SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-06-2013 18:28:16 ]F means you're fucked![]()
Misschien een leuke carrière als Start-to-krachttraining-trainer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit.
@Zeddicus: perl developer, maar ook als sys-admin, application engineer en/of network engineer. Of Python developer.
F means you're fucked![]()
Het voordeel van stijgen is dat je vaak ook weer kan dalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken
slack
Nou ja met jouw skills heb je zo ander werk. Vraag zat naar. Ik heb toevallig volgende week woensdag weer eens een gesprek.![]()
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, laatste stuk flink omlaag knallen in elk geval![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zomg, op mijn schema staat een rondje van 11,2km.Ik kan dan dus een rondje lopen via de Oosterschelde
http://goo.gl/maps/hoI7U
Want!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bek![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
![]()
![]()
Dat de fotografen maar klaar mogen staan voor mequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bek![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
EEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAGLE!!!!!!!!!Ja doei.![]()
Please do!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat de fotografen maar klaar mogen staan voor me
EEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAGLE!!!!!!!!!
Kleine opmerking tussendoor:
Team Fok!ing Awesome is nu geen gemengd team meer. Geeft dat geen problemen voor de inschrijving?![]()
Zou best leuk kunnen zijn, maar dan zou ik het ernaast doen. En dan langzaam overstappen. En zelf je eigen apps developen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien een leuke carrière als Start-to-krachttraining-trainer?
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
YUR heeft moobs toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef GlenHighland het volgende:
Kleine opmerking tussendoor:
Team Fok!ing Awesome is nu geen gemengd team meer. Geeft dat geen problemen voor de inschrijving?![]()
Hmmm, niet zo lekker als afgelopen zondag maar nog net wel onder de 30m.
http://www.endomondo.com/workouts/208663751/2964036***![]()
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan was ik je eerste klant gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zou best leuk kunnen zijn, maar dan zou ik het ernaast doen. En dan langzaam overstappen. En zelf je eigen apps developen.
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ik mn best doe, gaan ze nog denken dat ik zwanger ben ook
GotC is heul niet zwanger
Af en toe is het niet zo leuk om erg visueel ingesteld te zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ik mn best doe, gaan ze nog denken dat ik zwanger ben ook![]()
![]()
Haha, zo expertmode ben ik ook nog lang niet hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan was ik je eerste klant gewordenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Blijft mooi kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat wil je ook met die náám van die loop!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken![]()
![]()
Vergeleken met mij welquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Haha, zo expertmode ben ik ook nog lang niet hoor.
Ik denk dat ik toch zo ga lopen ipv morgen pas. Het is ongeveer perfect weer en mijn kuiten voel ik ook niet meer van gsiteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Twinky het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afkortingen! Mag je best openbaar posten hoor (ik heb ook flink aan topicvervuiling gedaan eind vorig jaar). Waar staan ze voor?
![]()
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Quoi het volgende:
[..]Wat een afkortingen! Mag je best openbaar posten hoor (ik heb ook flink aan topicvervuiling gedaan eind vorig jaar). Waar staan ze voor?
en dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaalden dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
![]()
![]()
![]()
Moeten we nu ook mevrouw tegen u gaan zeggen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaalden dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Gefeliciteeeeeerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
2 bachelors!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
Congrats!
![]()
![]()
Gefeliciteerd Twinky!
Hoe moet ik het exact zien, een dubbele bachelor met een opleiding? Of lerarendeel extra kunnen volgen als onderdeel van de WO bachelor? Maar krijg je daar ookal een titel voor dan? bEd zie ik voor het eerst
All management is Strategic Management.![]()
Gefeliciteerd TwinkyCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Goed bezig Twinky! Eindelijk is het jarenlang hard werken beloond!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
![]()
ik ga naar huis en sporten en bier drinken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:53 schreef slacker_nl het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik stond gister ook naar mijn diploma's te kijken, omdat ik die moest kopiëren voor mijn nieuwe werkgever. Nu nog een uurtje werken en dan naar mijn afscheidsborrel van mijn huidige werkgever. Dit om het werkgerelateerde posten ook maar nog verder uit te breidenSlacker, SEMTEX en Swets, hoop dat jullie ook snel een nieuwe job vinden!
En Twinky, goed gedaan!
En ben blij dat de vervanging voor de Ekiden rond is! Al wil ik nu wel als stelregel gaan stellen dat als je vanaf nu nog afzegt, dat je dan zelf een vervanger mag zoeken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bier!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoor net dat mijn broer ook - eindelijk - klaar is met z'n opleiding![]()
![]()
Wat GH opmerkte. Zijn er geen problemen nu Awesome geen gemengd team mer is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ik stond gister ook naar mijn diploma's te kijken, omdat ik die moest kopiëren voor mijn nieuwe werkgever. Nu nog een uurtje werken en dan naar mijn afscheidsborrel van mijn huidige werkgever. Dit om het werkgerelateerde posten ook maar nog verder uit te breidenSlacker, SEMTEX en Swets, hoop dat jullie ook snel een nieuwe job vinden!
En Twinky, goed gedaan!
En ben blij dat de vervanging voor de Ekiden rond is! Al wil ik nu wel als stelregel gaan stellen dat als je vanaf nu nog afzegt, dat je dan zelf een vervanger mag zoeken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik meld me af voor de Ekiden. En ik zoek lekker geen vervanger
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik zou natuurlijk eventueel met GoGo of Muis kunnen ruilenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat GH opmerkte. Zijn er geen problemen nu Awesome geen gemengd team mer is?F means you're fucked![]()
Daarom.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk eventueel met GoGo of Muis kunnen ruilenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben ook klaar voor dit schooljaar. Laatste verslagen ingeleverd en nu ga ik lekker mezelf belonen met nieuw paar hardloopschoenen. Eerste maar eens kijken bij de Run2Day in Utrecht.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Gek idee, als nieuwe 'werkende' heb je geen einde van het schooljaar of vakantie waar je naar toeleeft.. waarschijnlijk ga ik zelfs helemaal niet op vakantie deze zomer, wel vrije dagen opnemen om te verhuizen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is waar, helemaal niet meer over nagedacht. Ik ga richting de organisatie wel aangeven dat Awesome een mannenteam is geworden, dat is het makkelijkstquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat GH opmerkte. Zijn er geen problemen nu Awesome geen gemengd team mer is?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als werkende kijk ik altijd wel uit naar de zomer, omdat het dan zo lekker rustig is op het werk
Pas als iedereen terug is en het weer hier slechter wordt ga ik op vakantieMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog slechter?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:09 schreef Guard het volgende:
Als werkende kijk ik altijd wel uit naar de zomer, omdat het dan zo lekker rustig is op het werk
Pas als iedereen terug is en het weer hier slechter wordt ga ik op vakantie
Jaquote:...
Er komt een tijd dat je terugdenkt aan eind juni 2013: wat was het toen eigenlijk lekker weer....
Da's ook weer zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja...
Er komt een tijd dat je terugdenkt aan eind juni 2013: wat was het toen eigenlijk lekker weer....
Ook goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar, helemaal niet meer over nagedacht. Ik ga richting de organisatie wel aangeven dat Awesome een mannenteam is geworden, dat is het makkelijkst
Jaah daar moet ik ook nog ff wat dingen van vastleggen! Kan dat gewoon in het topic vanavond of zal ik voor de huidige deelnemers een pm doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef _Zeddicus_ het volgende:
20 of 21 juli - Trailen in het harderbos
oO laat ik helaas nou net op vakantie zijn....
En YUR, wat denk jij? Op zich gaan we gewoon heel rustig lopen lijkt me, maar weet niet hoe jij erover denkt? Of je nog meegaat of niet?![]()
Ik stem iig voor lekker rustig lopen! Gewoon hobbelen en genieten van de omgeving.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaah daar moet ik ook nog ff wat dingen van vastleggen! Kan dat gewoon in het topic vanavond of zal ik voor de huidige deelnemers een pm doen?
En YUR, wat denk jij? Op zich gaan we gewoon heel rustig lopen lijkt me, maar weet niet hoe jij erover denkt? Of je nog meegaat of niet?![]()
Ik denk dat ik dat dan pas wil beslissen...da's geen probleem, hoop ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaah daar moet ik ook nog ff wat dingen van vastleggen! Kan dat gewoon in het topic vanavond of zal ik voor de huidige deelnemers een pm doen?
En YUR, wat denk jij? Op zich gaan we gewoon heel rustig lopen lijkt me, maar weet niet hoe jij erover denkt? Of je nog meegaat of niet?F means you're fucked![]()
Nee tuurlijk niet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat dan pas wil beslissen...da's geen probleem, hoop ik?![]()
En hats, dat vind ik een goed idee! Gewoon beetje genieten van de omgeving enzo, ben benieuwd!
Gaan we later als we allemaal weer topfit zijn wel een iets intensiever rondje doen bij de stuwwallen of in de duinen ofzo!![]()
Ja.. Ach, wat zal ik zeggen. Ja, bijzonder, maar. Tja.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mag sinds gister ook BSc achter mijn naam plakken
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Allemaal geleerden hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Meer tijd om te hardlopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja.. Ach, wat zal ik zeggen. Ja, bijzonder, maar. Tja.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef Maariindaa het volgende:
Ik mag sinds gister ook BSc achter mijn naam plakken
Volgens mijn oom ben ik met mijn BA slechts "bijna geleerd"Pas als ik m'n master heb stel ik een heel klein beetje iets voor
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEEERDDDD!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
IK HEB DE PROMOTIEPLEK + BEURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig meid! Ik ben erg blij dat het voor mij achter de rug is, maar het is een heeeeeeeel leerzaam en leuk traject
Je weet waar je kunt aankloppen if any questions
![]()
![]()
![]()
Thanks
Makkelijk gaat het zeker niet worden (hell, ik zit nog te vechten met m'n scriptie nu as we speak) maar ik heb er zó'n zin in!
Ja doei.![]()
En aan het einde van de rit ben je Dr. MoBloquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks
Makkelijk gaat het zeker niet worden (hell, ik zit nog te vechten met m'n scriptie nu as we speak) maar ik heb er zó'n zin in!![]()
![]()
Ben zelf BCom, maar mijn broer dr.ir. Heb ik nog ff te gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook leuk!
Volgens mijn oom ben ik met mijn BA slechts "bijna geleerd"Pas als ik m'n master heb stel ik een heel klein beetje iets voor
![]()
![]()
I sure hope not!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefe
li
ci
teerd
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben ook maar een simpele ICT medewerker. En mijn baan is over een kleine 3 maand ook voorbij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom ik met MTS uurwerktechniek
Gefeliciteerd Twinky!
GEFELICITEERD ALLEN! Goed nieuws natuurlijk voor iedereen![]()
Leuk nieuws allemaal! Gefeliciteerd!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ben de tweede lichting van de academische lerarenopleiding. Ze hebben daarvoor dan Onderwijskunde (universiteit) en PABO (hogeschool) een beetje door elkaar heengevlochten. En dan na 4 jaar krijg je twee diploma's. Verschil tussen de twee studies/opleidingen is wel heel groot, maar daardoor heb je dus praktijkervaring en wetenschappelijk onderwijs. Daar word je dus superjuf vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef GodsSon het volgende:
Gefeliciteerd Twinky!
Hoe moet ik het exact zien, een dubbele bachelor met een opleiding? Of lerarendeel extra kunnen volgen als onderdeel van de WO bachelor? Maar krijg je daar ookal een titel voor dan? bEd zie ik voor het eerst
In de praktijk valt dat wel mee, als juf doe je toch veel meer wat je hart je ingeeft dan wat de wetenschap erover zegt, ondanks dat ik daar dan veel van af weet. Maar soms herken je wel van die situaties in de klas uit de literatuur. Of tegenovergesteld, dat je als onderwijskundige juist ook de praktijkervaring hebt ipv alleen de boeken.
Nu wil ik verder met een master Orthopedagogiek (heb ondertussen ook nog een pre-master gedaan, was een erg zwaar jaar dit), maar daar heb ik nog geen stageplek voor. Dus ik hoop dat ik die nog voor september heb gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Respectquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik ben de tweede lichting van de academische lerarenopleiding. Ze hebben daarvoor dan Onderwijskunde (universiteit) en PABO (hogeschool) een beetje door elkaar heengevlochten. En dan na 4 jaar krijg je twee diploma's. Verschil tussen de twee studies/opleidingen is wel heel groot, maar daardoor heb je dus praktijkervaring en wetenschappelijk onderwijs. Daar word je dus superjuf van
In de praktijk valt dat wel mee, als juf doe je toch veel meer wat je hart je ingeeft dan wat de wetenschap erover zegt, ondanks dat ik daar dan veel van af weet. Maar soms herken je wel van die situaties in de klas uit de literatuur. Of tegenovergesteld, dat je als onderwijskundige juist ook de praktijkervaring hebt ipv alleen de boeken.
Nu wil ik verder met een master Orthopedagogiek (heb ondertussen ook nog een pre-master gedaan, was een erg zwaar jaar dit), maar daar heb ik nog geen stageplek voor. Dus ik hoop dat ik die nog voor september heb gevondenpremaster nog even tussendoor doen.
Hoop met je mee voor de stageplek, zal lastig genoeg zijn in deze periode! Succes!
Bij ons had je ook een master opleiding om docent te worden, ik geloof iig dat het een master was. Die kon je dan in een jaar halen na je studie (Bsc Bedrijfseconomie / Msc Strategic Management) zou dan daar een vervolg op kunnen zijn.
Leek me wel interessant, maar een extra jaar vond ik wat te gortig toen.All management is Strategic Management.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef Maariindaa het volgende:
Ik mag sinds gister ook BSc achter mijn naam plakkenGefeliciteerd beidequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All management is Strategic Management.![]()
Ik heb er gelukkig in de afgelopen 25 jaar wel wat kunstjes bijgeleerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele ICT medewerker. En mijn baan is over een kleine 3 maand ook voorbij.![]()
![]()
Proficiat aan alle afstuderenden of promotieplek-krijgenden!![]()
Envoor de jobverliezenden! Heads up, je komt er wel!
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nieuwe hardloopmaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MoBlo wat goed zeg!Gefeliciteerd!
Ik zit net nog even bij endomondo te kijken en dat lekkere loopje van zondag was gewoon toch wél een PR!Met wel 5 hele seconden.
![]()
***![]()
Snellerd!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
MoBlo wat goed zeg!Gefeliciteerd!
Ik zit net nog even bij endomondo te kijken en dat lekkere loopje van zondag was gewoon toch wél een PR!Met wel 5 hele seconden.
![]()
We zijn echt een superteam volgende week!
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Hoe verslaafd ben je als je dan EERST nog hard gaat lopen met z'n tweeën in plaats van meteen aan het bier?![]()
Ja doei.![]()
![]()
ik word er helemaal vrolijk van
moet wel nog even landen. Moeilijk voorstellen dat het echt klaar is!
zijn er nog mensen aan het planken?
http://fitbie.msn.com/2013/04/30/plank-world-record![]()
Ik had geen flauw idee wat het betekende, maar ik wist dat het iets belangrijks was. Nu ik een paar posts verder heb gelezen, kan ik niets anders zeggen dan: Super gedaan, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nog één keer de volledige teams zoals ze nu zijn? Heb het idee dat ik een aantal "transfers" gemist heb, maar weet het niet zeker..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
En ben blij dat de vervanging voor de Ekiden rond is! Al wil ik nu wel als stelregel gaan stellen dat als je vanaf nu nog afzegt, dat je dan zelf een vervanger mag zoeken.En nog een super bericht, woohoo! Gefeliciteerd MoBlo!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
//Edit
Verder kijken dan je neus lang is, Levitas. Laatste teamindeling staat dus gewoon in de OP.
Wil het nu zeggen dat ik het "stokje" over mag gaan nemen van de almighty YUR?![]()
![]()
Holyf*ck... 3 uur?!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:49 schreef Twinky het volgende:
ik word er helemaal vrolijk van
moet wel nog even landen. Moeilijk voorstellen dat het echt klaar is!
zijn er nog mensen aan het planken?
http://fitbie.msn.com/2013/04/30/plank-world-record
Ik hou het nog steeds niet langer dan 30 seconden vol![]()
![]()
Bedankt nogmaals allen! Fijn! Zo fijn! En ik heb straks een inkomen! Een goed inkomen ook nog! Waardoor ik weer gewoon makkelijker mezelf af en toe op hardloopschoenen kan trakteren![]()
Ja doei.![]()
En daar is het allemaal om te doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt nogmaals allen! Fijn! Zo fijn! En ik heb straks een inkomen! Een goed inkomen ook nog! Waardoor ik weer gewoon makkelijker mezelf af en toe op hardloopschoenen kan trakteren![]()
Zelfs werkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alles voor een paar nieuwe sloffen![]()
![]()
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alles voor een paar nieuwe sloffen
Gefeliciteerd Moblo!![]()
Ik pak er straks maar even een glaasje sterke drank bij, begin echt simpel te worden van het instituut waaraan ik poog te studeren. Moet nog 3 examens doen vóor de 5e van juli en het kan enkel op vrijdag afgenomen worden, maar niet deze vrijdag en dan moet ik met een oplossing komen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Levitas het volgende:
//Edit
Verder kijken dan je neus lang is, Levitas. Laatste teamindeling staat dus gewoon in de OP.
Wil het nu zeggen dat ik het "stokje" over mag gaan nemen van de almighty YUR?![]()
Je krijgt van mij een lintjeF means you're fucked![]()
Welke uni wordt het eigenlijk? Beetje te doen qua reistijd ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Alles voor een paar nieuwe sloffen![]()
Loughborough, is uurtje en 15 minuten rijden, even ver als Hull numaar dan richting 't zuiden.
Ja doei.![]()
Dat is wel te doen ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Loughborough, is uurtje en 15 minuten rijden, even ver als Hull numaar dan richting 't zuiden.
Wel spannend! Maar je bent de komende tijd iig onder de pannen![]()
![]()
Het is een goed excuus om slaapkamer 2 compleet te verbouwen tot studeerkamer (zit nu in slaapkamer 3 aan een oud rotbureay)
Want ga sowieso 1 dag in de week thuis werken, en soms 2, maar ben sowieso 3 dagen per week daar. En het is ook gewoon een baan van 37 uur in de week, dus gewoon werkdagen en alles, dit,dat.
Ja doei.![]()
Goed bezig meiden!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed nieuws MoBlo en Twinky, allebei gefeliciteerd!!! Superfijn gevoel denk ik zo?This whole world is wild at heart and weird on top![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ander nieuws, mijn scheen vandaag niet meer gevoeld. Nog 1 dagje rust, morgen kan ik weer lopen. Eigenlijk helemaal niet slecht om eens 3 dagen rust te nemen, goed herstel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het is voor het eerst in lange tijd dat het me moeite kost om te gaan lopen. Iemand die me een schop onder m'n kont kan geven?![]()
* YUR neemt een aanloop...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Gogo83 het volgende:
Het is voor het eerst in lange tijd dat het me moeite kost om te gaan lopen. Iemand die me een schop onder m'n kont kan geven?F means you're fucked![]()
Nieuw, supermooi, rondje met als hoogtepunt via de Oosterschelde de Zeelandbrug en Zierikzee zien!!!![]()
![]()
Erg genoten. Was een kilometertje langer dan ik had ingeschat, maar heel gaaf. Nog nooit zo ver gelopen ook.
http://www.endomondo.com/workouts/208774365/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ziet er mooi uit inderdaad!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
Nieuw, supermooi, rondje met als hoogtepunt via de Oosterschelde de Zeelandbrug en Zierikzee zien!!!![]()
![]()
Erg genoten. Was een kilometertje langer dan ik had ingeschat, maar heel gaaf. Nog nooit zo ver gelopen ook.
http://www.endomondo.com/workouts/208774365/5346508Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208774365/5346508
Lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208774365/5346508lekker!
![]()
Dit inderdaad! Even snel zo, anders krijg ik klappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Sjaapje het volgende:
![]()
![]()
Je zit toch niet op de fiets hè?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Even snel zo, anders krijg ik klappen.![]()
![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Sjaapje het volgende:
Jero, je hebt me geïnspireerd![]()
![]()
Net gegeten, nu aan het twijfelen of ik zometeen toch maar het bos in ga met Evy en Garmin.![]()
Heb alleen net wat teveel gegeten, en ben moe.Twijfel....
![]()
Nee hoor..quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je zit toch niet op de fiets hè?nu niet meer...
quote:![]()
![]()
Zijn dat je honden? Evy en Garmin?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef Muis84 het volgende:
Net gegeten, nu aan het twijfelen of ik zometeen toch maar het bos in ga met Evy en Garmin.![]()
Uurtje wachten en gaan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:59 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
Top!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208774365/5346508![]()
![]()
Jij moest RUSTquote:dus ook geen aanlopen!
![]()
BTW, schopje S&S maar?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Héél gaafquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me heel mooi rondje!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
Hop .. de diverse bonnen die ik gekregen had voor mijn verjaardag zijn verzilverd! Mooi nieuw hardloop gebeuren erbij gekocht. Ik ben weer blij![]()
![]()
Mooi setje! En mooie schoenenAsics zo te zien, maar welke?
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef AlexN het volgende:
Hop .. de diverse bonnen die ik gekregen had voor mijn verjaardag zijn verzilverd! Mooi nieuw hardloop gebeuren erbij gekocht. Ik ben weer blij
[ afbeelding ]Mooi shirt vooral!
Een aanloop mag best....een aanren mag nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij moest RUSTdus ook geen aanlopen!
![]()
BTW, schopje S&S maar?
Excusesquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Een aanloop mag best....een aanren mag niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef CRX_master het volgende:
Whoei, mijn Garmin 610 is ook binnenveel plezier ermee.
Nieuwe hardloopspullen, altijd leuk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef AlexN het volgende:
Hop .. de diverse bonnen die ik gekregen had voor mijn verjaardag zijn verzilverd! Mooi nieuw hardloop gebeuren erbij gekocht. Ik ben weer blij
[ afbeelding ]
Puike schoentjes.![]()
Zo.. Dat was lekker! Intervallen wilden niet, ergens halverwege draaiden versnellen en rustig lopen om aan de tijden te zien. Maar sinds enkel steeds zeurde enkele weken geleden durf ik niet meer zo goed te versnellen en nu gebruik ik de intervallen dus vooral om te focussen op het lopen. En op het niet al te wild zwaaien met mijn armen, heb nogal de neiging de macarena te dansen tijdens het lopen.. Met mijn armen dan..![]()
Maar dat is toch ook primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Gogo83 het volgende:
Zo.. Dat was lekker! Intervallen wilden niet, ergens halverwege draaiden versnellen en rustig lopen om aan de tijden te zien. Maar sinds enkel steeds zeurde enkele weken geleden durf ik niet meer zo goed te versnellen en nu gebruik ik de intervallen dus vooral om te focussen op het lopen. En op het niet al te wild zwaaien met mijn armen, heb nogal de neiging de macarena te dansen tijdens het lopen.. Met mijn armen dan..zo sterk je je spieren, pezen en botten op een tempo wat bij jou past, en je werkt aan je techniek! Die snelheid, die komt ook wel goed
Is zo. En dit is ten minste lekker lopen, in plaats van de frustratie die die zeurende enkel iedere keer opleverde..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook primazo sterk je je spieren, pezen en botten op een tempo wat bij jou past, en je werkt aan je techniek! Die snelheid, die komt ook wel goed
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef AlexN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
QFTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Is zo. En dit is ten minste lekker lopen, in plaats van de frustratie die die zeurende enkel iedere keer opleverde..
Die schoenen zijn de Gel Nimbus 15 van Asics. Week of 3 geleden besteld en vandaag binnen bij de Runnersworld hier. Mijn oude paar is een setje met Gel Nimbus 13 en loop daar heerlijk op, dus maar gewoon de nieuwste editie besteld.![]()
Dat gaat vaak probleemloos, maar het is niet meteen een garantie voor succes. Soms willen ze nog weleens dingen veranderen in de nieuwe types van hetzelfde model.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef AlexN het volgende:
Die schoenen zijn de Gel Nimbus 15 van Asics. Week of 3 geleden besteld en vandaag binnen bij de Runnersworld hier. Mijn oude paar is een setje met Gel Nimbus 13 en loop daar heerlijk op, dus maar gewoon de nieuwste editie besteld.F means you're fucked![]()
Ah, ik meende ze al te herkennen. M'n moeder loopt op Gel Nimbus 13 en 14quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef AlexN het volgende:
Die schoenen zijn de Gel Nimbus 15 van Asics. Week of 3 geleden besteld en vandaag binnen bij de Runnersworld hier. Mijn oude paar is een setje met Gel Nimbus 13 en loop daar heerlijk op, dus maar gewoon de nieuwste editie besteld.
![]()
ik mag weer opbouwen
![]()
Heeft iemand toevallig Renate tot 5k voor me? Denk dat ik liever daarmee ga lopen dan nogmaals Evy..![]()
![]()
Sunnywat een goed nieuws!!
Ja heb ik wel zal hem even uploaden ergens en dan je een pm sturen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik mag weer opbouwen
![]()
Heeft iemand toevallig Renate tot 5k voor me? Denk dat ik liever daarmee ga lopen dan nogmaals Evy..![]()
Supermooi. Odlo is echt zo'n merk dat ik drie keer te duur vind, maar mooi is het wel!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef AlexN het volgende:
[ afbeelding ]Life is what you make it.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Ja heb ik wel zal hem even uploaden ergens en dan je een pm sturen.thanx!!
Zin in!Kilootjes begonnen ook weer te komen, dus hoog tijd dat ik weer mag.
![]()
![]()
Speaking of goedkope runninggear: laatst waren er een paar webwinkels genoemd. Om niet 4 topics terug te moeten zoeken: weet iemand dat zo?Life is what you make it.![]()
Dat vertelden ze me bij de Runnersworld ook ja. Maar mochten er toch problemen zijn, dan kan ik ze gewoon zonder problemen inwisselen. Nu even een stukje hardlopen om het nieuwe spul te testenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat vaak probleemloos, maar het is niet meteen een garantie voor succes. Soms willen ze nog weleens dingen veranderen in de nieuwe types van hetzelfde model.![]()
![]()
Da's helemaal coolquote:
Pffft, ik ben zo jaloers op jullie. Wat dat betreft is het voor mij maar "saai" lopen, hoewel er wel veel goede routes zijn, zijn de omgevingen bij lange na niet zo bijzonder als bij jullie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
Have funquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef AlexN het volgende:
[..]
Dat vertelden ze me bij de Runnersworld ook ja. Maar mochten er toch problemen zijn, dan kan ik ze gewoon zonder problemen inwisselen. Nu even een stukje hardlopen om het nieuwe spul te testen
Nee dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, dan zo maar eens kijken of ik nog een beetje kan lopen.morgen gaan m'n kuiten en ik maar eens een afspraak maken bij de fysio en dit weekend ga ik 300 uur slapen en heel veel vitamientjes enzo eten
![]()
![]()
Algehele planking hier ipv lopen. Soms is een beetje op jezelf letten belangrijkerMorgen zien we wel weer!
Wél weer zin trouwens![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee dusmorgen gaan m'n kuiten en ik maar eens een afspraak maken bij de fysio en dit weekend ga ik 300 uur slapen en heel veel vitamientjes enzo eten
Zat daar in Den Haag wat in de lucht ofzo?
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee dusmorgen gaan m'n kuiten en ik maar eens een afspraak maken bij de fysio en dit weekend ga ik 300 uur slapen en heel veel vitamientjes enzo eten
Doen jullie eens goed rusten! Team Girlpower FTWquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef Quoi het volgende:
Algehele planking hier ipv lopen. Soms is een beetje op jezelf letten belangrijkerMorgen zien we wel weer!
Wél weer zin trouwens
Dat was bagger.Geen goed idee om vanavond toch te gaan dus. Note to self: automatisch pauzeren op Garmin = geen goed idee.
Endomondo vs Garmin:
http://www.endomondo.com/workouts/208813362/9947984
http://connect.garmin.com/activity/334060950
Halverwege last van mijn lies gekregen, is er nu nog steeds.Al met al: topdag.
Stom...![]()
![]()
wees niet bang...het zijn maar feet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik mag weer opbouwen
![]()
Heeft iemand toevallig Renate tot 5k voor me? Denk dat ik liever daarmee ga lopen dan nogmaals Evy..
Zo, even mn PR 10k vermorzeld
Het was 41:40 en nu klokte ik 40:21 na 10 km en 41:32 bij de finish (wedstrijd was officeel 10.4 km)![]()
nadeel van terug lezen is de mosterd na de maaltijd posts maar toch maar even....
Slacker![]()
Twiky![]()
MoBlo
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:34 schreef BlueNumber het volgende:
Zo, even mn PR 10k vermorzeld
Het was 41:40 en nu klokte ik 40:21 na 10 km en 41:32 bij de finish (wedstrijd was officeel 10.4 km)![]()
volgende doel..... is nu wel heel dichtbij
wat was er behalve pijn in je lies bagger?? Je hebt hardstikke snel gelopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Muis84 het volgende:
Dat was bagger.Geen goed idee om vanavond toch te gaan dus. Note to self: automatisch pauzeren op Garmin = geen goed idee.
Endomondo vs Garmin:
http://www.endomondo.com/workouts/208813362/9947984
http://connect.garmin.com/activity/334060950
Halverwege last van mijn lies gekregen, is er nu nog steeds.Al met al: topdag.
Stom...![]()
![]()
Volgende maand 10k tijdens de ekiden. Dat parcours is exact 10k en daar ga ik er voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
volgende doel..... is nu wel heel dichtbij![]()
![]()
Aww yeah! Begin echt al heel veel zin te krijgen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef YUR het volgende:
Nou team Awesome, die mutsenclub gaan we ownenIn zowel het lopen van een wedstrijd, maar ook in het ontmoeten van de FOK!'ers en de daarbij horende gezelligheid!
Vanavond vroeg papa Levitas of ik een poging ging doen om m`n PR op de 10km te verbreken. Ik antwoordde met een veel te grote bek: "Ja tuurlijk, ik ga voor de 50 minuten!"
Nu wordt er van me verwacht dat ik bijna 3 minuten van m`n PR af ga lopen![]()
![]()
Happy feetquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wees niet bang...het zijn maar feet!
Ja doei.![]()
Dat had je nou niet moeten zeggen hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Aww yeah! Begin echt al heel veel zin te krijgen!![]()
Vanavond vroeg papa Levitas of ik een poging ging doen om m`n PR op de 10km te verbreken. Ik antwoordde met een veel te grote bek: "Ja tuurlijk, ik ga voor de 50 minuten!"
Nu wordt er van me verwacht dat ik bijna 3 minuten van m`n PR af ga lopen
![]()
lekker gelopen net met Mr.Mo! Hij gaat echt supergoed
hebben dit keer 4x5 en 1x6 gedaan
En zo lekker uit eten
Ja doei.![]()
Maar, maar.. Ekiden is toch voor de gezelligheid? En gezelligheid kent geen tijd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
ik heb nu ook zo iets van "rust dit, rust dat...conditieverlies dit, conditieverlies dat" maar dan hou ik mijzelf altijd maar voor ogen dat De Tjechische Locomotief voor de OS an 1956 6 weken in het ziekenhuis lag met een liesblessure en een paar weken later evengoed 6de werd op de marathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ander nieuws, mijn scheen vandaag niet meer gevoeld. Nog 1 dagje rust, morgen kan ik weer lopen. Eigenlijk helemaal niet slecht om eens 3 dagen rust te nemen, goed herstel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe korter het lopen duurt, hoe langer de gezelligheid duurtquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar, maar.. Ekiden is toch voor de gezelligheid? En gezelligheid kent geen tijd!
Als weeronline het bij het juiste eind heeft, wordt het niet echt pr-weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar, maar.. Ekiden is toch voor de gezelligheid? En gezelligheid kent geen tijd!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gods, je weet ook overal het juiste antwoord op te geven hé?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe korter het lopen duurt, hoe langer de gezelligheid duurt
Gelukkig is het Nederland en kunnen we pas iets zinnigs over het weer zeggen op 6 juliquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als weeronline het bij het juiste eind heeft, wordt het niet echt pr-weer.![]()
![]()
En ondanks dat PR's leuk zijn, ben ik wel dusdanig aan mooi weer toe dat ik dat helemaal niet erg zou vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als weeronline het bij het juiste eind heeft, wordt het niet echt pr-weer.
En oh ja; ik heb nog nooit een vijf KM gelopen, ik loop dus hoe dan ook een PR, net als Muis.![]()
![]()
Geen idee. Ik heb iig nog steeds geen zin en ik wil wel weer zin hebben, want dit is niksquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
DamnZat daar in Den Haag wat in de lucht ofzo?
Bah.
Wel typisch trouwens: op m'n kinvara's heb ik niet/nauwelijks last van m'n kuiten gehad de afgelopen weken, op m'n omni's al wat meer en vandaag had ik m'n adrenaline's aan om extra druk te voorkomen en dat ging dus niet...
[ Bericht 13% gewijzigd door hatsaflats op 27-06-2013 20:56:08 ]![]()
Komt vanzelf weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb iig nog steeds geen zin en ik wil wel weer zin hebben, want dit is niksBah.
Dont be to hard on yourself.
Pijn, moe, liep wat moeilijk en had de een of andere vent aan m'n kont hangen, die bleef achter me lopen. Apart.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Shravani het volgende:
[..]
wat was er behalve pijn in je lies bagger?? Je hebt hardstikke snel gelopenVolgens Endomondo weer ietsje sneller inderdaad (bekertjes weer traag), maar wil nu wel weer eens een keer lopen ZONDER gezeik.
Goed, het is eruit. Excuus.
![]()
![]()
Dat inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En ondanks dat PR's leuk zijn, ben ik wel dusdanig aan mooi weer toe dat ik dat helemaal niet erg zou vinden.
En oh ja; ik heb nog nooit een vijf KM gelopen, ik loop dus hoe dan ook een PR, net als Muis.Mits ik zowaar 5km aan een stuk kan lopen volgende week.
![]()
Kun je. Kun je nu al. Doe het anders gewoon dit weekend, rustig aan...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat inderdaadMits ik zowaar 5km aan een stuk kan lopen volgende week.
![]()
Je bent gewoon te snel, die moest aanhaken of afhaken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Pijn, moe, liep wat moeilijk en had de een of andere vent aan m'n kont hangen, die bleef achter me lopen. Apart.![]()
![]()
Ik ben niet zo goed in rustig aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Kun je. Kun je nu al. Doe het anders gewoon dit weekend, rustig aan...Maar we gaan het gewoon doen!
![]()
![]()
Tuurlijk wel, dat gaat helemaal lukken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als ik dit weekend niet in Zeeland zou zijn zou ik bijna geneigd zijn met je af te spreken om te lopen. Als je met mij loopt MOET je namelijk wel rustig aan doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in rustig aan.Maar we gaan het gewoon doen!
![]()
![]()
Tuurlijk kan je dat.. het is mij ook gelukt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
![]()
Zo, weer een training achter de kiezen.
Met.... wederom bulten!
In de planning stond weer 5 keer 5 minuten rennen en een minuut wandelen. Maar dit keer heb ik de laatste keer rennen tot 6 minuten uitgerekt. Dus van de 30 minuten maar 4 minuten gewandeld. En meteen is m'n gemiddelde snelheid omhoog gegaan. Nu gemiddeld onder de 7 minuten per kilometer gekomen!
En ook de totale afstand is weer net iets verder: 4,31km. Dus weer een kwart kilometer er bij in dezelfde tijd.
De bulten gingen een stuk makkelijker leek het. Zal wellicht ook zijn dat ik nu een beetje wist wat me ter verwachten stond. Dus tegen het eind van het derde stuk, precies bovenop de bult waar ik de vorige keer moest gaan wandelen van m'n schema, had ik nu nog 40 seconden te rennen!
Nu lekker uit eten, want hoera!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208841326/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gaat lekker daar, netjes!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, weer een training achter de kiezen.
Met.... wederom bulten!
In de planning stond weer 5 keer 5 minuten rennen en een minuut wandelen. Maar dit keer heb ik de laatste keer rennen tot 6 minuten uitgerekt. Dus van de 30 minuten maar 4 minuten gewandeld. En meteen is m'n gemiddelde snelheid omhoog gegaan. Nu gemiddeld onder de 7 minuten per kilometer gekomen!
En ook de totale afstand is weer net iets verder: 4,31km. Dus weer een kwart kilometer er bij in dezelfde tijd.
De bulten gingen een stuk makkelijker leek het. Zal wellicht ook zijn dat ik nu een beetje wist wat me ter verwachten stond. Dus tegen het eind van het derde stuk, precies bovenop de bult waar ik de vorige keer moest gaan wandelen van m'n schema, had ik nu nog 40 seconden te rennen!
Nu lekker uit eten, want hoera!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208841326/10882483![]()
![]()
Volgende keer vragen of ie niet effe de kop wil overnemenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Muis84 het volgende:
[..]
een of andere vent aan m'n kont hangen, die bleef achter me lopen.
Zie ik net een reclame voor tour du jour. Staan ze te pauzeren met de racefiets op wel een erg bekende plek voor mij. Ik kom er zeer regelmatig hardlopend langs. Wat me nog even in de war bracht is dat ze het gepresteerd hebben om Utrecht 8 kilometer dichterbij te krijgen en nog voor Maarssen te plaatsen vanaf dat punt.![]()
![]()
afstudeertitelsphD-dingen
afkortingen
titels
goede tijden
![]()
maar ookdingen
![]()
morgenochtend een klein tempo-rondje en dan zondag knallen in Utrecht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat kunnen mensen eigenlijk zien van mijn Endomondo linkjes? Ik weet vooral dat je als je niet ingelogd bent, je echt niks kan zien, maar verder...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ben wel ingelogd maar geen vriendjes met je, en ik krijg acces deniedquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Wolve000 het volgende:
Wat kunnen mensen eigenlijk zien van mijn Endomondo linkjes? Ik weet vooral dat je als je niet ingelogd bent, je echt niks kan zien, maar verder...F means you're fucked![]()
ook ingelogd kan ik niks van jou zien..:{quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Wolve000 het volgende:
Wat kunnen mensen eigenlijk zien van mijn Endomondo linkjes? Ik weet vooral dat je als je niet ingelogd bent, je echt niks kan zien, maar verder...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als ik dit weekend niet in Zeeland zou zijn zou ik bijna geneigd zijn met je af te spreken om te lopen. Als je met mij loopt MOET je namelijk wel rustig aan doen.![]()
![]()
Idemquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
ook ingelogd kan ik niks van jou zien..:{![]()
En met deze training ook nog eens over de 500 in de challenge heenEn trots op Wolve, en nu ga ik 'm wat gel in de haren gooien en meesleuren. Indiaas
Ja doei.![]()
Hmm, dan schieten die linkjes ook niet zo op. Morgen maar eens naar kijken, want ik geloof dat we nu maar eens moeten gaan eten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Access denied.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Wolve000 het volgende:
Wat kunnen mensen eigenlijk zien van mijn Endomondo linkjes? Ik weet vooral dat je als je niet ingelogd bent, je echt niks kan zien, maar verder...
@daywalker en GotC: thanks![]()
![]()
Als je weer in Arnhem bent, gaan we samen een rondjequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als ik dit weekend niet in Zeeland zou zijn zou ik bijna geneigd zijn met je af te spreken om te lopen. Als je met mij loopt MOET je namelijk wel rustig aan doen.kunnen we samen hobbelen, want ik ga ook helemaal niet hard
De teams zoals die in de OP staan kloppenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Misschien nog één keer de volledige teams zoals ze nu zijn? Heb het idee dat ik een aantal "transfers" gemist heb, maar weet het niet zeker..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Eet smakelijk! En erg goede training gedraaid! Daar mag zeker goed op gegeten wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef Wolve000 het volgende:
Hmm, dan schieten die linkjes ook niet zo op. Morgen maar eens naar kijken, want ik geloof dat we nu maar eens moeten gaan eten..
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De teams zoals die in de OP staan kloppen
Ik geef ere aan wie ere toekomtquote:
De Nimbus15 is qua model niet heel veel veranderd van de Nimbus13. Prima op gelopen en eigenlijk alleen de eerste kilometer door dat je op nieuwe schoentjes liep. Training maar aangegrepen om met negatieve split 10km te lopen, waarbij ik best moe aan mocht komen. Goed gelukt.
http://www.endomondo.com/workouts/208873753/2395026![]()
Gaan we doen! Had het er gisteren nog met mossel over. Dat ik dat nog een keer met je af zou spreken dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je weer in Arnhem bent, gaan we samen een rondjekunnen we samen hobbelen, want ik ga ook helemaal niet hard
![]()
Mooi! Leuke aflopende grafiek inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef AlexN het volgende:
De Nimbus15 is qua model niet heel veel veranderd van de Nimbus13. Prima op gelopen en eigenlijk alleen de eerste kilometer door dat je op nieuwe schoentjes liep. Training maar aangegrepen om met negatieve split 10km te lopen, waarbij ik best moe aan mocht komen. Goed gelukt.
http://www.endomondo.com/workouts/208873753/2395026, goed dat de schoenen meteen zo fijn zijn!
![]()
Nette training!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef AlexN het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/208873753/2395026Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dank! Het ging ook wel gewoon lekker. Het vreemde is dat ik hier regelmatig lees dat mensen ontevreden zijn over een training of dat het gewoon niet ging, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad tijdens een training. Misschien zijn mijn verwachtingen gewoon te laag, dus word ik niet teleurgesteld, maar ik vind het wel prettig zo![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ook niet klagen over een 10km in 48 minuten in een training....
![]()
Even zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Sjaapje het volgende:
Envoor de jobverliezenden!
![]()
![]()
Leuk! Succes alvastquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik mag weer opbouwen
![]()
![]()
Mooie snelheid zeg! Dat kan alleen maar sneller met dit model nimbusquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef AlexN het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/208873753/2395026SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Best.... Shoes... Evarrrr!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet druk maken over mij, ik kom wel op m'n pootjes terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo ik ben onbewust en ongewild wel heel erg aan het taperen voor zaterdag... Nujah met twee keer badmintonnen deze week en +100 u werken/op het werk zijn, best wel ok. Zondag zat er in ieder geval genoeg snelheid en duurvermogen in mijn benen.
Nu enkel nog een short vinden die bij mijn Kinvara's past en ik ben helemaal gelukkig. (Lees eerst alles felblauw kopen omdat het bij je schoenen past en dan nieuwe schoenen in de meest psychedelische kleuren kopen maar zonder blauw -> duur...)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
once again......womenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef Sjaapje het volgende:
Nu enkel nog een short vinden die bij mijn Kinvara's past en ik ben helemaal gelukkig. (Lees eerst alles felblauw kopen omdat het bij je schoenen past en dan nieuwe schoenen in de meest psychedelische kleuren kopen maar zonder blauw -> duur...)
Goedemorgen!
Ik heb niet echt fatsoenlijk kunnen slapen. Kon geen houding vinden vanwege de pijn in mijn lies.![]()
Nu nog steeds behoorlijk last, dus maar even rustig aan dan...![]()
Vervelend Muis,maar zoals je zelf al aangeef,probeer wat rust te nemen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Muishoop dat het met wat rust snel goed komt
[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 28-06-2013 07:40:02 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanochtend weer op pad geweest, en maar eens echt het schema gehouden en op rustig tempo gaan lopen, ipv mijn eigen tempo.
Blijf het lastig vinden, om "langzamer" te lopen dan dat ik wil/kan/moet.
http://www.endomondo.com/workouts/208964523/10790965Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even je rust houden dan. als je het morgen nog voelt even een dagje niet misschien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 05:42 schreef Muis84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb niet echt fatsoenlijk kunnen slapen. Kon geen houding vinden vanwege de pijn in mijn lies.![]()
Nu nog steeds behoorlijk last, dus maar even rustig aan dan...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mail van de ekiden organisatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ooh spannend!!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 05:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vervelend Muis,maar zoals je zelf al aangeef,probeer wat rust te nemen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:08 schreef Guard het volgende:
Muishoop dat het met wat rust snel goed komt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Even je rust houden dan. als je het morgen nog voelt even een dagje niet misschien.Dank u allen. Is gewoon vervelend. Maar komt vast snel goed, moet weer soort van fit zijn voor de Ekiden.
En moet natuurlijk nog minstens twee keer lopen van tevoren.
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:45 schreef hatsaflats het volgende:
Boooeeehh snipverkouden.
M'n lijf fluit me ook wel op alle mogelijke manieren terug zeg.Beterschap!
![]()
Aha, valkuil! Dat laatste hoeft namelijk helemaal niet per se! Je hoeft echt niet meer twee keer te lopen voor de Ekiden. Voor je training hoef je het echt niet te doen, je ben er klaar voor. In die twee trainingen ga je echt geen supergrote vooruitgang boeken voor die zaterdag, en als je lichaam nu aangeeft een beetje rust te willen, kun je daar beter naar luisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:00 schreef Muis84 het volgende:
Dank u allen. Is gewoon vervelend. Maar komt vast snel goed, moet weer soort van fit zijn voor de Ekiden.
En moet natuurlijk nog minstens twee keer lopen van tevoren.
En misschien kun je nog wel prima twee keer lopen hoor. Kun je zelf het beste aanvoelen. Maar als je nog pijn voelt zoals je nu omschrijft: niet doen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:45 schreef hatsaflats het volgende:
Boooeeehh snipverkouden.
M'n lijf fluit me ook wel op alle mogelijke manieren terug zeg.Ff weekje rustig aan Hats
![]()
Dankjewel voor de geruststelling!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aha, valkuil! Dat laatste hoeft namelijk helemaal niet per se! Je hoeft echt niet meer twee keer te lopen voor de Ekiden. Voor je training hoef je het echt niet te doen, je ben er klaar voor. In die twee trainingen ga je echt geen supergrote vooruitgang boeken voor die zaterdag, en als je lichaam nu aangeeft een beetje rust te willen, kun je daar beter naar luisteren
En misschien kun je nog wel prima twee keer lopen hoor. Kun je zelf het beste aanvoelen. Maar als je nog pijn voelt zoals je nu omschrijft: niet doenVoor mijn zelfvertrouwen wil ik wel graag nog lopen, maar inderdaad alleen als het gaat en ik geen pijn heb.
![]()
Wat Gup zegt inderdaad Muis, je kunt het al makkelijk. Even goed naar je lichaam luisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de geruststelling!Voor mijn zelfvertrouwen wil ik wel graag nog lopen, maar inderdaad alleen als het gaat en ik geen pijn heb.
![]()
![]()
Herkenbaar, ik wil zondag nog even een 5km doen, gewoon als "bevestiging"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de geruststelling!Voor mijn zelfvertrouwen wil ik wel graag nog lopen, maar inderdaad alleen als het gaat en ik geen pijn heb.
Dit, en vergeet niet: Wedstrijden geven vleugelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aha, valkuil! Dat laatste hoeft namelijk helemaal niet per se! Je hoeft echt niet meer twee keer te lopen voor de Ekiden. Voor je training hoef je het echt niet te doen, je ben er klaar voor. In die twee trainingen ga je echt geen supergrote vooruitgang boeken voor die zaterdag, en als je lichaam nu aangeeft een beetje rust te willen, kun je daar beter naar luisteren
En misschien kun je nog wel prima twee keer lopen hoor. Kun je zelf het beste aanvoelen. Maar als je nog pijn voelt zoals je nu omschrijft: niet doen![]()
![]()
Ik denk dat er een reëler gevaar is in jezelf overtrainen en blessures oplopen voor een evenement dan te weinig trainen.![]()
Het is toch te erg voor woorden dat ik al rust moet nemen als ik net pas een beetje fatsoenlijk begin te lopen (voor mijn doen dan).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wat Gup zegt inderdaad Muis, je kunt het al makkelijk. Even goed naar je lichaam luisteren![]()
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk. Even pas op de plaats en rustig aan.
Wil alleen zo graag 1x 5km lopen aan één stuk voordat ik dat in Rotterdam moet gaan doen. En daarvoor moet eigenlijk nog 1 lesje Evy.Ach, het zal wel loslopen.
![]()
Bij mij gaat die 5km altijd beroerd. Al-tijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik wil zondag nog even een 5km doen, gewoon als "bevestiging"
Ik wil nog iig 1x een rondje lopen om te kijken of het gaat op m'n omni's, want zondag vonden m'n benen na een km of 8 m'n kinvara's eigenlijk wel weer leuk geweest, dus dat wil ik ze niet nu al nog een keer aandoen.![]()
En wat is nou precies het grote onoverkomelijke probleem als je wel een stukje moet wandelen? Aan je endo-grafiekjes te zien kun je toch vooral niet wandelen en gaat lopen best wel prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Het is toch te erg voor woorden dat ik al rust moet nemen als ik net pas een beetje fatsoenlijk begin te lopen (voor mijn doen dan).![]()
Wil alleen zo graag 1x 5km lopen aan één stuk voordat ik dat in Rotterdam moet gaan doen. En daarvoor moet eigenlijk nog 1 lesje Evy.Ach, het zal wel loslopen.
![]()
En dit ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En wat is nou precies het grote onoverkomelijke probleem als je wel een stukje moet wandelen? Aan je endo-grafiekjes te zien kun je toch vooral niet wandelen en gaat lopen best wel prima.Ik heb m'n 1e..5 of 6 wedstrijden wel ergens een stuk moeten wandelen. Al was het om een bekertje water fatsoenlijk op te drinken. Niks mis mee, kreeg nog steeds m'n medaille
![]()
![]()
Wat pas echt te erg voor woorden is. is als je te veel loopt en daardoor volgende week helemaal niet kan lopen. Doe gewoon rustig aan, grenzen verleg je toch wel en dat kost nu eenmaal kracht van je lichaam. Dus als je iets voelt in je benen, loop je gewoon niet van de week. Kan best tot woensdag duren, dan loop je gewoon woensdag nog een keer en dan ben je helemaal klaar voor zaterdag. Echt. No worries.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Het is toch te erg voor woorden dat ik al rust moet nemen als ik net pas een beetje fatsoenlijk begin te lopen (voor mijn doen dan).![]()
En inderdaad: wandelen is geen schande. Behalve op de baan bij start en finish
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Slechte generale enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij mij gaat die 5km altijd beroerd. Al-tijd.
Ik wil nog iig 1x een rondje lopen om te kijken of het gaat op m'n omni's, want zondag vonden m'n benen na een km of 8 m'n kinvara's eigenlijk wel weer leuk geweest, dus dat wil ik ze niet nu al nog een keer aandoen.
Schaammuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:50 schreef Muis84 het volgende:
Ok ok, ik ga me in een hoekje schamen.![]()
Komt goed.
Alles komt goed
Sterker nog, ik heb afgelopen zondag ook nog even gewandeld. Idd om water uit een plastic bekertje fatsoenlijk naar binnen te werken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:34 schreef GotC het volgende:
[..]
En dit ookIk heb m'n 1e..5 of 6 wedstrijden wel ergens een stuk moeten wandelen. Al was het om een bekertje water fatsoenlijk op te drinken. Niks mis mee, kreeg nog steeds m'n medaille
![]()
Ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat er een reëler gevaar is in jezelf overtrainen en blessures oplopen voor een evenement dan te weinig trainen.Taperen is geen schande. Tot nu toe heeft het elke keer gewerkt voor me. 1 keer besloot ik overmoedig de dag voor een 10km nog even 5km extra hard te lopen. Dom idee.
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb afgelopen zondag ook nog even gewandeld. Idd om water uit een plastic bekertje fatsoenlijk naar binnen te werken.![]()
Rustig aan met je verkoudheid! En Muis: komt goed!
VerkledenIk vind dat wij bij voorbaat de meest-subtiel-gepimpte-outfit prijs verdienen
![]()
![]()
Ik zit te twijfelen om morgen van mijn tempoloop een poging tot PR op de 10km te maken (staat niet zo heel scherp). Ik ben niet in wereldvorm, maar de weersomstandigheden zijn erg lekker en de nieuwe Kinvara's voelen snel.
Aan de andere kant wil ik het niet te gek maken, want zondag staat er ook weer 17km op het schema![]()
![]()
Wat is dan het nut?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:57 schreef Saysem het volgende:
Ik zit te twijfelen om morgen van mijn tempoloop een poging tot PR op de 10km te maken (staat niet zo heel scherp). Ik ben niet in wereldvorm, maar de weersomstandigheden zijn erg lekker en de nieuwe Kinvara's voelen snel.
Aan de andere kant wil ik het niet te gek maken, want zondag staat er ook weer 17km op het schemaF means you're fucked![]()
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maarre..wat is de subtiel-gepimpte-outfit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
VerkledenIk vind dat wij bij voorbaat de meest-subtiel-gepimpte-outfit prijs verdienen
![]()
![]()
Mwoa...niet in topvorm en de volgende dag 17k op het schema. Ik had het wel gewetenquote:
Maar goed, ik had me voorgenomen om me niet meer druk te maken om wat anderen wel of niet doen, dus... whatever floats your boat
Ja maar... de bedoeling is ook om die LDL op vermoeide benen te lopen. Dat schijnt goed te zijn of zoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa...niet in topvorm en de volgende dag 17k op het schema. Ik had het wel geweten
Maar goed, ik had me voorgenomen om me niet meer druk te maken om wat anderen wel of niet doen, dus... whatever floats your boat
Nou ja ik zie wel. Zodra het niet meer ontspannen gaat stop ik.![]()
sorry het klinkt mij als een heel dom idee... als je je 10km niet scherper zet is het loose/loose... je hebt al je kruit verchoten voor je 17km en alsnog een demotiverend kutgevoel omdat het niet gelukt isquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huh? Waarom schijnt dat goed te zijn dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:11 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ja maar... de bedoeling is ook om die LDL op vermoeide benen te lopen. Dat schijnt goed te zijn of zo
Nou ja ik zie wel. Zodra het niet meer ontspannen gaat stop ik.F means you're fucked![]()
back to back.... maar lijkt me alleen verstandig als je marathons doet of zelfs ultrasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh? Waarom schijnt dat goed te zijn dan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt teamstrings gekocht?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ja doei.![]()
Maar dat zijn dan normaliter B2B LDL's toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
back to back.... maar lijkt me alleen verstandig als je marathons doet of zelfs ultrasF means you're fucked![]()
yup, 2 x 20-25 en dan in een rustig tempoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan normaliter B2B LDL's toch?
Maar, same as you...who are we to blow against the wind?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoals het er staat: subtiel-gepimpte-outfitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maarre..wat is de subtiel-gepimpte-outfit?![]()
![]()
![]()
als er dan maar geen spekkonten tussen zittenquote:![]()
Hmpf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zoals het er staat: subtiel-gepimpte-outfit![]()
![]()
![]()
Ah, dan kunnen ze gerust ademhalen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als er dan maar geen spekkonten tussen zitten![]()
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
back to back.... maar lijkt me alleen verstandig als je marathons doet of zelfs ultrasAls context: ik volg Higdon Intermediate 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan normaliter B2B LDL's toch?![]()
Da's mooi!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een redelijk gevoel over m'n examen van afgelopen woensdag![]()
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: