SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
MadMaster +1quote:
Nu aan het doen, wow!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MadMaster +1
Jazzfans, zeer zeker deze man eens gaan beluisteren!
Ben ik van overtuigd, maar dat ben ik wel vaker ten onrechte hier geweest...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
Mijn eigen muziekcollectie helpt me niet verder... kijken of iemand anders het weet
Dat was ook mijn gokquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef Blogman het volgende:
Nat 'King' Cole is één van de eerste uitvoerenden. Cole Porter heeft de liedjes geschreven, denk ik.
Blogman + 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef Blogman het volgende:
Nat 'King' Cole is één van de eerste uitvoerenden. Cole Porter heeft de liedjes geschreven, denk ik.
quote:Mijn spel is net Jan Vayne
Mijn zang is Net King Cole
... net Nat King Cole
Welke namen zoek ik?quote:Ghost Brothers of Darkland County is a musical written by novelistwith music by rock musician
and production by
. It debuted at the Alliance Theatre in Atlanta, Georgia in 2012. A touring production is scheduled for late 2013.
Da's John Mellencampquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef Blogman het volgende:
Die linker is T-Bone Burnett. Die rechter komt me ook wel bekend voor.
Ja, lijkt wel wat inderdaad. Had hem niet herkend.quote:
Uhhuh, maar daar krijg je nog geen punt voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:33 schreef Burnett het volgende:
Take The Skinheads Bowling..., Take Them Bowling...
Yeap..., kom maar niet op de naam van de uitvoerende...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uhhuh, maar daar krijg je nog geen punt voor
cafca + 1quote:
Klopt: die had ik ook geweten, als gezonde Finkers-liefhebber zijndequote:
Les Paul speler, maar ja, wie...quote:
Ziet eruit als de Triggerfinger van Canadaquote:
Van Bachman Turner Overdrive?quote:
Aztec Camera.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welke band was Roddy Frame de zanger?
Gambolputty + 1quote:
noobie+1quote:
Hij heeft eindelijk een twitteraccount?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren was "#Elvis" trending topic op Twitter. Wat was de aanleiding?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vast niet zo interessant als die van Lionel
https://twitter.com/Lioneltext
Hij was weer eens ergens gesignaleerd??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren was "#Elvis" trending topic op Twitter. Wat was de aanleiding?
Hehe, dit zit in de buurt. Iedereen wist wel dat het niet echt Elvis betrof, maar iemand anders doch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was weer eens ergens gesignaleerd??
Yepquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:24 schreef Arn0 het volgende:
Haha, dit is eng. Zet nét dat nummer op. A Flock of Seagulls - Wishing (If I Had A Photograph Of You)
Hier zit per toeval een grote hint in:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef methodmich het volgende:
Wat was er nou met die Elvis? Iemand deed hem dus na, maar wie?
quote:
Tina Turner ging verkleed als Elvis naar een cocktailparty?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hier zit per toeval een grote hint in:
[..]
Oh verhip, heeft 'ie z'n eigen gitaareffect-pedaal gekregen oid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hier zit per toeval een grote hint in:
[..]
Alex van Arctic Monkeys?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:08 schreef Arn0 het volgende:
Als ik anno 2013 Turner zeg bedoel ik niet Tina Turner maar..
Yes. Gisteren headline optreden op Glastonbury, had wel gedacht dat iemand het zou zien. Hij leek bijzonder hard op Elvisquote:
Als Billy Vera in ome Hennie's Soundmixshow...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef WickedTunes het volgende:
Inkoppertje: Hoe is Marco Borsato bekend geworden in NL?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Billy Vera in ome Hennie's Soundmixshow...
O echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren op Glastonbury...
WickedTunes +1
Ik wel... weet je nog toen ze op de Dam in Amsterdam werd gearresteerd, omdat ze muziek maakte? Maakt niks uit wie ze was, ze werd meegenomen in handboeien in een busje... te ergquote:
Amazing Stroopwafels.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef WickedTunes het volgende:
Opgave: Welke lekkernij had in 1982 een hitje met Oude Maasweg, dat later meer en meer op de radio gedraaid werd, om vervolgens in 1999 in de Radio2 Top2000 terecht te komen?
Lonaa +1quote:
Herman Finkers (de Franse Ardennen)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Wie gingen er, behalve de Amazing Stroopwafels, nog meer naar Frankrijk?
Maggie Reilly & Mike Oldfieldquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Wie gingen er, behalve de Amazing Stroopwafels, nog meer naar Frankrijk?
Meervoud.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Herman Finkers (de Franse Ardennen)
Dus Madmaster + 1quote:
één Finker, twee Finkers toch?quote:
Zegt me niets...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij dat liedje dat hier laatst gevraagd werd met die coverhoes van de Oblivians.
Dat heb ik dan in die context gemist...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Trio's Da da da, voor degenen die later ingeschakeld zijn.
Niet-numeriekquote:
*puzzelt... Ah, TA dusquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:16 schreef robdriessen het volgende:
Er van uit gaande dat n00bie personen bedoelt, pak ik het punt met June Noa
quote:
Scroll eens iets omhoogquote:Op zondag 30 juni 2013 00:16 schreef robdriessen het volgende:
Er van uit gaande dat n00bie personen bedoelt, pak ik het punt met June Noa
Damn you, Belsen! *vuistschud*
Ja ja, wrijf het maar in.quote:
June Carter is de 3e persoon, en dat bedoelde ik idd.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
June Carter is de 3e persoon, en dat bedoelde ik idd.
belsen + 1
I'm going to Jackson?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef belsen het volgende:
Welke hit van Johnny Cash werd oorspronkelijk geschreven voor en door June Carter?
Ik dacht Julie Millerquote:Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef robdriessen het volgende:
En het antwoord op Belsen's vraag gaat zijn:
Bert Heerink - Juli July.
Kom maar op met die +1
Dan is het gokken uit 100+songsquote:
Ik weet niet of die van mij kloppen...quote:
Belsen +1quote:Op zondag 30 juni 2013 13:10 schreef belsen het volgende:
Blof - Aanzoek zonder ringen
The Animals - Ring of fire
Abba - Ring, ring
Anita Ward - Ring my bell
Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Ring my bell
Dr. Dre - Keep their heads ringin'
Pointer Sisters - Fire
Crazy World Of Arthur Brown - Fire
Bloodhound Gang - Fire water burn
Dan Hartman - Relight my fire
Take That - Relight my fire
Billy Joel - We didn't start the fire
Dat is er eentje: ZZ.quote:
quote:
Haar zuster Patty?quote:
Blogman + 1quote:
Naam heeft wel iets met Paay te maken, maar Paay komt er niet letterlijk in voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:44 schreef WickedTunes het volgende:
Geen idee, de Papaja's?![]()
Nee, het is iets met sisters. Vast niet gewoon 'Paaij Sisters'![]()
Ja, veel later.quote:
MethodMich +1quote:
quote:
Haha, die gaat nog verder, want Dirkjan gaat die oude man die het hem vraagt 'American Pie' voor zingen. Waarop die man vraagt of dat niet van Madonna is.quote:
De link zit in de titel.quote:
Psychoquote:
Tnx, Lubje!quote:
go back to the zoo (gelukkig) niet, Mozes en Tessa wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef bigshadow het volgende:
Oa. Parquet courts, jacco gartner, rafts of rafts met de kift, mozes & the firstborn, tessa rose jackson.
ranja +1quote:Op maandag 1 juli 2013 08:19 schreef ranja het volgende:
Rolling Stones
Kenny Rogers
Elvis Costello
The Strypes
Chase and Status
Mumford and Sons
Vampire Weekend
Editors
Laura Mvula
Savages
Opposites, Kensington, Blaudzun, Handsome Poetsquote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef bigshadow het volgende:
Met excuses voor de werkonderbreking. Mag ik vier acts die op wantijpop in Dordrecht stonden een paar weken geleden?
Volgens de website van Wantijpop (nooit van gehoord, dus gecheckt... ) is dit niet juist...quote:Op maandag 1 juli 2013 18:16 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Opposites, Kensington, Blaudzun, Handsome Poets
...had gekund, ook nog nooit van Wantijpop gehoordquote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens de website van Wantijpop (nooit van gehoord, dus gecheckt... ) is dit niet juist...
Kensington en Handsome Poets stonden er wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens de website van Wantijpop (nooit van gehoord, dus gecheckt... ) is dit niet juist...
Dat heb ik ook niet ontkend...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Kensington en Handsome Poets stonden er wel...
Als dit artiest 3 en 4 zijn, mag ik hem dan inkoppen met De Kraaien?quote:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als dit artiest 3 en 4 zijn, mag ik hem dan inkoppen met De Kraaien?
Vooralsnog blijven we op 2 staan, geen kraaien, kift of kik!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als dit artiest 3 en 4 zijn, mag ik hem dan inkoppen met De Kraaien?
De Staat, Selah Sue en...?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vooralsnog blijven we op 2 staan, geen kraaien, kift of kik!
We zoeken oa nog de olijk jongensrapgroepje, een Giel product van vorig en bijzondere rare Nederlandse Amerikaanse maniaken.
De Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vooralsnog blijven we op 2 staan, geen kraaien, kift of kik!
We zoeken oa nog de olijk jongensrapgroepje, een Giel product van vorig en bijzondere rare Nederlandse Amerikaanse maniaken.
olijk?quote:
Nielsen.quote:
quote:Nederlandse alternatieve band actief van 1990 tot 2001. Opgericht als Cease Fire, later Vivid, maar hun radiohitje werd onder de derde bandnaam in 1997 gescoord met "Elastic Baby"
Ik heb ze hier wel live gezien.quote:
Over welk album gaat dit?quote:is the seventh album by
, released by RCA Records in 1971. Commercially, this was
's strongest work, producing three of his better known songs and achieving acclaimed chart success. This album marks the first of two of
's albums produced by Richard Perry. It was ranked No. 84 on Pitchfork Media's "Top 100 Albums of the 1970s".[7] Two of
's self-penned songs, "Jump into the Fire" and "Coconut", subsequently became hits. The album performed well at the 1973 Grammy Awards, earning a nomination for Album of the Year, while "
", a cover of a song by the band Badfinger, won a Grammy for Best Male Pop Vocal Performance.
Cafca Schmafka +1quote:
Pipster +1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef pipster het volgende:
Neil Young
Neil Diamond
Neil Sekada
en Neil van The Young Ones.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef pipster het volgende:
Neil Young
Neil Diamond
Neil Sekada
en Neil van The Young Ones.
BlueChicagoMoon +1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
I Should Have Known Better van Jim Diamond
Wat van wie?quote:I knew that we’d become one right away
Oh, right away
At first sight I left the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes
BlueChicagoMoon + 1quote:
n00bie +1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gallagher en Howlett. Liam, that is.
Blogman + 1quote:
RanjaC/DC +1quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:14 schreef cafca het volgende:
Aiaiaiaiaiai, die had ik dus gewoon moeten gokken
is wel een bekende ja, maar daar zit alleen 1 souzafoon in als koperinstrument.quote:
Wie/wat isquote:is regarded by many as the best and most consistent ‘public subscription band’ in the world.
...
In November 1977, the band reached number 2 in the UK Singles Chart with their recording of "", where they stayed for nine weeks...
Dat is een juiste aanname.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef Blogman het volgende:
Lijkt me zoiets als een koor of zo: bandleden komen en gaan.
Een brass ensemble dus... geen ideeeequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een juiste aanname.
Met een beetje talent kan je je aanmelden bij het gezelschap.
Daarnaast is een soort van omgekeerde R&B en heeft Frank Paardekooper een Nederlandse versie van de song op de plaat gezet. Weinig succesvol overigens...
Dans der bloemen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Als laatste weggever: Een bekend stuk uit de Notenkraker Suite van Tsjaikovski heeft, met wat dichterlijke vrijheid, ook ongeveer dezelfde titel...
Dat zal dan Floral Dance zijn, maar van wie dat is, weet ik niet.quote:
Zegt me ook niks, kan ook Dancing Flowers zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Blogman het volgende:
[..]
Dat zal dan Floral Dance zijn, maar van wie dat is, weet ik niet.
Ik zal met dit antwoord deze martelgang beëindigen:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Blogman het volgende:
[..]
Dat zal dan Floral Dance zijn, maar van wie dat is, weet ik niet.
Welk liedje is door heel Europa heen vertaald vanuit het Zwitsers?quote:Zwitsers: originele versie: ...
Tsjechisch: Ptačí tanec
Fins: Tiputanssi
Engels: ...
Duits: ...
Frans: ...
Hebreeuws: ריקוד הציפורים (Rikud Ha'Tsiporim)
IJslands: ...
Italiaans: Il ballo del qua qua
Noors: ...
Portugees: A dança do passarinho
Pools: Kaczuszki
Russisch: Танец маленьких утят
Sloveens: Račke
Spaans: Pajaritos a bailar / El baile de los pajaritos
Zweeds: ...
Hongaars: Kacsatánc
Japans: Okashi Tori
Roemeens: Rata
Denk het ook... of Sonnentanzquote:
BlueChicagoMoon +1quote:
Will do.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik vraag me wel af waarom het in het Japans 'snoep vogel' oid heet. Maarja, voortaan kan je het Japans wellicht ook beter weghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |