Toptweet:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
toptwitteraccount: https://twitter.com/JadyJady7 alleen de foto is ok.
Ik ken zo gauw geen Kaitlyn uit Nieuwleusen.. Rare gespeld ook, Kaitlyn.twitter:MoonlightDating twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 23:04:57Kaitlyn uit Nieuwleusen wil graag jou sexslavin worden. Ben jij haar DOM? http://t.co/uieSOUTbzo http://t.co/LQTQjWd0zI reageer retweet
die was ook leuk ja. zal wel nep wezen. net als al die profielen van bloedlekkere wijven die toevallig in het nabijgelegen Stitswerd (100inwoners ofzo) wonenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toptweet:Ik ken zo gauw geen Kaitlyn uit Nieuwleusen.. Rare gespeld ook, Kaitlyn.twitter:MoonlightDating twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 23:04:57Kaitlyn uit Nieuwleusen wil graag jou sexslavin worden. Ben jij haar DOM? http://t.co/uieSOUTbzo http://t.co/LQTQjWd0zI reageer retweet
Mijn antwoord niet hier posten aubquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toptweet:Ik ken zo gauw geen Kaitlyn uit Nieuwleusen.. Rare gespeld ook, Kaitlyn.twitter:MoonlightDating twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 23:04:57Kaitlyn uit Nieuwleusen wil graag jou sexslavin worden. Ben jij haar DOM? http://t.co/uieSOUTbzo http://t.co/LQTQjWd0zI reageer retweet
Nou ja, na dat SM-drama op een bungalowpark in IJhorst kijk ik nergens meer van op hier in de omgevingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die was ook leuk ja. zal wel nep wezen. net als al die profielen van bloedlekkere wijven die toevallig in het nabijgelegen Stitswerd (100inwoners ofzo) wonen![]()
wil je wel mijn boner blowen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je. Ik wil mijn cover niet blowen
Die foto'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
ehm.....dus... https://twitter.com/hornyboy1908 (nee, dit ben ik niet!)
Dat dat wordt toegestaan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
ehm.....dus... https://twitter.com/hornyboy1908 (nee, dit ben ik niet!)
Neen, ik heb net een overheerlijke shoarmaburger van de Mac op en ben daarna doorgereden naar Nieuwleusen voor de broodnodige oefeningen.quote:
ah, okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dat wordt toegestaan...
[..]
Neen, ik heb net een overheerlijke shoarmaburger van de Mac op en ben daarna doorgereden naar Nieuwleusen voor de broodnodige oefeningen.
in Pino(pak)?quote:
+1quote:
ik vertaal gewoon ff een liedje schatquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vertaal gewoon ff een liedje schat
en ik kan niet zo goed tegen zoveel liefde in het topic. dan moet ik heel even rebels doen. maar eigenlijk ben ik schatje. beetje ranzig, maar wel schatjequote:
je hebt een foto gepost! dat is uniek hier! we zijn allemaal mensenschuw enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Zoveel liefde ja, waar verdien ik dat aan?
Ik ook niet, daarom kras ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik kan niet zo goed tegen zoveel liefde in het topic. dan moet ik heel even rebels doen. maar eigenlijk ben ik schatje. beetje ranzig, maar wel schatje
Als iemand hier mensenschuw is...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een foto gepost! dat is uniek hier! we zijn allemaal mensenschuw enzo
Aan jezelf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Zoveel liefde ja, waar verdien ik dat aan?
dat is toch zonde van je vel? kun je beter af en toe een stukje liedje letterlijk vertalen!quote:
welkom in het 3fm-enwezijnmensenschuw-topic!quote:
Nou ja, knap dat je een foto plaatst. Ik kan al weken twijfelen aan een nieuwe profielfoto op social mediaquote:
Oh dat doe ik ook hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, knap dat je een foto plaatst. Ik kan al weken twijfelen aan een nieuwe profielfoto op social media
Ik kras daarom in m'n katten, de pijn wil ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
komkommer in my anus![]()
![]()
[..]
dat is toch zonde van je vel? kun je beter af en toe een stukje liedje letterlijk vertalen!
[..]
welkom in het 3fm-enwezijnmensenschuw-topic!
de mijne zijn ook al minstens een jaar oud en verborgen achter grote zonnebrilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, knap dat je een foto plaatst. Ik kan al weken twijfelen aan een nieuwe profielfoto op social media
nou zeg. kattenbeulquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kras daarom in m'n katten, de pijn wil ik niet.
En ja, bij dat mensenschuwe volk hoor ik ook
slaap zacht in je nestjequote:
In mijn fobo zet ik sowieso nooit van m'n levensdagen een fotoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne zijn ook al minstens een jaar oud en verborgen achter grote zonnebrilen op die in mijn FoBo (heb ik die nog??) lijk ik ook al niet meer
De staarten worden wel aardig kort zo...quote:
och, m'n twitter is aan mijn fok! gekoppeld dus tja...dat maakt dan ook niet meer uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn fobo zet ik sowieso nooit van m'n levensdagen een foto
[..]
De staarten worden wel aardig kort zo...
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 00:15:44Ik ga het zeggen ook. Wat @kaneofficial net op #CAS13 liet zien was grote klasse. reageer retweet
Niks mis meequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef DeLuna het volgende:
Mja die foto stelt natuurlijk niks voor, ik ben het meest bang voor mijn eigen hoofd. En die zie je bijna niet.
Slaap lekker!!quote:
klopt. heeft hij niet ooit kanekaraoke gedaan? zingen alsof je moet poepen...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Venema was niet zo pro-Kane toch?twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 00:15:44Ik ga het zeggen ook. Wat @kaneofficial net op #CAS13 liet zien was grote klasse. reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef ddx het volgende:
Avond![]()
Afgelopen 1,5u geluisterd en kom me nu ff hier melden en webcam beelden weer aan.
Dat heb ik even gehad maar ik werd bang ivm werk enzulksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, m'n twitter is aan mijn fok! gekoppeld dus tja...dat maakt dan ook niet meer uit
logisch ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik even gehad maar ik werd bang ivm werk enzulks
Goedenavondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef ddx het volgende:
Avond![]()
Afgelopen 1,5u geluisterd en kom me nu ff hier melden en webcam beelden weer aan.
Ja hoeft ook niet toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef DeLuna het volgende:
Mja die foto stelt natuurlijk niks voor, ik ben het meest bang voor mijn eigen hoofd. En die zie je bijna niet.
Ik vond het ook goed klinken eerlijk gezegd, ze weten live wel wat ze doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Venema was niet zo pro-Kane toch?twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 00:15:44Ik ga het zeggen ook. Wat @kaneofficial net op #CAS13 liet zien was grote klasse. reageer retweet
dat. iedereen moet lekker zelf weten wat ie doetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hoeft ook niet toch?
Ik doe het ook niet (ABO daar buiten gelaten) omdat niet iedereen hoeft te weten wie ik ben.
En tóch denk ik nog steeds dat je pittige foto's post in kpdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hoeft ook niet toch?
Ik doe het ook niet (ABO daar buiten gelaten) omdat niet iedereen hoeft te weten wie ik ben.
nee hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
En tóch denk ik nog steeds dat je pittige foto's post in kpd
Ssstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
En tóch denk ik nog steeds dat je pittige foto's post in kpd
is ie van z'n geloof gevallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Heeft ie vast geld voor gekregen ofzo, of het is omdat ie altijd kritiek gehad heeft dat ie nu positief moest zijn..quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ie vast geld voor gekregen ofzo, of het is omdat ie altijd kritiek gehad heeft dat ie nu positief moest zijn..
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. heeft hij niet ooit kanekaraoke gedaan? zingen alsof je moet poepen...
ja, en er gauw een tweet van maken! boefje! rekel! schelm! schobbejak ende schavuit!quote:
https://www.google.com/se(...)fm&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en er gauw een tweet van maken! boefje! rekel! schelm! schobbejak ende schavuit!
bek dicht tuigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en er gauw een tweet van maken! boefje! rekel! schelm! schobbejak ende schavuit!
damn, google is fast!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)fm&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Alleen dit topic.
Lekker hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef henkde_j het volgende:
Damn die show van the Arctic Monkeys op BBC2
Je kan alleen wel beter met een laskap op kijken. Als je nog geen epilepsie hebt dan krijg je het wel door al die stroboscopenquote:
Ohja ik zie het nu. Heb er nog geen seconde naar gekekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan alleen wel beter met een laskap op kijken. Als je nog geen epilepsie hebt dan krijg je het wel door al die stroboscopen
ik vinnem wel leukquote:
zal wel opgepakt zijn door de Zeeuwse pliesie ivm diefstalquote:
och, ik hoor em 1x per week. prima voor mijquote:
ow, hoe laat?quote:
Zaterdag 29 juni:quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Qunix het volgende:
Als Stenders de DJ is (en niet interviews doet) ben ik erbij, anders...
Tot volgende week
Wie weet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mandela live vanuit zn ziekenhuisbed?
Dank, nu heb ik "freeeeeheeeeeee Nelson Mandela" in m'n hoofdquote:
Tot de volgende keer Q'tjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef Qunix het volgende:
Als Stenders de DJ is (en niet interviews doet) ben ik erbij, anders...
Tot volgende week
mmm, als reporter vind ik niet zo boeiend. maar timur ga ik natuurlijk wel luisteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdag 29 juni:
18:00 – 20:00 uur: Domien Verschuuren
20:00 – 22:00 uur: Annemieke Schollaardt
22.00 – 00.00 uur: Barend van Deelen
Zal ie wel op het veld lopen ofzo..
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, als reporter vind ik niet zo boeiend. maar timur ga ik natuurlijk wel luisteren.
ik ga zo naar bed. slaap lekker allemaal en tot de volgende keer
of ondersteboven in een boom gaan hangen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik vraag me serieus af of een giraffe wel kan braken![]()
Hij zou dan in ieder geval z'n kop op de grond moeten leggen
Waarom zou dat moeten? Peristaltische bewegingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik vraag me serieus af of een giraffe wel kan braken![]()
Hij zou dan in ieder geval z'n kop op de grond moeten leggen
wahaha, die is met Beerenburgquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Dat wordt de Frisian Iced Tea uitproberen.
Nee!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Dat wordt de Frisian Iced Tea uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef borisz het volgende:
RIP Altavista. Ik denk vooral dat Ilse en Lycos hiervan gaan profiteren.
Tot de oksel er in?quote:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:16:20Vanavond draaien op een feestje. En niet zomaar eentje: @Krystlmusic 30th birthday party! reageer retweet
Pro-boner zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:16:20Vanavond draaien op een feestje. En niet zomaar eentje: @Krystlmusic 30th birthday party! reageer retweet
Moeten de stoomgemalen weer ingeschakeld wordenquote:
Was weer zeer prettig mee schreeuwen in de autoquote:
Het hebben van een burn-out is een taboe, ik moet aan de schandpaalquote:
Jij fnckn biths! Gewoon nar 14 mnuten weer regeaereen bijna tegleijk met meij!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Het hebben van een burn-out is een taboe, ik moet aan de schandpaal
Ik bne gweoon geodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij fnckn biths! Gewoon nar 14 mnuten weer regeaereen bijna tegleijk met meij!
Knikkerpotje.quote:
Nooit van gehoord.quote:
Hoi, wat staat daar? Dergelijke wartaal snap ik niets van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij fnckn biths! Gewoon nar 14 mnuten weer regeaereen bijna tegleijk met meij!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi, wat staat daar? Dergelijke wartaal snap ik niets van.
Groetjes,
wolfrolf.
Is wat jij niet zeggen nooit?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groetjes,
wolfrolf.
Wieckse Witte, Ayinger, Erdinger...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groetjes,
wolfrolf.
wta de nuek? Wil jji verdmoouh wel eens evn normlaa teegn mij lullne.. als ej neit oppats sgakel ik mein atvokata in en klaags ik je aan beofjeh : ( grquote:
Gas en elektra te duur? top-3 goedkoopste contracten consumentenbond onderzoek maart 2013 bereikbaarheid 8,5 klant cijfer budget energe bereken uw voordeelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wta de nuek? Wil jji verdmoouh wel eens evn normlaa teegn mij lullne.. als ej neit oppats sgakel ik mein atvokata in en klaags ik je aan beofjeh : ( gr
Jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groetjes,
wolfrolf.
Dat zal wel op z'n gat liggen in verband met Concert at seaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:46 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Heeft 3fm geen zaterdagavondprogramma?
Ik ben oprecht jaloersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend op Texel. Skuumkoppes agogo
Squeekquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Traumaheli nog gehoord? Ongeluk alles hier.
Nee net, 1.16u. Trauma kwam een minuut of 15 geleden aanvliegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Squeek![]()
Nee, niks van meegekregen! Nu net dan of eerder op de avond? TT-volk?
Foei... Ik denk ook niet dat de heli hier overheen komt als hij naar jullie gaat. Komen ze in de nacht niet uit Nijmegen?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee net, 1.16u. Trauma kwam een minuut of 15 geleden aanvliegen.
Tegenwoordig mogen alle Lifeliners 's nachts vliegen, Grunn dusquote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei... Ik denk ook niet dat de heli hier overheen komt als hij naar jullie gaat. Komen ze in de nacht niet uit Nijmegen?
Ik zag je tweet en heb een edit gepleegdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen alle Lifeliners 's nachts vliegen, Grunn dus
Zie mijn editquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag je tweet en heb een edit gepleegd![]()
Wist ik niet, goede zaak wel
Tof!! Mochten we rijk worden hoef ik trouwens geen Benz... Daar rijden er al teveel van rond hierquote:
Scheelt, die mot ik ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Mochten we rijk worden hoef ik trouwens geen Benz... Daar rijden er al teveel van rond hier
Bam jonguh! Skuumkupke!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend op Texel. Skuumkoppes agogo
Nu al?quote:
en dan die halve tekst kunnen meehummenquote:
godsammequote:
HAHA!!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:49 schreef 3rdRock het volgende:
Dr. Dre said....Nothing you idiots! Dr. Dre's dead, he's locked in my basement!
beste regel uit dat nummer wmbquote:
Minthypoepie! kattenbak al verschoond?quote:
Ja man, gisteravond al!quote:Op zondag 30 juni 2013 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthypoepie! kattenbak al verschoond?
ja, maar zodra poezebeest heeft gepoept moet het weer hoor!quote:
Nee hoor, dan gaan ze maar fijn even naast die oude keutel kakkenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar zodra poezebeest heeft gepoept moet het weer hoor!
jij gaat toch ook niet naast je oude keutel kakken?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dan gaan ze maar fijn even naast die oude keutel kakken![]()
De kattenbakkorrels groeien me niet op de rug.
Ook ik moet ergens op bezuinigenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat toch ook niet naast je oude keutel kakken?
wc-papier dubbelzijdig gebruiken FTW!quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat toch ook niet naast je oude keutel kakken?
topplaat! en daarna dat schijtirritante Accidentally in Love....quote:
jij bent in de hel???quote:Op zondag 30 juni 2013 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
Zometeen plage en lion in the morning sun
nee.quote:
Te ordinair inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
Ik word niet warm van zo'n foto moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |