Spijtig dat jij alles geheel uit het verband getrokken hebt. Dat gedeelte was één van de vele bijzaken in het verhaal, echter had ik wel verwacht dat je in deze cognitieve valkuil zou trappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet geneukt dus. Ik vind het jammer voor je.
Ik heb gewoon een control + f op neuk gedaan. Waarom de hele OP lezen? Er zijn nog vele topics zonder mijn posts. Dat kwaliteit soms ontbreekt is een bijzaak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Spijtig dat jij alles geheel uit het verband getrokken hebt. Dat gedeelte was één van de vele bijzaken in het verhaal, echter had ik wel verwacht dat je in deze cognitieve valkuil zou trappen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef wickedmen het volgende:
Mooi verhaal, goed geschreven OP.
9/10
[ afbeelding ]
Deja vu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef -jos- het volgende:
Kutzooi. 5 minuten van mijn leven aan dit baggertopic verspeeld.
hindi nakasasakitquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef -jos- het volgende:
Kutzooi. 5 minuten van mijn leven aan dit baggertopic verspeeld.
Was meer een inner joke eigenlijk. Jammer dat hij niet aankwam, toch blij met een 8.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je OP is 8/10.
Jammer van dat gebronsde 6x in je OP. Volgende keer meer gebruik maken van je woordenschat. Al was dat volgens mij al een van je doelen. In dat geval toch een jammerlijke schoonheidsfout.
Dat was de grap. Ik hou van ironie Piye, spot ze!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
Mooie OP, lang geen hakuna-topic gelezen.
Ik vraag me alleen af hoe iemand met de naam "Tinus" durft te lachen om de naam "Tineke".
Daar stopte ik ook evenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
Mooie OP, lang geen hakuna-topic gelezen.
Ik vraag me alleen af hoe iemand met de naam "Tinus" durft te lachen om de naam "Tineke".
Oepsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef zquing het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_wand
bedoel je niet deze?
Faal haak, een schrijver mag nooit vallen over zijn eigen woorden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Oeps, die ja. Dacht dat, dat derde muur doorbreken heette, waarom weet ik ook niet. thnx
Al PI' endquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Scuidward het volgende:
Ach, het is in elk geval geen dame waarvoor je blijkbaar een nummertje moet trekken.
Maar onder de streep, hoe zijn jullie naar huis gegaan? Amicaal?
Niet tegen commentaar kunnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Stop eens mijn topic vol te baggeren.
Er zit anders veel wiskunde in de literatuur. Niet alleen in metriek bij poëzie, maar ook als thema in bijvoorbeeld de werken van Umberto Eco en Borges. Zeker de moeite waard om je in te verdiepen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Een wijze les aan alle literair ingestelde personen in de zaal! Date nooit met chicks die goed in wiskunde zijn.
Wat is dezer kritiekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar stopte ik ook even
Wel leuk verhaaltje haakje
Alleen hij kan boeiender.
Als thema is wiskunde wel altijd rete interessantquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef tarantism het volgende:
[..]
Er zit anders veel wiskunde in de literatuur. Niet alleen in metriek bij poëzie, maar ook als thema in bijvoorbeeld de werken van Umberto Eco en Borges. Zeker de moeite waard om je in te verdiepen.
Meloewa heeft al een klein jaar een lichte crush op mij en probeert door deze disses mijn aandacht te trekken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dezer kritiekpost eens wat uit jouw poesiealbum anders
je weet wat ze zeggen he, jongens plagen is kusjes vragenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Meloewa heeft al een klein jaar een lichte crush op mij en probeert door deze disses mijn aandacht te trekken.
Is Meloewa een literair of mathematisch persoon?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Meloewa heeft al een klein jaar een lichte crush op mij en probeert door deze disses mijn aandacht te trekken.
Het is meer voor mijn plezier dit, Meloewa. Ik schrijf ook wel wat serieuzere dingen, naast Fok! Het is ook niet dat ik uren zit te malen om welke zinsbouw ik eraan ga geven ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Meloewa het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik hem slecht vind... Ik vind alleen dat haak wel vaak de zelfde "onderwerpen" gebruikt in zijn verhalen. "Chicks" pronte tieten" pronte dame" date" gelukkig ontbreekt het woord "hosselen. Nou weet ik dat verhaal uiteindelijk wel verder/diepere betekenis heeft dan dit. Maar het plot bevat toch altijd bepaalde dingen. Vind ik beetje jammer en niet zo vernieuwend. Maar kan natuurlijk ook bij de leeftijd passen of het geen waar haak graag over schrijft.
moest lachenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef BMTH182 het volgende:
Dus toen kreeg je wel een steile berg parabool in je broek?
In beide ver ondermaats, maar als ik dan toch moet kiezen, dan richting literair. Wiskunde had ze een 1.3 op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is Meloewa een literair of mathematisch persoon?
Hopen dat hij dan wel weet hoe je moet aftrekken. Vermenigvuldigen zal hij waarschijnlijk nog niet kunnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef BMTH182 het volgende:
Dus toen kreeg je wel een steile berg parabool in je broek?
ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het is meer voor mijn plezier dit, Meloewa. Ik schrijf ook wel wat serieuzere dingen, naast Fok! Het is ook niet dat ik uren zit te malen om welke zinsbouw ik eraan ga geven ofzo, dus waarschijnlijk komen wel vaak zelfde woorden terug ja.
Welgevormde boezem, mooi voorgevel, hete bamihappies. Goede basketballen, prefereer jij liever als synoniemen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.
Waar heb jij last van met zoveel tekstquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.
Jij zeurt nu om het zeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welgevormde boezem, mooi voorgevel, hete bamihappies. Goede basketballen, prefereer jij liever als synoniemen?
waar zeg ik dat? Just read.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar heb jij last van met zoveel tekst
Sorry hoor, maar als ik een hakuna-topic lees, kan het maar beter niet over een kikker gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.
Welke boeken heb jij gelezen als bron van 'goede schrijver'quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.
Post eens iets serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het is meer voor mijn plezier dit, Meloewa. Ik schrijf ook wel wat serieuzere dingen, naast Fok! Het is ook niet dat ik uren zit te malen om welke zinsbouw ik eraan ga geven ofzo, dus waarschijnlijk komen wel vaak zelfde woorden terug ja.
ik lees best veel. Of het nu colums of wat dan ook zijn.nog nooit ergens zoveel onderwerpen over pronte tieten en hosselpogingen gezien dan als op FOK! Het is gewoon oppervlakkig in mijn ogen maar goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welke boeken heb jij gelezen als bron van 'goede schrijver', noem eens een boek van een goede schrijver wat jij gelezen hebt, om je argument te bekrachtigen.
zaadvragende kikkers?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een hakuna-topic lees, kan het maar beter niet over een kikker gaan.
Volgens mij moet jij streekromans gaan lezen. Daar gaat het ook over banale onderwerpen zonder kleurrijk woordgebruik of iets dergelijks, lekker makkelijk. Soort libelle maar dan nog iets dikker. Is ook diepzinniger vaak, soort gtst in boeken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik lees best veel. Of het nu colums of wat dan ook zijn.nog nooit ergens zoveel onderwerpen over pronte tieten en hosselpogingen gezien dan als FOK! Het is gewoon oppervlakkig in mijn ogen maar goed.
Is niet echt animo voor hier in KLB! Heb wel eens wat gepost in het verleden, maar ik ben ook beter in komisch schrijven dan serieus, denk ik. (serieus schrijven is ook 10x moeilijker) Al probeer ik soms heel serieus, gelijk probeer ik weer grappen te maken. Automatisme.quote:
Je schrijft opeens lange en inhoudelijke stukken tekst. Ben je tegen de deurpost aangelopen ofzo?quote:
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij streekromans gaan lezen. Daar gaat het ook over banale onderwerpen zonder kleurrijk woordgebruik of iets dergelijks, lekker makkelijk. Soort libelle maar dan nog iets dikker. Is ook diepzinniger vaak, soort gtst in boeken.
Mijn verhaal ging over mathematisch vs literaire personenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.
Maar dat is het enige dat fokkers doen. Weet je toch. Chimi's regelen en jonkoe's klappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.
ja uiteindelijk maar toch veel over de dingen gelezen die ik zeiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn verhaal ging over mathematisch vs literaire personen
ook die woorden als chick enz. Laat a.u.b links liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar dat is het enige dat fokkers doen. Weet je toch. Chimi's regelen en jonkoe's klappen.
Hoeft ook niet veel animo voor te zijn. Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is niet echt animo voor hier in KLB! Heb wel eens wat gepost in het verleden, maar ik ben ook beter in komisch schrijven dan serieus, denk ik. (serieus schrijven is ook 10x moeilijker) Al probeer ik soms heel serieus, gelijk probeer ik weer grappen te maken. Automatisme.
Donder je nou opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De, het en een is nog begrijpelijk ()pronte etc. echter niet.
Pronte is dan ook een bijvoeglijk naamwoord.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef rosalinde93 het volgende:
Team Meloewa hier. Je probeert te hard.
ja daar had ik het toch ook over. Ben weg. Want ik maak mensen blijkbaar boos omdat ze mij achterlijk vinden maar zelf ook de inhoud van een visstick hebben. Onterecht verheven gedrag. GR.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Pronte is dan ook een bijvoeglijk naamwoord.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?
Je maakt niemand boos. Maar je herhaalt steeds hetzelfde punt dat jij vindt dat ik het woord 'pronte' en hosselen niet meer moet gebruiken, nou oké. Je punt is duidelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja daar had ik het toch ook over. Ben weg. Want ik maak mensen blijkbaar boos omdat ze mij achterlijk vinden maar zelf ook de inhoud van een visstick hebben. Onterecht verheven gedrag. GR.
Moet ik me nu beledigd voelen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet niet of er lucht of zand in een bal zit
Ik neem niemand serieus op het internetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zou je me eerst serieus moeten nemen!
Totale chaos maakt het leven levendigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
Ja, 10 minuten te laat is 10 minuten te laat, daarin is geen tussenweg. Als iedereen zich niet aan de afspraken ging houden door niet op tijd op te komen dagen dan zou er totale chaos ontstaan.
Als iedereen 10 minuten te laat was zou iedereen op tijd zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
Ja, 10 minuten te laat is 10 minuten te laat, daarin is geen tussenweg. Als iedereen zich niet aan de afspraken ging houden door niet op tijd op te komen dagen dan zou er totale chaos ontstaan.
Dan kan je mss beter emigreren naar een oorlogsgebied.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Totale chaos maakt het leven levendig
In de westerse kapitalistische samenleving is het altijd oorlog.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dan kan je mss beter emigreren naar een oorlogsgebied.
Dat is een misvatting.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen 10 minuten te laat was zou iedereen op tijd zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jup en de joden zijn aan het winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In de westerse kapitalistische samenleving is het altijd oorlog.
Nee, orde graag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Totale chaos maakt het leven levendig
Dan is iedereen gewoon 10 minuten te laat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een mathematisch persoonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, orde graag.
[..]
Dan is iedereen gewoon 10 minuten te laat.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik de OP las herkende ik mijzelf al wel een beetje in de typering van de mathematische mens, lag ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een mathematisch persoon
Niet, want door de kromming van de ruimte door zwaartekracht loopt de tijd in de buurt van grotere objecten zoals de aarde en de zon langzamer zodat tijd overal in het heelal anders loopt waardoor voor iedereen 10 minuten anders is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shit, en nu dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet, want door de kromming van de ruimte door zwaartekracht loopt de tijd in de buurt van grotere objecten zoals de aarde en de zon langzamer zodat tijd overal in het heelal anders loopt waardoor voor iedereen 10 minuten anders is.
Geef eens een voorbeeld. Was ze vergelijkingen aan het oplossen of wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Toen de drankjes aansloegen, begon ze plots in algebra te converseren. Lelijke taal.
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwah, binnen het kwartier kan nog net vind ik. Al zou ik persoonlijk altijd ff een appje sturen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:08 schreef HSG het volgende:
Kon je onderweg naar haar toe niet even bellen dat je ietsje later bent en/of je excuses aanbieden? Jij kwam te laat.
Mmm wat moet ik hiermee.. Wetende dat het van een jongen afkomt, die bij een meisje moest bedelen om geld voor een drankje van 1 á 2 euro... Niks idd! Doei ffy2.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ouderwets sterk topic, u r back TS.
[..]Je hebt echt geen recht van spreken totdat je twee essentiële zaken des levens onder de knie hebt: 1. fatsoenlijk een zin kunnen formuleren 2. fatsoenlijk aan een piemel kunnen zuigen.
Ik noem mijn leven al nietig, maar het contrast met dat van jou is toch wel erg schril te noemen wat dat betreft. Zelden iemand gezien die zo weinig capaciteiten en vermogens had.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm wat moet ik hiermee.. Wetende dat het van een jongen afkomt, die bij een meisje moest bedelen om geld voor een drankje van 1 á 2 euro... Niks idd! Doei ffy2.
Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik wil je drankjes wel betalen hoor bbyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik noem mijn leven al nietig, maar het contrast met dat van jou is toch wel erg schril te noemen wat dat betreft. Zelden iemand gezien die zo weinig capaciteiten en vermogens had.
ook voor mij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil je drankjes wel betalen hoor bby
Spannend! Veel plezier dadelijkquote:
Kom vanavond Utka dan, gaan we bierglazen door de Beurs smijten. Neem die spierbundel van je trouwens maar mee, zo kunnen we schietgrage Israëliërs het hoofd bieden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil je drankjes wel betalen hoor bby
Vanavond is het feestje helaas in het Noorden van het land. We komen binnenkort wel een keer Utrecht onveilig maken, dan sleur ik die hakuna ook wel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom vanavond Utka dan, gaan we bierglazen door de Beurs smijten. Neem die spierbundel van je trouwens maar mee, zo kunnen we schietgrage Israëliërs het hoofd bieden.
Yup, typisch beta. Kunnen zich niet met woorden uitdrukken, louter ongefundeerde statements plaatsen. Ben blij dat jij mijn theorie komt bekrachtigen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef Crisisstudent het volgende:
Ik ben beta en heb dat ganse kankerverhaal gelezen.
Het is geen statement, het is een mededeling. Sorry hoor, heb je zo je best erop gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Yup, typisch beta. Kunnen zich niet met woorden uitdrukken, louter ongefundeerde statements plaatsen. Ben blij dat jij mijn theorie komt bekrachtigen.
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Het is geen statement, het is een mededeling. Sorry hoor, heb je zo je best erop gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |