abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:30:07 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128386776
Zwangerschap & geboorte

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 29-06-2013 12:04:48 ]
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:30:34 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128386781
Nog wijzigingen? Let me know!
pi_128386793
Sjaak had een setje van nameit, muts, shirtje, broekje en slofjes. Met schaapjes O+ Op dag twee had ie een korte mouwen tshirt met mouwloze romper aan, op een broekje van rainbowbasics. Het was nogal warm vroeger, deze tijd van het jaar.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128386812
Wij hebben dat pakje van de H&M trouwens ook, alleen met poes ipv wasbeerb en rode stipjes ipv bruine streepjes. ML vindt hem erg schattig, ik iets minder maar dan moet het wel mooi weer zijn idd!

Iemand nog een tip voor goedkope vestjes? Kan bij H&M en HEMA niets naar m'n zin vinden.
Home is where the O+ is...
pi_128386826
Dank voor alle beterschapswensjes. Heb al een bammetje en wat limo op. Net ook (zittend, want zo slap als wat) gedouchd. Voel me langzaamaan iets beter, nu vooral moe van al het gespook. Lig Lekker met ipad op bed :)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128386831
Beterschap Momo. Als je al last hebt van je darmen, pas dan op met koolsoorten zoals broccoli en bloemkool. Geeft bij mij iig gegarandeerd enorme pijn.

Ik voel me deze ochtend ook niet zo goed. Gisteren hele tijd steekjes, en ik vermoed dat het komt omdat ik iets gescheurd heb toen ik gisteren een ingewikkelde grote stap om de tent heen deed (proefopzetten op zolder, beetje krap). Toen kwam er echt een gemene steek en die zijn dus de rest van de dag gebleven. Vanmorgen opgestaan met wat oud bloed... Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar ja verstand vs gevoel...

Eerste pakjes, ik kijk soms stiekem al wel maar moet nog zooooooo lang wachten. En momenteel kijk ik even helemaal niet dus...
pi_128386866
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ongepland en onverwacht. En als klap op de vuurpijl zijn het er twee... de shock is nog steeds vrij groot maar ik begin langzaam aan het idee te wennen...
Lotte!
Noah!
pi_128386894
What the hell?!
pi_128386903
Dubbel feli Linda. Wanneer komt je tweeling?

Au ikina. Niet leuk -O- ik houd t vandaag erg rustig met eten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128386907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
What the hell?!
Dat was ook mijn reactie XD
Lotte!
Noah!
pi_128386917
O wow Linda, dat zal flink schrikken zijn geweest ja! Hoever ben je nu?
Toch een gefeliciteerd vanaf hier. Je woont in DE toch?
pi_128386920
Linda, wat moet dat schrikken zijn! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
pi_128386921
En euh, explain? ga je t alleen doen? van harte enzo maar JEZUS
pi_128386926
:D gelijk 2, dat is al even wennen als het wel gepland is enzo.
Maar gefeliciteerd :)
pi_128386934
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
O wow Linda, dat zal flink schrikken zijn geweest ja! Hoever ben je nu?
Toch een gefeliciteerd vanaf hier. Je woont in DE toch?
Ja dat klopt. Een week of 9. De definitieve datum staat nog niet vast maar is eind januari
Lotte!
Noah!
pi_128386943
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ongepland en onverwacht. En als klap op de vuurpijl zijn het er twee... de shock is nog steeds vrij groot maar ik begin langzaam aan het idee te wennen...
Wtf! Gefeliciteerd!

Van R gewoon?
pi_128386956
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

Wtf! Gefeliciteerd!

Van R gewoon?
gewoon :')?
pi_128386981
Ik kwam even terug om het tussen aanhalingstekens te zetten. Maar dat hoeft niet meer. :')
pi_128386987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
En euh, explain? ga je t alleen doen? van harte enzo maar JEZUS
Het zijn volle broertjes/zusjes. En hij is wel van plan om mee te helpen...maar ik ben ook realistisch genoeg om daar niet al te veel van uit te gaan...

Ik werd niet ongesteld maar ik had ab gebruikt en meteen daarna kwam Noah in het ziekenhuis dus ik dacht eigenlijk dat het door stress enzo uitbleef of mn cyclus verschoven was door de ab. Ik teste eigenlijk alleen om dat.voor.mezelf te bevestigen. En toen kwam daar direct een tweede streep...
Lotte!
Noah!
pi_128387021
Nou, echt, hartelijk sterkte. Ik hoop dat het je gaat lukken.. Ik zal mijn mond verder maar gewoon braaf houden :X
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 10:48:54 #21
5428 crew  miss_sly
pi_128387054
Linda :o wat een schrik moet dat zijn.
Inderdaad is teveel uitgaan van dat R wel meehelpt misschien niet verstandig, maar jeetje, zit je dadelijk met vier (!) kinderen daarginds. Ga je dat redden? En springt hij in ieder geval wel financieel bij?

Gefeliciteerd ook, aangezien je je hier komt melden, denk ik dat je er ook een beetje blij mee bent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128387079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, echt, hartelijk sterkte. Ik hoop dat het je gaat lukken.. Ik zal mijn mond verder maar gewoon braaf houden :X
Joh..ik heb de afgelopen vier weken al genoeg over me heen gehad..ik ben geloof ik slim genoeg om te weten dat dit alles behalve ideaal is. Maar ik denk dat ik niet kan leven met een abortus. Dit zijn net zo goed mijn kinderen als Lotte en Noah
Lotte!
Noah!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:51:38 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128387101
Ik snap eigenlijk niet waarom dat je nog met hem het bed in duikt als hij je eerst laat stikken. Maargoed....
pi_128387130
Ik geloof je gelijk en zelf tegen abortus.. daarom zeg ik ook, ik hou mijn mond maar en wens je sterkte en alle kracht enzo die je maar kan gebruiken.
pi_128387145
PureEvil doet t woord verder blijkbaar wel
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:58:34 #26
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128387216
Pfoe.. Goed dat je nu zegt dat je slim genoeg bent.. Maar nou ja. Je snapt vast wat ik bedoel en ik ga ook niet nog meer over je uitstrooien dan wat je de afgelopen weken waarschijnlijk al genoeg gehad hebt.

Dus, welkom Linda! En heel veel succes (en sterkte) dan.

En natuurlijk ook gefeliciteerd. :*
pi_128387237
Ik ken overduidelijk de achtergrond niet...maar sterkte als je er idd alleen voor staat!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:01:09 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128387255
Ik geloof dat ik een boel mis :? Linda, gefeliciteerd en wil je in de OP? :)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:07:20 #29
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128387338
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Cwen het volgende:
Ik ken overduidelijk de achtergrond niet...maar sterkte als je er idd alleen voor staat!
Dit :Y

Dat zou wel flink schrikken (geweest) zijn. Maar ondanks de schrik toch gefeliciteerd!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128387437
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Cwen het volgende:
De papa is er in januari halsoverkop vandoor gegaan en blies onze bruiloft af. We hebben een dochter van sept09 en een zoon van sept11.
In een notendop
Lotte!
Noah!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:21:13 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_128387522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:51 schreef PureEvil het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat je nog met hem het bed in duikt als hij je eerst laat stikken. Maargoed....
Ach, zo snappen we wel meer dingen van elkaar niet, maar moeten we die dingen allemaal gaan melden?

Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn (eraan gedacht dat het misschien deze optie was?). 't Is wel heel makkelijk om meteen je oordeel te vellen, maar je weet niet eens wat en waarom (ik ook niet hoor, daar niet van, maar hoef het ook niet te weten) en baseert je op aannames en doe op basis daarvan uitspraken. Waar bemoei je je eigenlijk mee?

Linda, wat een schrik en ik denk dat je het wel gaat redden :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Troel op 29-06-2013 11:27:03 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128387542
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

De papa is er in januari halsoverkop vandoor gegaan en blies onze bruiloft af. We hebben een dochter van sept09 en een zoon van sept11.
In een notendop
Ik heb dat als Zuster87 lurker allemaal wel meegekregen. Ik kan er wel van alles over denken en zeggen maar daar schiet je niets mee op.
Vooral gewoon veel succes en sterkte! Wow dan heb je straks gewoon 4 kinderen! Komt vast goed!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:24:06 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128387572
Linda, gefeliciteerd! Wel een heftig verhaal zo, maar je gaat er toch voor ^O^

Hoe voel je je? Dubbel misselijk en alles of niet?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:25:22 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128387592
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:22 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik heb dat als Zuster87 lurker allemaal wel meegekregen. Ik kan er wel van alles over denken en zeggen maar daar schiet je niets mee op.
Vooral gewoon veel succes en sterkte! Wow dan heb je straks gewoon 4 kinderen! Komt vast goed!
Hee dan 'ken' ik jou nog uit het rammelaarstopic! Wat tof dat je hier nu dus zit! *O*
pi_128387618
Gefeliciteerd Linda! en :*
pi_128387675
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hee dan 'ken' ik jou nog uit het rammelaarstopic! Wat tof dat je hier nu dus zit! *O*
Haaa ja! Wat lijkt dat alweer lang geleden he?! Jij ondertussen (eindelijk) je lieve meisje en ik vandaag 19 weken zwanger van ons jongetje! O+
pi_128387688
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Ach, zo snappen we wel meer dingen van elkaar niet, maar moeten we die dingen allemaal gaan melden?

Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn (eraan gedacht dat het misschien deze optie was?). 't Is wel heel makkelijk om meteen je oordeel te vellen, maar je weet niet eens wat en waarom (ik ook niet hoor, daar niet van, maar hoef het ook niet te weten) en baseert je op aannames en doe op basis daarvan uitspraken. Waar bemoei je je eigenlijk mee?

Ik denk dat niemand het alleen redt met een baan en vier kinderen. Je kunt ze imo nl nooit de kwaliteit en aandacht geven die ze verdienen.

Maar dan heb ik over mn eigen standaarden uiteraard.

Bovendien zou ik binnen een jaar zelf intern kunnen, vermoed ik. :')
pi_128387744
quote:

[..]

Overigens zou ik de mensen de kost niet willen geven toch mensen nog een kans willen geven, zeker als er kinderen in het spel zijn.

quote:

[..]

Als jij je hele levensverhaal online zet en meerdere malen aangeeft wat een belabberde vent je wel niet hebt..een eikel die vreemdgaat, je meerdere malen in de steek laat, je bruiloft even vlak van tevoren afzegt, je kinderen in de kou laat staan.. Dan vind ik een opmerking van PureEvil nogal mild.

Als je zegt slim genoeg te zijn dat de situatie niet ideaal is, had je slim genoeg mogen zijn om niet weer met die mongool t bed in te duiken. Straks zijn er 4 kinderen de dupe van, met 2 kwamen er al opmerkingen over hoe je t moest doen, nee wacht bij de eerste wilde je al terug naar NL en toen kwam nummer 2.. En je kan wel allemaal kusjekroelen en van harte gefeliciteerd, maar ik zou het niet menen, ik feliciteer je niet met zo'n belabberde situatie, Ben je een alleenstaande moeder van 4 kinderen, zelf in de 20..in Duitsland terwijl je familie in NL zit.
fucking hell
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:34:13 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_128387748
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand het alleen redt met een baan en vier kinderen. Je kunt ze imo nl nooit de kwaliteit en aandacht geven die ze verdienen.

Maar dan heb ik over mn eigen standaarden uiteraard.

Bovendien zou ik binnen een jaar zelf intern kunnen, vermoed ik. :')
Klopt, maar ik weet ook dat we het hebben over een slimme vrouw (en dat is ze echt) die ook al eerder beslissingen heeft genomen om dingen voor elkaar te krijgen. Ik ben niet bang dat ze die nu niet zou nemen ;) Dus redden gaat ze het wel. Niet alleen, maar ze zal echt de hulp zoeken die ze nodig heeft, daar ben ik van overtuigd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:37:26 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_128387803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

[..]

Als jij je hele levensverhaal online zet en meerdere malen aangeeft wat een belabberde vent je wel niet hebt..een eikel die vreemdgaat, je meerdere malen in de steek laat, je bruiloft even vlak van tevoren afzegt, je kinderen in de kou laat staan.. Dan vind ik een opmerking van PureEvil nogal mild.

Als je zegt slim genoeg te zijn dat de situatie niet ideaal is, had je slim genoeg mogen zijn om niet weer met die mongool t bed in te duiken. Straks zijn er 4 kinderen de dupe van, met 2 kwamen er al opmerkingen over hoe je t moest doen, nee wacht bij de eerste wilde je al terug naar NL en toen kwam nummer 2.. En je kan wel allemaal kusjekroelen en van harte gefeliciteerd, maar ik zou het niet menen, ik feliciteer je niet met zo'n belabberde situatie, Ben je een alleenstaande moeder van 4 kinderen, zelf in de 20..in Duitsland terwijl je familie in NL zit.
fucking hell
Soms zou het je (in het algemeen, niet specifiek jou) sieren om dan gewoon je mond te houden. Je hoeft niet altijd iemands keuzes te becommentariëren ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 11:41:10 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_128387861
En soms is dit gewoon een discussieforum en mag je je mening geven, MITS dit met respect gebeurd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_128387871
Want we moeten vooral niet zeggen wat we vinden en onze meningen maar vooral achter elkaars rug om bespreken? Dat is de beste manier vast? van harte gefeliciteerd dat je er weer ingetrapt bent? wat fijn voor die kinderen? Zo'n goede stabiele omgeving? ze weet het vast allemaal al wel, tuurlijk. maar om nou te zeggen wat een slimme vrouw het wel niet is, na zo'n actie, get a grip.
pi_128387902
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

In een notendop
Ah... Ouch. Klotesituatie en niet bepaald handig. Ik kan me voorstellen dat je al heel veel hebt gehoord de afgelopen weken ja, en vast nog zal horen. Sterkte ook daarmee.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:43:33 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_128387905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Want we moeten vooral niet zeggen wat we vinden en onze meningen maar vooral achter elkaars rug om bespreken? Dat is de beste manier vast? van harte gefeliciteerd dat je er weer ingetrapt bent? wat fijn voor die kinderen? Zo'n goede stabiele omgeving? ze weet het vast allemaal al wel, tuurlijk. maar om nou te zeggen wat een slimme vrouw het wel niet is, na zo'n actie, get a grip.
Maar als ze had gemeld dat ze een nieuwe relatie had en van een ander zwanger was geweest, had ze ook iedereen over zich heen gekregen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128387922
Linda, zo! Sterkte met de situatie!

Heb je al een plan? Ik zou toch ernstig overwegen om weer naar NL te verhuizen, dichtbij je ouders.
pi_128387949
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar als ze had gemeld dat ze een nieuwe relatie had en van een ander zwanger was geweest, had ze ook iedereen over zich heen gekregen :)
Dat was ook niet zo handig heerst idd. Er zijn toch wel meer opties dan die twee? :D
pi_128387986
Maar goed, sterke Linda! Ik hoop dat alles zo soepel mogelijk verloopt.
pi_128388076
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:45 schreef -Spring het volgende:

Dat was ook niet zo handig heerst idd. Er zijn toch wel meer opties dan die twee? :D
Er zijn veel meer optie's maar een ander zijn eigen keuzes en fouten laten maken zonder die persoon er op aan te vallen zou ook gewoon een keer leuk zijn. Ze snapt ook zelf wel alles wat iedereen er over te zeggen heeft toch. Moeten we dat met de hele massa weer veroordelen en commentaar geven enzo?

Zou niet hoeven vind ik eigenlijk. Verpest dit soort topics alleen maar imho :)
pi_128388087
Ik snap deze reacties best hoor. Ik heb ook overwogen om het niet te melden, maar ik denk eigenlijk dat ik best tips kan gebruiken van meer ervaren tweelingmama's.

En wat Spring zegt...ik ben inderdaad wel bang om gillend gek te worden.

Naar NL wil ik niet. Ja, daar heb ik mn moeder. Maar hier is mijn sociale netwerk veel groter. Buiten dat heb ik hier een baan, een huis en niet onbelangrijk, hier hebben de kinderen hun vader. De voorzieningen en mogelijkhedrn zijn hier ook beter.
Lotte!
Noah!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:52:56 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_128388112
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dat de ene helft vd tweeling van R is, en de andere helft van dr nieuwe partner :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')