Dan blijf je maar lekker dik fattyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef fatgirl_ het volgende:
Haai,
nou ik ben dus te zwaar en ik ben al naar de sportschool geweest maar ik hou dat echt niet vol
Ligt waarschijnlijk niet aan je gewicht maar aan je uitvoering en je instelling.quote:
Je komt daar voor jezelf, niet voor andere mensenquote:
echt? dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef MrDoo het volgende:
van maaltijden overslaan wordt je ook dik.
dat zit waarschijnlijk tussen je orenquote:
maar ik kan dus niet zwemmen want ik durft niet in een bikiniquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef chappie88 het volgende:
In het begin is het altijd moeilijk,maar als je gewoon doorzet gaat het je steeds makkelijker af in de sportschool.
Of anders ga je gewoon fietsen,joggen,zwemmen dat werkt ook goed.
Wat is dit nu voor een raar tegenstrijdig kut advies?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Laser. het volgende:
Géén maaltijden overslaan! Zeker niet doen. Laat zoetigheid staan, drink veel water en vervang een maaltijd bijvoorbeeld door een eiwit shake.
nee maar het is zegmaar er zijn daar jongens van mijn school en die zeggen dan ja jij blijft tog altijd dikquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zit waarschijnlijk tussen je oren
die mensen komen daar voor zichzelf en zijn niet met jou bezig
gezond eten en bewegen is de beste optie
verder zijn er ook veel dingen die je buiten de sportschool kunt doen
Dan koop je een badpak en ga je tijdens de 18+ uren zwemmen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
maar ik kan dus niet zwemmen want ik durft niet in een bikini
Dat laatste zeker inderdaad, fietsen hardlopen etc. werkt net zo goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef chappie88 het volgende:
In het begin is het altijd moeilijk,maar als je gewoon doorzet gaat het je steeds makkelijker af in de sportschool.
Of anders ga je gewoon fietsen,joggen,zwemmen dat werkt ook goed.
dan koop een badpakquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
Geloof mij. Elke vaste dagen dat ik zwem zie ik vrouwen in bikini of badpak die ook behoorlijk overgewicht hebben. Ik vind het knap dat ze het doorzetten. Badpak is een uitkomst als je niet in bikini durft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
tja als je je weg laat jagen wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
nee maar het is zegmaar er zijn daar jongens van mijn school en die zeggen dan ja jij blijft tog altijd dik
ik ben 169 cm en weeg 73,5 kiloquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef Greyson het volgende:
Allereerst wat is je lengte en hoe zwaar ben je?
Wat heb je tot nu toe ondernomen en hoe was je discipline?
Wat eet jij op een dag?
met zo'n dieet vraag je erom. Begin eerst maar eens gewoon minimaal drie keer per dag te eten en zeker ook te ontbijten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef fatgirl_ het volgende:
[..]
ik ben 169 cm en weeg 73,5 kilo
ik ben dus naar de sportschool geweest maar dat hield ik niet vol en nu eet ik dus minder maar dat helpt ook niet
ik eet meestal geen ontbijt maar rond een uur of 3 wel een broodje dan om 6 uur avond eten en dat is het maar in het weekend eet ik veel meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |