Homohaat is salonfähig, zeker in Nederland.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over balk in je ogen gesproken...
Godver, als je het zo stelt heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Deze bewering is correct, nochtans. Voorschrift heeft er overduidelijk blijk van gegeven homoseksueel te zijn, en hij heeft geen bèta-opleiding gevolgd, dus 'minderwaardig' is een accuraat adjectief.
Vooral de notes van ex-mod Gray wrs....quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alle notes van iedereen lezen, dat schijnt een aanzienlijk hilarisch voordeel te zijn.
Vroeger had je banmeldtopics. Dan kon je nog terugvinden hoe lang iemand weg was en waarom. Nu moet je maar gewoon de goede ingangen weten en als een wilde gaan DM'en...quote:
Ik doe daar niet hypocriet over. Ik vond hem zeker minderwaardig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klopt, was veel werk, en er was nog een reden...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vroeger had je banmeldtopics. Dan kon je nog terugvinden hoe lang iemand weg was en waarom. Nu moet je maar gewoon de goede ingangen weten en als een wilde gaan DM'en...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zit op FOK! hoor, daar moet je tegen kunnen, zo is het ook... Je moet alleen nooit wat weghalen. Als je dat vaak doet, kost het gewoon je kop, goedschiks met geheven hoofd, of kwaadschiks...
[..]
Ja, klopt bijv. Dr. Nikita.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er komt vieze bruine smurrie uit je muil. Heeft er iemand in je bek gescheten?
Van Mutant01 mag ik mensen niet aanspreken op hun moslim-zijn (overigens een keuze, die religie), maar hij mag op zijn beurt wél Voorschrift aanspreken op zijn homo-zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Homohaat is salonfähig, zeker in Nederland.
Daarom blijft de haatcarrousel vrolijk doordraaien. Ter illustratie deze smiley:quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Mutant_01 mag ik mensen niet aanspreken op hun moslim-zijn (overigens een keuze, die religie), maar hij mag op zijn beurt wél Voorschrift aanspreken op zijn homo-zijn.
Niet dat ik alle uitingen van Voorschrift wil goedpraten, maar krom is het wel. Vooral als dan dezelfde moslims plus aanverwante politiek-correcte kliek ook nog eens op zijn graf komen dansen.
Het lijkt me in dit geval wel degelijk belangrijk. Zeker omdat het niet zomaar een user betreft, maar iemand die een etmaal geleden nog moderator was in NWS; jouw mede-mod nota bene...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef sp3c het volgende:
is ook niet heel erg belangrijk
als je het wil weten kun je het aan de user in kwestie vragen
De reden is niet belangrijk. Als jij voor minderwaardige wordt uitgemaakt ben ik er vrij zeker van dat er minimaal drie pagina's FB-gejank worden gegenereerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik doe daar niet hypocriet over. Ik vond hem zeker minderwaardig.
En de reden geef ik een paar posts later in hetzelfde topic. Wat jij wijselijk niet quote natuurlijk.
Er is een vrij groot verschil. Jij acht mij minderwaardig omdat ik moslim ben. Ik acht VS niet minderwaardig omdat hij homo is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Mutant01 mag ik mensen niet aanspreken op hun moslim-zijn (overigens een keuze, die religie), maar hij mag op zijn beurt wél Voorschrift aanspreken op zijn homo-zijn.
Niet dat ik alle uitingen van Voorschrift wil goedpraten, maar krom is het wel. Vooral als dan dezelfde moslims plus aanverwante politiek-correcte kliek ook nog eens op zijn graf komen dansen.
Prima, maar alleen als we dan ook elke week een irritante user mogen wegstemmen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Jian het volgende:
Goed topic trouwens, ik vind eigenlijk dat er elke week een mod uit moet!
De term 'minderwaardige homo' laat anders weinig aan de verbeelding over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een vrij groot verschil. Jij acht mij minderwaardig omdat ik moslim ben. Ik acht VS niet minderwaardig omdat hij homo is.
bans worden nu eenmaal niet besproken, zelfs niet als het mijn mede mods aangaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me in dit geval wel degelijk belangrijk. Zeker omdat het niet zomaar een user betreft, maar iemand die een etmaal geleden nog moderator was in NWS; jouw mede-mod nota bene...
Fok!-idols? SMS Voorschrift uit naar 8989?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima, maar alleen als we dan ook elke week een irritante user mogen wegstemmen.
Daar valt best wel wat mee te verdienen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Fok!-idols? SMS Voorschrift uit naar 8989?
Vind ik een mooie aanvulling, we worden het wel eens .....quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima, maar alleen als we dan ook elke week een irritante user mogen wegstemmen.
Dat is regelrechte haat. Blijkbaar moet je van een bepaalde zijde komen er ongestraft mee weg te kunnen lopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die eerste aantijging?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een vrij groot verschil. Jij acht mij minderwaardig omdat ik moslim ben. Ik acht VS niet minderwaardig omdat hij homo is.
Als het hier echt zo politiek correct zou zijn, zou jij ook een ban hebben. Dus dat is gewoon onzin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is regelrechte haat. Blijkbaar moet je van een bepaalde zijde komen er ongestraft mee weg te kunnen lopen.
Maar ik maak me er al niet meer druk over. Als ik zie waar dat bepaalde groepje mee wegkomt en hoe hun eeuwige kleutergejank nog serieus genomen wordt, is het wel klip en klaar hoe politiek correct de bende achter de schermen is.
En toch kun je dat op 2 manieren uitleggen en hij gaat de kant kiezen die hem het minst schaadt in deze discussie, maar dat begreep je wel al neem ik aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De term 'minderwaardige homo' laat anders weinig aan de verbeelding over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |