Hoezo moet ik hem dan terug regelen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op de eilanden plaatsen alleen als je iets regelt dat ie ook weer op het vaste land komt. Verder mag je in de 24 uur dat je hem mag houden overal mee naartoe nemen.
Regel dan ook dat ie weer op het vaste land komt. Er gaan niet zoveel mensen naar de eilanden...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een kameraad gaat Maandag naar Schiermonnikoog...
Oo okequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een kameraad gaat Maandag naar Schiermonnikoog...
slechte ervaringen met andere eilanden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoezo moet ik hem dan terug regelen?
Dan is toch het hele idee weg?
Tja mag die stok ook even vakantie hebben...?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Regel dan ook dat ie weer op het vaste land komt. Er gaan niet zoveel mensen naar de eilanden...
Hij komt sowieso wel weer aan de vaste wal... genoeg kennissen daar...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
slechte ervaringen met andere eilanden.
Maar het idee is niet weg als de ene hem plaatst en een ander hem weer meeneemt.
Ah oke... dat zou geen probleem zijn, ik ken genoeg eilanders die hem weer mee terug zouden kunnen nemen..quote:Op zondag 7 juli 2013 07:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hebben ervaring met Terschelling. Daar lag de stok weet ik veel hoelang stil omdat niemand naar dat eiland ging.
We hadden dus de bepaling ingesteld dat van eiland af ook geregeld moest zijn, dat gebeurde met Ameland. Iemand heeft hem daar neergelegd, met failsafe dat een week later een zus ofzo evt. stok weer aan de wal zou neerleggen. Dat is destijds dan ook gebeurd.
jammerquote:Op zondag 7 juli 2013 09:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah oke... dat zou geen probleem zijn, ik ken genoeg eilanders die hem weer mee terug zouden kunnen nemen..
Maar t hele verhaal gaat niet door omdat mn knie gister opnieuw verdraaid is (meniscus gelazer) dus helaas..
Dank u dank u...quote:
Van mij zou je vanaf maandag mogen, weet niet hoe de anderen daar over denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef MountMan het volgende:
Ik mag nog nie volgens de regels hea...
Challenge accepted.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef t-i-m het volgende:
ligt dat kreng daar nog steeds....
edit:
hint 1: tara's pinpoints zijn alle 3 NIET correct.
damnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:43 schreef Thijz het volgende:
[..]
Challenge accepted.
Ik moet zeggen dat deze foto mij wel op weg geholpen heeft.Zo'n typische railing van een bruggetje of andere wateroverspanningen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit de correct locatie. Dit bord heeft, als je de bebouwde kom verlaat, ook een vieze groene vlek onder de 'l' zitten, net als op de foto.
Van mij mag je..quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef MountMan het volgende:
Ik mag nog nie volgens de regels hea...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |