Het zijn net mannenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Haha
Is idd netjes om je dumbbels en schijven ff op te ruimen nadat je klaar bent. Common gym room courtesy zou je zeggen, maar het gebeurt niet altijd...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Atemno het volgende:
Ik heb gewoon mn driedaysplit dus ik doe niet aan fuckarounditis. Ik heb eerst 2 maanden een 'wennenschema' gehanteerd. Daarna had ik genoeg kennis voor mn eigen schema en dat gaat prima.
Okeequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef Atemno het volgende:
Ik heb nu 3x gesquad, (40/50kg) en de instructeur zegt dat m'n form wel goed is. Ik heb alleen tyfeslast van m'n rug de hele dag.Is dit normaal op het begin? Ook in m'n bovenrug trouwens. Gewoon alles.
ghehe dat hangt volgens mij wel in meerdere ja, in Geleen ook gezienquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn net mannen(wie zei dat hier dat in zijn gym een bord hing met "Van opruimen word je ook sterk"? )
Ik zag vanmorgen voor het eerst iemand bezig die duidelijk een Starting Strenght basis had. Niet enorm groot in de zin van gespierd, maar wel behoorlijk sterk. Dat was dus een gozert uit Nieuw Zeeland.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolIk zei nog tegen mijn vriend dat het lijkt dat 90% van de mannen in de zogenaamde 'krachthoek' geen flauw idee heeft wat ze aan het doen zijn en maar een beetje aanklooien. Zo van: hey, laat ik dit nu eens gaan doen, dat apparaat/gewicht ziet er wel leuk uit!
Verder wordt er bijzonder veel gekletst en niemand ruimt z'n troep op.
[..]
Spiegel.apkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef esv7 het volgende:
Welke applicatie gebruiken jullie om het gewicht bij te houden?
Post je schema eens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Atemno het volgende:
Ik heb gewoon mn driedaysplit dus ik doe niet aan fuckarounditis. Ik heb eerst 2 maanden een 'wennenschema' gehanteerd. Daarna had ik genoeg kennis voor mn eigen schema en dat gaat prima.
Borst en biceps schema A:quote:
Hm oke, bedankt! Pullups vind ik heel erg lastig eerlijk gezegd, maar ik ga ermee aan de gang!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou sowieso DL en BOR op rugdag doen, ipv die high row. Lat pulley/pullups erbij ipv die cable row. Ook een rear delt en hamstring oefening erbij.
Ik vind het een net schema. Ik zou inderdaad wat aanpassingen doen aan rugdag, wat meer barbell/dumbbell ipv kabel pakken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
Borst en biceps schema A:
Borst
Flat Benchpress 3*10
Decline Benchpress 3*10
Inclince Benchpress 3*10
Pullover 3*10
Dumbell fly 3*10
Biceps
Dumbell curls
Barbell curls
En dan nog buikspieren met een elastische kabel en wat random oefeningen.
Rug en triceps schema B:
Rug
Cable wide grip seated row 3*10
Seated high row 3*10
Lowerback 3*10
Triceps
Bent-over triceps extension 3*10
Cable pushdown 3*10
Dumbell lying triceps extension 3*10
Geen buikspieren deze dag.
Schouders en benen schema C:
Schouders
Shoulder press 3*10
Dumbell front raise 3*10
Cable lateral raise 3*10
Trapezius 3*10
Benen
Squats 3*10
Legpress 3*10
Calf raises 3*10
Leg extensions 3*10
En buik hetzelfde als A.
Maandag A, dinsdag B, woensdag C, donderdag A, vrijdag B en zaterdag C. Zondag rust.
Graag op- en/of aanmerkingen.
3 * 10 bevalt mij eigenlijk het beste. Op het begin deed ik alles 3*15, met het schema om te wennen aan het sporten etc. Toen ben ik overgegaan op 4*10 voor een maandje of 2, en nu 4 maanden 3*10 en dat bevalt dus het beste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het een net schema. Ik zou inderdaad wat aanpassingen doen aan rugdag, wat meer barbell/dumbbell ipv kabel pakken.
Hoe kom je aan 3 x 10? Niks mis mee trouwens, is een bewezen goede range voor hyperthropy.
Hier ook, echt niemand ruimt z'n gewichten op, bloedirritant vind ik dat. Lekker aso ook om maar te verwachten iemand anders ff je 100 kg aan gewichten op gaat ruimen.quote:
Heb nog nooit magnesium hier gezien, maar ook nergens gelezen dat het niet toegestaan is, dus geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je gym magnesium heeft, waarom niet magnesium
En mixed grip kan uiteraard ook met lagere gewichten, kun je alvast wennen en hoef je niet pas in te stappen als je op je max zit.
Sets die je kunt zonder mixed grip uitvoeren met overhand grip doen. Als je het niet meer red dan overstappen op mixed grip.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb nog nooit magnesium hier gezien, maar ook nergens gelezen dat het niet toegestaan is, dus geen idee eigenlijk.
Dat wennen is misschien wel een goed idee, gewoon 1 van de 3 sets dan met mixed groep doen dan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |