Welke race kijk jij?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Fokkingvet het volgende:
Ferrari tenenkrommend slecht zeg
kampioenschap is over
Ware kampioen? Ik zal niet ontkennen dat hij steengoed is. Maar een ware kampioen? Hij rijdt nu alleen eerste omdat Hamilton een klapband kreeg, en hij hoeft de race nu alleen maar te controleren. Wat nou racen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Vettel is wel een ware kampioen, doet Webber helemaal verbleken.
Als je de vorige stint van Hamilton en Rosberg op hards bij had gehouden dan was je wel tot een andere conclusie gekomen, ging snel bergafwaarts met hun pace.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:14 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ware kampioen? Ik zal niet ontkennen dat hij steengoed is. Maar een ware kampioen? Hij rijdt nu alleen eerste omdat Hamilton een klapband kreeg, en hij hoeft de race nu alleen maar te controleren. Wat nou racen?
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je de vorige stint van Hamilton en Rosberg op hards bij had gehouden dan was je wel tot een andere conclusie gekomen, ging snel bergafwaarts met hun pace.
Omdat hij zijn auto op een kutplek geparkeerd heeft..quote:
Omdat Vettel hem stilzet op een recht stuk waar geen kranen staan.quote:
Niet in de weg?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind hem niet in de weg staan.. SC waarom
Lastig te zeggen... wel een beetje. Het beste is seconden voor de SC.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef JohnB52 het volgende:
Is het nou een nadeel als je vlak voor de Sc n pitstop hebt gemaakt?
Genoeg voorsprong, verse set banden!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Montov het volgende:
Waarom een pitstop 9 ronden voor de finish?
Om niet nog een lekke band te riskeren. Dat zeiden ze voor Rosberg iig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Montov het volgende:
Waarom een pitstop 9 ronden voor de finish?
Hij gunt Webber de winst deze keer welquote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Vettel zijn bolide gewoon het gras in had gereden, dan was de SC toch helemaal niet nodig geweest?
Omdat je hem soms ook nog kan resetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Ermanon het volgende:
En als echte kampioen parkeer je dan je auto natuurlijk vol op de racebaan in plaats van naast de racebaan
Gras naast de pitmuur?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Vettel zijn bolide gewoon het gras in had gereden, dan was de SC toch helemaal niet nodig geweest?
Hij reed 500m door na de gearbox-failure, hij had genoeg tijd om het gras op te rijden.quote:
Alonso deed dat, maar viel daardoor plaatsen terug volgens mij. Voor Rosberg was het wel ideaal omdat hij zijn positie behield.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lastig te zeggen... wel een beetje. Het beste is seconden voor de SC.
20 meter terug wel.quote:
Dat zag je, enkel momenten voordat Vettel uitviel, al op de linker achterband komen. Zat een grote plek precies in het midden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Karstman het volgende:
Boordradio Rosberg rapporteert blaren op de band
Waarschijnlijk volgde hij een noodprocedure om de bak weer op gang te krijgen, tevergeefs.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Je rolt toch alleen maar? Hij kon niet rijden, maar alleen rollenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij reed 500m door na de gearbox-failure, hij had genoeg tijd om het gras op te rijden.
Nummer 13 wordt niet gebruiktquote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe kan Chilton auto nummer 23 zijn terwijl er maar 22 auto's zijn.
13 wordt niet gebruikt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe kan Chilton auto nummer 23 zijn terwijl er maar 22 auto's zijn.
5 plekken in 7 rondes, knap.quote:
LOL, precies tegelijkquote:
quote:
Raikkonen!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor, Rosberg gaat em gewoon binnen halen
Kan makkelijk, gewoon geluk hebben en jezelf nie verremmen, dan kan het in elke ronde op hetzelfde punt.quote:
Dit!quote:
quote:
Zo goed als gelijke rondetijden. Webber moet er 1.4 pakken. Gaat niet lukken.quote:
Pakt er al .2 in de eerste sectorquote:Op zondag 30 juni 2013 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo goed als gelijke rondetijden. Webber moet er 1.4 pakken. Gaat niet lukken.
quote:We move on to the final lap. No no, don't do that, let's have another ten laps!
Nee, nog niet. 1.1 secs nu.quote:
Op litvetiming ja, maar die werkt niet zo snel bijquote:
Dat heeft ie over op de finishquote:
Reken maar van wel ja...quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Xebber het volgende:
Rosberg it is. Wedden dat er de komende uren/dagen gezeikt gaat worden over die test?
De YDT komt eraan, pas maar opquote:
Z'n auto is misschien niet zo kleurrijk, maar hij is gewoon een koele kikkerquote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef zoem het volgende:
Rosberg wint, jammer. Vind het zo'n kleurloze rijder.
Mercedes heeft er niets aan gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Menxen die nu nog durven te zeggen dat Mercedes er niks aan had verklaar ik voor gek
Wat is een menx?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Menxen die nu nog durven te zeggen dat Mercedes er niks aan had verklaar ik voor gek
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mercedes heeft er niets aan gehad.
quote:
Das goed, want dat wil zeggen dat ie geen domme dingen heeft gedaanquote:
Zw wisselden wel vaak van plaats, elke 2 rondes lag de ander voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol zijn Chilton en Van der Garde naast elkaar over de finish gedaan ofzo. Interval 0.0.
Ik heb 't geredquote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Meike26 het volgende:
Jullie zijn gek....
Een beetje fokken tijdens deze GP![]()
![]()
Ik hield m'n hart vast bij de eerste klapband al...quote:Wat een heerrrrrlijke race ! Jammer alleen van die banden, hooelijk volgend jaar een ander merk. Pirelli is over en uit op deze manier.
Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Z'n auto is misschien niet zo kleurrijk, maar hij is gewoon een koele kikker
Ach wat, Hamilton had iedere SC volledig in zijn voordeel. Zonder dat was het niks geworden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Webber + Hamilton zijn de helden van de race.
reden die dan ? ik heb alleen maar Alonso in beeld gehadquote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Mercedes had er inderdaad niks aanquote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Zenden die wat anders uit?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
reden die dan ? ik heb alleen maar Alonso in beeld gehad(RTL )
Yup, goed te verstaan ook dit keer, is wel eens anders.quote:
ja reclamequote:
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een grap was dit, had niks met racen te maken.
Dit. Een +1 voor jou.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.
Don't mention the war!quote:
Die banden waren een grap, zo'n race kun je toch niet serieus nemen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
SC's, ploffende banden en mechanische drama horen ook bij racen.
Die banden waren inderdaad een farce, maar het hoort nu eenmaal ook bij racen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die banden waren een grap, zo'n race kun je toch niet serieus nemen.
Duitser he, die kunnen niet zo goed Engelsquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die banden waren inderdaad een farce, maar het hoort nu eenmaal ook bij racen.
For sure, there's a reason for that......quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Duitser he, die kunnen niet zo goed EngelsSchumacher was ook altijd zo stugmet interviews.
Obviously.
juist 1 a 2 keer is leuk maar niet 4 a 5 keer dezelfde band klappenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.
Right!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
For sure, there's a reason for that......
Dan moeten ze maar aan hardlopen gaan doen, dan hebben ze tenminste geen banden nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoort er niet bij, is gewoon een amateuristisch zootje, daar pas ik voor.
Lolquote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar aan hardlopen gaan doen, dan hebben ze tenminste geen banden nodig.
Ow wacht, daar kan het rubber ook onder de schoen uitvallen, of een veter kapot gaan.
2005.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb die banden een tijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit was nog gevaarlijker dan die ene GP op Indianapolis (2003?)
Mwah, ik zou niet zeggen nog gevaarlijker (hier razen ze niet met 300 door een bocht langs een betonnen muur), maar het komt wel in de buurt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb die banden een tijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit was nog gevaarlijker dan die ene GP op Indianapolis (2003?)
Alles bij mekaar allebei vrij matig gereden en flink gemazzeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Karakter toont een coureur niet met praatjes.quote:Interviews van Rosberg lijken altijd zwaar ingestudeerd, een voorgekauwd mediapraatje. Hij toont geen karakter.
Te veel met elkaar bezig geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Desunoto het volgende:
Chilton en v.d. Garde die compleet zoek werden gereden door hun teamgenoten... wat een trieste vertoning van die twee. Die blijven niet lang meer in de F1 denk ik zo.
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer, ik had god save the queen verwacht maar het team van Brackley, Northants (UK) staat ingeschreven als een Duits team.
En dan zijn hebben ze nog geluk gehad met de SC's dat het veld weer als een hamonica ineen komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Desunoto het volgende:
Chilton en v.d. Garde die compleet zoek werden gereden door hun teamgenoten... wat een trieste vertoning van die twee. Die blijven niet lang meer in de F1 denk ik zo.
Was puur geluk van Rosberg vandaag, Hamilton en Vettel waren de snelste coureurs vandaag.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?
Goed om te zien dat Rosberg nu gelijk staat qua overwinningen met "die andere Duitser"
Wie had verwacht dat de stand Rosberg-Hamilton nu 2-0 zou zijn?
Alonso zal er alles aan doen om de supersofts en softs bij elke GP tot zijn beschikking te krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso over het Perez banden incident: ''I was soooo scared''Overdrijf anders even
Is dat een serieuze vraagquote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
Eeehh ik snap heel goed dat dat angstig kan zijn, als Perez de andere kant op had gestuurd (over corrigeren, wel kleine kans) dan had dat echt een gigantische klapper geweest, dus reactie misschien overdreven, maar dat hij soooo scared was, wil ik wel gelovenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso over het Perez banden incident: ''I was soooo scared''Overdrijf anders even
Vosss is nog aan t werk hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraagWant die user zal zich zo wel melden
Sinds een paar weken haal je specifiek bij mij telkens de quote header weg. Durf je me niet meer te quoten ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Karakter toont een coureur niet met praatjes.
Die bedoel ik nietquote:
Dat vind ik niet zo raar, wel had ik verwacht dat Hamilton sneller zou zijn. Maar met labiele Lewis is het nooit raar dat een minder snelle teamgenoot beter scoort, laat staan een even snelle of snellere.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mercedes-Benz is toch al een tijdje Duits?
Goed om te zien dat Rosberg nu gelijk staat qua overwinningen met "die andere Duitser"
Rosberg was veel langzamer dit weekend, 1e stint ook zoekgereden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar, wel had ik verwacht dat Hamilton sneller zou zijn. Maar met labiele Lewis is het nooit raar dat een minder snelle teamgenoot beter scoort, laat staan een even snelle of snellere.
Baal er wel steeds meer van dat Hamilton de plek van Schumacher heeft ingenomen.
Iets langzamer, niet veel. Hij bleef erg goed aanhaken bij Vettel.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg was veel langzamer dit weekend, 1e stint ook zoekgereden.
Idd, en Rosberg zijn band zag er niet goed uit bij zijn laatste pitstop, die van Hulk liep leeg tijdens de wedstrijd. En waren nog berichten aan Vettel dat zijn linker achterband ook scheuren vertoonde.quote:
Hamiltonquote:
Vettel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton
Massa
Vergne
Vettel
Hulkenberg
Perez
Ik mis er vast nog wel één.
Nee, het knopje ontbreekt bij awardswinnaars, redactieleden e.d.quote:Sinds een paar weken haal je specifiek bij mij telkens de quote header weg. Durf je me niet meer te quoten ofzo
Ik vind er ook niks aan, maar van die stoere praatjes die dan niet gepaard gaan met stoer rijden word ik ook een beetje moe.quote:Je hebt gelijk, maar het was eigenlijk bedoeld als twee aparte opmerkingen over Rosberg.
Niet leeg, wel met cuts.quote:
Niet slecht voor een matige coureur.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Romain Grosjean al 4 races op rij zonder punten
Zo constant die jongenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Romain Grosjean al 4 races op rij zonder punten
3a4 tienden per ronde is in F1 veelquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iets langzamer, niet veel. Hij bleef erg goed aanhaken bij Vettel.
Massa is een middelmatige coureur.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Oja: Nu hoor ik niemand meer zeggen dat Massa een middelmatige coureur is. What happened?
Na de laatste SC werden er nog hoeveel ronden gereden? 10?quote:15 Charles Pic Caterham-Renault +31.6 secs
16 Jules Bianchi Marussia-Cosworth +36.0 secs
17 Max Chilton Marussia-Cosworth +67.6 secs
18 Giedo van der Garde Caterham-Renault +67.7 secs
Bij de herstart lagen ze ook al zo ver achter, oftewel ze hebben nooit kunnen aansluiten.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar de tijden bij de finish...
[..]
Na de laatste SC werden er nog hoeveel ronden gereden? 10?
30 seconden verliezen in 10 ronden is echt niet enkel te wijten aan wat verdedigend rijden van Chilton.
Dit is redelijk beschamend zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |