Je had een mailtje ontvangen dat je geen krachttraining mocht doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef Susteren het volgende:
Goed nieuws
Vandaag vol frustrated naar de gym gegaan, daar (bijna uit protest) blazend alle machines op max gedaan (wat in mijn gym niet veel betekend
) en daarna free weights. Daarna naar die vrouw gegaan en gevraagd om uitleg over het mailtje.
Ze begon eerst te zeggen dat ik wettelijk geen krachttraining mag op mijn 16e![]()
Toen vertelde ze dat ze verantwoordelijk is over wat met mijn spieren gebeurd. Of dit waar is betwijfel ik, denk dat ik dat nog altijd zelf ben met mijn ouders, maar daar kan ik me wel in vinden.
Ik zeg tegen d'r: "ik ken een meisje die al die cardio apperatuur hier veel beter kan gebruiken dan ik, wat nu als zij mijn contract overneemt en ik naar een gym ga die meer op mijn doelen is ingericht". Tot mijn verbazing ging ze akkoord, dus gelukkig kan ik binnenkort naar een andere gym![]()
Echt een pak van m'n hart, zat de laatste dagen mezelf echt op te winden dat ik zo achterlijk was hier een jaarcontract te nemen.
Nu nog kiezen tussen anytime Susteren of ramachers Nieuwstadt. Susteren is natuurlijk wat fijner voor mij, maar Nieuwstadt is volgens mij iets uitgebreider en een paar euro goedkoper.
Tevens vind ik anytime (was daar wel eens geweest) beetje, uhm, beetje gay![]()
Ik bedoel zonnebanken, een of ander design inrichting etc., heb ik allemaal niks aan. Nieuwstadt is wat meer basic met gewoon veel vrije gewichten.
Jep, indeedquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nu een gym kiezen die wél aan je behoeftes voldoet.
Jazeker, het is aan de andere kant toch wel een wijze les geweest wat een contract tekenen betreftquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee mooi.![]()
Voor je je ergens inschrijft ga je nu wel eerst even goed rondkijken neem ik aan?
Gewoon bij beide eens trainenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jazeker, het is aan de andere kant toch wel een wijze les geweest wat een contract tekenen betreft
Ik zou hiet toch even gaan kijken. De site is weinig informatief, maar ze zeggen vrije gewichten te hebben, en 24/7 open te zijn. http://www.anytimefitness(...)eren-limburg-6114-hsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jazeker, het is aan de andere kant toch wel een wijze les geweest wat een contract tekenen betreft
hier foto's plaatsen zodat wij kunnen beoordelen of de gym voldoende isquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee mooi.![]()
Voor je je ergens inschrijft ga je nu wel eerst even goed rondkijken neem ik aan?
Ghehe beloofd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier foto's plaatsen zodat wij kunnen beoordelen of de gym voldoende is
Thanks, heb 'm meteen aangevraagdquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef THEFXR het volgende:
een week gratis proberen
http://www.anytimefitness.nl/gyms/nl-1001/pass
Een sportschool met houten vloeren, hippe waterfonteintjes en groene skippyballen, daar willen ze meestal niet van die anabolenmannetjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou hiet toch even gaan kijken. De site is weinig informatief, maar ze zeggen vrije gewichten te hebben, en 24/7 open te zijn. http://www.anytimefitness(...)eren-limburg-6114-hs
Maar je weet pas wat als je er bent wezen kijken uiteraard.
Olympic lifts, dat gracequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Susteren het volgende:
Wat anders trouwens: ik heb me vandaag uit interesse eens wat meer verdiept in olimpic powerlifting. Het is totaal niks voor mij, maar ik heb wel echt respect voor die gasten die zo'n gewichten liften![]()
Maar wat ik me afvroeg, bijvoorbeeld zo'n clean and jerk, doen ze die altijd met het zelfde been vooruit? Want ik vroeg me af of die mensen na een tijdje niet totaal scheefgroeien ofzo
SPOILER: Snatch fapfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Clean and Jerk fapfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know. Maar je weet het nooit. Hoewel prive douches wel heel erg gay klinkt inderdaad. In David Lloyd Capelle weigeren ze zelfs gordijnen op te hangen. Schijnt dat moslims daar om vragen, maar dat het vooral gebruikt wordt door gays.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sportschool met houten vloeren, hippe waterfonteintjes en groene skippyballen, daar willen ze meestal niet van die anabolenmannetjes.Maar inderdaad, toch maar even kijken. Wie weet is het een soort hybridewalhallah.
![]()
Een anabolemannetje ben ik bij lange na niet, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sportschool met houten vloeren, hippe waterfonteintjes en groene skippyballen, daar willen ze meestal niet van die anabolenmannetjes.Maar inderdaad, toch maar even kijken. Wie weet is het een soort hybridewalhallah.
![]()
ooh lekker met zijn allen samen douche, lekker gezelligquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
I know. Maar je weet het nooit. Hoewel prive douches wel heel erg gay klinkt inderdaad. In David Lloyd Capelle weigeren ze zelfs gordijnen op te hangen. Schijnt dat moslims daar om vragen, maar dat het vooral gebruikt wordt door gays.
Ik moet altijd lachen om mensen die douchen met een team vies en gay vindenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh lekker met zijn allen samen douche, lekker gezellig
Hoeveel gasten zie je squatten met een respectabel gewicht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
Nog even over Starting Strength. Ondanks dat bijna iedereen het wordt aangeraden op internet en de meesten er positief over zijn zie ik het hier in de gym echt niemand doen, zelfs niet wat er ook maar een beetje op lijkt. Is best een grote gym en ik train op verschillende tijden dus zie behoorlijk wat verschillende lui.
Ak die mocro's hier douchen met boxer aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om mensen die douchen met een team vies en gay vinden![]()
Zijn vaak zo'n gasten die nooit een teamsport hebben gedaan en bang zijn andere jongens naakt te zien
kost onder de 23 jaar (jeugd) iets minder dan 30 euro, dus een paar euro meer dan Ramachers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
wel duf dat er bij anytime geen prijs wordt gegeven, maar pas als je een proefles pakt
Neeeequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ak die mocro's hier douchen met boxer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |