Die uitvoering van Skinny Love bij Jools Holland is ook wel het hoogtepunt van 'een man met gitaar, dat kan toch niks indrukwekkends overbrengen'quote:
Bedoel je die?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die uitvoering van Skinny Love bij Jools Holland is ook wel het hoogtepunt van 'een man met gitaar, dat kan toch niks indrukwekkends overbrengen'
quote:
Verschrikkelijk inderdaad.quote:
Welke legacy?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Mooi. Die waren hun legacy toch aan het verkloten de laatste tijd
De vorige keer dat ze in de Effenaar stonden ben ik heen geweest en dat was wel bijzondere ervaringquote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef Tchock het volgende:
Ik twijfel zo of ik naar My Bloody Valentine zal gaan in de effenaarIk moet sowieso alleen, en met ticket+goede oordoppen wordt het best een dure grap. Maar het lijkt me ook wel zo vet, ik ben bang dat ik heel erg spijt krijg als ik niet ga
Hoe hard is het nou?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze in de Effenaar stonden ben ik heen geweest en dat was wel bijzondere ervaringzeker geen spijt van gehad (en oordopjes kun je natuurlijk ook goed gebruiken bij andere concerten
)
Ik zit er sterk aan te denken om dit jaar weer heen te gaan
Niemand?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Nou hij is af. Benieuwd hoeveel jullie er raden.
http://www.sendspace.com/file/nvo4l6
Mag gewoon in het topic als jullie willen.
de legacy van indie-anthems als Banquet en Hunting for Witches. Wat ze de laatste jaren ook hebben gedaan, ze hebben hele populaire nummers geschreven. Dus een legacy is er wel..quote:
Nou het concert is idd behoorlijk hard, ik deed mijn dopjes om nummer het nummer in en uit. (maar dat kwam omdat ik van die stomme gele dingen, die soms meer filteren dan je wilt.. ) maar was op die manier prima te doenquote:
Ik denk altijd dat ik wel een redelijke muziekkennis heb, en dan ga ik van die fragmentjes luisteren en moet ik huilen omdat ik er bijna geen herkenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niemand?![]()
My Bloody Valentine lijkt me overigens wel erg vet om een keer te zien, net als Asobi Seksu en Boris.
Ahh hierdoor krijg er alleen maar meer zin inquote:Op maandag 1 juli 2013 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou het concert is idd behoorlijk hard, ik deed mijn dopjes om nummer het nummer in en uit. (maar dat kwam omdat ik van die stomme gele dingen, die soms meer filteren dan je wilt.. ) maar was op die manier prima te doen
wat echt HARD was, was dat tussenstukje in het laatste nummer 'You Made Me Realise', 20 min zo'n ongekende harde bak herrie. Je hele lijf werd door elkaar geschud.dat zou ik niemand adviseren zonder oordopjes te laten ervaren.
Dit keer duizendquote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik wel een redelijke muziekkennis heb, en dan ga ik van die fragmentjes luisteren en moet ik huilen omdat ik er bijna geen herken
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ahh hierdoor krijg er alleen maar meer zin inHet is volgens mij net zo goed een concert als een fysieke ervaring.
yoloquote:Misschien moet ik ook maar gewoon gaan
Banquet vind ik wel een briljant nummer trouwens, dat was ook de reden dat ik ooit die band ben gaan uitchecken. Daarna allemaal teleurstellingen meegemaakt met hun, waaronder 2 doodsaaie optreden..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de legacy van indie-anthems als Banquet en Hunting for Witches. Wat ze de laatste jaren ook hebben gedaan, ze hebben hele populaire nummers geschreven. Dus een legacy is er wel..
Ik wil die van jou wel doen maar ik ben minstens een week niet bij mijn laptopquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niemand?![]()
My Bloody Valentine lijkt me overigens wel erg vet om een keer te zien, net als Asobi Seksu en Boris.
Ja, op BKS was het ook niet geweldig allemaal. Vandaar dat ze maar beter konden stoppen. Vindt het alleen sneu voor die nieuwe drummer, die leek het nog wel serieus te nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Banquet vind ik wel een briljant nummer trouwens, dat was ook de reden dat ik ooit die band ben gaan uitchecken. Daarna allemaal teleurstellingen meegemaakt met hun, waaronder 2 doodsaaie optreden..
Hehe zo moeilijk zijn sommigen toch echt niet.quote:
Meer als de helft klinkt ook wel bekend, maar ik kan er niet meer artiesten bij koppelenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hehe zo moeilijk zijn sommigen toch echt niet.
Veel dingen worden regelmatig hier besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |