Die komt bij kayotic vandaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Skaai het volgende:
Oohhh die cheesecakebrownie met frambozen! Je wil daar vast wel een recept van geven?
Dankje! Vrijdag pas, maar dan ben ik vrij en overkill aan verjaardagen op werk in de 2e week van juli. Dus dan maar vooraf trakterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef Bleie het volgende:
![]()
![]()
Ziet er heerlijk uit! En alvast gefeliciteerd!
lekker , bedoel je dat je de bodem gemaakt hebt van ( koek ) kruimels?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef minilot het volgende:
Mijn lief is voorlopig van huis en ik verveel me. Bakken dus.![]()
[ afbeelding ]
Taartjes (1haps- en 3hapsuitvoering), met bodem van zelfgemaakte chocoladekoekjes, plus ganache met kirsch en een drupje kersensiroop van Monin.
Eerst heel donkere chocoladekoekjes gebakken, die verkruimeld in de keukenmachine en daarna gemengd met een beetje gesmolten roomboter. Dat in de vormpjes geperst als bodem, en dat dan weer in de vriezer om op te stijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Bak je die bodem blind minilot? Of kruimel je dat zo de koelkast in?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef MaximusTG het volgende:
Ben jarig vandaag! Dus heb een vlaai gebakken:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Kersenvlaai; dit recept:
http://kersen.vlaairecept(...)mburgse-kersen-vlaai
Best tevreden, niet zo netjes als ik had gewild. Persoonlijk vond ik het wat krap qua hoeveelheid deeg.
Moest em na bakken meteen uit de (vaste, aardewerken) vorm halen.. Dus toen liep er een beetje vocht uit de vulling, waardoor de bovenkant een wat rodere gloed kreeg.
Al met al best goed gelukt.
Leuk blog heb je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd jarige.
Ik moest na mijn sollicitatie even ontspannen, dus ik maakte deze sinaasappelkoekjes.
[ link | afbeelding ]
Heb je noten die op moeten? Welke?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef Qunix het volgende:
Iemand al iets hartigs gemaakt met noten, toevallig?
Dankjewel.quote:
Eigenlijk niet, maar wil iets maken met notenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Heb je noten die op moeten? Welke?
niet echt een baksel, maar een vriend van me maakt heerlijke nootjes: suikeren/bakken met droge suikercaramel, zeezout en chiliflakes. zó lekker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar wil iets maken met noten
Kunnen bijvoorbeeld cashew- of walnoten zijn. Of alles tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |