nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Altijd weer leuk, die fok!kers die nog nooit een racefiets van dichtbij hebben gezien en toch precies weten wat de renner had moeten doen.
Dank je wel. 54e dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/classifications.html
In het verkeer gebeuren toch ook ongelukken. Iedereen let weleens een (paar) seconde niet opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.
Dit zie je regelmatig bij valpartijen in het peloton.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.
Maijer met zijn paniekzaaierijtwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:25:50Hoogerland naar het ziekenhuis. Het is nog maar de vraag of hij morgen van start kan gaan... reageer retweet
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 secquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Altijd weer leuk, die fok!kers die nog nooit een racefiets van dichtbij hebben gezien en toch precies weten wat de renner had moeten doen.
Het verzet deed ook iets anders dan 95% van de Nederlanders. Dat maakt ze ook niet fout.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verzet deed ook iets anders dan 95% van de Nederlanders. Dat maakt ze ook niet fout.
De situatie van de renner naast je is ook niet per definitie hetzelfde als jouw situatie. Als voor de renner naast je iemand op de weg ligt, en voor jou niet, dan moet hij remmen en jij niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; valse tussenstand, ban.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer met zijn paniekzaaierijtwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:25:50Hoogerland naar het ziekenhuis. Het is nog maar de vraag of hij morgen van start kan gaan... reageer retweet
![]()
. En dat moet een journalist voorstellen. Hoogerland twitterde zelf dat het allemaal reuze meevalt in vergelijking met anderne.
Dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 sec
Minder dan 0,5 denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 sec
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat Hoogerland zelf nog de puf heeft om te twitteren ...
0,3?quote:
#teamSyntix.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje de Syntix van de wieleraars.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:35:50Corsica blijkt te klein voor derde grootste sportevenement. Gigantisme is nochtans een Frans woord! reageer retweet
twitter:jeremyroy twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:23:57Suggestion: temps pris aux 3kms sur les étapes de plaines pour éviter aux grimpeurs de frotter avec les sprinters? Qu'en pensez vous? #tdf reageer retweet
Heeft iemand ooit deze "journalist" serieus genomen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
. En dat moet een journalist voorstellen. Hoogerland twitterde zelf dat het allemaal reuze meevalt in vergelijking met anderne.
twitter:WoutPoels twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:34:52Eerste rit zit er weer op, gelukkig op fiets gebleven. Hectische finale, nu naar hotel:) reageer retweet
Hij moet zijn profielfoto eens updaten..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
Van de ene droeftoeter (Maijer) naar de ander:twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:35:50Corsica blijkt te klein voor derde grootste sportevenement. Gigantisme is nochtans een Frans woord! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |