Handen zitten ook niet op toetsenbord, playboy tv he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet eens normaal op mij kunnen reageren. Ik ben teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier overal te koop. Zal het eens proberen
Laat het weten wat je er van vindquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier overal te koop. Zal het eens proberen
Nou, niet die challenge.quote:
Jij wil niet naar een wereld die waar dieren kunnen praten, je kan zwaardvechten en magie gebruiken? Saaie lul.quote:
Geef je toe?quote:
dudeeeequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handen zitten ook niet op toetsenbord, playboy tv he.
Ga slapen, Rez. Je begint wartaal te praten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, niet die challenge.
[..]
Jij wil niet naar een wereld die waar dieren kunnen praten, je kan zwaardvechten en magie gebruiken? Saaie lul.
[..]
Geef je toe?
Kan je nu ff op bokken met die aids-drank-posts van jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:46 schreef badschaap het volgende:
fk ik had die whisky niet moeten nemen
Stommerd.quote:
gymmen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, niet die challenge.
[..]
Jij wil niet naar een wereld die waar dieren kunnen praten, je kan zwaardvechten en magie gebruiken? Saaie lul.
[..]
Geef je toe?
Nee hoor, de SS bestond gewoon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga slapen, Rez. Je begint wartaal te praten.
Effyquote:
Ga gewoon naar de fitness als je je lichaam wil trainen.quote:
heul niequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effy![]()
![]()
Daar zou jij nog lesbisch van worden
Ze is al lesbisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effy![]()
![]()
Daar zou jij nog lesbisch van worden
NEEquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je nu ff op bokken met die aids-drank-posts van jou?
ik ben jong nog ik ga soms wel er heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de fitness als je je lichaam wil trainen.
xdxd goede garpquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo, nu heb ik vrijbrief gekregen om te rellen
Waarom op TLC trouwensquote:
wat voor programma?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom op TLC trouwensIk zie nu alweer een programma waar ik van binnen van moet huilen
Over een of ander botox-schaapquote:
Nee? :S gewoon een echt schaap wat botox toegediend krijgt.quote:
...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
Is het erg als je verliefd bent op je nichtje ?
nee gewoon penetrerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
HOI JORDYYYYYYYYquote:
not sure if..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Je kan nog geen ei bakken manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga weer Masterchef Australia kijken gr
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, het zijn Nick en Jordy.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 etsuquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=Jordy¬intopic=326996
Jij hebt dan weer andere beperkingenquote:
Die zijn niet bij te houdenquote:
Hoezo grappig?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo grappig?
Jordy over het alleen thuis zijn:
Echt facking veel vreten man, elke dag maccie, pizzas laten bezorgen.
Jij kan beter thuis blijven wonen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo grappig?
Jordy over het alleen thuis zijn:
Echt facking veel vreten man, elke dag maccie, pizzas laten bezorgen.
nee, eerder andersomquote:
Alsof ik niet wist dat dat sarcastisch was manquote:
Weer iemand die er zo serieus op in gaatquote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij kan beter thuis blijven wonen.
[..]
nee, eerder andersom
Alsof ik naar vrouwen ga luisteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij kan beter thuis blijven wonen.
[..]
nee, eerder andersom
Moet jij hoognodig zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo verzuurd. Gr.
Hou je bek einsteinquote:Op zondag 30 juni 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo verzuurd. Gr.
Stu is Etsu een beetje zat volgens mijquote:
"hoognodig"quote:
* Rezania pleurt een base op Jordy.quote:
loop toch in een slootquote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer iemand die er zo serieus op in gaat
je kan beter met vrouwen opschieten dan mannen, dus lul nietquote:
Mijn tante is weleens in een sloot gefietstquote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
loop toch in een sloot
[..]
je kan beter met vrouwen opschieten dan mannen, dus lul niet
Ja, ik ben al blij als ik voor 2am in bed lig eigenlijkquote:
alles kan kapot.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
loop toch in een sloot
[..]
je kan beter met vrouwen opschieten dan mannen, dus lul niet
Weet je zeker dat je niet de zoon van je tante bent?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn tante is weleens in een sloot gefietst
Mag hopen van niet, wat een graftak is dat zegquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de zoon van je tante bent?
maar bij mij in bed liggen betekent nog niet dat ik ga slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben al blij als ik voor 2am in bed lig eigenlijk
muntdropquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf heeft die gozer links in zijn oorlellen?!
Duidelijk de zoon van je tante dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, wat een graftak is dat zeg
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
maar bij mij in bed liggen betekent nog niet dat ik ga slapenIk blijf nog wel even hangen
quote:
dat heeft dv ookquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan morgen uitslapen dus het maakt allemaal niet zo heel veel uit hoelaat ik gaquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga zo slapen, heb afgelopen 3 nachten te weinig geslapen en loop de hele dagen te geeuwen.
Had ik net ook, echt bizar gewoon echt een paar posts achter elkaar.quote:
Ben vanaf vandaag weer bij mijn ouders, dus nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Abcoude is vlakbij Utrecht, dus je kan niet zeiken over de afstand. Dus kom maar.
helemaal nietquote:
ik ga morgen ook uitslapen, maar ik wil ook niet pas om 2 u uit bed rollen. vindt mn pa niet zo tof denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
ik kan morgen uitslapen dus het maakt allemaal niet zo heel veel uit hoelaat ik ga
Ja je kan er zelfs je euromunt in stoppenquote:
Ezelldorp is ook vlakbij Abcoude.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag weer bij mijn ouders, dus nee.
[..]
helemaal niet
Wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan er zelfs je euromunt in stoppen
JA DATDUSquote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik net ook, echt bizar gewoon echt een paar posts achter elkaar.
Slapen van 2 tot 12 ofzo danquote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga morgen ook uitslapen, maar ik wil ook niet pas om 2 u uit bed rollen. vindt mn pa niet zo tof denk ik.
Ja ik bedoel gewoon dat het niet een gapend gat hoeft te zijnquote:
Blijft lelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon dat het niet een gapend gat hoeft te zijnSommige vullen het met weet ik veel, wat je op die foto ziet dus
Goed plan.quote:
Ligt eraan, kleine stretches zijn wel leuk, mits bij persoon passend.quote:
Nee, er moet gewoon niks in de oorlellen van gozers.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan, kleine stretches zijn wel leuk, mits bij persoon passend.
Ik bedoelde ook bij meisjesquote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er moet gewoon niks in de oorlellen van gozers.
Abcoude-Woerden 17 minuutjes met de trein gr grquote:
Ik ook niet. En dat laatste alleen bij een ander danquote:Op zondag 30 juni 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb sowieso niks met piercings,
tats
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Abcoude-Woerden 17 minuutjes met de trein gr gr
Dinsdag heb ik school, maar ook al had ik vrij dan nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
rez kom je dinsdag in mn handje knijpen? ik wil jou als laatste zien en spreken en aanraken alvorens ik naar de hel ga
Slechte vriend.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik school, maar ook al had ik vrij dan nee.
Abcoude is een boerendorp manquote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
vanmiddag toen ik de wijk inreed, zag ik een knappe jongen lopen buiten
woonde ik maar in abcoude.
Ja maar jij bent hard to getquote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Woerden - Utrecht is 11 minuten met de trein, gr gr.
als ik zijn reacties link aan jouwe, jaquote:
Nogmaals, P(relatie)=0,00000000000000000000000001%.quote:
Vriend =/= relatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nogmaals, P(relatie)=0,00000000000000000000000001%.
verkapt kijk mijn rijke vader een dikke boot hebben postquote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, ze willen morgenochtend naar de boot en ik wil mee eigenlijk
en ik heb een eigen badkamer, met een eigen zoldertje, huge keuken met een drankkast, met de grootste tv die je maar kan hebben, BMW en 2 cabriolets voor de deur.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
verkapt kijk mijn rijke vader een dikke boot hebben post
Patserquote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik heb een eigen badkamer, met een eigen zoldertje, huge keuken met een drankkast, met de grootste tv die je maar kan hebben, BMW en 2 cabriolets voor de deur.
Vriendschap kan sowieso al niet, want FOK!relatie > vriendschap.quote:
Stoer manquote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik heb een eigen badkamer, met een eigen zoldertje, huge keuken met een drankkast, met de grootste tv die je maar kan hebben, BMW en 2 cabriolets voor de deur.
Dan kan je hem wel makkelijk hosselen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Maar of dat positief is wetende dat Etsu een manwhore is![]()
wanneer gingen we ook alweer trouwen gr grquote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hossel al iemand anders, maar dat is staatsgeheim gr gr van de AIVDquote:
Gaan we samen een keer boot varen?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Wij hebben ook een boot, lekker varen, leuk hoor.
Is dat zo? Wat mankeert er dan precies aan mij leven? Anders dan dat ik heel goed financieel voor mezelf kan zorgen en jij blijkbaar nog altijd je handje moet ophouden en stoer moet doen met de centen van een ander?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter op m'n zoldertje dan jouw leven hebben.
Ik val op vrouwen, gr.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
wanneer gingen we ook alweer trouwen gr gr
Maak je geen zorgen. We weten dat Rez ook iedereen hosselt.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hossel al iemand anders, maar dat is staatsgeheim gr gr van de AIVD
Meid, het is wat.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat mankeert er dan precies aan mij leven? Anders dan dat ik heel goed financieel voor mezelf kan zorgen en jij blijkbaar nog altijd je handje moet ophouden en stoer moet doen met de centen van een ander?
Ik heb hem verteld dat dit classified was, maar nee hoor, de rakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. We weten dat Rez ook iedereen hosselt.
Ach ja, dan krijg je zo'n debiel antwoord. Hoe kan ik ook anders van jou verwachten. Je roept maar wat en laat zien dat je eigenlijk geen enkele inhoud hebt. Beetje schreeuwen om aandacht. Alsof je dat nog niet genoeg doetquote:
Niet gelezen, maar kusje terug.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, dan krijg je zo'n debiel antwoord. Hoe kan ik ook anders van jou verwachten. Je roept maar wat maar laat zien dat je eigenlijk geen enkele inhoud hebt. Beetje schreeuwen om aandacht. Alsof je dat nog niet genoeg doet
Okay, dat was het dan weer. Je gaat weer op ignore want je bent werkelijk te zielig voor woorden
niet zeuren; hossel hemquote:Op zondag 30 juni 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld dat dit classified was, maar nee hoor, de rakker
Wordt Jordy dan niet jaloers? ;squote:
Pas maar een beetje op met wat je over hem zegt, hij sherlockt blijkbaar.quote:
Met een aantal vrienden naar de kerk omdat daar een leraar in een koor zong en wij hem wilde zien zingen. Maar met vrienden naar de kerk gaan en eerbiedig blijven is geen goede combinatie.quote:
JORDYJORDYJORDYJORDYquote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar een beetje op met wat je over hem zegt, hij sherlockt blijkbaar.
Oh dearquote:Op zondag 30 juni 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met een aantal vrienden naar de kerk omdat daar een leraar in een koor zong en wij hem wilde zien zingen. Maar met vrienden naar de kerk gaan en eerbiedig blijven is geen goede combinatie.
Wat is dat?quote:
wat voor kerkquote:Op zondag 30 juni 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met een aantal vrienden naar de kerk omdat daar een leraar in een koor zong en wij hem wilde zien zingen. Maar met vrienden naar de kerk gaan en eerbiedig blijven is geen goede combinatie.
Alsof jij geen neger wil zijn in je broekjequote:
Niks.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat is dat?Het heeft met Etsu te maken maar meer weet ik niet.
Dat je je opeens als een kleuter gedraagt.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat is dat?Het heeft met Etsu te maken maar meer weet ik niet.
Oh, dus je bent toch homo. Etsu, prooi gespot.quote:
Pas maar op, anders ga ik een Rezzietje doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je opeens als een kleuter gedraagt.
nee dat niet maar ik wil wel meetellen hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus je bent toch homo. Etsu, prooi gespot.
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaamquote:
Een kerk waar mensen heel erg langzaam zingen en erg streng zijn.quote:
is wel erg man beetje respect graag maarja niet heel erg big deal opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaam
wat voor geloofsstromingquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een kerk waar mensen heel erg langzaam zingen en erg streng zijn.
Iemand een terechte trap onder zijn reet geven?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op, anders ga ik een Rezzietje doen.
Wat ergquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaam
Hossel hem nou maarquote:
Oh, ja ik denk dat ik een Etsuutje kreeg ja..quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je opeens als een kleuter gedraagt.
Nee, huiliehuilie doen als het om discussieren gaat en je gesprekspartner wint.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand een terechte trap onder zijn reet geven?
quote:
Protestant.quote:
Als je wegloopt staart ook iedereen zo naar je (wat sommige mensen eigenlijk zo ook al deden.)quote:Op zondag 30 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg
Ik zou denk ik dan weggelopen zijn. Dat lijkt me namelijk best rot zo
goedgoed. heb mn p gehaald, nu ga ik over naar t 2de jaar. al 2 weken vakantie, nog 2 maanden te gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel bedankt
hoe gaat het met de studie
Bij katholiek wel dan?quote:
Zij voert alleen maar empirische argumenten en dan probeert ze met bluf te winnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, huiliehuilie doen als het om discussieren gaat en je gesprekspartner wint.
(Bron: msacras)
Ik doe er geen uitspraken over, maar je ging wel huilie doen en ging toen weg uit het topic om vervolgens 10 sec later terug te keren.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij voert alleen maar empirische argumenten en dan probeert ze met bluf te winnen.
Het is wat meis!quote:
slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoed. heb mn p gehaald, nu ga ik over naar t 2de jaar. al 2 weken vakantie, nog 2 maanden te gaan.
daar dan?
je wilde toch geneeskunde doenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.
alles op z'n tijd
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe er geen uitspraken over, maar je ging wel huilie doen en ging toen weg uit het topic om vervolgens 10 sec later terug te keren.
Jij bent katholiek?quote:
Daarom passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.
ach. je hebt nog even om na te denken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar twijfel hele tijd tussen studies
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.quote:
sowieso, no stress. misschien gewoon jaartje werken om erover na te denken.quote:
Wie weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.
Oh, ik vond het al raar.quote:
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.quote:
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben nooit in een protestantse kerk geweest
Ik bedoelde te zeggen dat ik ging slapen en jou (alvast) welterusten wens.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.
ging vroeger altijd katholieke dienst was wel lachen opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilen
Oké, dag.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik ging slapen en jou (alvast) welterusten wens.
Ja kerk is echt altijd dikke pret.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ging vroeger altijd katholieke dienst was wel lachen opzich
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
Het gaat steeds beter tussen die twee, het wordt ooit nog wat?
is coolquote:Op zondag 30 juni 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
thanks bro
wil je iets voor me doen?
'n beetje op rez letten? die jongen is een beetje boos.
Die vraagteken moest eigenlijk een uitroepteken zijn... Foutje... Het was geen vraag.quote:
Tosti visstick, ter ere aan Nickquote:Op zondag 30 juni 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
Ik ga één tosti maken, met van die tostisaus.
is goedquote:Op zondag 30 juni 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
Ik ga één tosti maken, met van die tostisaus.
Waar werk je?quote:
Nou ja, dan heb je ook centjes verdiendquote:
Daar doe je het dan ook voorquote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je ook centjes verdiend
Ga weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even een berichtje zodat het niet lijkt dat ik ook echt wegga op jouw commando.
Oh, uhmm, leuk!!quote:
Nah, fabriekswerk is erger geloof mequote:
Haha Stuquote:
Sorry, ik vind het gewoon een nare userquote:
Wie bedoel je nou eigenlijk? Rez of Etsu?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een nare user![]()
Mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou eigenlijk? Rez of Etsu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |