Vanochtend heerlijke gefaxt precies volgens schemaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met mij. Ik fax niet meer goed
Eet een pond pruimen, dan fax je als nooit tevorenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met mij. Ik fax niet meer goed
Ik faxte altijd heel soepel, maar het blijft haken tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet een pond pruimen, dan fax je als nooit tevoren
Niet fijn... Anders even op die oma weet raad-site kijken, altijd goede tipsquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik faxte altijd heel soepel, maar het blijft haken tegenwoordig
Quttekopquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lapohuntet!-!!1!1111!1!! Open dan niet1111!!!!Q-Music _o_
Leuke jongen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat je Speuld ging zeggen, want ik ken iemand van jouw geboortejaar die in Speuld woont en was bang dat jij het was.
Ja en mensen met borderline zijn levensgevaarlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
Zit er een taboe op het hebben van een burnout of depressie?!
Dit ja. GOEDE MUZIEKJESquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Lapohuntet!-!!1!1111!1!! Open dan niet1111!!!!Q-Music _o_
Voor zichzelf bij tijd en wijle zeker, al kunnen ze anderen ook (onbedoeld) ten gronde richten. Verdomd lastigquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en mensen met borderline zijn levensgevaarlijk
we're under attaQ!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De schuildkelders in! We worden overvallen door Q-music liefhebbers!
Afentoe doen ze dat zekers, maar niet altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor zichzelf bij tijd en wijle zeker, al kunnen ze anderen ook (onbedoeld) ten gronde richten. Verdomd lastig
Ik houd stand als ware fan zijnde. Fuck het hebben van een burnout, depressieve trekken en angstenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De schuildkelders in! We worden overvallen door Q-music liefhebbers!
Gelukkig niet! Al ken ik wel meiden die zich wel altijd zo gedragen. Die hebben het verdomd moeilijk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afentoe doen ze dat zekers, maar niet altijd.
Zal wat zijn als mijn broer zich altijd zo gedroeg.
Ik geloof dat ik een depresziequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
Zit er een taboe op het hebben van een burnout of depressie?!
Spot er maar meequote:
Sorry, ik zit in de flauwe grappenmodusquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Spot er maar mee![]()
Alsof dat mezelf niet goed afgaat. Zelfspot
Ga maar bij Pino zitten dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik zit in de flauwe grappenmodus
Zout nodig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag trek ik je grappen welquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI-HI-HILARISCHquote:
Ik nam net een hap en toen dacht ik het al: "het proefde alsof ik pat at..."quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik nam net een hap en toen dacht ik het al: "het proefde alsof ik pat at..."
Niveautjequote:
Er kan nog veel meer!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niveautje
'alles kan, koffiekan, waterkan,'![]()
'Biertje? Moet je er een glas bij? - er zit toch glas omheen hihaho'![]()
'Nee, doe zo maar, want ik ben ook met de fles grootgebracht'.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niveautje
'alles kan, koffiekan, waterkan,'![]()
'Biertje? Moet je er een glas bij? - er zit toch glas omheen hihaho'![]()
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer?"quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heb je wat in je thee? Ja water graag.
Shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer"
- "Hebben jullie ook hoppa thee?"
"Hoppathee???"HOPPATEEEEEEEEEE
Godver SC!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ee nkeer iets in een restaurant zeggen als ze vragen: "Wat voor smaak thee wilt u meneer?"
- "Hebben jullie ook hoppa thee?"
"Hoppathee???"HOPPATEEEEEEEEEE
En ga maar deur!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer!
Gardameer, IJselmeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |