Goeie anti-jinxquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sijsling gaat er morgen al uit tegen Raonic.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Gasquet. Goed op weg naar een 4de ronde exit.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Fijn dat kansloze kutdak. Overal spelen ze alweer maar dat dak is dicht na 45 minuten
Ze spelen nu juist niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Fijn dat kansloze kutdak. Overal spelen ze alweer maar dat dak is dicht na 45 minuten
Murray had Wimby al gehad zonder dat dakquote:
Tie-break.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef HulkHeld het volgende:
Kwestie van tijd voor een break voor Djoko
BBC2.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
Bobbie Rijnolds
dodelijk irritante uitspraak van Theo
Continu ook die voornaam erbij
quote:
Dat hij favoriet is bij de bookmakers, zegt niet perse alles. Die gaan meer voor hun eigen directe winst, dus als er op 1 speler of ploeg heel veel ingezet gaat worden, gaat de quotering vanzelf omlaagquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]Wimbledon kampioen en bookmaker favoriet.
Djokovic is aan het klooien maar het heeft weinig met de ondergrond te maken.
Mjah ik vind het er niet uitzien op gras. Die volleys en smashes :/ dat trage voetenwerk. Het is dat hij zon basisniveau heeft...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]Wimbledon kampioen en bookmaker favoriet.
Djokovic is aan het klooien maar het heeft weinig met de ondergrond te maken.
twitter:Wimbledon twitterde op donderdag 27-06-2013 om 19:47:29If Reynolds loses it #Djokovic it will be the 1st year since 1912 that no American man has reached 3R at Wimbledon when no US men competed. reageer retweet
quote:Serena up for Vegas ‘battle of the sexes’ against Murray
Serena Williams' iron grip on the women's game has reached such a level that even Andy Murray fancies taking on the American.
Williams showed she remains the immovable rock at the top of women's tennis with a comfortable 6-3 6-2 win over France's Caroline Garcia at Wimbledon on Thursday, exhibiting none of the vulnerability that sent her rivals tumbling 24 hours earlier.
Murray, second-ranked in the highly competitive men's game, has seen enough to make him think the ultra-athletic Williams has the tools to give him a match, challenging her in his blog to a showdown in Las Vegas.
Williams is game, but she is not feeling confident.
"He wants to play me?," she said after moving into the third round. "Is he sure? That would be fun. I doubt I'd win a point, but that would be fun.
"He's probably one of the top three people I definitely don't want to play. But maybe we can have a little bit of a showdown," Williams added.
The battle of the sexes has had a prominent place in the history of tennis stretching back to Bobby Riggs' efforts to prove a macho point against then Wimbledon champion Billy Jean King 40 years ago.
The format was dusted off in 1992 when Martina Navratilova took on Jimmy Connors, but with the rules slightly altered in her favour and without the burning chauvinism that had marked the earlier clash.
Should Murray and Williams ever set this up, the American wants it to be on her terms.
"I get alleys (tramlines)," she said. "He gets no serves. I get alleys on my serves, too. He gets no legs, yeah."
In the real world, Williams set about returning the tournament Richter scale to normal against Garcia on Thursday, after tremors ripped through the All England Club the previous day, leaving seeds cast aside in the women's and men's draws.
Williams' French Open final opponent Maria Sharapova bowed out moaning about the slippery courts and second seed Victoria Azarenka exited through injury without hitting a ball on Wednesday after suffering a knee injury in her opening match.
Williams showed she is made of sterner stuff.
Her 19-year-old opponent, ranked 100 in the world, had a rasping forehand and booming serve, but could not put it all together consistently enough to trouble Williams.
In a rematch of a second-round clash at the French Open last month, Williams noticeably upped the tempo in the fifth game of the first set to break and then closed it out after 30 minutes with a second coup against the serve.
Another two breaks in the second set wrapped up the encounter to set up a third-round match against the 42-year-old Japanese Kimiko Date-Krumm.
Asked to pick a winner between her younger self and the 2013 version, Williams said probably what every women's player past or present has thought: "I wouldn't want to play me at 21 or 31."
The consolation prize for those hoping to see an end to her reign is that she will not be around forever and certainly not at 42 like Date-Krumm.
While the pair have never met, Williams' big sister Venus came through a lengthy second round clash against the Japanese in 2011, winning 8-6 in the third set.
Serena has not forgotten.
She quipped: "I think I lost four years of my life watching that match."
Bron: http://uk.eurosport.yahoo(...)urray-174823237.html
Yupquote:
Ik erger me nu al aan het feit dat het een exhibitiewedstrijd wordt die Murray met 6-4 6-4 wint, waarna iedereen zegt ''ZIE JE WEL DAT SERENA MEE KAN DOEN MET DE MANNEN?''.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Jellereppe het volgende:
Murray heeft Serena Williams uitgenodigd voor een wedstrijd.
[..]
Als het er van komt, dan hoop ik dat ze zich beiden totaal niet in houden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan het feit dat het een exhibitiewedstrijd wordt die Murray met 6-4 6-4 wint, waarna iedereen zegt ''ZIE JE WEL DAT SERENA MEE KAN DOEN MET DE MANNEN?''.
Dan veegt Murray haar met 2 bagels. Zijn service gaat 'ie sowieso nooit verliezen en hij kan aardig retourneren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als het er van komt, dan hoop ik dat ze zich beiden totaal niet in houden.
Dat is misschien wat te pijnlijk, daar heb je een punt. Hij een van de beste retourneerders die er is, waarschijnlijk de beste samen met Djokovic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan veegt Murray haar met 2 bagels. Zijn service gaat 'ie sowieso nooit verliezen en hij kan aardig retourneren.
Dat is vrij lastig, omdat nu eenmaal niet bekend is hoe lang een wedstrijd duurt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jaar in, jaar uit verbaas ik me weer over het feit dat tennis de enige sport ter wereld is waarbij grote evenementen als Wimbledon 2013 geen enkele moeite steken in het tijdig aangeven van het wedstrijdschema.
Ik moet meestal volle dagen werken tijdens het toernooi, maar ik ben altijd wel eens ergens een dagje vrij. Voor mij valt die dag morgen, en het traditionele zoeken is daarmee weer begonnen. Hoelaat ik er morgen voor kan gaan zitten? Geen idee.
Op de officiële site zelf wordt het er wel op gezet - laat op de avond voor de wedstrijd. Dan slaap ik al.
Weet iemand hier een goede site voor?
Het wedstrijdschema is nog niet bekend. Dat komt vandaag vooral doordat het nu regent, ze wachten vermoedelijk tot het zeker is dat er niet meer gespeeld gaat worden, dan kan het programma voor morgen opgesteld worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jaar in, jaar uit verbaas ik me weer over het feit dat tennis de enige sport ter wereld is waarbij grote evenementen als Wimbledon 2013 geen enkele moeite steken in het tijdig aangeven van het wedstrijdschema.
Ik moet meestal volle dagen werken tijdens het toernooi, maar ik ben altijd wel eens ergens een dagje vrij. Voor mij valt die dag morgen, en het traditionele zoeken is daarmee weer begonnen. Hoelaat ik er morgen voor kan gaan zitten? Geen idee.
Op de officiële site zelf wordt het er wel op gezet - laat op de avond voor de wedstrijd. Dan slaap ik al.
Weet iemand hier een goede site voor?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Als tweede partij op Center Court Tsonga-Gulbis en daarna Stakhovsky-Federer.
Opvallend dat ze Murray-Lu niet op Center Court zetten maar op Court 1.
edit: dan pak ik nog de verkeerde quote bij die tweede, maar die was toen al even uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij nogmaals de bepaald niet boeiende OOP voor morgen.
Aldus Tomic, paar wedstrijdjes winnen hier en de man heeft meteen de wijsheid in pachtquote:"I think a lot of people were happy when Nadal sort of lost. I think Roger was very happy," said the young Aussie. "I think he got ahead of himself, then things turned around. The players that I think don't get too ahead of themselves, focus on their matches, have the best chance of winning."
Tomic..walgelijk kutventje. ATP-variant van Joffrey. Nu nog iemand die hem gaat slappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus Tomic, paar wedstrijdjes winnen hier en de man heeft meteen de wijsheid in pacht
En dat voor iemand die graag naakt met mannen worsteltquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus Tomic, paar wedstrijdjes winnen hier en de man heeft meteen de wijsheid in pacht
Qua specifieke details is dat inderdaad aardig op tijd, maar ze kunnen verder best er op zetten wanneer alle eerste wedstrijden dienen te beginnen. Dat zouden ze nu al kunnen doen tot aan de finale aan toe. En misschien ook welke wedstrijden op die eerste nog volgen, met als opmerking daarbij dat ze weersomstandigheden en het uitlopen van andere wedstrijden niet in de hand hebben. Dan kun je het zelf alvast een beetje bedenken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
En zo laat is het schema er echt niet normaliter hoor..
[..]
[..]
edit: dan pak ik nog de verkeerde quote bij die tweede, maar die was toen al even uit.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tomic..walgelijk kutventje. ATP-variant van Jeoffrey. Nu nog iemand die hem gaat slappen.
[ afbeelding ]
Het is klaar voor vandaag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:53 schreef Hazzard het volgende:
Gaan ze nog iets doen vanavond of is het klaar voor vandaag?
Djoko was de laatste partij die op CC gepland stond en het is toch al redelijk laat om nog een potje te starten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef Hazzard het volgende:
Hmm had gehoopt dat ze met het dak erop misschien nog een partijtje af zouden maken
Dit is het "draaiboek": http://www.wimbledon.com/(...)141337009901745.htmlquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Qua specifieke details is dat inderdaad aardig op tijd, maar ze kunnen verder best er op zetten wanneer alle eerste wedstrijden dienen te beginnen. Dat zouden ze nu al kunnen doen tot aan de finale aan toe. En misschien ook welke wedstrijden op die eerste nog volgen, met als opmerking daarbij dat ze weersomstandigheden en het uitlopen van andere wedstrijden niet in de hand hebben. Dan kun je het zelf alvast een beetje bedenken.
Ze zullen daar toch echt wel een draaiboek hebben van begin tot eind. Iets meer transparantie, ook al hebben ze nog niet alle details, kan echt geen kwaad.
Je zat bijna goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
25%. Als Raonic zijn service loopt is hij vrijwel kansloos.
Hoe bedoel je precies? Ik zag de OOP pas vlak voordat ik hem postte.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
En zo laat is het schema er echt niet normaliter hoor..
[..]
Ging erover dat de OP er iedere dag zo laat pas is en ik gebruikte jouw posts om te illustreren dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik zag de OOP pas vlak voordat ik hem postte.
Er was toch een aantal jaar geleden een of andere rokende Duitser uit de krochten van het tennis die Venus Williams van de baan mepte? Zoiets staat me bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan het feit dat het een exhibitiewedstrijd wordt die Murray met 6-4 6-4 wint, waarna iedereen zegt ''ZIE JE WEL DAT SERENA MEE KAN DOEN MET DE MANNEN?''.
Karsten Baaschquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er was toch een aantal jaar geleden een of andere rokende Duitser uit de krochten van het tennis die Venus Williams van de baan mepte? Zoiets staat me bij.
Altijd dit weer. Nee. Serena en Venus speelde uit tegen een Duitser (Karsten Baasch) die ruim buiten de top 100 stond. Met een pilsje op en een sigaret in de pauzes won hij met gemak.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef editoor het volgende:
Er zou gewoon ook een toernooi moeten komen waar mannen tegen vrouwen gaan tennissen. Het zullen echt niet allemaal 6-0 6-0 partijen worden, zeker niet met iemand als Serena.
Met een aangepaste regel dat vrouwen maar 1 set hoeven te winnen en mannen 2 krijg je toch heus wel leuk tennis te zien.
Rochus lijkt me de ideale kandidaat om de slap uit te delen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tomic..walgelijk kutventje. ATP-variant van Joffrey. Nu nog iemand die hem gaat slappen.
[ afbeelding ]
Een commentator, volgens mij was het jacco eltingh, stelde een paar jaar geleden dat hij zich zou schamen als hij niet van serena williams zou winnen. Tot dat moment had ik niet verwacht dat er zo'n groot nivoverschil zou zijn!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Altijd dit weer. Nee. Serena en Venus speelde uit tegen een Duitser (Karsten Baasch) die ruim buiten de top 100 stond. Met een pilsje op en een sigaret in de pauzes won hij met gemak.
Serena zelf merkte dit toernooi nog op dat ze waarschijnlijk nauwelijks punten zou winnen tegen Murray.
Zelfs Sijsling zou Serena/Sharapova/Azarenka met 6-0 6-0 (6-0) van de baan slaan. Als ze geluk hebben pakken ze max 1 game. Niveau verschil is zo achterlijk groot. Ik zou het ook graag een keer willen zien trouwens hoor, maar daar laten die vrouwen zich uiteraard niet voor gebruiken. Is alleen maar vernederend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef editoor het volgende:
Er zou gewoon ook een toernooi moeten komen waar mannen tegen vrouwen gaan tennissen. Het zullen echt niet allemaal 6-0 6-0 partijen worden, zeker niet met iemand als Serena.
Met een aangepaste regel dat vrouwen maar 1 set hoeven te winnen en mannen 2 krijg je toch heus wel leuk tennis te zien.
Tsjongejonge, paplammerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tot 16:00 weinig kans op spelen.
en op centre court gewoon om 2 uur?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tot 16:00 weinig kans op spelen.
Middle sunday = no playquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent 'MS' tussen 6 en 7?
Ja. Want dak.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
en op centre court gewoon om 2 uur?
Oké, ik snap het, bedankt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging erover dat de OP er iedere dag zo laat pas is en ik gebruikte jouw posts om te illustreren dat het wel meevalt.
Zou het? Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef editoor het volgende:
[...]
Wat is de toegevoegde waarde van zo'n toernooi?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef editoor het volgende:
Ja, want boven het Center Court is het wel droog.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
en op centre court gewoon om 2 uur?
dak?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want boven het Center Court is het wel droog.
O, er zit sinds kort een dak op het Center Court. Ja, dan kunnen ze gewoon spelen.quote:
onder een steen gelegen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, er zit sinds kort een dak op het Center Court. Ja, dan kunnen ze gewoon spelen.
Nee, ze gingen verder op 8-9 0-0. Vijf punten gespeeld en er is weer regen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:49 schreef Szura het volgende:
Wedstrijd Dimitrov dus hervat op MP tegen of wat? Of staat het SV stil.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:08 schreef Nober het volgende:
Robson, wat een fenomeen, zij is echt goed, volwassen en ze versloeg Kirilenko. Hopen dat ze verliest.
quote:
Zuurheidsgraad is hoogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef FedExpress het volgende:
Heerlijk van die gasten die de wedstrijd van hun leven hebben gespeeld en daarbij geblesseerd raken en daarna geen bal meer raken
Klopt. Ik vind het zonde dat Nadal en Federer eruit liggen. Als Darcis en Stakhovsky dat spel vol hadden kunnen houden was het niet zo erg geweest, maar nu is het gewoon zonde voor het niveau van het toernooi.quote:
Niet zo erg als de set die ie vorige ronde verloor van Alundquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Szura het volgende:
Ferrer verliest gewoon een set van Bautista
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
GSM Chardy, maar het ging behoorlijk struff.
Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:35 schreef luckass het volgende:
Moeten we nu weer wachten tot het dak dicht is?
Je kijkt voor het eerst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef superniger het volgende:
BBC die Lauren Robsen aan het hypen is
BBC en soms Sporza. NOS alleen in samenvatting. Sport 1 ook, maar dat heb je vast niet, anders had je deze vraag niet gesteld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
Is Wimbledon alleen te volgen via BBC of ook via de NOS?
Jammer dat hij niet won, want Stakohovsky-Janowicz had me erg leuk geleken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Stakhovsky gleed wel uit en moest behandeld worden.
Ik zou het tof vinden als hij de finale haalde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:22 schreef Gorzalka het volgende:
Wat een wedstrijd van Janowicz zeg, erg indrukwekkend!
Gewoon de favoriet om de halve finale op Wimbledon te halen, geweldig.
quote:
Geen idee, maar ik hoop dat Laura het toernooi wint.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie gaat er volgens jullie de finale halen van het onderste deel van het vrouwenschema? Ik zie Flipkens het nog wel eens doen.
zou ze een kans maken tegen serena?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop dat Laura het toernooi wint.
Nja, 10% denk ik. Maar wie weet, net als met Stosur destijds in de finale van de US Open.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, 10% denk ik. Maar wie weet, net als met Stosur destijds in de finale van de US Open.
Stosur, die hier, de dag na haar overwinning, in haar nachtpon poseert op Times Square: [ afbeelding ]
quote:
Die grap heeft hij al een keer eerder gemaakt, ik ben blij dat er nu wél iemand lacht.quote:
Je, hoop wel dat Jano dan een serieuze kans heeft. Van mij mag hij het toernooi winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Sliceking
Janohalve Jano vs Murray lijkt me bijna zekerheidje
Alsjeblieft niet zeg. Janoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je, hoop wel dat Jano dan een serieuze kans heeft. Van mij mag hij het toernooi winnen.
Die gozer heeft me een partij een service waar je eng van wordt. Geloof dat hij de hardste tot nu heeft geslagen 135 mph?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Jano
Leuk als hij ver komt en we een knaller hebben in de top erbij, maar ik vind het een eikel
Ongelooflijk dat onderste schema. Die van de heren is er niks bij, daar zit Murray nog gewoon inquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop dat Laura het toernooi wint.
Is elke dag toch om 12.30?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Norrage het volgende:
Aah we beginnen over 5 minuten al. Half uurtje eerder
Ben benieuwd. Wel leuke potten op het program! Gasquet - Tomic, Sliceking natuurlijk, Djoko - Chardy, Anderson - Berdych (wow die spelen vaak tegen elkaar man! Vaak leuke potten), Gulbis - Nando.
Aanzienlijk interessanter dan gister
Hmm, dacht dat het vanaf vandaag steeds om 13.00 zou zijnquote:
140.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die gozer heeft me een partij een service waar je eng van wordt. Geloof dat hij de hardste tot nu heeft geslagen 135 mph?
quote:I love the fact that you call him "Sliceling" because he has this fantastic slice
Sijs does matterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef Norrage het volgende:
http://tennistv.nl/video/(...)t-voor-sijsling.html![]()
[..]
En hij geeft de tweede ook weg na een break voor te hebben gestaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:32 schreef Reya het volgende:
Monaco verliest de eerste set tegen De Schepper
5-5?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En hij geeft de tweede ook weg na een break voor te hebben gestaan.
Middle saturday. Traditioneel dat sportsterren dan in hey zonnetje worden gezetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het Olympics-day op Wimbledon vandaag?
Waarom dan? Ik vind Haase (die over hem klaagt) vele malen irritanter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Jano
Leuk als hij ver komt en we een knaller hebben in de top erbij, maar ik vind het een eikel
Brad Gilbert had het jaar dat Kvitova Wimbledon won (2010?) voordat het toernooi begon voorspeld dat Kvitova het zou winnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat onderste schema. Die van de heren is er niks bij, daar zit Murray nog gewoon in
Ik zou mijn geld inzetten op Kvitova, maar mijn hemel, wat is die wisselvallig geworden..ongelooflijk...Het zal dus Bartoli wel worden ofzoAlhoewel die Makarova (die nu *2-1 3e set staat tegen Petra) ook goed stond te ballen hoor!
Oh, dat heb ik nooit eerder meegekregen! Grappigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Middle saturday. Traditioneel dat sportsterren dan in hey zonnetje worden gezet
Wat was Kvitova goed dat jaar zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Brad Gilbert had het jaar dat Kvitova Wimbledon won (2010?) voordat het toernooi begon voorspeld dat Kvitova het zou winnen.
Kvitovaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wie gaat er volgens jullie de finale halen van het onderste deel van het vrouwenschema? Ik zie Flipkens het nog wel eens doen.
Gulbisquote:
Pairequote:
Valt we nog mee eigenlijk. Verdasco, Melzer, Youzhny, Melzer zijn allen halve finalisten op GS geweest. Jano is een talent met veel potentie. Vooral De Schepper en Kubot zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Kubot - Mannarino
Janowicz - Melzer
Verdasco - De Schepper
Youzhny - Murray
Na Vinci. Die staan nu op de baan.quote:
Zou leuk zijn als Sijsling Leonardo zou heten. Dan moest Leonardo na Vinci.quote:
goeie manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Sijsling Leonardo zou heten. Dan moest Leonardo na Vinci.
Het zou leuk zijn als Sijsling Federer zou heten. Dan zou jij dus een Sijsling-fan zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Sijsling Leonardo zou heten. Dan moest Leonardo na Vinci.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
3de ronde, duidelijk dat Gasquet niet gaat verliezen.
5-3 maar op 5-4 sloeg ze een service vooral vol scheef onderin het net.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |