Neuh, die perronopvolging waar Dennis het over had. Je moet het perron niet alleen leegrijden maar op het moment dat het perronspoor leeggereden is mag de sprinter nog niet bij het voorsein van het inrijsein van Gouda zijn. Daar zit dan ook weer wat buffer bovenop voor de robuustheid. Zo kom je bij elkaar aan die vier minuten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
is het grootste probleem niet dat ie richting Den Haag de IC Rotterdam moet kruisen?
valt me dan mee dat de trein geen last heeft van de IC Rotterdam.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Neuh, die perronopvolging waar Dennis het over had. Je moet het perron niet alleen leegrijden maar op het moment dat het perronspoor leeggereden is mag de sprinter nog niet bij het voorsein van het inrijsein van Gouda zijn. Daar zit dan ook weer wat buffer bovenop voor de robuustheid. Zo kom je bij elkaar aan die vier minuten.
De sprinter gaat naar spoor 4 (noordelijke spoor) in Goverwelle, de IC's gaan via spoor 3.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt me dan mee dat de trein geen last heeft van de IC Rotterdam.
k. ik dacht altijd dat de IC's via het buitenste spoor gingen, maar dit scheelt weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
De sprinter gaat naar spoor 4 (noordelijke spoor) in Goverwelle, de IC's gaan via spoor 3.
ETCS Level 2, 2+ of 3 only ook. Zeker met korte blokjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt me dan mee dat de trein geen last heeft van de IC Rotterdam.
Op dit stukje kan seinverdichting dus nog wat opleveren
jup, alleen is het de vraag waar en wanneer ze dat neer gaan leggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
ETCS Level 2, 2+ of 3 only ook. Zeker met korte blokjes.
dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef icloud het volgende:
Kan atb en ermts op een baan tegelijkertijd aanstaan en dienen?
Je hebt wat speling in Poznanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw Godver. We zitten in de EN naar Warszawa. Op Utrecht Centraal. Treinreis van 4500 km gepland maar we komen de startlijn nog niet eens af vanwege een springer
Wordt je straks nog omgeleid via Amersfoort-Deventer-Arnhemquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw Godver. We zitten in de EN naar Warszawa. Op Utrecht Centraal. Treinreis van 4500 km gepland maar we komen de startlijn nog niet eens af vanwege een springer
nah, dat zal wel niet vanwege het kopmaken en het gedoe daar omheen, hoewel je het wel kunt proberen als je een trek-trek-combi kunt makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wordt je straks nog omgeleid via Amersfoort-Deventer-Arnhem
Op de Hanzelijn is dat al sinds de oplevering het geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:54 schreef icloud het volgende:
Kan atb en ermts op een baan tegelijkertijd aanstaan en dienen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef dennistd het volgende:
Op Bahn.de staat ie nu al met +120 aangegeven: http://reiseauskunft.bahn(...)71&station_type=dep&
Precies. Als er verder niks meer mis gaat komt me dit eigenlijk niet zo slecht uit. Maar het begin is niet best.quote:
quote:U zegt:ik wil geld terug
EVA zegt:Heeft u een vraag over hoe u bij vertraging geld terug kunt krijgen?
U zegt:Ja, maar ook zonder vertraging.
EVA zegt:Had u vertraging terwijl u met een NS-abonnement reisde?
U zegt:Nee ik wil gewoon geld
EVA zegt:Een papieren formulier voor geld terug bij vertraging kunt u ophalen bij de NS-servicebalie, Kiosk of AH-to-go met NS-kaartverkoop. U kunt het formulier ook telefonisch bestellen via NS Klantenservice 0900 - 20 21 163 (¤ 0,10 per minuut) of online aanvragen via de link formulier Geld Terug bij Vertraging bestellen. Binnen enkele werkdagen krijgt u het dan thuisgestuurd. Checkt u in en uit met uw OV-chipkaart bij NS? Dan kunt u via 'Mijn Reishistorie' in uw Mijn NS-account een claim indienen voor Geld Terug bij Vertraging.
Is het Wit-Russisch bierdepot open? Het kan rap gaan, de Tsjech is vaak vrij vlot uitverkochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Als er verder niks meer mis gaat komt me dit eigenlijk niet zo slecht uit. Maar het begin is niet best.
O, jullie zitten er nog niet in?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben nog ruim een uur voor de kiosk of de AH togo
Ding zal dan Köln enzo over gaan slaan en vanaf Oberhausen meteen richting Dortmund gaan. Scheelt behoorlijk wat tijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
Volgens DB +120 vertrek, dus gewoon wachten tot het baanvak open is.
Edit: Dennis was me voor ...
[..]
Dat wel, maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:
misschien hebben ze voor het ontwerp wel naar een V'tje gekekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gisteren is dit filmpje gepost
Op 2.36 is het net een Plan V die er aan komt rijden.
Hoeveel dan? Je zult sowieso kop moeten maken, of je nou via Gelsenkirchen of via Bochum rijdt toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:51 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ding zal dan Köln enzo over gaan slaan en vanaf Oberhausen meteen richting Dortmund gaan. Scheelt behoorlijk wat tijd.
Die zijn ook niet leidend. Alleen het rode lampje is leidend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op de Hanzelijn is dat al sinds de oplevering het geval.
Waarom de seinen op Amsterdam - Utrecht leidend blijven als je onder ERTMS rijdt is me niet duidelijk. Je hebt die seinen niet nodig.
Normaal wel, hebben we 265 minuten voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halen jullie de overstap misschien nog?
Nu nog 145.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal wel, hebben we 265 minuten voor
Ow, zolang er geen dronken Pool op de rails gaat liggen gaat het dus goed komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal wel, hebben we 265 minuten voor
Nog lang genoeg om ergens een hapje te gaan etenquote:
Ja daar kun je gewoon overheen rijden dan hequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow, zolang er geen dronken Pool op de rails gaat liggen gaat het dus goed komen
logisch dat je over eten begint. Jij moet je kroppen sla natuurlijk kwijtquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog lang genoeg om ergens een hapje te gaan eten.
Nee, kroppen slaaj moeten de fabriek in!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
logisch dat je over eten begint. Jij moet je kroppen sla natuurlijk kwijt
is niet nodig. Na een paar biertjes merkt Fles toch niet meer of er nu wel of niet een komkommer of tomatenschijfje tussen de sla zitquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, kroppen slaaj moeten de fabriek in!
De zakken gesneden en gewassen slaaj, en de komkommer- en tomatenschijfjes, die moeten op broodjes belanden!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet nodig. Na een paar biertjes merkt Fles toch niet meer of er nu wel of niet een komkommer of tomatenschijfje tussen de sla zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |