SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Llorentequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje mist goede afmakers. Ze hebben alleen maar (zeer goede) aangevers. Ze hebben ook niemand die een beetje normaal van afstand kan schieten.
Stijn in vorm is niet te verslaan.quote:
Ja ik kreeg hij het openen de melding dat ik niet twee berichten in korte tijd kon plaatsenquote:
Je onderschat de magische krachten van Balotelliquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
Als Balotelli je beste aanvaller is, stel je aanvallend ook niet al teveel voor.
Tiziano Crudeli?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef alors het volgende:
Je hoort die Italiaanse commentator er doorheen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
Als Balotelli je beste aanvaller is, stel je aanvallend ook niet al teveel voor.
Hij kan goed penalties erin schieten ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat de magische krachten van Balotelli
door jou nu wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef alors het volgende:
Je hoort die Italiaanse commentator er doorheen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij kan goed penalties erin schieten ja.
Matige keeper volgens Jose.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Knaller het volgende:
Goede keeper!
Alleen jammer dat die lul ook die bal van Robben tegenhield.
Wat een vrouwenopmerking weer.quote:
voor zijn haar?quote:
topquote:
niet grappigquote:
Zijn alledrie met mazzel gewonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EK2008, WK2010, EK2012, volgens mij wel ja.
alleen het WKquote:
wk meerquote:
voor inZanity zekerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij zou Spanje-Argentinië een geweldige wedstrijd zijn.
Net als dat van Nederland in 88 natuurlijk.quote:
Balotelli was niet in vorm die dag. Puur mazzel dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Een finale met 4-0 winnen en dan toch roepen dat ze geluk hebben gehad?
Dat was pure kwaliteitquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als dat van Nederland in 88 natuurlijk.
Scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EK2008, WK2010, EK2012, volgens mij wel ja.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Al die toernooien hebben ze onterecht met laf anti-voetbal gewonnen.
Dat moet Argentinie wel iets beters opstellen dan Romero denk ik, toen Duitsland ze met 4-0 wegveegde bleek wel dat ze in bepaalde linie's nog veel tekort komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij zou Spanje-Argentinië een geweldige wedstrijd zijn.
In elke linie. Behalve de aanval, die is wel redelijk. Echt een matig ploegje dat Argentinie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat moet Argentinie wel iets beters opstellen dan Romero denk ik, toen Duitsland ze met 4-0 wegveegde bleek wel dat ze in bepaalde linie's nog veel tekort komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roowbin zit te huilen voor de tvquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat hij gaat stunten door Ferrer uit te schakelen in de achtste finales.
Dat is ook de reden dat we jou niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat hij gaat stunten door Ferrer uit te schakelen in de achtste finales.
Die is nog in Londen volgens mij. Speelde dubbelspel met Sijsling gisteren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Roowbin zit te huilen voor de tv
Alsof ik serieus wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we jou niet zo serieus nemen
Je moet wel wanhopig zijn om te dubbelen met Haasequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog in Londen volgens mij. Speelde dubbelspel met Sijsling gisteren.
nopequote:
quote:2012
RKC Waalwijk heeft Florian Jozefzoon aangetrokken. De 21-jarige aanvaller komt transfervrij over van Ajax en ondertekende in Waalwijk een contract voor twee jaar, met een optie op nog een seizoen.
Ik snap die aankoop ook totaal niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
400k was het toch? Kost weinig maar dan heb je ook weinig.
Jozef werkt daarquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Ik snap die aankoop ook totaal niet.
nou kijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Ik snap die aankoop ook totaal niet.
Wijnaldum dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou kijk
narsingh, depay en bakkali voor 2 posities is een beetje karig
Wijnaldum?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou kijk
narsingh, depay en bakkali voor 2 posities is een beetje karig
Ja dat vindt hij van zichzelf. Betekent niet dat hij ook echt een middenvelder is. Of in ieder geval niet een goede.quote:
psv vindt dat ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja dat vindt hij van zichzelf. Betekent niet dat hij ook echt een middenvelder is. Of in ieder geval niet een goede.
Matavz in de spits met Wijnaldum erachter. Lijkt me geen geweldige combinatie. Maar ik vind het primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja dat vindt hij van zichzelf. Betekent niet dat hij ook echt een middenvelder is. Of in ieder geval niet een goede.
Hij heeft ook regelmatig rechtsbuiten gespeeld en misschien vindt de nieuwe trainer Cocu hem wel helemaal geen middenvelder (zoals elk weldenkend mens) en hij beslist uiteindelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
omdat ze jozefzoon hebben gekocht en omdat hij daar al 2 seizoenen speelt?
Jij bent zo gewoon geblevenquote:
ahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft ook regelmatig rechtsbuiten gespeeld en misschien vindt de nieuwe trainer Cocu hem wel helemaal geen middenvelder (zoals elk weldenkend mens) en hij beslist uiteindelijk.
Op het einde winnen ze gewoon weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef inZanity het volgende:
Spanje wacht wat meer af... Dat doen ze toch altijd?
Jawel, maar dat zal niet heel veel zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef ejfaar het volgende:
Krijgt Ajax nog opleidingsvergoeding ofzo?
Ajax krijgt dus gemeentegeld uit Eindhovenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zal niet heel veel zijn.
Ajax had ook een stuk of 4 linksbuitens aan het begin van dit seizoen. Misschien denken ze dat Jozefzoon/Narsingh ook goed op links kan spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aha
jozefzoon halen ze dus als 3e rechtsbuiten, dat is wel logisch ja
Ja dit is onvermijdelijk iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef DonRaja het volgende:
Zo slecht en als je dan hoopt op pingels voor wat spanning, scoren die Spanjaarden 4 minuten voor tijd...
Oefenwedstrijden waar Italie geen neuk om geeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wij deden het met een verkapt B elftal beter tegen Italië
Ben er ook bang voor ja..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op het einde winnen ze gewoon weer.
Nederland wel dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden waar Italie geen neuk om geeft
Spanje is europees- en wereldkampioen door hem. Barcelona/Bayern en Ajax hebben ook alles aan hem te dankenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis neemt alles bloedserieus
Schijnt dat Truus wel een squirter is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis neemt alles bloedserieus
Ahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat Truus wel een squirter is.
Jij bent geen kloon van johannes_vermeer hè?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Spanje is europees- en wereldkampioen door hem. Barcelona/Bayern en Ajax hebben ook alles aan hem te danken
Vandaar die ''wij zijn de besten '' uitspraakquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat Truus wel een squirter is.
Nee, van Kenneth_Vermeerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij bent geen kloon van johannes_vermeer hè?
Ik hoop echt van harte dat je het zelf grappig vindt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is al regelmatig in beeld geweest. Matige verdediger trouwens.
AHHHHHHHHHH!!!!quote:
Grappig? Hoezo grappig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat je het zelf grappig vindt.
Man Utd moest hem niet . Ik snap wel waaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is al regelmatig in beeld geweest. Matige verdediger trouwens.
klassequote:
heb je onder een steen gelegen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met Italië gebeurd ? Ze spelen vol op de aanval
Steek je tong eens niet uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met Italië gebeurd ? Ze spelen vol op de aanval
Nee, in een urn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
heb je onder een steen gelegen?
brilstandquote:
Vroeger had je Vieri, Inzaghi , Baggio etc .quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Speelt eigenlijk nog niet eens zo heel erg slecht vind ik. Is in de combinatie vrij nuttig.
(sweet moment)quote:
Waar speelt ie nu? Geflopt bij juve en liverpool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wat ziet Prandelli toch in die Aquilani?
Fiorentinaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waar speelt ie nu? Geflopt bij juve en liverpool.
Dit is dan nog de beste NOS-commentatorquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
volgens mij wil het nos mannetje ons duidelijk maken dat het daar warm is
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Lijkt alsof de spelers van Spanje geen zin hebben of niet meer willen. Temperatuur en luchtvochtigheid spelen ook wel mee.
Misschien is er ruzie geweest in de spelersgroep?, kamp Barca vs. Real.
Volgens de pers hebben Arbeloa en Casillas "ruzie" inzake Mourinho.
Anyway...geen beste pot
Het hele drama over Braziliaanse hoeren speelt misschien mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Lijkt alsof de spelers van Spanje geen zin hebben of niet meer willen. Temperatuur en luchtvochtigheid spelen ook wel mee.
Misschien is er ruzie geweest in de spelersgroep?, kamp Barca vs. Real.
Volgens de pers hebben Arbeloa en Casillas "ruzie" inzake Mourinho.
Anyway...geen beste pot
En zeker.quote:
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Shakira kan er ook vrij weinig aan doen dat je 3245 keer per wedstrijd in beeld komt.
hogeschool grap, maar ik snap hemquote:
eh watquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
dus als het 0-0 blijft gaan ze beide niet dood?
Beter maak jij geen grappenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
*doorquote:
ja een typfoutje en meneer moet gelijk weer zeurenquote:
Al je grappen zijn kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja een typfoutje en meneer moet gelijk weer zeuren
ik probeer het niveau van tong na te strevenquote:
Die van tong zijn leukerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik probeer het niveau van tong na te streven
Geen idee.quote:
Dan is Brazilië kampioen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
vind jij mij wel aardig?quote:
en een grappige uiquote:
Ik gok het nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef tochweerhenk het volgende:
ik gok dat elfjaar een kloon van GGMM is
Niet tompsv?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef tochweerhenk het volgende:
ik gok dat elfjaar een kloon van GGMM is
Jij bent zelf ook niet heel leuk trouwensquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
GaRPig mANG eInZzz1!!1!!!!1! e1nZzzz?!!?
Uh, okéquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verlenging nu?
Ook maar eens aanzwengelen
Die had je aan kunnen zien komen toen je jezelf 'ejfaar' noemde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |