ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het is meer voor mijn plezier dit, Meloewa. Ik schrijf ook wel wat serieuzere dingen, naast Fok! Het is ook niet dat ik uren zit te malen om welke zinsbouw ik eraan ga geven ofzo, dus waarschijnlijk komen wel vaak zelfde woorden terug ja.
Welgevormde boezem, mooi voorgevel, hete bamihappies. Goede basketballen, prefereer jij liever als synoniemen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.
Waar heb jij last van met zoveel tekstquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja oke. Dus neem mijn commentaar dan ook niet te serieus. Ik vind het gewoon typerend dat bij de schrijvers hier op FOK!, de jongens dan vooral veel moeite steken in fictieve verhalen. Maar altijd weer mijn oog valt op het woordgebruik en een uitgebreide beschrijving van het "mokkel" in kwestie. Nou weet ik dat het goed is als je (hoofd) personen uitgebreid beschrijft. Maar pronte tieten en zaadvragende ogen of wat dan ook wordt wel een beetje flauw op het gegeven moment vind ik.
Jij zeurt nu om het zeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welgevormde boezem, mooi voorgevel, hete bamihappies. Goede basketballen, prefereer jij liever als synoniemen?
waar zeg ik dat? Just read.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar heb jij last van met zoveel tekst
Sorry hoor, maar als ik een hakuna-topic lees, kan het maar beter niet over een kikker gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.
Welke boeken heb jij gelezen als bron van 'goede schrijver'quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee beschrijf voor mijn part eens een kikker. Een goede schrijver kan zelf met "saaie" onderwerpen een goed verhaal maken.
Post eens iets serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het is meer voor mijn plezier dit, Meloewa. Ik schrijf ook wel wat serieuzere dingen, naast Fok! Het is ook niet dat ik uren zit te malen om welke zinsbouw ik eraan ga geven ofzo, dus waarschijnlijk komen wel vaak zelfde woorden terug ja.
ik lees best veel. Of het nu colums of wat dan ook zijn.nog nooit ergens zoveel onderwerpen over pronte tieten en hosselpogingen gezien dan als op FOK! Het is gewoon oppervlakkig in mijn ogen maar goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welke boeken heb jij gelezen als bron van 'goede schrijver', noem eens een boek van een goede schrijver wat jij gelezen hebt, om je argument te bekrachtigen.
zaadvragende kikkers?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een hakuna-topic lees, kan het maar beter niet over een kikker gaan.
Volgens mij moet jij streekromans gaan lezen. Daar gaat het ook over banale onderwerpen zonder kleurrijk woordgebruik of iets dergelijks, lekker makkelijk. Soort libelle maar dan nog iets dikker. Is ook diepzinniger vaak, soort gtst in boeken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik lees best veel. Of het nu colums of wat dan ook zijn.nog nooit ergens zoveel onderwerpen over pronte tieten en hosselpogingen gezien dan als FOK! Het is gewoon oppervlakkig in mijn ogen maar goed.
Is niet echt animo voor hier in KLB! Heb wel eens wat gepost in het verleden, maar ik ben ook beter in komisch schrijven dan serieus, denk ik. (serieus schrijven is ook 10x moeilijker) Al probeer ik soms heel serieus, gelijk probeer ik weer grappen te maken. Automatisme.quote:
Je schrijft opeens lange en inhoudelijke stukken tekst. Ben je tegen de deurpost aangelopen ofzo?quote:
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij streekromans gaan lezen. Daar gaat het ook over banale onderwerpen zonder kleurrijk woordgebruik of iets dergelijks, lekker makkelijk. Soort libelle maar dan nog iets dikker. Is ook diepzinniger vaak, soort gtst in boeken.
Mijn verhaal ging over mathematisch vs literaire personenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.
Maar dat is het enige dat fokkers doen. Weet je toch. Chimi's regelen en jonkoe's klappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kleurrijk woord gebruik is mooi, maar op FOK! Zijn bepaalde woorden een hype of zo. Laat dan eens een verhaal zien die niet over tieten of voornamelijk om een "chick" gaat.
ja uiteindelijk maar toch veel over de dingen gelezen die ik zeiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn verhaal ging over mathematisch vs literaire personen
ook die woorden als chick enz. Laat a.u.b links liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar dat is het enige dat fokkers doen. Weet je toch. Chimi's regelen en jonkoe's klappen.
Hoeft ook niet veel animo voor te zijn. Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is niet echt animo voor hier in KLB! Heb wel eens wat gepost in het verleden, maar ik ben ook beter in komisch schrijven dan serieus, denk ik. (serieus schrijven is ook 10x moeilijker) Al probeer ik soms heel serieus, gelijk probeer ik weer grappen te maken. Automatisme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |