slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoed. heb mn p gehaald, nu ga ik over naar t 2de jaar. al 2 weken vakantie, nog 2 maanden te gaan.
daar dan?
je wilde toch geneeskunde doenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht. weet niet wat ik ga doen qua studie maar moet eerst nieuw werk zoeken.
alles op z'n tijd
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe er geen uitspraken over, maar je ging wel huilie doen en ging toen weg uit het topic om vervolgens 10 sec later terug te keren.
Jij bent katholiek?quote:
Daarom passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij blijft altijd gelukkig gewoon om uit te stormen.
ach. je hebt nog even om na te denken.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar twijfel hele tijd tussen studies
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.quote:
sowieso, no stress. misschien gewoon jaartje werken om erover na te denken.quote:
Wie weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zouden elkaar binnen een week de hersenen in slaan.
Oh, ik vond het al raar.quote:
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.quote:
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben nooit in een protestantse kerk geweest
Ik bedoelde te zeggen dat ik ging slapen en jou (alvast) welterusten wens.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds niet slapen op jouw commando.
ging vroeger altijd katholieke dienst was wel lachen opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een katholieke dienst gevolgd. In de protestantse kerk waar ik vandaag was hadden ze wel mooie Dorische zuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |