Doe niet zo schijnheilig. VS was geen lieverdje maar het groepje Hyena's dat al tijden liep te azen is minstens net zo fout.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
VS schiet al jaren uit zijn slof... vandaar dat mensen terugschieten.
Dat begrijp ik. Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zit op FOK! hoor, daar moet je tegen kunnen, zo is het ook... Je moet alleen nooit wat weghalen. Als je dat vaak doet, kost het gewoon je kop, goedschiks met geheven hoofd, of kwaadschiks...
Namen noemen lijkt me niet echt nodig.quote:
In maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen, ik stel voor een forum te openen om specifiek de verkiezingen voor de Eindhovense gemeenteraad te bespreken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hoezo ben jij nou weer mod, jij zat op verkiezingstijd... en is het nu nog verkiezingstijd?
Het is wat hé.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hoezo ben jij nou weer mod, jij zat op verkiezingstijd... en is het nu nog verkiezingstijd?
In maart 2014?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
In maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen, ik stel voor een forum te openen om specifiek de verkiezingen voor de Eindhovense gemeenteraad te bespreken.
Hence goudvis & rugslag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?
Wanneer?.
Het wordt gekker en gekker en nog vind men dit normaal...
Remlof is al bijna 2 jaar geen FA meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, ik heb veel gemist dan blijkbaar (dacht dat VS trouwens dubbelmod was op POL en NWS)...
Wist ook niet dat Remlof FA af was........
Anders had ik 'waren' geschreven. Ik kan je nog wel een website met informatie over het vervoegen van werkwoorden naar plaats in de tijd aanraden.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Remlof is al bijna 2 jaar geen FA meer.
MED / Remlof stopt als FA.
Ik vind niet dat de 'crew' zo zou moeten functioneren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
Toch moet ik Voorschrift wel complimenten geven dat hij uit de crew stapt zoals het hoort, met een rel en een ban.
Wat ik bedoel te zeggen het is nu juni 2013... dus eh... tikkeltje vroege kant?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Anders had ik 'waren' geschreven. Ik kan je nog wel een website met informatie over het vervoegen van werkwoorden naar plaats in de tijd aanraden.
Maandje geleden of zo. Garpjes maken zit er niet meer in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?
Wanneer?.
Het wordt gekker en gekker en nog vind men dit normaal...
Hij is er toch uit gemieterd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
Toch moet ik Voorschrift wel complimenten geven dat hij uit de crew stapt zoals het hoort, met een rel en een ban.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
Ik kap dit even af, want het is een bedanktopic voor Voorschrift. Mij valt slechts op hoe vaak hier dubbele standaarden gelden.quote:
Scherpe analyse, chapeau!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen het is nu juni 2013... dus eh... tikkeltje vroege kant?
Je kan alle notes van iedereen lezen, dat schijnt een aanzienlijk hilarisch voordeel te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]![]()
Ik snap überhaupt niet waarom iemand crew zou willen worden. Je moet toch een stevige masochist zijn om al dat gezeik over je heen te willen krijgen. Onbezoldigd nog wel.
Over 48 uur is hij weer terug, hij had een DM van Remlof in FB gezet...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij is er toch uit gemieterd?
Trap onder de kont.... geen 13de maand, geen bonus, kom nooit meer terug
Over balk in je ogen gesproken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met die minderwaardige homo in een SC zitten.
Jamaar, dat is anders. D_G vond overigens dat VS dat wel verdiend had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over balk in je ogen gesproken...
Welnee, dat is allemaal anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze bewering is correct, nochtans. Voorschrift heeft er overduidelijk blijk van gegeven homoseksueel te zijn, en hij heeft geen bèta-opleiding gevolgd, dus 'minderwaardig' is een accuraat adjectief.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alle notes van iedereen lezen, dat schijnt een aanzienlijk hilarisch voordeel te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |