Vanochtend heerlijke gefaxt precies volgens schemaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met mij. Ik fax niet meer goed
Eet een pond pruimen, dan fax je als nooit tevorenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met mij. Ik fax niet meer goed
Ik faxte altijd heel soepel, maar het blijft haken tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet een pond pruimen, dan fax je als nooit tevoren
Niet fijn... Anders even op die oma weet raad-site kijken, altijd goede tipsquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik faxte altijd heel soepel, maar het blijft haken tegenwoordig
Quttekopquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lapohuntet!-!!1!1111!1!! Open dan niet1111!!!!Q-Music _o_
Leuke jongen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat je Speuld ging zeggen, want ik ken iemand van jouw geboortejaar die in Speuld woont en was bang dat jij het was.
Ja en mensen met borderline zijn levensgevaarlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
Zit er een taboe op het hebben van een burnout of depressie?!
Dit ja. GOEDE MUZIEKJESquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lapohuntet!-!!1!1111!1!! Open dan niet1111!!!!Q-Music _o_
Voor zichzelf bij tijd en wijle zeker, al kunnen ze anderen ook (onbedoeld) ten gronde richten. Verdomd lastigquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en mensen met borderline zijn levensgevaarlijk
we're under attaQ!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De schuildkelders in! We worden overvallen door Q-music liefhebbers!
Afentoe doen ze dat zekers, maar niet altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor zichzelf bij tijd en wijle zeker, al kunnen ze anderen ook (onbedoeld) ten gronde richten. Verdomd lastig
Ik houd stand als ware fan zijnde. Fuck het hebben van een burnout, depressieve trekken en angstenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De schuildkelders in! We worden overvallen door Q-music liefhebbers!
Gelukkig niet! Al ken ik wel meiden die zich wel altijd zo gedragen. Die hebben het verdomd moeilijk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afentoe doen ze dat zekers, maar niet altijd.
Zal wat zijn als mijn broer zich altijd zo gedroeg.
Ik geloof dat ik een depresziequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
Zit er een taboe op het hebben van een burnout of depressie?!
Spot er maar meequote:
Sorry, ik zit in de flauwe grappenmodusquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Spot er maar mee![]()
Alsof dat mezelf niet goed afgaat. Zelfspot
Ga maar bij Pino zitten dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik zit in de flauwe grappenmodus
Zout nodig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag trek ik je grappen welquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI-HI-HILARISCHquote:
Ik nam net een hap en toen dacht ik het al: "het proefde alsof ik pat at..."quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik nam net een hap en toen dacht ik het al: "het proefde alsof ik pat at..."
Niveautjequote:
Er kan nog veel meer!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niveautje
'alles kan, koffiekan, waterkan,'![]()
'Biertje? Moet je er een glas bij? - er zit toch glas omheen hihaho'![]()
'Nee, doe zo maar, want ik ben ook met de fles grootgebracht'.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niveautje
'alles kan, koffiekan, waterkan,'![]()
'Biertje? Moet je er een glas bij? - er zit toch glas omheen hihaho'![]()
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer?"quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heb je wat in je thee? Ja water graag.
Shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer"
- "Hebben jullie ook hoppa thee?"
"Hoppathee???"HOPPATEEEEEEEEEE
Godver SC!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer?"
En ga maar deur!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer!
Gardameer, IJselmeer
SC! Stoppen anders kom ik straks niet meer bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer?"
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whehe heerlijk puberaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb laatst wel een magistrale garp uitgehaald in een restaurant
Als je thee bestelt, krijg je vaak zo'n koffer met alle zakjes/smaken erin...
Ik kwam erachter dat een condoomverpakking exact dezelfde maat heeft, dus die heb ik er tussen gedaan, heel onopvallend bij de juiste kleur...
Jammer dat je nooit de kop kan zien van degene die erna door de theesmaken loopt te browsen en dan opeens een Durex voorbij ziet komen
Mannen worden nooit volwassenquote:
Waar? Dan drink ik daar nooit thee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kwam erachter dat een condoomverpakking exact dezelfde maat heeft, dus die heb ik er tussen gedaan, heel onopvallend bij de juiste kleur...
Jammer dat je nooit de kop kan zien van degene die erna door de theesmaken loopt te browsen en dan opeens een Durex voorbij ziet komen
Hoezo, condoom zit toch ingepakt johquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar? Dan drink ik daar nooit thee.
Godverdommequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou wel van dat soort humorquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik niet suïcidaal ben, tering wat een flauwekul
Klein pubertje dat je ook eigenlijk bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo, condoom zit toch ingepakt joh
Maar was op Kijkduin
Doegie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
Ik ben weg, even zwaaien naar het huis van Lamabal.
Tot later
Ik zwaai terug!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
Ik ben weg, even zwaaien naar het huis van Lamabal.
Tot later
Dansen kun je leren he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Justin
God wat heb ik toch een hoop moves gedaan op deze plaat
snap wel dat ik nog single ben
Maak dáár eens een filmpje vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Justin
God wat heb ik toch een hoop moves gedaan op deze plaat
snap wel dat ik nog single ben
Ik heb dat elke dag, of ik nou over straat loop, in de winkel sta, op kantoor zitquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg broer, ik zit hier als een sukkel te lachen en mijn collega's kijken mij wat vreemd aan
Whehe ook nog in dat bejaardenbolwerkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo, condoom zit toch ingepakt joh
Maar was op Kijkduin
Ik ben niet zo soepel meer als toenquote:
Des te leuker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben niet zo soepel meer als toen
ja prachtigquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe ook nog in dat bejaardenbolwerk![]()
Hoeveel doden zal je op je geweten hebben
"Wat is dit nu weer voor een hip gedoe"quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja prachtig
Die oudjes stoppen het misschien zelfs nog in hun thee![]()
![]()
Was het eentje met een smaakje? Dan hebben ze het vast niet eens doorquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja prachtig
Die oudjes stoppen het misschien zelfs nog in hun thee![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Wat is dit nu weer voor een hip gedoe"
*hangt condoom in de thee
Nee was smaakloos. Pijpen doen ze maar lekker zonder...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het eentje met een smaakje? Dan hebben ze het vast niet eens door
Dat word je verstandigste beslissing van de dag.quote:
Volgens mij weet je het met SC maar nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een gesprek over condoomthee zien gaan.
Denk je alles meegemaakt te hebben
Historisch moment zeg ik je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Het leven zit vol verrassingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zo m'n momentenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het met SC maar nooit.
Ik ga het zekers navertellen aan mijn kleinkinderen.quote:
Tja dat krijg je ervan als je alle technici enzo wegbezuinigt. Amateuristisch gedoe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat gekut met die STER ook altijd.
Ja en dat snap ik nou niet zo goed. Er blijft toch sowieso iemand van de eindregie zitten voor de processing oid? Of zit er nu helemaal niemand meer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan als je alle technici enzo wegbezuinigt. Amateuristisch gedoe.
Top 500 foute platenquote:
grgr Mark Ruttequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan als je alle technici enzo wegbezuinigt. Amateuristisch gedoe.
Volgens mij moeten de DJ's de reclame en alles enzo zelf schuiven. Sirolf of Hole kan daar wel meer over vertellen denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik nou niet zo goed. Er blijft toch sowieso iemand van de eindregie zitten voor de processing oid? Of zit er nu helemaal niemand meer?
Dat moet prima kunnen lijkt mij.. Hele dag voorbereidingstijd voor een paar uurtjes radio..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de DJ's de reclame en alles enzo zelf schuiven. Sirolf of Hole kan daar wel meer over vertellen denk ik.
Klopt, er zit nu geen technici meer bij die vroeger reclame-nieuws-verkeer-reclame deed. Dat moet de DJ van dienst nu geheel zelf doen. Er is nog wel een technicus, maar dat is één technicus voor 5 zenders tegelijk (radio 3-6 en 's nachts ook Radio 2) die in principe alles inplant en niets live zou moeten doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de DJ's de reclame en alles enzo zelf schuiven. Sirolf of Hole kan daar wel meer over vertellen denk ik.
Tja, maar het gaat elke dag wel minimaal één keer fout..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat moet prima kunnen lijkt mij.. Hele dag voorbereidingstijd voor een paar uurtjes radio..
Ah oke, dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is vast niet altijd het geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, er zit nu geen technici meer bij die vroeger reclame-nieuws-verkeer-reclame deed. Dat moet de DJ van dienst nu geheel zelf doen. Er is nog wel een technicus, maar dat is één technicus voor 5 zenders tegelijk (radio 3-6 en 's nachts ook Radio 2) die in principe alles inplant en niets live zou moeten doen.
Zo'n foutje zoals net zou echter ook best een techniek-faalmomentje kunnen zijn, dat STER-systeem is met deze nieuwe opzet aangepast en dat gaat nog niet altijd goed.
Nou, ze hebben een knop 'start STER' waarna er in die centrale ruimte de STER begint te lopen, en ik zag ook Paul herhaaldelijk die knop indrukken net... maar er begon dus geen reclame.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is vast niet altijd het geval.
Meer muziek voor onsquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, ze hebben een knop 'start STER' waarna er in die centrale ruimte de STER begint te lopen, en ik zag ook Paul herhaaldelijk die knop indrukken net... maar er begon dus geen reclame.
Ooit wil ik dat meemaken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
http://www.dailymail.co.u(...)ins-hours-sleep.html
'Dat tentjes
Dank voor de info!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, er zit nu geen technici meer bij die vroeger reclame-nieuws-verkeer-reclame deed. Dat moet de DJ van dienst nu geheel zelf doen. Er is nog wel een technicus, maar dat is één technicus voor 5 zenders tegelijk (radio 3-6 en 's nachts ook Radio 2) die in principe alles inplant en niets live zou moeten doen.
Zo'n foutje zoals net zou echter ook best een techniek-faalmomentje kunnen zijn, dat STER-systeem is met deze nieuwe opzet aangepast en dat gaat nog niet altijd goed.
Ik krijg bekant al angstaanvallen als ik er naar kijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
'Dat tentjes
Dat festival staat nog op mijn verlanglijstje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
'Dat tentjes
Volgend jaar ga ik proberen erbij te zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
'Dat tentjes
Lijkt mij mss ook nog wel wat. 240 euro katsjing!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat festival staat nog op mijn verlanglijstje.
De rij bij de WC houdt me nu al tegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
'Dat tentjes
Valt mee. Rock Werchter is iets van 220euro.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij mss ook nog wel wat. 240 euro katsjing!
Dat zijn geen hippies, maar hipsters.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De rij bij de WC houdt me nu al tegen
Verder, hippies
Wofje is er alquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De rij bij de WC houdt me nu al tegen
Verder, hippies
Nee, ook geen hipstersquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn geen hippies, maar hipsters.
Met je Justin Bieber Ninja edit... ik weet nu wat je normaal onder je copy + paste hebt staanquote:
Ik had hem al uit de broek gehaald. Maar daar heb ik nu ook niets meer aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je Justin Bieber Ninja edit... ik weet nu wat je normaal onder je copy + paste hebt staan
Bustedquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je Justin Bieber Ninja edit... ik weet nu wat je normaal onder je copy + paste hebt staan
Idem hier, zat er verdomme helemaal klaar voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had hem al uit de broek gehaald. Maar daar heb ik nu ook niets meer aan.
Niets zeggen!11!quote:
Kwam de link net ook al tegen. Gaafquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van Glastonbury
'Dat tentjes
Ah mis je me?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen missen, the story of my life.
+1quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen missen, the story of my life.
Jij ook alquote:
Jaquote:
Ja maar ik wil ook wel eens dansen met iemand!quote:
Linkje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
De roze laarsjes zijn in de opruiming![]()
Besteld
Wat stond er eerst danquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alt-J komt ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef henkde_j het volgende:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Die line up gaat ook echt nergens over
Dwergjequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat stond er eerst dan
Ik pas2x in die vent trouwens
Alt-J geilerquote:
Goedgekeurdquote:
Tof!quote:
Maar idd ja, wat een fucking lijstquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef henkde_j het volgende:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Die line up gaat ook echt nergens over
Beste wat je ooit is overkomen in je leven, echt waarquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister zo weinog radio dat ik heel dat Alt-J dus nog nooit heb gehoord
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Totdat Pino er steeds over begon had ik nog nooit van Alt-J gehoord
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister zo weinog radio dat ik heel dat Alt-J dus nog nooit heb gehoord
En de techinici weer IN.. HET.. PAND!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef Sirolf het volgende:
Die STER-computer hè. UIT... HET... RAAAAAAAMMMM!
Zakquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe schoenen op te sturen zonder schoenendoos?
Doos halen bij de supermarkt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe schoenen op te sturen zonder schoenendoos?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik luister al jaren 3FM, maar dat het zo fout ging is echt zelden voorgekomen. Reclameblok, dan weer plaat. Nieuws onderbroken door ster, dan uuropener en dan weer reclame. Heb te doen met Paul Rabbering. Hoop niet dat er sancties voor Paul komen...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik luister al jaren 3FM, maar dat het zo fout ging is echt zelden voorgekomen. Reclameblok, dan weer plaat. Nieuws onderbroken door ster, dan uuropener en dan weer reclame. Heb te doen met Paul Rabbering. Hoop niet dat er sancties voor Paul komen...
quote:
Paul doet nog altijd de hoofdtechniek???quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Sancties voor Paul?
__
Sancties voor de klapmongool die bedacht heeft dat er een centrale STER-serverding moet komen.
Hoofdtechniek? Denk eerder dat Krystl dat bij hem doetquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Paul doet nog altijd de hoofdtechniek???
Die drukt alleen op 'Start STER', wat Sirolf vertelde. Kan hij niks aan doen dat die STER er halvewege mee kapt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De STER wordt ergens anders op het mediapark geregeld. Vorige keer ging het ook al foutquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dan mogen er koppen gaan rollen bij de ster. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
De STER wordt ergens anders op het mediapark geregeld. Vorige keer ging het ook al fout
Schoenen mee naar supermarkt, doos uitzoeken, schoenen in doos. Naar postkantoor, adres + postzegel er op en in de brievenbus mikken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst doos halen bij supermarkt en dan weer terug fietsen om het te versturen?
Alsof ik niets beters te doen heb.
O wacht ik heb idd niets beters te doen.
... en vervolgens halverwege het nieuws uit zichzelf besluit om tóch opeens geluid te gaan maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die drukt alleen op 'Start STER', wat Sirolf vertelde. Kan hij niks aan doen dat die STER er halvewege mee kapt.
Tsja, redelijk fail dat een jock dan niet meer kan ingrijpen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en vervolgens halverwege het nieuws uit zichzelf besluit om tóch opeens geluid te gaan maken.
Daarnaast, eenmaal gestart kan 'ie niet meer gestopt worden...
Haha serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en vervolgens halverwege het nieuws uit zichzelf besluit om tóch opeens geluid te gaan maken.
Daarnaast, eenmaal gestart kan 'ie niet meer gestopt worden...
Praten ze dan ook 500 platen niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:24 schreef Lamabal het volgende:
Foute 500.
Enigste reden dat ik het luister.
Dan is het mischien nog wel te doen, waneer die lui beginnen te praten ben ik al wel klaar met Qquote:
Nee ze praten wel, maar dat valt wel meequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan is het mischien nog wel te doen, waneer die lui beginnen te praten ben ik al wel klaar met Q.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Ze hebben ook echt van die items die allang bij 3 fm langs geweest zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja die leuke Q-music dj's die o zo grappig zijn en die o zo leuke spelletjes bedenken.
hij heeft in ieder geval geen plaat voor z'n kop.quote:
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
HI HA HO! DIE CHICK VAN DE ABN AMRO RECLAME WIL GEWOON HELEMAAL NIET CAMPEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sarcasme. . .quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter?[ afbeelding ]
Ik wil z'n trui!quote:
Jawel, 2 glasplaten hihahoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval geen plaat voor z'n kop.
oh, wacht even
Hoe vaak moet ik het uitleggen dat ik dat niet snap.quote:
oei, dat duurde even voor iemand hem inkoptequote:
ik kom alleen maar Wim Kok tegen bij de plaatselijke AH...quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Katja Schuurman
Heb ik nog naast gestaan toen ik op m'n koffer stond te wachten op SchipholBleek in hetzelfde vliegtuig gezeten te hebben
Elke keer Brainpower - Dansplaat zingen zekerquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kom alleen maar Wim Kok tegen bij de plaatselijke AH...
Oh en verder kom ik Sniper en Roos (oh oh cherso) altijd tegen, want die sporten bij mij op de sportschool en wonen om de hoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kom alleen maar Wim Kok tegen bij de plaatselijke AH...
Mart Smeets is dus ook niet dood.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het uitleggen dat ik dat niet snap.
Dat is best ongepast jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Ik zie regelmatig rouwadvertenties in Comic Sans
onze middelste vroeg aan hem of hij een brood kon aangeven dat te hoog lag voor hemquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke keer Brainpower - Dansplaat zingen zeker?
oepsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:26 schreef henkde_j het volgende:
Net zoals je geen gotisch font gebruikt voor een kinderfeestje
sowieso DWDDquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze middelste vroeg aan hem of hij een brood kon aangeven dat te hoog lag voor hemnou is Wim Kok lang, maar normaal gesproken vragen de grijze mensen juist zelf of iemand iets kan aangeven
Dat vind ik heel vmbo van je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik maakte hele werkstukken in Comic Sans.
En met een WortArt voorblad. Gradient, schaduw, perspectief. Alles aanvinken omdat het kan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik maakte hele werkstukken in Comic Sans.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En met een WortArt voorblad. Gradient, schaduw, perspectief. Alles aanvinken omdat het kan!
Iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En met een WortArt voorblad. Gradient, schaduw, perspectief. Alles aanvinken omdat het kan!
Of een ander grappig plaatje uit de word collectie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef henkde_j het volgende:
En deze niet vergeten te gebruiken
[ afbeelding ]
WordArtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die ook ja, en natuurlijk een onderwerp wat heel breed was en waar je dan maar 5 zinnen over schreef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef henkde_j het volgende:
En deze niet vergeten te gebruiken
[ afbeelding ]
Paaseilandbeelden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of een ander grappig plaatje uit de word collectie.
Nog niemand had zo'n vrolijk stuk over de 2e wereldoorlog geschrevenquote:
Moest je dan niet dat speciale dyslexie font gebruiken? Met verzwaarde letters enz?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest alles in Arial maken ivm dyslexie. No fancy lettertypen voor mij.
elke zomer krijgt de hit die het verdient.quote:
Neuh arial was goed genoeg. En zo zwaar dyslectisch ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moest je dan niet dat speciale dyslexie font gebruiken? Met verzwaarde letters enz?
of was het hitte?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
elke zomer krijgt de hit die het verdient.
Ja blijkbaar, dan wordt het dus echt niet wat dit jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Againzender het volgende:
elke zomer krijgt de hit die het verdient.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dan wordt het dus echt niet wat dit jaar.
Ja je neemt wat harde schijven mee? RAID 0? RAID 1? RAID 5? wat wordt'tquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef Againzender het volgende:
Maar over 2 weken zit ik met mn raid in de zon
RAID 10: redundant en snelheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja je neemt wat harde schijven mee? RAID 0? RAID 1? RAID 5? wat wordt't
Wrijf het er even inquote:
wil je gaan dan?quote:
Ja, mag ik mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |