Ziek?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga redden, ik voel me echt kut
Dan is het verstandiger om niet te kijken, ja. Wordt je alleen maar zieker vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds gisteravond ook dat nog jaBen eventjes op ga er zo weer in.
Ik wil je graag met iets overhalen, maar ik kan ook zo snel iets verzinnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef Pheno het volgende:
Geen idee of ik kijk. Ik heb het niet echt gevolgd en ik merk dat het me geen reet boeit. Kutformat.
Uhu. Dat was dé cliffhanger. Dé cliffhanger die alle GTST cliffhangers zou laten verbleken enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
rofl zag ik nou dat ze iemand te pletter laten vallen?
Nee joh, een pop!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
rofl zag ik nou dat ze iemand te pletter laten vallen?
De cliffhanger die je wist dat zou komen was hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Dat was dé cliffhanger. Dé cliffhanger die alle GTST cliffhangers zou laten verbleken enzo.
Preciesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
De cliffhanger die je wist dat zou komen was hier
Precies... Beetje jammer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
En het was niet eens spannend, want het kon echt iedereen zijn
ik had verwacht dat iemand nog zou proberen om degene zonder parachute op te vangen ofzo, beetje zou het wel of niet goedkomen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
En het was niet eens spannend, want het kon echt iedereen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |