SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-06-2013 18:28:16 ]F means you're fucked![]()
Misschien een leuke carrière als Start-to-krachttraining-trainer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit.
@Zeddicus: perl developer, maar ook als sys-admin, application engineer en/of network engineer. Of Python developer.
F means you're fucked![]()
Het voordeel van stijgen is dat je vaak ook weer kan dalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken
slack
Nou ja met jouw skills heb je zo ander werk. Vraag zat naar. Ik heb toevallig volgende week woensdag weer eens een gesprek.![]()
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, laatste stuk flink omlaag knallen in elk geval![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zomg, op mijn schema staat een rondje van 11,2km.Ik kan dan dus een rondje lopen via de Oosterschelde
http://goo.gl/maps/hoI7U
Want!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bek![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
![]()
![]()
Dat de fotografen maar klaar mogen staan voor mequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het mooist! Als een malle weer omlaag! Liefst met de armen in de lucht en de tong uit de bek![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIII
EEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAGLE!!!!!!!!!Ja doei.![]()
Please do!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat de fotografen maar klaar mogen staan voor me
EEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAGLE!!!!!!!!!
Kleine opmerking tussendoor:
Team Fok!ing Awesome is nu geen gemengd team meer. Geeft dat geen problemen voor de inschrijving?![]()
Zou best leuk kunnen zijn, maar dan zou ik het ernaast doen. En dan langzaam overstappen. En zelf je eigen apps developen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien een leuke carrière als Start-to-krachttraining-trainer?
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
YUR heeft moobs toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef GlenHighland het volgende:
Kleine opmerking tussendoor:
Team Fok!ing Awesome is nu geen gemengd team meer. Geeft dat geen problemen voor de inschrijving?![]()
Hmmm, niet zo lekker als afgelopen zondag maar nog net wel onder de 30m.
http://www.endomondo.com/workouts/208663751/2964036***![]()
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan was ik je eerste klant gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zou best leuk kunnen zijn, maar dan zou ik het ernaast doen. En dan langzaam overstappen. En zelf je eigen apps developen.
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ik mn best doe, gaan ze nog denken dat ik zwanger ben ook
GotC is heul niet zwanger
Af en toe is het niet zo leuk om erg visueel ingesteld te zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ik mn best doe, gaan ze nog denken dat ik zwanger ben ook![]()
![]()
Haha, zo expertmode ben ik ook nog lang niet hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan was ik je eerste klant gewordenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Blijft mooi kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
@Swets, ja, ik maak me niet zo superdruk, al heb ik dit keer geen zak met geld om een buffer te slaan. We zien wel. Belastingdienst moet ook nog eea aan geld overmaken, dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat wil je ook met die náám van die loop!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't Zijn vooral die hoogtemeters die me bang maken![]()
![]()
Vergeleken met mij welquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Haha, zo expertmode ben ik ook nog lang niet hoor.
Ik denk dat ik toch zo ga lopen ipv morgen pas. Het is ongeveer perfect weer en mijn kuiten voel ik ook niet meer van gsiteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Twinky het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afkortingen! Mag je best openbaar posten hoor (ik heb ook flink aan topicvervuiling gedaan eind vorig jaar). Waar staan ze voor?
![]()
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef Quoi het volgende:
[..]Wat een afkortingen! Mag je best openbaar posten hoor (ik heb ook flink aan topicvervuiling gedaan eind vorig jaar). Waar staan ze voor?
en dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaalden dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
![]()
![]()
![]()
Moeten we nu ook mevrouw tegen u gaan zeggen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
bachelor of Science en bachelor of Education :p ik had daarnet een mondeling voor een geschiedenisvak wat ik heel moeilijk vond, en heb dat gehaalden dat was het allerlaatste cijfer wat ik moest hebben voor mijn diploma's Onderwijskunde (universitair) en PABO (HBO).
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Gefeliciteeeeeerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
2 bachelors!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
Congrats!
![]()
![]()
Gefeliciteerd Twinky!
Hoe moet ik het exact zien, een dubbele bachelor met een opleiding? Of lerarendeel extra kunnen volgen als onderdeel van de WO bachelor? Maar krijg je daar ookal een titel voor dan? bEd zie ik voor het eerst
All management is Strategic Management.![]()
Gefeliciteerd TwinkyCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Goed bezig Twinky! Eindelijk is het jarenlang hard werken beloond!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
![]()
ik ga naar huis en sporten en bier drinken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:53 schreef slacker_nl het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik stond gister ook naar mijn diploma's te kijken, omdat ik die moest kopiëren voor mijn nieuwe werkgever. Nu nog een uurtje werken en dan naar mijn afscheidsborrel van mijn huidige werkgever. Dit om het werkgerelateerde posten ook maar nog verder uit te breidenSlacker, SEMTEX en Swets, hoop dat jullie ook snel een nieuwe job vinden!
En Twinky, goed gedaan!
En ben blij dat de vervanging voor de Ekiden rond is! Al wil ik nu wel als stelregel gaan stellen dat als je vanaf nu nog afzegt, dat je dan zelf een vervanger mag zoeken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bier!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoor net dat mijn broer ook - eindelijk - klaar is met z'n opleiding![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: