Toch mooi dat je zo'n niet boeiende OOP meerdere keren postquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij nogmaals de bepaald niet boeiende OOP voor morgen.
Terug in de set is hij sowieso alquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef De_Fietser het volgende:
dit is een cruciale game, als Federer deze pakt is hij weer terug in de set (en daarmee in de wedstrijd)
Ja, maar met een heleboel opgaves.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef ruudbackus het volgende:
Bijltjesdag vandaag, Even de geplaatste spelers
Mannen:
Federer (3): in ieder geval een lastige pot
Tsonga (6),Cilic(10) Isner(18) Benneteau (31) naar huis
Dames:
Azarenka (2), Sharapova (3), Wozniacki (9),Ivanovi (12) Safarova (27) naar huis
Cristea (22) 1-0 in sets achter en Jankovic (16) 1-0 in sets en dubbele break achter
Touché.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch mooi dat je zo'n niet boeiende OOP meerdere keren post
quote:
Klopt, maar ik zie hem dit potje niet winnen.quote:
In de jaren 80 stond BB nog ergens anders voor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef TheArt het volgende:
Dolonc, op Wimbledon begeleid door Bart Brons, slaat Jankovic eruit.
Wie houdt er een roze bril op? Er zitten hier allemaal kritische mensen hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef moneyball het volgende:
Ontzettend onsportief zo'n bal slaan en dan ook niet eens iets van een excuus.Maar lekker je roze bril op blijven houden..
Jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie houdt er een roze bril op? Er zitten hier allemaal kritische mensen hoor.
We hebben hier een trolletje in het tennis-topic.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet echt des Federers inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet sportief. Legaal is het wel.
Ehh, nou, vraag hier eens rond zou ik zeggen. Ik ben vrij kritisch over Federer hoor.quote:
Waarom moet ik rond vragen, ik zie toch net zelf hoe je reageert. Maar een beetje een non-discussie dit, enjoy the match.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ehh, nou, vraag hier eens rond zou ik zeggen. Ik ben vrij kritisch over Federer hoor.
Kun je misschien één voorbeeld geven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:00 schreef moneyball het volgende:
[..]
Waarom moet ik rond vragen, ik zie toch net zelf hoe je reageert.
Veel plezier.quote:Maar een beetje een non-discussie dit, enjoy the match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |