Mag hopen van niet, wat een graftak is dat zegquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de zoon van je tante bent?
maar bij mij in bed liggen betekent nog niet dat ik ga slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben al blij als ik voor 2am in bed lig eigenlijk
muntdropquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf heeft die gozer links in zijn oorlellen?!
Duidelijk de zoon van je tante dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, wat een graftak is dat zeg
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
maar bij mij in bed liggen betekent nog niet dat ik ga slapenIk blijf nog wel even hangen
quote:
dat heeft dv ookquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan morgen uitslapen dus het maakt allemaal niet zo heel veel uit hoelaat ik gaquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga zo slapen, heb afgelopen 3 nachten te weinig geslapen en loop de hele dagen te geeuwen.
Had ik net ook, echt bizar gewoon echt een paar posts achter elkaar.quote:
Ben vanaf vandaag weer bij mijn ouders, dus nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Abcoude is vlakbij Utrecht, dus je kan niet zeiken over de afstand. Dus kom maar.
helemaal nietquote:
ik ga morgen ook uitslapen, maar ik wil ook niet pas om 2 u uit bed rollen. vindt mn pa niet zo tof denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
ik kan morgen uitslapen dus het maakt allemaal niet zo heel veel uit hoelaat ik ga
Ja je kan er zelfs je euromunt in stoppenquote:
Ezelldorp is ook vlakbij Abcoude.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag weer bij mijn ouders, dus nee.
[..]
helemaal niet
Wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan er zelfs je euromunt in stoppen
JA DATDUSquote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik net ook, echt bizar gewoon echt een paar posts achter elkaar.
Slapen van 2 tot 12 ofzo danquote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga morgen ook uitslapen, maar ik wil ook niet pas om 2 u uit bed rollen. vindt mn pa niet zo tof denk ik.
Ja ik bedoel gewoon dat het niet een gapend gat hoeft te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |