Ja dat klopt. Een week of 9. De definitieve datum staat nog niet vast maar is eind januariquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
O wow Linda, dat zal flink schrikken zijn geweest ja! Hoever ben je nu?
Toch een gefeliciteerd vanaf hier. Je woont in DE toch?
Wtf! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ongepland en onverwacht. En als klap op de vuurpijl zijn het er twee... de shock is nog steeds vrij groot maar ik begin langzaam aan het idee te wennen...
Het zijn volle broertjes/zusjes. En hij is wel van plan om mee te helpen...maar ik ben ook realistisch genoeg om daar niet al te veel van uit te gaan...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
En euh, explain? ga je t alleen doen? van harte enzo maar JEZUS
Joh..ik heb de afgelopen vier weken al genoeg over me heen gehad..ik ben geloof ik slim genoeg om te weten dat dit alles behalve ideaal is. Maar ik denk dat ik niet kan leven met een abortus. Dit zijn net zo goed mijn kinderen als Lotte en Noahquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, echt, hartelijk sterkte. Ik hoop dat het je gaat lukken.. Ik zal mijn mond verder maar gewoon braaf houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |