quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
8 uur retourtje voor 70 euro, zal het eens overwegen
Er zijn zat verhalen van mensen die al in totaal duizenden kilometers hebben afgereisd voor een stokquote:
Hoeft ook niet... daar hebben we limbo-fokkers voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 03:57 schreef t-i-m het volgende:
als je maar niet denkt dat ik hem daar ga halen.
Nog in bellingwolde naar mijn wetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:31 schreef appelen het volgende:
Waar is hij op dit moment? Volg het nu even niet meer
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... daar hebben we limbo-fokkers voor
Niemand die op vakansie gaat in limbo?quote:
Weet ik, gaat mij een beetje ver.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn zat verhalen van mensen die al in totaal duizenden kilometers hebben afgereisd voor een stok
Ik kom er misschien doorheen als ik onderweg ben naar Trier maar dat is pas eind september.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Niemand die op vakansie gaat in limbo?
Als je effectief omrijdt kan je dat verminderen naar 20quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:01 schreef swollywood het volgende:
Moet straks wel naar Groningen, maar om dan ook nog eens 2x 50 km te rijden om de stok op te halen...![]()
Ding ligt ook wel in een uithoek nu.
samen road trip doen vanavond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Maringo het volgende:
Oh, tis maar 295 kilometer. Keer twee als je de terugreis mee rekent.
Al gaat die de wereld over, als hij maar binnen 24u op weten goede locatie ligt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Snowballed het volgende:
Het is dat mijn knie nog niet veel zin heeft.. Anders snaaide ik hem voor jullie neus weg en bracht hem naar het einde vd wereld... btw mag ie water oversteken zolang hij in NL blijft?
(hij ligt op maar 30km afstand voor mij...)
Ga je hem naar de nl antillen brengen ofwat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Snowballed het volgende:
Het is dat mijn knie nog niet veel zin heeft.. Anders snaaide ik hem voor jullie neus weg en bracht hem naar het einde vd wereld... btw mag ie water oversteken zolang hij in NL blijft?
Op de eilanden plaatsen alleen als je iets regelt dat ie ook weer op het vaste land komt. Verder mag je in de 24 uur dat je hem mag houden overal mee naartoe nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef Snowballed het volgende:
Een kameraad gaat Maandag naar Schiermonnikoog...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:39 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ga je hem naar de nl antillen brengen ofwat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |