Ja dat klopt. Een week of 9. De definitieve datum staat nog niet vast maar is eind januariquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
O wow Linda, dat zal flink schrikken zijn geweest ja! Hoever ben je nu?
Toch een gefeliciteerd vanaf hier. Je woont in DE toch?
Wtf! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ongepland en onverwacht. En als klap op de vuurpijl zijn het er twee... de shock is nog steeds vrij groot maar ik begin langzaam aan het idee te wennen...
Het zijn volle broertjes/zusjes. En hij is wel van plan om mee te helpen...maar ik ben ook realistisch genoeg om daar niet al te veel van uit te gaan...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
En euh, explain? ga je t alleen doen? van harte enzo maar JEZUS
Joh..ik heb de afgelopen vier weken al genoeg over me heen gehad..ik ben geloof ik slim genoeg om te weten dat dit alles behalve ideaal is. Maar ik denk dat ik niet kan leven met een abortus. Dit zijn net zo goed mijn kinderen als Lotte en Noahquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, echt, hartelijk sterkte. Ik hoop dat het je gaat lukken.. Ik zal mijn mond verder maar gewoon braaf houden
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Cwen het volgende:
Ik ken overduidelijk de achtergrond niet...maar sterkte als je er idd alleen voor staat!
De papa is er in januari halsoverkop vandoor gegaan en blies onze bruiloft af. We hebben een dochter van sept09 en een zoon van sept11.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Cwen het volgende:
Ik ken overduidelijk de achtergrond niet...maar sterkte als je er idd alleen voor staat!
Ach, zo snappen we wel meer dingen van elkaar niet, maar moeten we die dingen allemaal gaan melden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:51 schreef PureEvil het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat je nog met hem het bed in duikt als hij je eerst laat stikken. Maargoed....
Ik heb dat als Zuster87 lurker allemaal wel meegekregen. Ik kan er wel van alles over denken en zeggen maar daar schiet je niets mee op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De papa is er in januari halsoverkop vandoor gegaan en blies onze bruiloft af. We hebben een dochter van sept09 en een zoon van sept11.
In een notendop
Hee dan 'ken' ik jou nog uit het rammelaarstopic! Wat tof dat je hier nu dus zit!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:22 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb dat als Zuster87 lurker allemaal wel meegekregen. Ik kan er wel van alles over denken en zeggen maar daar schiet je niets mee op.
Vooral gewoon veel succes en sterkte! Wow dan heb je straks gewoon 4 kinderen! Komt vast goed!
Haaa ja! Wat lijkt dat alweer lang geleden he?! Jij ondertussen (eindelijk) je lieve meisje en ik vandaag 19 weken zwanger van ons jongetje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee dan 'ken' ik jou nog uit het rammelaarstopic! Wat tof dat je hier nu dus zit!
Ik denk dat niemand het alleen redt met een baan en vier kinderen. Je kunt ze imo nl nooit de kwaliteit en aandacht geven die ze verdienen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo snappen we wel meer dingen van elkaar niet, maar moeten we die dingen allemaal gaan melden?
Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn (eraan gedacht dat het misschien deze optie was?). 't Is wel heel makkelijk om meteen je oordeel te vellen, maar je weet niet eens wat en waarom (ik ook niet hoor, daar niet van, maar hoef het ook niet te weten) en baseert je op aannames en doe op basis daarvan uitspraken. Waar bemoei je je eigenlijk mee?
Linda, wat een schrik en ik denk dat je het wel gaat redden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zo snappen we wel meer dingen van elkaar niet, maar moeten we die dingen allemaal gaan melden?
Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn.
Als jij je hele levensverhaal online zet en meerdere malen aangeeft wat een belabberde vent je wel niet hebt..een eikel die vreemdgaat, je meerdere malen in de steek laat, je bruiloft even vlak van tevoren afzegt, je kinderen in de kou laat staan.. Dan vind ik een opmerking van PureEvil nogal mild.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn (eraan gedacht dat het misschien deze optie was?). 't Is wel heel makkelijk om meteen je oordeel te vellen, maar je weet niet eens wat en waarom (ik ook niet hoor, daar niet van, maar hoef het ook niet te weten) en baseert je op aannames en doe op basis daarvan uitspraken. Waar bemoei je je eigenlijk mee?
Klopt, maar ik weet ook dat we het hebben over een slimme vrouw (en dat is ze echt) die ook al eerder beslissingen heeft genomen om dingen voor elkaar te krijgen. Ik ben niet bang dat ze die nu niet zou nemenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het alleen redt met een baan en vier kinderen. Je kunt ze imo nl nooit de kwaliteit en aandacht geven die ze verdienen.
Maar dan heb ik over mn eigen standaarden uiteraard.
Bovendien zou ik binnen een jaar zelf intern kunnen, vermoed ik.
Soms zou het je (in het algemeen, niet specifiek jou) sieren om dan gewoon je mond te houden. Je hoeft niet altijd iemands keuzes te becommentariërenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[..]
Als jij je hele levensverhaal online zet en meerdere malen aangeeft wat een belabberde vent je wel niet hebt..een eikel die vreemdgaat, je meerdere malen in de steek laat, je bruiloft even vlak van tevoren afzegt, je kinderen in de kou laat staan.. Dan vind ik een opmerking van PureEvil nogal mild.
Als je zegt slim genoeg te zijn dat de situatie niet ideaal is, had je slim genoeg mogen zijn om niet weer met die mongool t bed in te duiken. Straks zijn er 4 kinderen de dupe van, met 2 kwamen er al opmerkingen over hoe je t moest doen, nee wacht bij de eerste wilde je al terug naar NL en toen kwam nummer 2.. En je kan wel allemaal kusjekroelen en van harte gefeliciteerd, maar ik zou het niet menen, ik feliciteer je niet met zo'n belabberde situatie, Ben je een alleenstaande moeder van 4 kinderen, zelf in de 20..in Duitsland terwijl je familie in NL zit.
fucking hell
Ah... Ouch. Klotesituatie en niet bepaald handig. Ik kan me voorstellen dat je al heel veel hebt gehoord de afgelopen weken ja, en vast nog zal horen. Sterkte ook daarmee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De papa is er in januari halsoverkop vandoor gegaan en blies onze bruiloft af. We hebben een dochter van sept09 en een zoon van sept11.
In een notendop
Maar als ze had gemeld dat ze een nieuwe relatie had en van een ander zwanger was geweest, had ze ook iedereen over zich heen gekregenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Want we moeten vooral niet zeggen wat we vinden en onze meningen maar vooral achter elkaars rug om bespreken? Dat is de beste manier vast? van harte gefeliciteerd dat je er weer ingetrapt bent? wat fijn voor die kinderen? Zo'n goede stabiele omgeving? ze weet het vast allemaal al wel, tuurlijk. maar om nou te zeggen wat een slimme vrouw het wel niet is, na zo'n actie, get a grip.
Dat was ook niet zo handig heerst idd. Er zijn toch wel meer opties dan die twee?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ze had gemeld dat ze een nieuwe relatie had en van een ander zwanger was geweest, had ze ook iedereen over zich heen gekregen
Er zijn veel meer optie's maar een ander zijn eigen keuzes en fouten laten maken zonder die persoon er op aan te vallen zou ook gewoon een keer leuk zijn. Ze snapt ook zelf wel alles wat iedereen er over te zeggen heeft toch. Moeten we dat met de hele massa weer veroordelen en commentaar geven enzo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:45 schreef -Spring het volgende:
Dat was ook niet zo handig heerst idd. Er zijn toch wel meer opties dan die twee?
Dat de ene helft vd tweeling van R is, en de andere helft van dr nieuwe partnerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo handig heerst idd. Er zijn toch wel meer opties dan die twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |