nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Altijd weer leuk, die fok!kers die nog nooit een racefiets van dichtbij hebben gezien en toch precies weten wat de renner had moeten doen.
Dank je wel. 54e dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/classifications.html
In het verkeer gebeuren toch ook ongelukken. Iedereen let weleens een (paar) seconde niet opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.
Dit zie je regelmatig bij valpartijen in het peloton.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nogmaals het gaat er mij om dat hij iets anders doet dan de rest van de renners en daarom zit hij fout, mijn mening doet er niet toe het gaat erom wat de rest doet en hij nalaat.
Maijer met zijn paniekzaaierijtwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:25:50Hoogerland naar het ziekenhuis. Het is nog maar de vraag of hij morgen van start kan gaan... reageer retweet
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 secquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Altijd weer leuk, die fok!kers die nog nooit een racefiets van dichtbij hebben gezien en toch precies weten wat de renner had moeten doen.
Het verzet deed ook iets anders dan 95% van de Nederlanders. Dat maakt ze ook niet fout.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verzet deed ook iets anders dan 95% van de Nederlanders. Dat maakt ze ook niet fout.
De situatie van de renner naast je is ook niet per definitie hetzelfde als jouw situatie. Als voor de renner naast je iemand op de weg ligt, en voor jou niet, dan moet hij remmen en jij niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; valse tussenstand, ban.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer met zijn paniekzaaierijtwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:25:50Hoogerland naar het ziekenhuis. Het is nog maar de vraag of hij morgen van start kan gaan... reageer retweet
![]()
. En dat moet een journalist voorstellen. Hoogerland twitterde zelf dat het allemaal reuze meevalt in vergelijking met anderne.
Dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 sec
Minder dan 0,5 denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, vanachter je toetsenbord er 30 min over nadenken terwijl een renner een beslissing moet maken in 0.5 sec
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat Hoogerland zelf nog de puf heeft om te twitteren ...
0,3?quote:
#teamSyntix.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje de Syntix van de wieleraars.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:35:50Corsica blijkt te klein voor derde grootste sportevenement. Gigantisme is nochtans een Frans woord! reageer retweet
twitter:jeremyroy twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:23:57Suggestion: temps pris aux 3kms sur les étapes de plaines pour éviter aux grimpeurs de frotter avec les sprinters? Qu'en pensez vous? #tdf reageer retweet
Heeft iemand ooit deze "journalist" serieus genomen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
. En dat moet een journalist voorstellen. Hoogerland twitterde zelf dat het allemaal reuze meevalt in vergelijking met anderne.
twitter:WoutPoels twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:34:52Eerste rit zit er weer op, gelukkig op fiets gebleven. Hectische finale, nu naar hotel:) reageer retweet
Hij moet zijn profielfoto eens updaten..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
Van de ene droeftoeter (Maijer) naar de ander:twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:35:50Corsica blijkt te klein voor derde grootste sportevenement. Gigantisme is nochtans een Frans woord! reageer retweet
Dat de normale renners de laatste 3km dus gewoon rustig kunnen uitfietsen zonder valpartijen. Hmm, zit misschien wel wat in ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jeremyroy twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:23:57Suggestion: temps pris aux 3kms sur les étapes de plaines pour éviter aux grimpeurs de frotter avec les sprinters? Qu'en pensez vous? #tdf reageer retweet
Dan past z'n kop niet meer op de fotoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij moet zijn profielfoto eens updaten..
Niet alleen voor internet, heurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vreemd hoe Twitter ervoor zorgt dat mensen plots niet meer nadenken over wat ze zeggen.
Alhoewel, eigenlijk geldt dat voor het hele internet.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:45:15Als Bauke Mollema vanavond zijn ogen dicht doet ziet hij die lantaarnpaal weer... #oef reageer retweet
Bram baastwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:40:20@thijszonneveld. Nee hoor. Want hij had hem in de koers al niet gezien. Wel een renner van Lampre. reageer retweet
Dat idee is al ongeveer zo oud als de oorspronkelijke 3km regel. Ben wel voorstander overigens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat de normale renners de laatste 3km dus gewoon rustig kunnen uitfietsen zonder valpartijen. Hmm, zit misschien wel wat in ja.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:45:15Als Bauke Mollema vanavond zijn ogen dicht doet ziet hij die lantaarnpaal weer... #oef reageer retweet
Bram baastwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:40:20@thijszonneveld. Nee hoor. Want hij had hem in de koers al niet gezien. Wel een renner van Lampre. reageer retweet
Als dat ten koste van de schrijfruimte gaat, zie ik alleen maar voordeelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan past z'n kop niet meer op de foto
Matthew White (ploegleider team Orica Greenedge over het bus incident.quote:Q: Our fans have been asking a lot of questions about the bus incident at the finish line. Can you describe what happened and how things could have gone wrong in the way they did?
Obviously, this was a really unfortunate situation. The bus was led under the finish gantry, and it we took for granted that there was enough clearance. We’ve had this bus since we started the team, and it’s the same bus we took to the Tour last year.
Our bus driver was told to move forward and became lodged under the finish gantry. He followed all instructions in the process that followed thanks to the hard work by ASO that allowed him to remove the bus before the finish. It was the best possible outcome given the situation.
Q: What was communicated over race radio regarding the situation?
It was hectic there in the final. Over the radio, we received information that the finish line had been brought forward 3km due to the fact that our bus was still lodged under the finish line. The frantic efforts to clear the bus proved successful, we had a few minutes notice that that finish line had been moved to its original place.
twitter:janibrajkovic twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:43:10Kissing the pavement again. Nothing broken, just a lot of skin missing. reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:43:26#TDF - Reactions...Reactions of all the Team @Belkin riders on stage 1 of @letour. For now: only Dutch.http://t.co/VhPrQZvWXt reageer retweet
Hier wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen doet het artikeltje 't neittwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:43:26#TDF - Reactions...Reactions of all the Team @Belkin riders on stage 1 of @letour. For now: only Dutch.http://t.co/VhPrQZvWXt reageer retweet
.
quote:Lars Boom:
“Ik baal van die sprint om de bergtrui. Ik was te enthousiast, ik wilde te graag. Ik ging zelf iemand terughalen en die inspanning moest ik uiteindelijk bekopen. Omdat het gat met het peloton zo klein was, wilde niemand na de bergsprint echt meer rijden. We hebben het toe rustig aangedaan, want het zou hoe dan ook een sprint worden. Meezitten in de eerste ontsnapping was echter een lekkere binnenkomer voor onze ploeg. Belkin-directeur Chet Pipkin kwam na afloop nog naar me toe en zei dat hij trots op me was.”
Laurens ten Dam
“Ik zat middenin het peloton en zag alles gebeuren bij die laatste grote val. Zelf had ik niks, maar ik zag dat Bauke veel geluk had. Als hij tegen die lantaarnpaal was opgebotst, had het misschien wel einde verhaal geweest. Van die bus op de finishlijn heb ik weinig meegekregen. Ik had wel door dat er wat was, maar ik dacht dat ze hier op Corsica aan het protesteren waren ofzo.”
Robert Gesink
“Het is het jammer dat ons plannetje voor de bergtrui met Lars net niet goed uitpakte. Het had een heel mooie allereerste koersdag van Belkin kunnen worden. Bij de valpartij in de finale was ik gelukkig niet betrokken. Ik kon er netjes omheen. Ik heb op Bauke gewacht en ben samen met hem naar de finish gereden. We wisten dat hij dezelfde tijd zou krijgen dus we reden door, maar waren niet in paniek.”
Tom Leezer
“Dit is wel een beetje een onwerkelijk begin van mijn eerste Tour. Het was een bijzondere rit. Eerst gebeurt er heel lang niets en dan ineens gaat het in de laatste vijftien kilometer los. Ik denk dat ze in dit soort sprintetappes beter iedereen op tien kilometer van de streep dezelfde kunnen geven. Dat scheelt heel veel gedoe.”
Bauke Mollema
“Gelukkig heb ik aan mijn val in het slot weinig overgehouden. Slechts een paar kleine schaafwondjes. Toen ik ze voor me neer zag gaan, wist ik al dat ik niet meer op tijd zou kunnen stoppen. Ik probeerde toen links van de weg het stoepje op te springen, maar dat lukte niet helemaal. Ik kegelde toen nog iemand van Lampre onderuit geloof ik. Mijn fiets was helemaal kapot. Ik ben op die van Bram Tankink naar de finish gereden. Gelukkig heb ik behalve een paar kleine schaafwondjes nergens last van.”
Lars Petter Nordhaug
“Het voelt goed dat we eindelijk onderweg zijn. Het slot was paniekerig, maar gelukkig hebben we er als team geen echt grote schade aan overgehouden. Morgen wordt weer iets lastiger en net als vandaag ga ik dan weer proberen Bauke zo goed mogelijk te beschermen.”
Bram Tankink
“Het was echt chaos in de finale. Door die bus zou de finish drie kilometer naar voren worden geschoven en daardoor raakte iedereen in het peloton in paniek. Er was ook veel onduidelijkheid. Daardoor ontstond die val ook. Ik kon gelukkig nog op tijd stoppen, maar Bauke niet. Ik heb toen mijn fiets aan hem gegeven. Gelukkig krijgt iedereen dezelfde tijd. Dat is de enige goede oplossing.”
Sep Vanmarcke
“Ik zat goed vooraan en had geen last van de valpartij. Ik wilde vandaag zo kort mogelijk finishen, zodat ik een goede uitgangspositie zou hebben voor de pittige etappe van morgen. Ik ging in de sprint echter te vroeg aan. Op tweehonderd meter van de streep kwam ik al met mijn kop in de wind te zitten en snelde iedereen me voorbij. Er had meer ingezeten, misschien wel top vijf, dus ik ben een tikkeltje teleurgesteld, al geeft dit ook wel weer vertrouwen, want ik ben de Tour wel scherp begonnen.”
Maarten Wynants
“Net als Sep had ik geen last van de valpartij. Ik hoorde al meteen dat Bauke geen tijd kon verliezen en dus ben ik achter Sep aangegaan. Ik wilde hem helpen, zodat hij met een korte klassering morgen misschien nog wat zou kunnen doen. We zaten er goed bij, maar helaas lukte het net niet.”
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen doet het artikeltje 't neittwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:43:26#TDF - Reactions...Reactions of all the Team @Belkin riders on stage 1 of @letour. For now: only Dutch.http://t.co/VhPrQZvWXt reageer retweet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Spuit 11![]()
Het is de schuld vaaaaan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:58 schreef Syntix het volgende:
Froome zat dus gewoon goed. Had eigenlijk dus al 2 en halve minuut op contador gehad.
twitter:RichardPlugge twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:43:47Finally my heartrate is back to normal, still see @BaukeMollema missing this pole with 50km/h with only a centimeter. reageer retweet
In de laatste 200M zat Gesink te linkeballen en sprintte nog ff slinks naar de 102e plaatsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:52 schreef Pino112 het volgende:
Belkin zegt dat Mollema 190e is, maar dan klopt het verhaal dat Gesink met Mollema naar de finish is gereden niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |