Dan blijf je maar lekker dik fattyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef fatgirl_ het volgende:
Haai,
nou ik ben dus te zwaar en ik ben al naar de sportschool geweest maar ik hou dat echt niet vol
Ligt waarschijnlijk niet aan je gewicht maar aan je uitvoering en je instelling.quote:
Je komt daar voor jezelf, niet voor andere mensenquote:
echt? dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef MrDoo het volgende:
van maaltijden overslaan wordt je ook dik.
dat zit waarschijnlijk tussen je orenquote:
maar ik kan dus niet zwemmen want ik durft niet in een bikiniquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef chappie88 het volgende:
In het begin is het altijd moeilijk,maar als je gewoon doorzet gaat het je steeds makkelijker af in de sportschool.
Of anders ga je gewoon fietsen,joggen,zwemmen dat werkt ook goed.
Wat is dit nu voor een raar tegenstrijdig kut advies?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Laser. het volgende:
Géén maaltijden overslaan! Zeker niet doen. Laat zoetigheid staan, drink veel water en vervang een maaltijd bijvoorbeeld door een eiwit shake.
nee maar het is zegmaar er zijn daar jongens van mijn school en die zeggen dan ja jij blijft tog altijd dikquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zit waarschijnlijk tussen je oren
die mensen komen daar voor zichzelf en zijn niet met jou bezig
gezond eten en bewegen is de beste optie
verder zijn er ook veel dingen die je buiten de sportschool kunt doen
Dan koop je een badpak en ga je tijdens de 18+ uren zwemmen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
maar ik kan dus niet zwemmen want ik durft niet in een bikini
Dat laatste zeker inderdaad, fietsen hardlopen etc. werkt net zo goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef chappie88 het volgende:
In het begin is het altijd moeilijk,maar als je gewoon doorzet gaat het je steeds makkelijker af in de sportschool.
Of anders ga je gewoon fietsen,joggen,zwemmen dat werkt ook goed.
dan koop een badpakquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
Geloof mij. Elke vaste dagen dat ik zwem zie ik vrouwen in bikini of badpak die ook behoorlijk overgewicht hebben. Ik vind het knap dat ze het doorzetten. Badpak is een uitkomst als je niet in bikini durft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
tja als je je weg laat jagen wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
nee maar het is zegmaar er zijn daar jongens van mijn school en die zeggen dan ja jij blijft tog altijd dik
ik ben 169 cm en weeg 73,5 kiloquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef Greyson het volgende:
Allereerst wat is je lengte en hoe zwaar ben je?
Wat heb je tot nu toe ondernomen en hoe was je discipline?
Wat eet jij op een dag?
met zo'n dieet vraag je erom. Begin eerst maar eens gewoon minimaal drie keer per dag te eten en zeker ook te ontbijten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
ik ben 169 cm en weeg 73,5 kilo
ik ben dus naar de sportschool geweest maar dat hield ik niet vol en nu eet ik dus minder maar dat helpt ook niet
ik eet meestal geen ontbijt maar rond een uur of 3 wel een broodje dan om 6 uur avond eten en dat is het maar in het weekend eet ik veel meer
Je moet ontbijten. Dan start je spijsvertering en verbrand je meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
ik ben dus naar de sportschool geweest maar dat hield ik niet vol en nu eet ik dus minder maar dat helpt ook niet
ik eet meestal geen ontbijt maar rond een uur of 3 wel een broodje dan om 6 uur avond eten en dat is het maar in het weekend eet ik veel meer
Akkoord. Ik vind het reuze meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
Precies. Stevig ontbijt. Normaal lunchen en licht avondeten. En maximaal drie keer iets tussendoor - een appel of een crackertje. Geen frisdrank, maar koffie, thee en water. En dan niet elke dag op de weegschaal gaan staan om te kijken of het opschiet, want het gaat altijd langzamer dan je wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef MrDoo het volgende:
[..]
met zo'n dieet vraag je erom. Begin eerst maar eens gewoon minimaal drie keer per dag te eten en zeker ook te ontbijten.
Volgens mij kun je best zo nu en dan eens een afslank eitwit shake nemen in plaats van een maaltijd. Dat lijkt mij in ieder geval beter dan helemaal overslaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een raar tegenstrijdig kut advies?
Je roept geen maaltijden overslaan en vervolgens roep je om een maaltijd te vervangen door een eiwit shake.
Een eiwit shake is geen maaltijd.
Een eiwit shake is een supplement.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan blijf je maar lekker dik fatty
Onzin, ontbijten is juist belangrijk, daar haal je je energie uit. Als je niet ontbijt en wel 's ochtends gaat sporten verbrand je spier in plaats van vet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ontbijten is niet nodig. Genoeg eten op een dag wel.
Als je af wil vallen, is je ontbijt skippen het domste wat je kunt doen.quote:
Afvallen begint met motivatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Laser. het volgende:
Maar gelukkig kun jij wel goede dingen roepen.
[..]
Klok - klepel. Ding-Dong.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Onzin, ontbijten is juist belangrijk, daar haal je je energie uit. Als je niet ontbijt en wel 's ochtends gaat sporten verbrand je spier in plaats van vet.
Met je " raar tegenstrijdig kut advies".quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ontbijten is niet nodig. Genoeg eten op een dag wel.
ehm alle kinderen in mijn klasquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Oh my... Wie heeft jou aangepraat dat je dik bent?
Ja na een tijdje zijn ze allemaal dunquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
mensen met eetstoornissen zijn tog altijd heel dun?
Neehoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je af wil vallen, is je ontbijt skippen het domste wat je kunt doen.
Met zo'n gewicht kun je prima 30% of meer vet hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dik is het niet nee.. Stevig ..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Door gaan met trainen, meid. Desnoods neem je iemand mee. Of je gaat op zoek naar een sport die je beter ligt. Afvallen is je levensstijl aanpassen. Dus niet op dieet gaan, maar je leven dermate aanpassen dat je ook door blijft gaan met sporten, gezond eten, af en toe een snack etcetra. Makkelijk praten, maar dat is het heel kort door de bocht.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor.
Het gaat om je totale voedsel inname op een dag.
Of je dat nou in 1 keer, 3 keer, 600 keer doet maakt geen ene fluit uit.
Zoek eens op intermittent fastingquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Met je " raar tegenstrijdig kut advies".
Vertel, wat maakt het uit...quote:
Omdat je zelf ook niet de slankste bent?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dik is het niet nee.. Stevig ..
Ik zou er niet over klagen denk ik maargoed..
nee hoor. Het kan ook de andere kant op gaan en dat je overgewicht krijgt door slechte eetpatronen, eetbuien en niet goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
mensen met eetstoornissen zijn tog altijd heel dun?
8 kg aan spier aankomen mag anders ook wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook niet de slankste bent?
Ts mag wel 8 kg kwijt.
het liefst nog meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts mag wel 8 kg kwijt.
Intermittent fasting zou ik niet aanraden bij iemand die zijn eetgewoontes duidelijk niet onder controle heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoek eens op intermittent fasting![]()
Je voorouders aten ook geen ontbijt.
Ik raad ts ook geen intermittent fasting aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Intermittent fasting zou ik niet aanraden bij iemand die zijn eetgewoontes duidelijk niet onder controle heeft.
Iedere dag een uur bewegen zou het beste zijn, maar daarvoor hoef je niet naar de sportschool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef fatgirl_ het volgende:
maar hoe vaak per week zal ik dan naar de sportschool moeten?
waarom zoek je niet een sport die je leuk vind? Een teamsport of zo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef fatgirl_ het volgende:
Twee keer per week kan nooit kwaad, ongeacht je gewicht. Je moet er misschien even doorheen, maar uiteindelijk krijg je meer energie en zit je lekkerder in je vel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef fatgirl_ het volgende:
Ik vreet ook 6-8 keer per dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik raad ts ook geen intermittent fasting aan.
Ik gebruik het alleen om te onderbouwen dat die droeftoeters hier, met de voedingskenning uit de Libelle van hun moeder, niet moeten gaan schreeuwen hoe belangrijk ontbijt is. Valt me nog mee dat er niemand iets blaat over 6 eet momenten op een dag.
mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn vader maar die heeft niet genoeg geld daarvoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zoek je niet een sport die je leul vind? Een teamsport of zo?
Bereken eens het BMI met die gegevens en kijk eens wat eruit komt:quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Mryc het volgende:
[..]
Fijne klasgenoten heb je dan. Je bent NIET te dik. Prima gewicht bij die lengte.
Ach, als jij je daar prettig bij voelt.quote:
Haha feederquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Mryc het volgende:
[..]
Fijne klasgenoten heb je dan. Je bent NIET te dik. Prima gewicht bij die lengte.
misschien kunnen jullie uitzoeken of jullie in aanmerking komen voor overheidssteun daar in?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn vader maar die heeft niet genoeg geld daarvoor
dat word betaald door mijn vaders werkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie uitzoeken of jullie in aanmerking komen voor overheidssteun daar in?
En wie betaald de sportschool nu dan?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zorg eerst dat het tussen de oren goed zit TS.
Je bent nogal een zielig ongemotiveerd hoopje wat zich aantrekt wat andere van haar vinden.quote:
nou het is gewoon niet fijn als mensen tegen je zeggen dat je dik bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bent nogal een zielig ongemotiveerd hoopje wat zich aantrekt wat andere van haar vinden.
en hebben ze daar geen zumba of zo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
dat word betaald door mijn vaders werk
Doe daar wat aan, laat ze zien dat je niet dik bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
nou het is gewoon niet fijn als mensen tegen je zeggen dat je dik bent
Je hebt binnenkort vakantie, waarom ga je niet buiten skeeleren of in ieder geval wandelen en fietsen? En gewoon regelmatig wat eten, probeer anders bij minimaal 2 maaltijden groenten te eten en eet die eerst op, dat vult al. Dan eet je ook kleinere porties. En waarop staat suiker, glucose, fructose etc uit je dieet schrappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn vader maar die heeft niet genoeg geld daarvoor
Dan geef je hun de spreekwoordelijke middelvinger en gebruik je dat als extra motivatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
nou het is gewoon niet fijn als mensen tegen je zeggen dat je dik bent
nee dat snap ik ook nog welquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar met huillie huillie doen over hoe zwaar je bent en de sportschool niet vol houdt zul je niet afvallen.
Dus wat ga je nu doen?quote:
Dan moet je er wat aan gaan doen, maar op een normale manierquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef fatgirl_ het volgende:
ik durf ook geen normale shirtjes meer aan vanwege mijn figuur
Dat ga jij niet volhoudenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
gaan wandelen, meer groenten eten dat soort dingen
Yep, is echt zo. Dan denkt je lichaam "hee, ik sla een maaltijd over, dat is verkeerd, nu moet ik dik worden", en daar gaat de boel al. Geen maaltijden overslaan, vervang ze met een eiwitshake. Dat is goed, want dan denkt je lichaam "ha, ik neem wat eiwitten, nu ga ik spieren maken, ff spieren maken", en zo word je model.quote:
Omdat je motivatie kut is.quote:
Wat is er met de pindakaas gebeurt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, is echt zo. Dan denkt je lichaam "hee, ik sla een maaltijd over, dat is verkeerd, nu moet ik dik worden", en daar gaat de boel al. Geen maaltijden overslaan, vervang ze met een eiwitshake. Dat is goed, want dan denkt je lichaam "ha, ik neem wat eiwitten, nu ga ik spieren maken, ff spieren maken", en zo word je model.Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Je kunt ook het vet wat je nu hebt omzetten in spier. Spiermassa is zwaarder dan vet, maar dan ziet je figuur er beter uit. Succes ermee! PS: sla nooit je ontbijt over!
Zie.quote:
Nee van het lukt me niet naar ik zal het proberen is echt een hele omslag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
nou het is al beter dan het gaat me tog niet lukken
Ik sla altijd mn onbijt over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, is echt zo. Dan denkt je lichaam "hee, ik sla een maaltijd over, dat is verkeerd, nu moet ik dik worden", en daar gaat de boel al. Geen maaltijden overslaan, vervang ze met een eiwitshake. Dat is goed, want dan denkt je lichaam "ha, ik neem wat eiwitten, nu ga ik spieren maken, ff spieren maken", en zo word je model.Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Je kunt ook het vet wat je nu hebt omzetten in spier. Spiermassa is zwaarder dan vet, maar dan ziet je figuur er beter uit. Succes ermee! PS: sla nooit je ontbijt over!
voor mij welquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee van het lukt me niet naar ik zal het proberen is echt een hele omslag.
Niet dus.
Ok, ze zal het proberenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef chappie88 het volgende:
Anders ga je touwtje springen helpt ook goed.
Dat je het uberhaupt nog probeert uit te leggen. Meeste mensen hier hebben geen flauw benul dat het alleen maar om kcal in en kcal uit gaat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik raad ts ook geen intermittent fasting aan.
Ik gebruik het alleen om te onderbouwen dat die droeftoeters hier, met de voedingskennis uit de Libelle van hun moeder, niet moeten gaan schreeuwen hoe belangrijk ontbijt is. Valt me nog mee dat er niemand iets blaat over 6 eet momenten op een dag.
Zit vol suiker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat is er met de pindakaas gebeurt?
quote:
Het is vermakelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt nog probeert uit te leggen. Meeste mensen hier hebben geen flauw benul dat het alleen maar om kcal in en kcal uit gaat.
Het zit nog steeds vol suiker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
Had dan vet geroepen. Kwam je iets minder dom over.
Ik heb het genoteerd en zal er snel genoeg naar kijken. Bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoek eens op intermittent fasting![]()
Je voorouders aten ook geen ontbijt.
Sportscholen zijn alleen vervelende plekken als je als een mongool je oefeningen doet. 90% van de mensen bij sportscholen zijn gewoon vriendelijk en willen best helpen als je erom vraagt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ga wandelen. Fietsen. Sportscholen zijn inderdaad vervelende plekken. Ga gewoon naar buiten. En probeer matig te eten.
Het is wel overgewicht hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Wat is het dan? Volslank?quote:Op zondag 30 juni 2013 07:27 schreef Mryc het volgende:
[..]
En overgewicht plaatst je meteen in de categorie 'dik'?
Lekker kortzichtig. You're kidding me, right? Een meisje met een paar kilo overgewicht dik noemen.quote:
Overgewicht, je zegt het zelf al, dus te dik.quote:Op zondag 30 juni 2013 08:42 schreef Mryc het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. You're kidding me, right? Een meisje met een paar kilo overgewicht dik noemen.
Geen wonder dat jonge meisjes een verkeerd en vertekend zelfbeeld hebben.
Nounou, met die naam had ik wel iemand van 1.60 en 85 kilo verwacht...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
Ach, jij bent Aziatisch en hebt dus sowieso geen mooie volle borsten en heupen/billenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts mag wel 8 kg kwijt.
Topic gaat dan ook helemaal niet over mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ach, jij bent Aziatisch en hebt dus sowieso geen mooie volle borsten en heupen/billen
okequote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic gaat dan ook helemaal niet over mij.
En jammer voor je, ik heb wel heupen en billen, borsten idd maar bescheiden cup B, maar ach, niemand is perfect
Ik vind het echt belachelijk dat jij dit meteen in de catagorie dik plaatst, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig. Ze is misschien niet dun, maar dik kom op zeg!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic gaat dan ook helemaal niet over mij.
En jammer voor je, ik heb wel heupen en billen, borsten idd maar bescheiden cup B, maar ach, niemand is perfect
Oh. My. God.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Overgewicht, je zegt het zelf al, dus te dik.
Is anders dan wanneer ze gewoon wat voller is, dan is ze niet dik.
Precies.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat jij dit meteen in de catagorie dik plaatst, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig. Ze is misschien niet dun, maar dik kom op zeg!
En TS, zoek een sport of activiteit die je leuk vind om te doen, drink voldoende water en vervang ongezonde tussendoortjes door fruit of nog beter groente (paprika, komkommer tomaat, wortel)
Gebeurt constant op dit forum. Wordt er zelf ook een beetje moe van. Als je geen maatje 32 hebt ben je automatisch dik. bah.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat jij dit meteen in de catagorie dik plaatst, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig. Ze is misschien niet dun, maar dik kom op zeg!
En TS, zoek een sport of activiteit die je leuk vind om te doen, drink voldoende water en vervang ongezonde tussendoortjes door fruit of nog beter groente (paprika, komkommer tomaat, wortel)
Waarom zie jij dit in zwart/wit? Overgewicht (uiteraard afhankelijk van het aantal kilo) hebben hoeft niet per definitie onder het kopje 'dik' worden geplaatst.quote:
Maar dan wel op basis van mening zeggen dat iemand 8 kilo moet afvallenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Overigens is iemand dik vinden subjectief, huilies
Voor haar lengte is dat misschien wel goed ja. En weer: het is subjectief.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:09 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar dan wel op basis van mening zeggen dat iemand 8 kilo moet afvallen
Ik ken meiden van dezelfde lengte die net een paar kilo (1 of 2 dus) lichter zijn en gewoon slank zijn. Met alleen BMI kom je nergens.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor haar lengte is dat misschien wel goed ja. En weer: het is subjectief.
Maar ook goed hoor, ik kan ook zo als jullie zijn: ts je bent niet dik, is gewoon goedzo.
Dat zijn spieren.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik ken meiden van dezelfde lengte die net een paar kilo (1 of 2 dus) lichter zijn en gewoon slank zijn. Met alleen BMI kom je nergens.
Ik heb ook nooit gezegd dat het zo goed is. Ik ben zelf ook niet de slankste en zou ook wel een paar kilo's kwijt willen. Maar 'dik' is anders. Het valt gewoon best wel mee bij TS voor zover ik er een beeld van kan maken.
Of je zou gewoon eens wat kennis zelf op kunnen doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:17 schreef Goblethazel het volgende:
Je zou naar een diëtist kunnen gaan, die kunnen je helpen om gezond af te vallen.
Klopt, maar als dat TS niet lukt is dit misschien wel een oplossing.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of je zou gewoon eens wat kennis zelf op kunnen doen.
Dus zelfs als TS er slank/normaal uitziet is ze dik, puur op het omdat ze 3 kilo overgewicht heeft?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat zijn spieren.
Ts is wel dik want vet.
Ik heb het nergens over de BMI?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik ken meiden van dezelfde lengte die net een paar kilo (1 of 2 dus) lichter zijn en gewoon slank zijn. Met alleen BMI kom je nergens.
Ik heb ook nooit gezegd dat het zo goed is. Ik ben zelf ook niet de slankste en zou ook wel een paar kilo's kwijt willen. Maar 'dik' is anders. Het valt gewoon best wel mee bij TS voor zover ik er een beeld van kan maken.
Nooit van skinny fat gehoord.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus zelfs als TS er slank/normaal uitziet is ze dik, puur op het omdat ze 3 kilo overgewicht heeft?
Waarom zou het niet lukken?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:19 schreef Goblethazel het volgende:
[..]
Klopt, maar als dat TS niet lukt is dit misschien wel een oplossing.
als je zelf slank bent zien andere er best snel dik uit. Ik snap AJ wel op dat punt.quote:[b]Op zondag 30 juni 2013 12:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens, maar waarom opent TS dit belachelijke topic? Waarin TS aangeeft dat hij/zij alleen maar een vinger in de keel heeft gestoken en maaltijden heeft overgeslagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom zou het niet lukken?
Lukt het niet? Dan heb je een motivatie probleem.
Nou dat niet eens, maar meeste vrouwen zijn niet goed verdeeld qua 'vet'.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:23 schreef GJonline het volgende:
[..]
als je zelf slank bent zien andere er best snel dik uit. Ik snap AJ wel op dat punt.
Ik begrijp nieteens waarom je Rihanna noemt, want die is gewoon zeer slank.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou dat niet eens, maar meeste vrouwen zijn niet goed verdeeld qua 'vet'.
Kim Kardashian, die zou ik nooit dik noemen, net zoals beyonce en Rihanna.
Klopt, maar hoe wil jij haar helpen met het psychologische deel?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het gaat mij er gewoon om dat TS niet een enorm slecht zelfbeeld krijgt, als ze dat al niet heeft. Dat is echt killing hoor. En als je dan in een sportschool bent voel je je al snel aangekeken enzovoort. Dan kan je niet meer zomaar zeggen: 'het boeit me niet wat mensen denken ik ga gewoon'. Het psychologische deel is hier net zo belangrijk als het fysieke deel van sporten/eten enzovoort.
Weet ik veel hoeveel ze weegtquote:Op zondag 30 juni 2013 12:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik begrijp nieteens waarom je Rihanna noemt, want die is gewoon zeer slank.
Een gewicht van 59 kilo bij een lengte van 1.75
Smoesjes kan ik ook verzinnen, als je er echt mee zit deed je er wel wat aan toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het gaat mij er gewoon om dat TS niet een enorm slecht zelfbeeld krijgt, als ze dat al niet heeft. Dat is echt killing hoor. En als je dan in een sportschool bent voel je je al snel aangekeken enzovoort. Dan kan je niet meer zomaar zeggen: 'het boeit me niet wat mensen denken ik ga gewoon'. Het psychologische deel is hier net zo belangrijk als het fysieke deel van sporten/eten enzovoort.
Dat is ook zo. TS heeft zelf al een tijdje niet meer geantwoord hier. Maar zodra het mentaal niet goed zit gaat het proces ook veel langzamer. Of juist tè snel (vinger in de keel bijvoorbeeld).quote:Op zondag 30 juni 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe wil jij haar helpen met het psychologische deel?
Denk niet dat wij haar daarmee kunnen helpen, ze moet het zelf eerst willen.
een beetje zoals Kate Upton bedoel je?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nooit van skinny fat gehoord.
Je hoeft er niet dik uit te zien om vet te zijn.
Sommige dingen zijn ook genetisch bepaald. (In doel van verdeling, proportie en lichaamsbouw).quote:Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou dat niet eens, maar meeste vrouwen zijn niet goed verdeeld qua 'vet'.
Kim Kardashian, die zou ik nooit dik noemen, net zoals beyonce en Rihanna.
Oh ja, dat zou het wel zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:02 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook genetisch bepaald. (In doel van verdeling, proportie en lichaamsbouw).
Sommige mannen hebben schuine abs. Sommige vrouwen hebben brede schouders.
Ik denk dat het gewoon moeilijk te beoordelen is. Ieder mens is anders, alleen ik heb het idee dat jij iedereen als perfect wil zien en dat als iemand licht ondergewicht heb jij de persoon als anorexie bestempelt en de ander met wat mollig uiterlijk gelijk 'dik' noemt.
Ik wil je in op geen enkele manier beledigen, maar zo kom jij op mij over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |