SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
MadMaster +1quote:
Nu aan het doen, wow!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MadMaster +1
Jazzfans, zeer zeker deze man eens gaan beluisteren!
Ben ik van overtuigd, maar dat ben ik wel vaker ten onrechte hier geweest...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
Mijn eigen muziekcollectie helpt me niet verder... kijken of iemand anders het weet
Dat was ook mijn gokquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef Blogman het volgende:
Nat 'King' Cole is één van de eerste uitvoerenden. Cole Porter heeft de liedjes geschreven, denk ik.
Blogman + 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef Blogman het volgende:
Nat 'King' Cole is één van de eerste uitvoerenden. Cole Porter heeft de liedjes geschreven, denk ik.
quote:Mijn spel is net Jan Vayne
Mijn zang is Net King Cole
... net Nat King Cole
Welke namen zoek ik?quote:Ghost Brothers of Darkland County is a musical written by novelistwith music by rock musician
and production by
. It debuted at the Alliance Theatre in Atlanta, Georgia in 2012. A touring production is scheduled for late 2013.
Da's John Mellencampquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef Blogman het volgende:
Die linker is T-Bone Burnett. Die rechter komt me ook wel bekend voor.
Ja, lijkt wel wat inderdaad. Had hem niet herkend.quote:
Uhhuh, maar daar krijg je nog geen punt voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:33 schreef Burnett het volgende:
Take The Skinheads Bowling..., Take Them Bowling...
Yeap..., kom maar niet op de naam van de uitvoerende...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uhhuh, maar daar krijg je nog geen punt voor
cafca + 1quote:
Klopt: die had ik ook geweten, als gezonde Finkers-liefhebber zijndequote:
Les Paul speler, maar ja, wie...quote:
Ziet eruit als de Triggerfinger van Canadaquote:
Van Bachman Turner Overdrive?quote:
Aztec Camera.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welke band was Roddy Frame de zanger?
Gambolputty + 1quote:
noobie+1quote:
Hij heeft eindelijk een twitteraccount?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren was "#Elvis" trending topic op Twitter. Wat was de aanleiding?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vast niet zo interessant als die van Lionel
https://twitter.com/Lioneltext
Hij was weer eens ergens gesignaleerd??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren was "#Elvis" trending topic op Twitter. Wat was de aanleiding?
Hehe, dit zit in de buurt. Iedereen wist wel dat het niet echt Elvis betrof, maar iemand anders doch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was weer eens ergens gesignaleerd??
Yepquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:24 schreef Arn0 het volgende:
Haha, dit is eng. Zet nét dat nummer op. A Flock of Seagulls - Wishing (If I Had A Photograph Of You)
Hier zit per toeval een grote hint in:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef methodmich het volgende:
Wat was er nou met die Elvis? Iemand deed hem dus na, maar wie?
quote:
Tina Turner ging verkleed als Elvis naar een cocktailparty?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hier zit per toeval een grote hint in:
[..]
Oh verhip, heeft 'ie z'n eigen gitaareffect-pedaal gekregen oid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hier zit per toeval een grote hint in:
[..]
Alex van Arctic Monkeys?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:08 schreef Arn0 het volgende:
Als ik anno 2013 Turner zeg bedoel ik niet Tina Turner maar..
Yes. Gisteren headline optreden op Glastonbury, had wel gedacht dat iemand het zou zien. Hij leek bijzonder hard op Elvisquote:
Als Billy Vera in ome Hennie's Soundmixshow...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef WickedTunes het volgende:
Inkoppertje: Hoe is Marco Borsato bekend geworden in NL?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Billy Vera in ome Hennie's Soundmixshow...
O echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren op Glastonbury...
WickedTunes +1
Ik wel... weet je nog toen ze op de Dam in Amsterdam werd gearresteerd, omdat ze muziek maakte? Maakt niks uit wie ze was, ze werd meegenomen in handboeien in een busje... te ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |