Pas maar op, anders ga ik een Rezzietje doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je opeens als een kleuter gedraagt.
nee dat niet maar ik wil wel meetellen hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus je bent toch homo. Etsu, prooi gespot.
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaamquote:
Een kerk waar mensen heel erg langzaam zingen en erg streng zijn.quote:
is wel erg man beetje respect graag maarja niet heel erg big deal opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaam
wat voor geloofsstromingquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een kerk waar mensen heel erg langzaam zingen en erg streng zijn.
Iemand een terechte trap onder zijn reet geven?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op, anders ga ik een Rezzietje doen.
Wat ergquote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het best had ik me afgezonderd. We kwamen eerst te laat binnen, toen we net zaten was ik nog gewoon eerbiedig, maar toen ik links keek zag ik dat meisje naast me aan het bellen was, jongen daarnaast whatsapp, daarnaast candy crush en ga zo maar door. Was echt erg. Ik strandde uiteindelijk ook Whatsappend en lachend/lach inhoudend met het meisje naast me. Schaam schaam
Hossel hem nou maarquote:
Oh, ja ik denk dat ik een Etsuutje kreeg ja..quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je je opeens als een kleuter gedraagt.
Nee, huiliehuilie doen als het om discussieren gaat en je gesprekspartner wint.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand een terechte trap onder zijn reet geven?
quote:
Protestant.quote:
Als je wegloopt staart ook iedereen zo naar je (wat sommige mensen eigenlijk zo ook al deden.)quote:Op zondag 30 juni 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg
Ik zou denk ik dan weggelopen zijn. Dat lijkt me namelijk best rot zo
goedgoed. heb mn p gehaald, nu ga ik over naar t 2de jaar. al 2 weken vakantie, nog 2 maanden te gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel bedankt
hoe gaat het met de studie
Bij katholiek wel dan?quote:
Zij voert alleen maar empirische argumenten en dan probeert ze met bluf te winnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, huiliehuilie doen als het om discussieren gaat en je gesprekspartner wint.
(Bron: msacras)
Ik doe er geen uitspraken over, maar je ging wel huilie doen en ging toen weg uit het topic om vervolgens 10 sec later terug te keren.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij voert alleen maar empirische argumenten en dan probeert ze met bluf te winnen.
Het is wat meis!quote:
slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoed. heb mn p gehaald, nu ga ik over naar t 2de jaar. al 2 weken vakantie, nog 2 maanden te gaan.
daar dan?
je wilde toch geneeskunde doenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.
alles op z'n tijd
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe er geen uitspraken over, maar je ging wel huilie doen en ging toen weg uit het topic om vervolgens 10 sec later terug te keren.
Jij bent katholiek?quote:
Daarom passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.
ach. je hebt nog even om na te denken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar twijfel hele tijd tussen studies
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.quote:
sowieso, no stress. misschien gewoon jaartje werken om erover na te denken.quote:
Wie weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.
Oh, ik vond het al raar.quote:
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.quote:
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben nooit in een protestantse kerk geweest
Ik bedoelde te zeggen dat ik ging slapen en jou (alvast) welterusten wens.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.
ging vroeger altijd katholieke dienst was wel lachen opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |