En TS doet daar nog even lekker aan mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat het topic is dichtgegooid, maar het is tegelijk ook fascinerend dat zo'n website dit soort fabeltjes de wereld in helpt, om zo bewust olie op het vuur te gooien. Alleen de naam van die site al...
De ware religie is het Protestantisme dat weet toch iedereen ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat het topic is dichtgegooid, maar het is tegelijk ook fascinerend dat zo'n website dit soort fabeltjes de wereld in helpt, om zo bewust olie op het vuur te gooien. Alleen de naam van die site al...
Ik vond de discussie niet verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verzonnen nieuws van een vage site vind ik niet echt nieuws, dus ik heb het oorspronkelijke slotje er weer opgezet.
Bijzonder is het wel. Ik kan me de fascinatie voor wat er in het hoofdje van dat soort mensen omgaat goed voorstellen. Zowel de mensen die zoiets verzinnen als de mensen die het aangrijpen om haat te zaaien. Dat maakt het echter geen nieuwsquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Oke. Dank voor deze inbreng.quote:
Mee eens. Wat is er trouwens met je groene kleur gebeurd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder is het wel. Ik kan me de fascinatie voor wat er in het hoofdje van dat soort mensen omgaat goed voorstellen. Zowel de mensen die zoiets verzinnen als de mensen die het aangrijpen om haat te zaaien. Dat maakt het echter geen nieuws
Ik doe de post niet meer, dus ik ben weer tussen het gewone modvolk aanbelandquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is er trouwens met je groene kleur gebeurd?
Ah okquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe de post niet meer, dus ik ben weer tussen het gewone modvolk aanbeland
Ah, nieuwe reeks gemaakt, zie ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
damn dat was nog niet zo gemakkelijk als het klinkt
maar goed, groot succes, de reeks klopt weer
Heb je de vorige paus niet gehoord dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De ware religie is het Protestantisme dat weet toch iedereen ?
ja sorryquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:45 schreef Disana het volgende:
NWS / 'Stranden rookvrij? Je mag ook niks meer hier'
Ik had een nieuw deel geopend, maar dat werd niet gereektst. Nu heeft iemand anders een tweede deel geopend dat wel is gereekst. Ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
Ja, ik heb maar 1 laptop hè, ik kan niet alles tegelijk. Het is inmiddels als gefixedquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:48 schreef Dance99Vv het volgende:
is er nog 1 over maar reeksen zou wenselijk zijn
je werd niet aangevallen hoor , alle begrip en respect voor de mods hier, maar bedankt timmmmmquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar 1 laptop hè, ik kan niet alles tegelijk. Het is inmiddels als gefixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |