch meer aangedaan dan ik dacht.
2:16.54 was het.
Nu met goede linkLife is what you make it.![]()
That's the spirit!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:42 schreef Schanulleke het volgende:
Leuke foto.
En nog even mijn laatste post:
[..]
Zeg nou zelf, wat is nou een uurtje meer of minder als je lekker aan het hardlopen bent?!
Wanneer ga je aan de ultra's?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Een heerlijk, ontspannen, rustig zomeravond duurloopje.
Niets meer, niets minder, gewoon lekker![]()
http://www.endomondo.com/workouts/210054833/2436456![]()
ZOOOO ik ben weer thuis. Helemaal pumped.
Man, het ging lekker en goed en ik voelde me alsof ik heel lang aan het rennen was en dat was ik ookwel zere buikspieren onderweg maar was niet heel vervelend
http://www.endomondo.com/workouts/210051261/8778461
blogje
ik denk toch echt dat ik 3 weken moet rekenen van zwakte na een bloeddonatie, volgende wordt dus na de ultieme Damloop, kan ik dat even uittesten.![]()
you good thing!!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Twinky het volgende:
Man, het ging lekker en goed en ik voelde me alsof ik heel lang aan het rennen was en dat was ik ookwel zere buikspieren onderweg maar was niet heel vervelend
ik denk toch echt dat ik 3 weken moet rekenen van zwakte na een bloeddonatie, volgende wordt dus na de ultieme Damloop, kan ik dat even uittesten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Fijn hoor, zo'n "runners high".. Klaar wakker en vol energie in bed, met geen mogelijkheid m'n ogen dicht te houden en stil te liggen![]()
![]()
nog even doorbewegen? diepe kniebuigingen bijv. Wordt vanzelf zwaar en kutquote:Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef Levitas het volgende:
Fijn hoor, zo'n "runners high".. Klaar wakker en vol energie in bed, met geen mogelijkheid m'n ogen dicht te houden en stil te liggen
of mindful mediteer-dingen, concentreren op je tenen en dan je middenvoet en dan je hiel en dan je enkel...![]()
Of gewoon zoals ik voetbal kijken...ben je tot in ieder geval kwart voor 2 nog bezig
F means you're fucked![]()
hardlopen de dag na een autorit van 1250 km is toch geen succes...
auw
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Meh, voetbal is nou net één van de weinige sporten waar ik écht niks aan vind om te kijken. Zelfs cricket vind ik dan nog leuker.. Ja, echt!quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef YUR het volgende:
Of gewoon zoals ik voetbal kijken...ben je tot in ieder geval kwart voor 2 nog bezig![]()
![]()
cricketquote:Op maandag 1 juli 2013 00:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Meh, voetbal is nou net één van de weinige sporten waar ik écht niks aan vind om te kijken. Zelfs cricket vind ik dan nog leuker.. Ja, echt!
Dan heeft het weinig zin inderdaad. Nouja, misschien val je er dan van in slaapquote:Op maandag 1 juli 2013 00:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Meh, voetbal is nou net één van de weinige sporten waar ik écht niks aan vind om te kijken. Zelfs cricket vind ik dan nog leuker.. Ja, echt!
Herkenbaar. Al had ik vannacht geluk dat ik toch nog wat uurtjes heb kunnen maken voordat de wekker om 5 uur ging.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef Levitas het volgende:
Fijn hoor, zo'n "runners high".. Klaar wakker en vol energie in bed, met geen mogelijkheid m'n ogen dicht te houden en stil te liggen
1 juli. Tijd voor het "halfjaaroverzicht": 680 km.![]()
Jeetje wat gaan die topics hard.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Inderdaad, dit weekend niet veel online geweest, maar dan mis je meteen anderhalf of twee topics.quote:![]()
Lekker Twinks!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Twinky het volgende:
blogje
ik denk toch echt dat ik 3 weken moet rekenen van zwakte na een bloeddonatie, volgende wordt dus na de ultieme Damloop, kan ik dat even uittesten.
Die 4EM ga je prima redden in september hoor! Vergeet je niet dan ook even je blog aan je familie te laten lezen? Want dat is eigenlijk wel veel stoerder dan dat je 4EM kunt lopen.![]()
^^quote:Op maandag 1 juli 2013 07:33 schreef hatsaflats het volgende:
Die 4EM ga je prima redden in september hoor! Vergeet je niet dan ook even je blog aan je familie te laten lezen? Want dat is eigenlijk wel veel stoerder dan dat je 4EM kunt lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Go Twinky!!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag weer naar de fysio, even alles doornemen van de afgelopen drie/vier weken.
@Hats, inmiddels weer in het land der levenden?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar lijkt het wel op:quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Twinky het volgende:
blogje
http://www.prorun.nl/gezondheid/onderzoek/atleet-en-bloeddonor-quote:De aanmaak van rode bloedcellen duurt wel wat langer, meestal twee tot drie weken. Direct na bloeddonatie zal je lichaam daarom tijdelijk meer moeite hebben met het leveren van een maximale prestatie. Elk hemoglobinemolecuul kan namelijk zo’n 4 moleculen zuurstof binden. Minder hemoglobinemoleculen betekent dus minder zuurstoftransport. Onderzoek onder fietsers laat zien dat een tot twee dagen na volbloeddonatie (450-500ml) de prestatie aanzienlijk afneemt. Er zijn aanwijzingen dat regelmatige bloeddonatie ook zorgt voor een afname in ijzergehalte. Voor de aanmaak van nieuwe bloedplaatjes is namelijk ijzer nodig. Het optimaliseren van je ijzergehalte kan een tot twee maanden in beslag nemen. Het is daarom aan te raden als je regelmatig bloed geeft om je ijzer (en ferritine – de ijzervoorraad) regelmatig te laten controleren. De eerste keer dat je bloed geeft wordt (onder andere) je hemoglobine gehalte getest. Tijdelijke suppletie met ijzer is een mogelijke oplossing. Doe dit wel alleen in overleg met je huisarts.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks for asking. Ik ben halverwege, dus vandaag gewoon weer aan de slagquote:Op maandag 1 juli 2013 08:04 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag weer naar de fysio, even alles doornemen van de afgelopen drie/vier weken.
@Hats, inmiddels weer in het land der levenden?![]()
![]()
Is er een nieuwe challenge voor juni? Ben met de abs challenge tot dag 21 gekomen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Houd iig een challenge helemaal vol.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er een nieuwe challenge voor juni? Ben met de abs challenge tot dag 21 gekomenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
juli...quote:Op maandag 1 juli 2013 08:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er een nieuwe challenge voor juni? Ben met de abs challenge tot dag 21 gekomen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hee hallo, volgens mij ben ik de enige die uberhaupt een serieuze poging gedaan heeftquote:Op maandag 1 juli 2013 08:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Houd iig een challenge helemaal vol.Het was ook vooral tijdgebrek, op dag 21 duurde het al zo'n 25 minuten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, die is er! Een squat-challenge. Zal m vanavond even plaatsen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was de challenge: houd een challenge vol.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hee hallo, volgens mij ben ik de enige die uberhaupt een serieuze poging gedaan heeftHet was ook vooral tijdgebrek, op dag 21 duurde het al zo'n 25 minuten.
Hoi!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nothing faces this plank-aholic anymore.. bring it onquote:Op maandag 1 juli 2013 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die is er! Een squat-challenge. Zal m vanavond even plaatsen
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nothing faces this plank-aholic anymore.. bring it onJij gaat krachttraining doen? Nooooo....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
just kidding....heb het al druk genoeg met mijn 4 oefeningenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Jij gaat krachttraining doen? Nooooo....
Ik heb zelfs weer eens een bekertje gekregen gisteren!En mijn knie voelt ook nog goed aan, alleen met bepaalde draaiing voel ik hem nog wel, dus op zich positief! Moet helemaal goedkomen voor zaterdag, zoveel zin in! Vind het nu al wel steeds spannender worden.
Twinky goed gelopen!en hats, goed dat je weer een beetje beter bent, zaterdag moet je er natuurlijk wel bij zijn voor de kinvaraboks!
![]()
![]()
Om hier nog even op terug te komen: nice!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben een mafkees af en toe, maar ik voel me heerlijk!Zo'n rustweekje zet dus wel zoden aan de dijk, hopen dat ik zulke sterke benen houd tot aan de Ekiden in ieder geval, dan moet het helemaal goedkomen!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/210036375/2368823
Hoeveel train jij nou en hoe lang ben je al bezig?
Of ben je echt zo'n natuurtalent?![]()
![]()
Oei, ik word al bangquote:Op maandag 1 juli 2013 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die is er! Een squat-challenge. Zal m vanavond even plaatsenAls je het goed uitvoert beginnen na een minuut squathouding mijn benen al goed te branden..
Woensdag of donderdag nog even een kort rustig rondje, rest van de week lekker fietsen denk ik en dan zaterdag vlammen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Squat_Videosquote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oei, ik word al bangAls je het goed uitvoert beginnen na een minuut squathouding mijn benen al goed te branden..
http://stronglifts.com/ho(...)fix-common-problems/
http://startingstrength.com/articles/squat_rippetoe.pdfSPOILER: Filmpjes over de squatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zaterdag ben ik er sowieso bij hoor! Desnoods hobbel ik de 10km gewoon in een uur als ik me dan nog niet helemaal fit voel, maar daar ga ik maar niet van uit. Kinvaraboks weet ik nog niet. Ik merkte vorige week dat met name m'n achillespezen het na 8km wel gezien hadden, en omdat er eigenlijk nauwelijks training tussen zit weet ik niet of ik dat wel aandurf. Aan de andere kant heb ik ook nog geen lange loopjes op de omni's gedaan. Lastig lastigquote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb zelfs weer eens een bekertje gekregen gisteren!En mijn knie voelt ook nog goed aan, alleen met bepaalde draaiing voel ik hem nog wel, dus op zich positief! Moet helemaal goedkomen voor zaterdag, zoveel zin in! Vind het nu al wel steeds spannender worden.
Twinky goed gelopen!en hats, goed dat je weer een beetje beter bent, zaterdag moet je er natuurlijk wel bij zijn voor de kinvaraboks!
![]()
![]()
![]()
Ik loop nou steeds meer op verschillende schoenen, maar ik kom eigenlijk ook steeds meer tot de conclusie dat mijn pure flows het lekkerst liepen van alle schoenen waar ik op heb gelopen
Jaaa! Eind augustus lekker een weekje met Gogo naar Zuid-Frankrijk! Aan de Middellandse Zee lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:11 schreef mosselmossel het volgende:
Jaaa! Eind augustus lekker een weekje met Gogo naar Zuid-Frankrijk! Aan de Middellandse Zee lopen![]()
Oef, toch wel een klein beetje spierpijn. Deze week lekker rustig aan doen, en dan zaterdag vlammen op de Ekiden.Begin toch stiekem wel een klein beetje nerveus te worden al
![]()
![]()
Ik begin ook steeds meer te denken dat ik toch maar echt moet gaan opbouwen naar 4mm drop, en dan straks misschien ook Virrata's voor kortere stukjes. En m'n omni's voor LDL's. Ik wil gewoon een rijtje Virrata - Kinvara - Mirage - Omni in m'n gangquote:Op maandag 1 juli 2013 09:57 schreef YUR het volgende:
Ik loop nou steeds meer op verschillende schoenen, maar ik kom eigenlijk ook steeds meer tot de conclusie dat mijn pure flows het lekkerst liepen van alle schoenen waar ik op heb gelopen
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Miezziej het volgende:
Officiële tijd van gisteren: 57:55.
Toch nog een persoonlijk parcours-record eruit kunnen halen
Enne, ik vlieg eindelijk![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik sta ook nog op een andere foto te kijken naar mijn horloge, maar daar zit het aktiefoto logo door mijn hoofd
Ik trek trouwens denk ik gewoon mijn asics aan zaterdag....
(heb geen andere)
Die gaatjes baren me wel een beetje zorgen, ze worden steeds groterNa mijn vakantie maar even kijken.
![]()
Goeie pica!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een coole foto!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
In augustus ben ik onderhand 2 jaar aan het lopen. Maar heb wel het geluk(of de pech) dat ik redelijk makkelijk loop. De pech omdat ik veel te snel was met opbouwen. Eerst gewoon zelf gelopen, maar binnen 2 maanden had ik een HM gelopen in 1.50 ofzo (terwijl grootste afstand toen nog 12km was) en na 3 maanden zat ik al op de 20 minuten op de 5. Nog een maandje later zat ik 1.5 maand stil met shinsplints.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef Saysem het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: nice!
Hoeveel train jij nou en hoe lang ben je al bezig?
Of ben je echt zo'n natuurtalent?
Ik probeer nu 3x in de week te lopen en doe eigenlijk maar wat. Maar probeer wel 1 LDL en 1 interval te doen. Al is dat laatste al weer even geleden. Af en toe moet ik ook weer even rustig aan doen door overbelasting of pijntjes.
Al met al ben ik wel enorm blij met mijn vooruitgang!
Miezziej erg leuke foto!Mooi zweefactie inderdaad! Dat zijn toch altijd wel de beste foto's.
En hats, goed dat je er in ieder geval bij bent! Gezellig! (Hoop ik). En ook al heb je je kinvara's niet aan dan toch een boks, je hebt ze wel dus
.
![]()
Das wel een mooi rijtje inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik sta ook nog op een andere foto te kijken naar mijn horloge, maar daar zit het aktiefoto logo door mijn hoofd
Ik trek trouwens denk ik gewoon mijn asics aan zaterdag....
(heb geen andere)
Die gaatjes baren me wel een beetje zorgen, ze worden steeds groterNa mijn vakantie maar even kijken.
En leuke foto Miezziej!![]()
![]()
Juni 2013 was voor mij met 112km de minst productieve maand sinds mei 2012...maar gelukkig heb ik een behoorlijke voorsprong op de challenge genomen
Idd leuke foto Miezziej!F means you're fucked![]()
Gave foto!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
***![]()
Same here en ik twijfel me suf over hoe of wat ik nu deze week nog wel of niet moet gaan lopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:23 schreef Levitas het volgende:
Oef, toch wel een klein beetje spierpijn. Deze week lekker rustig aan doen, en dan zaterdag vlammen op de Ekiden.Begin toch stiekem wel een klein beetje nerveus te worden al
Gisteren een 7,5 die ik best zwaar vond en dan wil ik denk ik dinsdag nog een 5-je doen maar dan denk ik donderdag maar een keertje overslaan om zo zaterdag helemaal fit te zijn.
Maar doe ik dan nog wel mijn thuis-hups-programma of niet.
*twijfel****![]()
thuis-hups-programma?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Maar doe ik dan nog wel mijn thuis-hups-programma of niet.
*twijfel*![]()
![]()
Jillian Michaels 30 day shred.quote:
Push ups, plank oefeningen, lunges, squats, cardio oefeningen etc. etc.***![]()
o wauwquote:Op maandag 1 juli 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jillian Michaels 30 day shred.
Push ups, plank oefeningen, lunges, squats, cardio oefeningen etc. etc.bij thuis-hups denk ik eerder aan Nederland in beweging
![]()
![]()
Volgende week maandag ook weer aan de Jillianhups! Eerst nog conferentie, en daar in die gemeenschappelijke ruimte van m'n accomodatie gaan hupsen lijkt me toch niet zo'n succes...
Ja doei.![]()
Dat lijkt me dus echt vreselijk zwaar...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jillian Michaels 30 day shred.
Push ups, plank oefeningen, lunges, squats, cardio oefeningen etc. etc.![]()
![]()
Dat is het ook wel hoor. Ik doe er lacherig over, maar het is echt wel pittig.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt vreselijk zwaar...Maar na de eerste 15 dagen was ik 5cm om mijn taille kwijt.
![]()
Daarna niet zo veel meer, maar het heeft wel heel veel gedaan voor mijn buikspieren en core stability.
***![]()
Ja ik weet ook nog niet hoe ik deze week invul.
Of gewoon m'n normale dagen aanhouden of alleen woensdag een keer lopen. Maarja hoe ver loop ik dan? En doe ik dan een interval, tempoloop of wat.. Lastig lastig.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als het niet zwaar is dan is het geen klap aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt vreselijk zwaar...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Das ook precies de bedoeling denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt vreselijk zwaar...
Ik moet er toch ook maar aan gaan geloven denk ik. Merk toch wel dat ik (voor mijn eigen gevoel in ieder geval) wat conditie te kort kom voor de langere afstanden.
Wat zou dan het beste zijn om dat te verbeteren, iemand een idee?![]()
Rustiger en langer lopen. Niet focussen op km, maar op tijdquote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef Arquero het volgende:
Ik moet er toch ook maar aan gaan geloven denk ik. Merk toch wel dat ik (voor mijn eigen gevoel in ieder geval) wat conditie te kort kom voor de langere afstanden.
Wat zou dan het beste zijn om dat te verbeteren, iemand een idee?
Zit al een tijdje naar andere banden voor onder de auto. Tussen de keuzes zit 30¤ per band. Hmm denk ik dan meteen dat is voor 4 banden wel mooi het verschil van een paar hardloopschoenen.![]()
![]()
Ik las dat DeeBee dezelfde voorbereiding doet als ik
Ik loop vanavond nog een pittige 15 x 200 m interval en dan woensdag nog 5 km rustigaan en dan zaterdag vlammen!![]()
Maar voor de rest vooral lekker rustig aan doen in de eerste week van mijn vakantie
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar de aanschaf ervan is nagenoeg hetzelfde. Voor je voeten wil je goede schoenen om geen blessures te krijgen en om lekker te lopen. Voor je auto wil je goede banden voor goede grip, veiligheid en weinig rolgeluid.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zit al een tijdje naar andere banden voor onder de auto. Tussen de keuzes zit 30¤ per band. Hmm denk ik dan meteen dat is voor 4 banden wel mooi het verschil van een paar hardloopschoenen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Klinkt logischquote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Rustiger en langer lopen. Niet focussen op km, maar op tijd
Had inderdaad al zoiets qua schema opgesteld voor komende weken.![]()
Beetje hetzelfde advies als ik aan Swets gafquote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Arquero het volgende:
[..]
[..]
Klinkt logisch
Had inderdaad al zoiets qua schema opgesteld voor komende weken.
Ben aan het twijfelen of ik er toch niet eventueel een paar tientjes tegenaan gooi om andere schoenen te kunnen kopen die wellicht wel goed zitten. Heb nu alles tot aan de top van mijn budget geprobeerd, waarbij de cascadias nu echt de top waren (100gbp).
Voor een 20gbp meer kan ik wellicht wat meer soorten trailschoenen proberen, zonder dat ik zonder twijfel terug moet naar de Ravanna 3's. Nogmaals: heerlijke schoenen, maar komen gewoon grip te kort op de modderige trails die te stijl omhoog gaan...
Ja doei.![]()
Nee hoor, als je je loopstijl aanpast, kan je blootsvoets lopen. Maar hoe je ook rijdt, op de velgen gaat toch echt niet goed!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar de aanschaf ervan is nagenoeg hetzelfde. Voor je voeten wil je goede schoenen om geen blessures te krijgen en om lekker te lopen. Voor je auto wil je goede banden voor goede grip, veiligheid en weinig rolgeluid.![]()
Ik kan natuurlijk niet in jullie financien kijke,n maar het is een aankoop voor langere tijd dus ik zou het persoonlijk wel doen. (woon nog thuis dus heb makkelijk lullen verder hoor)quote:Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik er toch niet eventueel een paar tientjes tegenaan gooi om andere schoenen te kunnen kopen die wellicht wel goed zitten. Heb nu alles tot aan de top van mijn budget geprobeerd, waarbij de cascadias nu echt de top waren (100gbp).
Voor een 20gbp meer kan ik wellicht wat meer soorten trailschoenen proberen, zonder dat ik zonder twijfel terug moet naar de Ravanna 3's. Nogmaals: heerlijke schoenen, maar komen gewoon grip te kort op de modderige trails die te stijl omhoog gaan...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, ik heb dus geen baan en leef op Wolve's salaris op 't moment (maar vanaf oktober breng ik zelf weer salaris binnen!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet in jullie financien kijke,n maar het is een aankoop voor langere tijd dus ik zou het persoonlijk wel doen. (woon nog thuis dus heb makkelijk lullen verder hoor)), maar bleek de schoenen van m'n ouders te krjigen, dus kan er nu wel wat tegenaan gooien nu. Dus moet 't misschien maar doen, maar voel me altijd wat schuldig om dure shit te kopen als ik er zelf niet voor werk, en dat ik deze kreeg was gewoon een mooie meevaller, zeker ook omdat ik dan zelf geen geld uit hoefde te geven
![]()
Ja doei.![]()
Ook de goedkopere band is nog steeds geen slechte band naar het schijnt volgens testen en verslagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar de aanschaf ervan is nagenoeg hetzelfde. Voor je voeten wil je goede schoenen om geen blessures te krijgen en om lekker te lopen. Voor je auto wil je goede banden voor goede grip, veiligheid en weinig rolgeluid.![]()
Wat een gave fotoquote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, en tot overmaat van ramp knapte mijn koppelingskabel vanochtenddus de motor staat nu een km bij de uni vandaan en mocht ik het laatste stuk lopen, met die blaren in m'n motorlaarzen. Nice
_!
Ja doei.![]()
Ik doe morgen een lekker kort rondje, en donderdag een klein tempoloopje. Dan ben ik denk ik wel klaar voor zaterdagquote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Same here en ik twijfel me suf over hoe of wat ik nu deze week nog wel of niet moet gaan lopen.
Gisteren een 7,5 die ik best zwaar vond en dan wil ik denk ik dinsdag nog een 5-je doen maar dan denk ik donderdag maar een keertje overslaan om zo zaterdag helemaal fit te zijn.
[offtopic]ooooooo Ik kijk net wat voor inflight entertainment m`n vlucht gaat hebben over een paar weken. Heb gewoon wi-fi aan boord, met een "widsescreen" television met live televisie (niet al teveel kanalen though). Wat een luxe! Ik kan gewoon FOK!en tijdens het vliegen!
[/offtopic]
![]()
3,2 gelopen onder het mom van "herstelloopje". Gemiddeld 5:36, oeps.
Moest na de helft stoppen van de politie![]()
blijkbaar kwamen er belangrijke mensen bij het Tropenmuseum dus ik moest even wachten. Politie steekt hand omhoog om mij te laten stoppen, eerste wat ik doe is mijn horloge pauzeren...
Dus een stiekeme pauze gehad.
Garmin trilde wel de hele tijd om te zeggen dat ik langzamer moest, maar het voelde niet alsof ik zo snel liep... Maar goed, voortaan toch maar het horloge geloven
http://www.endomondo.com/workouts/210213823/5661302
Superonregelmatig zie ik nu, maar goed![]()
![]()
Ik zou eerst maar informeren of je niet nog een bedrag per MB moet betalen. Just in casequote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doe morgen een lekker kort rondje, en donderdag een klein tempoloopje. Dan ben ik denk ik wel klaar voor zaterdag
[offtopic]ooooooo Ik kijk net wat voor inflight entertainment m`n vlucht gaat hebben over een paar weken. Heb gewoon wi-fi aan boord, met een "widsescreen" television met live televisie (niet al teveel kanalen though). Wat een luxe! Ik kan gewoon FOK!en tijdens het vliegen!
[/offtopic]
![]()
![]()
Waarom? Het ging toch lekker en gemakkelijk? Waarom dan per sé naar je horloge luisteren? Een keer afwijken is juist lekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Miezziej het volgende:
het voelde niet alsof ik zo snel liep... Maar goed, voortaan toch maar het horloge geloven![]()
![]()
Omdat ik bang ben voor zaterdagquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom? Het ging toch lekker en gemakkelijk? Waarom dan per sé naar je horloge luisteren? Een keer afwijken is juist lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het niet zwaar is dan is het geen klap aan.quote:Dat begrijp ik. Maar bedoelde meer dat het knap is als je dat vol kan houden.
En wat voor mij te zwaar is hoeft dat voor een ander niet te zijn, he. Gelukkig is niemand gelijk.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is het ook wel hoor. Ik doe er lacherig over, maar het is echt wel pittig.Maar na de eerste 15 dagen was ik 5cm om mijn taille kwijt.
![]()
Daarna niet zo veel meer, maar het heeft wel heel veel gedaan voor mijn buikspieren en core stability.![]()
![]()
![]()
Is niet. Je betaald idd wel een vast bedrag (volgens mij $15 voor laptop, als ik dat zo goed zie), maar wel onbeperkt internet. $15 voor 24 uur internet is niet veel imoquote:Op maandag 1 juli 2013 13:03 schreef Arquero het volgende:
Ik zou eerst maar informeren of je niet nog een bedrag per MB moet betalen. Just in case![]()
![]()
Dan koop je toch een dikke bos bloemen en nog iets leuks als dank voor de schoenen. Hun blij, jij blijquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus geen baan en leef op Wolve's salaris op 't moment (maar vanaf oktober breng ik zelf weer salaris binnen!), maar bleek de schoenen van m'n ouders te krjigen, dus kan er nu wel wat tegenaan gooien nu. Dus moet 't misschien maar doen, maar voel me altijd wat schuldig om dure shit te kopen als ik er zelf niet voor werk, en dat ik deze kreeg was gewoon een mooie meevaller, zeker ook omdat ik dan zelf geen geld uit hoefde te geven
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jaloers! Ik mag volgende week ook 20 uur reizen en kan blij zijn als ik op dat tracject 2 uur wifi heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doe morgen een lekker kort rondje, en donderdag een klein tempoloopje. Dan ben ik denk ik wel klaar voor zaterdag
[/offtopic]
Over first world problems gesporken
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Iemand enig idee trouwens of daar in Rotterdam aankomende zaterdag een beetje te parkeren is. Als er 1000 man op af komt zal er vast iemand met de auto komen vermoed ik namelijk![]()
![]()
Dat was vorig jaar ook best druk, dus ik zou zoveel mogelijk proberen te carpoolen. Je kan bij de PAC atletiekbaan parkeren en anders op een stukje lopen bij de Kralingseplas.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef CRX_master het volgende:
Iemand enig idee trouwens of daar in Rotterdam aankomende zaterdag een beetje te parkeren is. Als er 1000 man op af komt zal er vast iemand met de auto komen vermoed ik namelijk<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vroeg komen dus..dichterbij parkerenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook best druk, dus ik zou zoveel mogelijk proberen te carpoolen. Je kan bij de PAC atletiekbaan parkeren en anders op een stukje lopen bij de Kralingseplas.![]()
![]()
Ik moet eerst nog via Rijswijk om mijn vriendin en de kinderen af te zetten.. rijd eerst Rotterdam voorbij en dan mag ik weer terug.. Leuk ritje,, 's avonds weer omgekeerd..quote:![]()
Rijswijk - Rotterdam is maar een kwartiertjequote:Op maandag 1 juli 2013 13:53 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog via Rijswijk om mijn vriendin en de kinderen af te zetten.. rijd eerst Rotterdam voorbij en dan mag ik weer terug.. Leuk ritje,, 's avonds weer omgekeerd..
I know.. rijd het vaak genoeg.. en al heeeel lang ookquote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Rijswijk - Rotterdam is maar een kwartiertje![]()
![]()
okquote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef CRX_master het volgende:
[..]
I know.. rijd het vaak genoeg.. en al heeeel lang ookF means you're fucked![]()
Wat een lekker loopweer.
En die 15 x 200 meter gingen ook wel heerlijk. Voelde m'n knie een beetje de laatste dagen, maar even goed warm gelopen en wat gerekt enzo en voelde daarna prima. Lekker alles tussen de 39 en 44 seconden gelopen, nu rustig aan tot aan de Ekiden maar.
Jack does it in real time...![]()
Ik ga denk ik alleen woensdag nog lopen voor Ekiden, waarschijnlijk een km of 8 met wat versnellingen. Morgen heb ik sowieso een lange dag - hackathon, bijna hardloopgerelateerd - en kan ik nog wel gebruiken om verder wat te herstellen. Dus woensdag lopen, zaterdag Ekiden en dan volgende week gewoon weer niet zeiken, maar lopen. Dus.![]()
Hebben we eigenlijk een tijd afgesproken voor zaterdag?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hoe herkennen we het verzamelpunt, want op zoek naar 29 wildvreemden wordt onhandig als er 1000 man rondbanjert daar![]()
![]()
Zoek de groep mensen die het minst goed bij elkaar lijkt te passen. Werkt altijd bij het zoeken van een FOK!meetgroep.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef CRX_master het volgende:
En hoe herkennen we het verzamelpunt, want op zoek naar 29 wildvreemden wordt onhandig als er 1000 man rondbanjert daarJa doei.![]()
Maleduck zou een partytent opzetten geloof ik, met wat versiersels eraan/erop.
Mensen uit Brabant of die door Brabant reizen kunnen ook met mij meerijden, als men dat wil...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geloof dat ik vanaf Best met StreamNL mee zal rijden (als hij dat nog goed vindt), maar misschien kunnen we met z'n drieën wat plannen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
Maleduck zou een partytent opzetten geloof ik, met wat versiersels eraan/erop.
Mensen uit Brabant of die door Brabant reizen kunnen ook met mij meerijden, als men dat wil...![]()
![]()
De meest ongemakkelijke groep mensenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoek de groep mensen die het minst goed bij elkaar lijkt te passen. Werkt altijd bij het zoeken van een FOK!meetgroep.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En dan iemand aanspreken.. "Ben jij misschien MaleDuck??" "Nee?"Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik moet zeggen dat heel veel niet-Fok!kende hardlopers minstens net zo autistisch zijn als de gemiddelde Fok!ker
dus daar schieten we niets mee op, staan er daar zo'n man of 1000 die allemaal op fok! zouden kunnen zitten...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef YUR het volgende:
Ik moet zeggen dat heel veel niet-Fok!kende hardlopers minstens net zo autistisch zijn als de gemiddelde Fok!kerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat klinkt als een planquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Geloof dat ik vanaf Best met StreamNL mee zal rijden (als hij dat nog goed vindt), maar misschien kunnen we met z'n drieën wat plannen?
29 man met een laptop die gpx'jes fixen. Dat zijn we
Ik weet nog niet of ik auto of openbaar vervoer pak.
Moet ik dan zo'n OV kaart hebben? Want die heb ik niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
gpx is pas na het lopen, wel handig als je voor het lopen weet wie er in je team zit, voor de wissel en zoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet ik dan zo'n OV kaart hebben? Want die heb ik niet.
We gaan niet lopen gekquote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef Guard het volgende:
[..]
gpx is pas na het lopen, wel handig als je voor het lopen weet wie er in je team zit, voor de wissel en zoGewoon gpx fixen en ongeveer rond de goede tijd uploaden. En daarna maar shinen!
In de bus wel, trein niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet ik dan zo'n OV kaart hebben? Want die heb ik niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh... okquote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We gaan niet lopen gekGewoon gpx fixen en ongeveer rond de goede tijd uploaden. En daarna maar shinen!
Ik zoek gewoon Streamnl op, of anders ga ik op zoek naar YUR of hats, die herken ik wel van de foto's denk ik! MD misschien ook nog wel. Zet anders allemaal nog ff een fotootje neer, maakt het misschien iets makkelijker..
Ohjah, kunnen jullie me even helpen onthouden dat ik mn chip niet moet vergeten?
Misschien ook een idee om een ekiden-whatsapp groep te maken? Of geven jullie liever je mobiele nr niet zomaar weg?![]()
![]()
Zoek de pinda met de zwangere vrouwquote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zoek gewoon Streamnl op, of anders ga ik op zoek naar YUR of hats, die herken ik wel van de foto's denk ik! MD misschien ook nog wel. Zet anders allemaal nog ff een fotootje neer, maakt het misschien iets makkelijker..
Ohjah, kunnen jullie me even helpen onthouden dat ik mn chip niet moet vergeten?
Misschien ook een idee om een ekiden-whatsapp groep te maken? Of geven jullie liever je mobiele nr niet zomaar weg?F means you're fucked![]()
Is het ook te lopen vanaf station alexander naar die baan?
Heb het niet zo op openbaar vervoer namelijk. 4,4Km volgens google maps.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Warmlopenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb het niet zo op openbaar vervoer namelijk. 4,4Km volgens google maps.
Dit lijkt me best handig...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Misschien ook een idee om een ekiden-whatsapp groep te maken? Of geven jullie liever je mobiele nr niet zomaar weg?
Een chip wordt toch gehuurd daar?![]()
Als je wilt kunnen we vanaf Amsterdam/Haarlem al samen reizen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik ga met het OV, mss kunnen we met wat mensen op het station al afspreken die ook met het OV gaan?![]()
Nee we hadden wel wat prive-chips die we konden gebruikenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dit lijkt me best handig...
Een chip wordt toch gehuurd daar?. Scheelt weer iets geld.
Oh ja, als je deze kerel ziet moet je hem maar even aanspreken. De linkse dus he, voor de kijker...
![]()
![]()
Oh. Pardon.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee we hadden wel wat prive-chips die we konden gebruiken. Scheelt weer iets geld.
![]()
![]()
Komt jouw trein langs muiderpoort?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we vanaf Amsterdam/Haarlem al samen reizen.![]()
![]()
Ik spreek liever die rechter kerel aanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee we hadden wel wat prive-chips die we konden gebruiken. Scheelt weer iets geld.
Oh ja, als je deze kerel ziet moet je hem maar even aanspreken. De linkse dus he, voor de kijker...
Ik heet trouwens Jeffrey. En zo stel ik me ook voor
Bij veel zon heb ik een oranje petje op.
Blauw shirt en zwarte korte broek met blauwe brooks glycerins.
No way dat ik mezelf Daywalk3r noem
Als je nou aan komt lopen met een sixpack Grolsch, herken ik je directquote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Jammer.. Ik moet rijden..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je nou aan komt lopen met een kratje Grolsch, herken ik je directWie komt er langs Ermelo?
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
NeeIk neem of de Fyra vanaf Centraal, of ik reis via Sloterdijk/Haarlem.
![]()
![]()
![]()
ik voel een glycerinboks aankomenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom geen bordje in het gras slaan :
"Win hier ¤ 450,- Dat is toch Fantastisch.."
Dan hebben jullie allemaal binnen no-time gevonden![]()
![]()
Volgens google maps is het via Ermelo (185 km, 2 uur 15 min.) en rechtstreeks 172 km, 1 uur 55 min.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jammer.. Ik moet rijden..Wie komt er langs Ermelo?
Dus ik wil je best ophalen. Hoef ik ook niet met het OV
Met de sprinter van MP naar CS is zo langzaam dat je net zo goed de fiets naar CS kan pakken. Of naar Amstel.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb nog ergens een FOK 5 jaar topje geloof ik.
Beetje jammer dat daar tegenwoordig alleen nog maar de helft van mij in past.
***![]()
Dan ben je weer wél herkenbaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer dat daar tegenwoordig alleen nog maar de helft van mij in past.![]()
![]()
Er gaat een directe sprinter van Muiderpoort naar Rotterdam CS, maar voor mij is die buitengewoon langzaam (ik doe er dan bijna een half uur langer over). De Fyra is blijkbaar geen optie, want werkzaamheden. Dus hoe leuk mijn idee ook was, we kunnen wel meeten op Rotterdam CSquote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met de sprinter van MP naar CS is zo langzaam dat je net zo goed de fiets naar CS kan pakken. Of naar Amstel.![]()
![]()
Nou dat zal wel meevallen, maar ik begrijp je puntquote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja! Ik ben die gestopte worst met dat zwarte naveltruitje!
Neuh... doe maar niet.![]()
![]()
![]()
Oranje pet jij, ik oranje shirt. Grote kale kerel, kan niet missen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
No way dat ik mezelf Daywalk3r noemIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het lijkt mij ook wel handig om 1 of 2 flessen water mee te nemen. Het wordt denk ik een graad of 21 en zonnig..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het is wel te doen. Hoofdweg uitlopen en vervolgens de Bosdreef. Maar is wel een aardig stukje lopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb het niet zo op openbaar vervoer namelijk. 4,4Km volgens google maps.
Ga zelf op de fiets maar heb nou niet echt een bagagedrager dat er iemand op kan zitten helaas.![]()
Hebben ze daar geen soortement van kraampjes waar je drinken kunt kopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het lijkt mij ook wel handig om 1 of 2 flessen water mee te nemen. Het wordt denk ik een graad of 21 en zonnig..![]()
![]()
Neem je haar ook mee?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Whatsapp groep is wel goed idee.
Als mensen mij hun nummer PM-en zal ik een groep opzetten, of als er al een soort groep is dan hoor ik het wel, stuur ik mijn nummer toe.![]()
Het is bij een atletiekvereniging, die zullen vast een kantine hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:10 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen soortement van kraampjes waar je drinken kunt kopen?F means you're fucked![]()
Met 170 teams á 5 6 man per team in de rij?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is bij een atletiekvereniging, die zullen vast een kantine hebben
Ik bedoelde eigenlijk meerdere gelegenheden waar je wat kon halen.
Maar excuus.![]()
Niet iedereen gaat toch tegelijk wat kopen? Heb wel grotere evenementen meegemaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Met 170 teams á 5 man per team in de rij?
Ik bedoelde eigenlijk meerdere gelegenheden waar je wat kon halen.
Maar excuus.
En waarom excuus?F means you're fucked![]()
Omdat ik zelf ook wat kan opzoeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat toch tegelijk wat kopen? Heb wel grotere evenementen meegemaakt
En waarom excuus?![]()
![]()
Maar dat is toch juist het principe van Fok! van alles vragen hier wat je eigenlijk ook op zou kunnen zoeken?
Een van de weinige dingen die leuker zijn dan googlen!![]()
![]()
Dit weekend bij de Kika stonden er ook diverse tentjes op het terrein waar je wat te drinken en eten kon halen. Dat zal dit weekend ook wel zo zijn.![]()
Dat weet ik, die wil je ECHT niet hebben. Heb er weleens ingezeten, vertrok om 10 uur, kwam net voor de lunch aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er gaat een directe sprinter van Muiderpoort naar Rotterdam CS, maar voor mij is die buitengewoon langzaam (ik doe er dan bijna een half uur langer over). De Fyra is blijkbaar geen optie, want werkzaamheden. Dus hoe leuk mijn idee ook was, we kunnen wel meeten op Rotterdam CSIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie doet er mee? http://www.amnesty.nl/naked-run-freedom-op-de-zwarte-cross-0In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja. Bedankt daarvoor!quote:
Had helemaal zelf bedacht dat ik dat natuurlijk ook op kon zoeken, vandaar.
[ Bericht 8% gewijzigd door Muis84 op 01-07-2013 16:33:16 ]![]()
och jammer zeg, ik kan nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef slacker_nl het volgende:
Wie doet er mee? http://www.amnesty.nl/naked-run-freedom-op-de-zwarte-cross-0
Ik moet euh..... de hond in bad doen dan
Oef laat ik nu net op vakantie zijn of die dag terug komen. dat is even pech hebben zegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef slacker_nl het volgende:
Wie doet er mee? http://www.amnesty.nl/naked-run-freedom-op-de-zwarte-cross-0![]()
![]()
Pas op met walvis, want ze gooien je zo terug de zee in, de haven is dichtbij!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zoek de zwangere vrouw/walvis en je hebt kans dat Yur in de buurt looptIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
donequote:Op maandag 1 juli 2013 16:36 schreef Arquero het volgende:
Ik heb een Ekiden groep gemaakt in Whatsapp. Pm mij je nummer maar als je erbij wil.![]()
Dan sproei ik iedereen onderquote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pas op met walvis, want ze gooien je zo terug de zee in, de haven is dichtbij!![]()
![]()
![]()
Ik hoor het al, tijd voor mij om te gaan. Sproeize!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit klinkt heel erg.. Ehh.. zo niet sexyquote:![]()
Arme YUR
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dit dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg.. Ehh.. zo niet sexy![]()
Arme YUR![]()
Gelukkig gooit hij me ook niet in de havenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Arme YUR![]()
![]()
Mijn fiets is al een keer gestolen dus nee...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met de sprinter van MP naar CS is zo langzaam dat je net zo goed de fiets naar CS kan pakken. Of naar Amstel.
Via amstel is nog wel een optie![]()
![]()
Vanaf Amstel gaat alleen dezelfde stomme sprinter...quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn fiets is al een keer gestolen dus nee...
Via amstel is nog wel een optie![]()
Mooi, want anders doe ik m'n Sea Shepherd shirt aan!! Handen af van onze Fok!walvisquote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig gooit hij me ook niet in de haven
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mss moet ik minder gierig doen en eerst naar CS gaan? Moet het wel echt veel tijd schelenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vanaf Amstel gaat alleen dezelfde stomme sprinter...![]()
![]()
Welke oordoppen gebruiken jullie om muziek te luisteren tijdens het hardlopen? Ik heb normale in-ears van logitech, maar die vallen er constant uit. Best vervelend om in een kwartier dat ding er 30x terug in stoppen.Feyenoord Rotterdam![]()
Inears + zweetband = winquote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Welke oordoppen gebruiken jullie om muziek te luisteren tijdens het hardlopen? Ik heb normale in-ears van logitech, maar die vallen er constant uit. Best vervelend om in een kwartier dat ding er 30x terug in stoppen.Ja doei.![]()
Toen ik met muziek liep, gebruikte ik altijd Skullcandy in-ears. Vielen nooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Welke oordoppen gebruiken jullie om muziek te luisteren tijdens het hardlopen? Ik heb normale in-ears van logitech, maar die vallen er constant uit. Best vervelend om in een kwartier dat ding er 30x terug in stoppen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb het zwaarquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Arme YUR
Je gaat nooit met je fiets de stad in of? Maar er is ook een bewaakte fietsenstalling bij CS.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn fiets is al een keer gestolen dus nee...
Via amstel is nog wel een optieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga niet zo vaak de stad inquote:Op maandag 1 juli 2013 17:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je gaat nooit met je fiets de stad in of? Maar er is ook een bewaakte fietsenstalling bij CS.Als ik moet werken zet ik hem gewoon op de binnenplaats achter de winkel.
![]()
Philips heeft speciale loop oordopjes, werken goed. In-ears vind ik niets dan hoor je echt niets meer namelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Welke oordoppen gebruiken jullie om muziek te luisteren tijdens het hardlopen? Ik heb normale in-ears van logitech, maar die vallen er constant uit. Best vervelend om in een kwartier dat ding er 30x terug in stoppen.![]()
Volgens mij heeft Gogo die nog te koop. Had ze gekocht, maar haar oren zijn te klein voor die dingenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Philips heeft speciale loop oordopjes, werken goed. In-ears vind ik niets dan hoor je echt niets meer namelijk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou ja, je kunt dit weekend alleen met de bus naar Schiphol en dan daarna verder met de fyra, en dat is nou niet per se handig. En voor mij is de sprinter niet handig, dus eigenlijk is het waarschijnlijk gewoon het handigst om op Rotterdam cs te meeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mss moet ik minder gierig doen en eerst naar CS gaan? Moet het wel echt veel tijd schelen![]()
Volgens mij komt mijn gezin ook mee zaterdagGezelschap voor de andere kinderen die komen natuurlijk
En het topic is opeens stil
Zo vroeg al? Booeeeeh.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wacht maar tot zaterdag, uurtje of 10![]()
Gezellig DK!![]()
Ik zal haar nog ff bellen of ze tijd heeft. Volgens mij had ze volgrend weekend vrij, dus dat scheelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:10 schreef Arquero het volgende:
[..]
Neem je haar ook mee?
Whatsapp groep is wel goed idee.
Als mensen mij hun nummer PM-en zal ik een groep opzetten, of als er al een soort groep is dan hoor ik het wel, stuur ik mijn nummer toe.
Oh ze ligt nog in de zee, dus even geduld!
En voeg me ff toe! Ik heb je gepmt!![]()
![]()
Vandaag voor het eerst sinds woensdag weer gelopen. Normaal zou ik zaterdag lopen, had alleen een heerlijk weekend Belgie (en vrijdag bedrijfs bbq).
De heerlijke Vlaamse biertjes waren te voelen, wat kramp in mn voeten onderweg. Gemiddelde wat lager, maar les 24 van Evy voltooid :-)
Leuk om zo te lezen van de Ekiden. Succes allemaal zaterdag!All management is Strategic Management.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mooi, want anders doe ik m'n Sea Shepherd shirt aan!! Handen af van onze Fok!walvis![]()
!
![]()
Je hebt net een nieuwe!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:49 schreef GodsSon het volgende:
De heerlijke Vlaamse biertjes waren te voelen, wat kramp in mn voeten onderweg. Gemiddelde wat lager, maar les 24 van Evy voltooid :-)Goed bezig!
![]()
De Squat-challenge!
Das makkelijk!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor mij niet! Maar ik ga zo beginnenquote:
de stemming zit er wel in. tof om te zien! volgend jaar doe ik echt wel mee.
ieeekkk! ik heb me ingeschreven voor de halve marathon van de breda singelloop. eng eng!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zolang je gewoon setjes van 10 doet ben je er zo klaar mee.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Echt!! Wat stoerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
ieeekkk! ik heb me ingeschreven voor de halve marathon van de breda singelloop. eng eng!
Tijd om te laten zien wie de baas is!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil ik morgenavond gaan lopen... vrouwlief wegF means you're fucked![]()
Waarom denk je dat vrouwlief morgenavond weg is?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
lief!!quote:
ja via mijn werk kan ik de afstand met de bedrijvenloop meedoen. nog even een goed schema vinden. ik zit nu op de 10 kilometer steady en trail. dus een rustige uitbouw naar de halve marathon afstand.
indien niet haalbaar schakel ik wel terug naar de kortere afstand en plan een andere halve marathon aan het eind van het jaar. maar ik wil nu gewoon een goed trainingsdoel hebben. bemerk bij mezelf dat ik dat echt nodig heb.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
lief!!
ja via mijn werk kan ik de afstand met de bedrijvenloop meedoen. nog even een goed schema vinden. ik zit nu op de 10 kilometer steady en trail. dus een rustige uitbouw naar de halve marathon afstand.
indien niet haalbaar schakel ik wel terug naar de kortere afstand en plan een andere halve marathon aan het eind van het jaar. maar ik wil nu gewoon een goed trainingsdoel hebben. bemerk bij mezelf dat ik dat echt nodig heb.![]()
Klinkt goed in ieder geval! Vind het ook enorm stoer dat je dat gaat proberen!
![]()
Vet!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
lief!!
indien niet haalbaar schakel ik wel terug naar de kortere afstand en plan een andere halve marathon aan het eind van het jaar. maar ik wil nu gewoon een goed trainingsdoel hebben. bemerk bij mezelf dat ik dat echt nodig heb.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:13 schreef mosselmossel het volgende:
500 squats? Dan ben je een uur bezig!
Misschien moet Gogo het maar vragen danquote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef mosselmossel het volgende:
Sorry Gup, ik vind je lief, maar ga niet squatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien moet Gogo het maar vragen danIk pas ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog steeds bezig om rustig op te bouwen naar die klote 5 minuten planken. Ben al/pas op 1,5 minuten![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik pas ook.
Ik ben nog steeds bezig om rustig op te bouwen naar die klote 5 minuten planken. Ben al/pas op 1,5 minutenEen echte volhouder!
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:13 schreef mosselmossel het volgende:
500 squats? Dan ben je een uur bezig!Onthou waar je het voor doet:
http://sport.infonu.nl/di(...)squat-challenge.htmlquote:Strakke billen met de 30 day squat challenge
De 30 day squat challenge is een uitdaging die je helpt om strakkere billen te krijgen. Je kunt deze challenge prima doen als aanvulling van je normale trainingsschema. Wat moet je precies doen tijdens deze uitdaging en kun je inderdaad verschil zien?
[---8<---8<---8<---8<---8<---8<---]
Je zult absoluut resultaat zien tijdens de 30 day squat challenge. Om zeker te weten of je verschil ziet, kun je het beste voordat je begint een paar foto’s van jezelf maken. Het liefst in je ondergoed. Maak een foto van voren, van achter en vanaf de zijkant. Deze foto’s hoef je natuurlijk niet te delen met anderen, je kunt ze puur voor jezelf houden. Aan het einde van de challenge maak je opnieuw foto’s, zodat je het verschil goed kunt zien. Het resultaat is wel erg afhankelijk van jezelf. Gebruik je gewichten? Rust je tussendoor? Doe je nog andere sporten naast deze uitdaging? Snoep je niet teveel? Wanneer je er echt voor gaat zal het verschil zeker zichtbaar zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 19:30:15 ]![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
ieeekkk! ik heb me ingeschreven voor de halve marathon van de breda singelloop. eng eng!![]()
![]()
![]()
Leuk, succes!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
ieeekkk! ik heb me ingeschreven voor de halve marathon van de breda singelloop. eng eng!![]()
Tegen die tijd ben ik allang flauwgevallen natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je die bevalling hebt gezien weet je wie er eindbaas is...
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je die bevalling hebt gezien weet je wie er eindbaas is...![]()
![]()
Gewoon vlak voor de uitgerekende datum een griepje veinzen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik allang flauwgevallen natuurlijk![]()
Ben er voor de zekerheid alvast mee begonnen. Je weet het tenslotte maar nooit!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon vlak voor de uitgerekende datum een griepje veinzen.F means you're fucked![]()
Omg.. Moet zo eerste interval training met Evy.. Ff stukje vooruit geluisterd, maar ik denk dat ik maar wacht tot het donker is.. Met armen zwaaien.. Huppelen.. Wordt zo nog opgenomen als iemand me ziet gaan..![]()
Ik zoek ook nog een leuke HM. (vooroever zit nog achter in mn hoofd)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij en griepje van 3 maanden gaat ze wel vragen stellen denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben er voor de zekerheid alvast mee begonnen. Je weet het tenslotte maar nooit!![]()
Die is al over 6 weken hequote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zoek ook nog een leuke HM. (vooroever zit nog achter in mn hoofd)![]()
![]()
Welneequote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij en griepje van 3 maanden gaat ze wel vragen stellen denk ik?
Ja dat kan ook wel. Alleen ga ik die nacht op vakantie, dus het lijkt me iets teveel van het gekke.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geldrop. Mooi gebiedquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zoek ook nog een leuke HM. (vooroever zit nog achter in mn hoofd)
http://www.tisvoorniks.nl![]()
Die heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer dat daar tegenwoordig alleen nog maar de helft van mij in past.![]()
Neem 'm wel mee om als herkenningspunt aan de partytent te hangen(als ik 'm kan vinden)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh ja, das wel een goeiequote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens![]()
Neem 'm wel mee om als herkenningspunt aan de partytent te hangen(als ik 'm kan vinden)
dat is ook wel een erg leuke ja!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Geldrop. Mooi gebied
http://www.tisvoorniks.nlhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Pfff, lastig om mezelf te motiveren om te gaan lopen vanavond... Geen zin om weer hetzelfde rondje als de afgelopen weken te lopen, maar wil ook een 'auto rustige' route, omdat ik het irritant vind als ik heftige intervallen doe, om dan ook nog rekening te houden met veel ander verkeer...
Maar eigenlijk is het gewoon uitstelgedrag en moet ik gewoon gaan...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Niet miepen...quote:Op maandag 1 juli 2013 20:02 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff, lastig om mezelf te motiveren om te gaan lopen vanavond... Geen zin om weer hetzelfde rondje als de afgelopen weken te lopen, maar wil ook een 'auto rustige' route, omdat ik het irritant vind als ik heftige intervallen doe, om dan ook nog rekening te houden met veel ander verkeer...
Maar eigenlijk is het gewoon uitstelgedrag en moet ik gewoon gaan...F means you're fucked![]()
Die maandelijkse challenges worden steeds ongeloofwaardiger. Is dit serieus, 500 squats?
En dan is die foto van "de juiste squat" ook nog eens niet goed. Je bovenbenen moeten evenwijdig komen aan de vloer.
Niettemin, succes allemaal. Hardlopen zal er niet meer in zitten, zo zwaar als je benen zullen gaan aanvoelen.![]()
Hup MaleDuck!! Lopen jij!
Gisteren besloten om alleen morgen nog te lopen en dan een paar dagen rust te houden. Voelt niet helemaal goed, want loop voor het eerst in mijn leven vijf weken lang drie keer per week.. Maar mijn enkel is gevoelig dus rust kan ook geen kwaad.. Wel raar hoor, na morgen vier dagen niet lopen..![]()
Hup gewoon lopen. Zeuren over verkeer kun je daarna hier wel weer.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:02 schreef MaleDuck het volgende:
Maar eigenlijk is het gewoon uitstelgedrag en moet ik gewoon gaan...![]()
![]()
Gaat volgens mij vooral op de houding van rug/borst als ik dat zo zie. Je olympic squats gaan nog dieper, ass to the grass-deep.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Die maandelijkse challenges worden steeds ongeloofwaardiger. Is dit serieus, 500 squats?
En dan is die foto van "de juiste squat" ook nog eens niet goed. Je bovenbenen moeten evenwijdig komen aan de vloer.
Niettemin, succes allemaal. Hardlopen zal er niet meer in zitten, zo zwaar als je benen zullen gaan aanvoelen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Crisis, dan donder ik waarschijnlijk na één squat al pardoes op het reetje.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
Je olympic squats gaan nog dieper, ass to the grass-deep.![]()
Ha, dat kan ik dan weer welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gaat volgens mij vooral op de houding van rug/borst als ik dat zo zie. Je olympic squats gaan nog dieper, ass to the grass-deep.![]()
Verder is de maker van deze challenges een Amerikaan. Die mogen graag overdrijvenmaar goed, ik gebruik ze gewoon als idee en probeer een beetje mee te doen. Is altijd nog beter dan niks doen
Endo is stuk? Kan niet inloggen...
Niet dat ik trots ben op mijn gemiddelde snelheid van 7:13 op 5.5 km.
Sorry, ben gewoon echt niet fit.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
SLAPPELING!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Sorry, ben gewoon echt niet fit.![]()
Ik kon 10 minuten geleden ofzo nog wel inloggen? Maar nu ligt hij er hier ook uit inderdaad. Laatste tijd sowieso traag en irritant. Hopen dat ze bezig zijn met onderhoud ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Sorry, ben gewoon echt niet fit.
Oh zit nu wel op de site, maar weer erg sloom.![]()
I know. Maar ik geef niet op!quote:
Hier lukt het ook niet om in te loggenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Sorry, ben gewoon echt niet fit..
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Dat is een week na de 7^^, das ook weer zoiets. 't valt niet meequote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Geldrop. Mooi gebied
http://www.tisvoorniks.nl
Gewoon de Vooroeverloop lopen! Ken best!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is een week na de 7^^, das ook weer zoiets. 't valt niet mee![]()
Voor wat meer variatie kan je ook eens het rondje in tegenovergestelde richting lopen. Wat betreft verkeer kan je als het niet te druk is kiezen om aan de linkerkant van de weg te lopen. Zo heb je minder kans dat je van achteren wordt aangereden.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:02 schreef MaleDuck het volgende:
Maar eigenlijk is het gewoon uitstelgedrag en moet ik gewoon gaan...![]()
SIR YES SIR!!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Woensdag een jaar geleden begonnen met joggen.. 0.5 km en was kapot!
28 Juli 2012 kocht ik hardloopschoenen, meteen 1.5 km gelopen met 8:48 m/km.. Dus als ik het zo bekijk
Maar goed, nu bijna een jaar verder. Ik denk bijna tijd voor nieuwe schoenen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Dat zal wel meevallen, voeten breder dan schouderbreedte en naar beneden, rug rechthouden, borst vooruit.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Crisis, dan donder ik waarschijnlijk na één squat al pardoes op het reetje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I know, was meer een stok achter de deur om echt te gaan. Het was een pittige training, maar daar word je alleen maar harder en beter van is mijn idee, ben niet te diep gegaan, dus dat is wel lekker. Voelde wel heel de tijd de risotto nog zitten en heb heel de weg aan het nagenieten geweest van de smaak... Maar met de snelheid zit het wel goed, volgens mij, nu rust en nog 1 rustige 5 km lopen deze week en dan vlammen op de Ekidenquote:
De cijfertjes, voor als je van een zaagtand houdt:
http://www.endomondo.com/workouts/210451991/2924303
of de Garmin als je echt intervaltijden wil bestuderen
http://connect.garmin.com/activity/336085461<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Om even het niet miepen sentiment tegen te gaan: ik ga deze week lekker zo min mogelijk doen aan sport! PUH! (morgen staat op losse schroeven, zaterdag ga ik wel weer lopen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb geen machtigingen om jouw activiteit te bekijken op Garmin..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know, was meer een stok achter de deur om echt te gaan. Het was een pittige training, maar daar word je alleen maar harder en beter van is mijn idee, ben niet te diep gegaan, dus dat is wel lekker. Voelde wel heel de tijd de risotto nog zitten en heb heel de weg aan het nagenieten geweest van de smaak... Maar met de snelheid zit het wel goed, volgens mij, nu rust en nog 1 rustige 5 km lopen deze week en dan vlammen op de Ekiden
De cijfertjes, voor als je van een zaagtand houdt:
http://www.endomondo.com/workouts/210451991/2924303
of de Garmin als je echt intervaltijden wil bestuderen
http://connect.garmin.com/activity/336085461![]()
![]()
Slaat nergens op, het begin niveau is al vrij hoog. Als je een squat goed uitvoert kun je er echt niet zomaar 50 als beginner. Laat staan 500.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Slaat nergens op, het begin niveau is al vrij hoog. Als je een squat goed uitvoert kun je er echt niet zomaar 50 als beginner. Laat staan 500.
Oeps, nu als het goed is wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb geen machtigingen om jouw activiteit te bekijken op Garmin..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb zojuist geplankt![]()
Mijn vriendin kwam net van haar goochelles (hocus pocus pilates) en heeft me als een ware drill instructorafgebeuld. Overmorgen buikspierpijn ...
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 21:24:36 ]![]()
En wat nou als je op 5 momenten (gedurende de dag) 10 squats uitvoert en daarna dit ophoogt?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Slaat nergens op, het begin niveau is al vrij hoog. Als je een squat goed uitvoert kun je er echt niet zomaar 50 als beginner. Laat staan 500.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vaag, heb nu ingesteld dat iedereen mijn activiteiten kan zien, maar ben MVerwoerdquote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
nope... nog niets. Hoe heet je daar, voeg ik je ff toe!
Nu staat de activiteit ook open, die stond nog dicht...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah duurde gewoon even.. nu doet ie het welquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vaag, heb nu ingesteld dat iedereen mijn activiteiten kan zien, maar ben MVerwoerd![]()
![]()
Terwijl jullie de whatsapp onveilig maakte heb ik mijn trainingsrondje gehobbeld. Lesje 3 van Keep Running, eerste keer interval training. Niets bijzonders nog, 4x20 sec in 25 minuten.. 10 minuten warmup ervoor (huppelen Evy, really?? ) en 10 minuten cooldown door langzaam te joggen.. Toch nog een redelijk gemiddelde. Had de garmin iets later gestart (net na het huppelen), maar er zit nog een stukje rekken in. Toch prima gemiddelde alsnog vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie snelheid op de 200tjes!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vaag, heb nu ingesteld dat iedereen mijn activiteiten kan zien, maar ben MVerwoerd
Nu staat de activiteit ook open, die stond nog dicht...![]()
![]()
Leuke training vind ik dat altijd. Handig ook dat je het lopen en joggen er ook bij ingesteld hebt. Doe altijd gewoon 200 meter en dan proberen om 50 meter lopen, 100 joggen en dan weer 50 te lopen. Maar dat is niet echt handig
.
Die intervaltraining via de site van Garmin in elkaar gezet?![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:32 schreef CRX_master het volgende:
Terwijl jullie de whatsapp onveilig maakte heb ik mijn trainingsrondje gehobbeld. Lesje 3 van Keep Running, eerste keer interval training. Niets bijzonders nog, 4x20 sec in 25 minuten.. 10 minuten warmup ervoor (huppelen Evy, really?? ) en 10 minuten cooldown door langzaam te joggen.. Toch nog een redelijk gemiddelde. Had de garmin iets later gestart (net na het huppelen), maar er zit nog een stukje rekken in. Toch prima gemiddelde alsnog vind ik.
Ook zeker netjes gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker huppelen ja! Dat zal er wel mooi uitzien!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:32 schreef CRX_master het volgende:
Wij huppelen ook heel vaak stukjes in de warming up/cooling downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had een paadje uitgekozen tussen de bomen waar niet veel mensen komen. Was gelukkig ook niemandquote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook zeker netjes gedaan!Lekker huppelen ja! Dat zal er wel mooi uitzien!
![]()
![]()
Zoooooo net een rondje gelopen als test op een nieuw paar schoenen (adidas boost);
http://www.endomondo.com/workouts/210464922/10224757
Direct een record! En dat na een zwaar festival weekend... Nu even kijken of ik er geen pijntjes aan over hou (heb er wel speciale zooltjes in gedaan die ik ooit eens heb laten aanmeten)."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Ja, de snelheid viel me alles mee, zeker dat ik die de hele training heb kunnen volhouden en zelfs in de tweede helft mijn snelste interval heb gelopen. Ik hou meer van de 400tjes, dan ga ik wat minder kapotquote:Op maandag 1 juli 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie snelheid op de 200tjes!!!![]()
![]()
Leuke training vind ik dat altijd. Handig ook dat je het lopen en joggen er ook bij ingesteld hebt. Doe altijd gewoon 200 meter en dan proberen om 50 meter lopen, 100 joggen en dan weer 50 te lopen. Maar dat is niet echt handig
.
Die intervaltraining via de site van Garmin in elkaar gezet?Ik deed het eerst ook op die manier, maar heb nu drie intervaltrainingen (1x 400tjes en 2x 200tjes) voorgeprogrammeerd via de site gelopen en dat is wel relaxed, je hoeft dan niet de hele tijd zelf te rekenen en kan je goed concentreren op de snelheden. En dat is wel erg lekker, merk ook dat ik de trainingen ook makkelijker ga doen en merk ook dat mijn lichaam langzaam aan deze manier van trainen went, heb steeds minder last van de knieën na zo'n training
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik wil/moet dus eigenlijk wachten met lopen tot woensdag/donderdag ivm lies. Het stomme is: ik durf bijna niet meer te gaan lopen uit angst dat het weer pijn doet of, waarschijnlijker, het niet zo goed gaat. En dan is de motivatie ver te zoeken voor zaterdag.
/ klaagzang. Sorry, heb mijn week niet blijkbaar. Moest er even uit. Stomme lies.![]()
@CRX; zijn er filmpjes van?![]()
![]()
als je zou gaan lopen dan uiterlijk woensdag. kun je daarna nog even rustig aan doen tot de ekidenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hoop het niet, maar je weet maar nooit wat er op wazige bospaadjes in de struiken lurkt allemaal..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Muis84 het volgende:
Ik wil/moet dus eigenlijk wachten met lopen tot woensdag/donderdag ivm lies. Het stomme is: ik durf bijna niet meer te gaan lopen uit angst dat het weer pijn doet of, waarschijnlijker, het niet zo goed gaat. En dan is de motivatie ver te zoeken voor zaterdag.
/ klaagzang. Sorry, heb mijn week niet blijkbaar. Moest er even uit. Stomme lies.![]()
Ik kan woensdag niet meer lopen, moet de hele dag, avond en nacht werken vanwege een migratie van een van onze klanten. Donderdagmorgen maar wat slapen, mogelijk smiddags nog ff een heel kort rondje, anders niet meer tot zaterdag. Dan moet er weer gepresteerd worden![]()
![]()
Hou anders gewoon rust tot Zaterdag. Zal geen blessure riskeren.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Muis84 het volgende:
@CRX; zijn er filmpjes van?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal niet geblesseerd raken, lijkt me. Maar vind het gewoon stom. Word er onzeker van.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hou anders gewoon rust tot Zaterdag. Zal geen blessure riskeren.![]()
![]()
Zo goor als er een mug recht je keelsgat in vliegt. Daarna geprobeerd met mond dicht te lopen, maar dat lukt me niet.
Wel een ree gezien die bijna een hartaanval kreeg toen hij mij zag en heel hard weg rende. Alsof ik hem in zou kunnen halen....![]()
Verder redelijk standaard rondje van 5,47 in 34 minuten. Wel lekker hoor. Behalve die mug dan.![]()
dat hebben er hier meer gezegd.....quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik zal niet geblesseerd raken, lijkt me.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo goor als er een mug recht je keelsgat in vliegt. Daarna geprobeerd met mond dicht te lopen, maar dat lukt me niet.
Wel een ree gezien die bijna een hartaanval kreeg toen hij mij zag en heel hard weg rende. Alsof ik hem in zou kunnen halen....![]()
Verder redelijk standaard rondje van 5,47 in 34 minuten. Wel lekker hoor. Behalve die mug dan.![]()
Het leven als hardloper is soms zwaar.
![]()
Die waren meestal ook een heel stuk verderquote:Op maandag 1 juli 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat hebben er hier meer gezegd.....![]()
![]()
probeer dan om jezelf gerust te stellen 10 meter in je huis! Bijv op blote voeten als looptraining!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Muis84 het volgende:
dat is zo maar ik heb ondertussen wel gemerkt dat het heel lang duurt voordat een lies hersteld is.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Die waren meestal ook een heel stuk verder
Ik heb het idee dat het een blessure is die ik heel lang ignored heb.. zo van, het gaat wel over en ik denk dat het met een blsessure over het algemeen zo is dat hoe langer het duurt voordat het zodanig opspeelt dat je niet meer kan lopen, hoe langer het herstel duurt...
Wat langzaam komt, gaat langzaam weg... zo iets'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hahahaha, goor is dat ja! Ik heb een keer over lopen geven tijdens een rondje toen er een vlieg in mijn keel vloog. Op zich voelde het niet heel vervelend (slikte hem door in een reflex), maar de gedachte dat ik een vlieg door had geslikt vond ik zo ranzig, dat ik ineens keihard begon over te geven...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
nog goorder is een zwerm van die kleine mugjes die in colonne naar binnen vliegen.
*kuch-kok-bleegghhh-burp-ahum*home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Vandaag ook in de polder... gelukkig groot deel kunnen ontwijken. smerigquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef winterstorm666 het volgende:
nog goorder is een zwerm van die kleine mugjes die in colonne naar binnen vliegen.
*kuch-kok-bleegghhh-burp-ahum*All management is Strategic Management.![]()
hoor net dat bij de "via-via-via uitbreidende groep" van mensen die met me mee gaan naar de Ardennen ook een ex NL's kampioene op de marathon zit![]()
-edit- kan geen gegevens vinden maar wel een marathontijd die ze in Zweden liep van 2.43.00
[ Bericht 15% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-07-2013 22:50:23 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gister nog vliegjes in beide ogen... Tegelijk.... Gelijk uit mijn ritme.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: