Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemen
Dan ga ik dat filmenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, maar dan moet-ie ook even de gracht inspringen natuurlijk...
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En btw?
Hebben we al een paar notes te pakken?
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik heb er zelfs 1 minder opeens zie ik
Oh ik weet al welke dat was.
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt ze zelf weghalen, denk ik hè?
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het leuk dat je je notes kunt editten, toch?
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik niet gedaan. Is ook niet nodig, ik heb alleen leuke notes
Ja, of je plaatst er 100 bij hè...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Een note editten heb ik nog nooit gedaan, goed idee wel
Maar jij was FA toch? Dus eh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Weet ik schat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan notes wel weghalen, maar voor FA's en A's blijven ze gewoon zichtbaar en die kunnen ze ook terugzetten
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of je plaatst er 100 bij hè....
Krijgen we anders een note?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef 99.999 het volgende:
Maar goed, ga hier maar mee verder in de SC. Dit blijft het FB Topic.
Ik heb er iig nu al 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat...
[..]
Zit je nu naar een note te vissen Ryan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
POL / Verkoper Mein Kampf 'gaat door tot aan de rechter'
Waarom staat dit in POL? Hoort het niet eerder in NWS? Of C&H? Of als je echt diep gaat in TTK of WGR?
Ik zie er geen politiek in. Het is strafrecht.
Ah, sorry. Inderdaad gemist maar de discussie gaat er best aardig. Past op deze manier prima in POL wat ons betreft. Bescheiden branchevervaging is geen ramp.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn vraag stond boven het geneuzel, maar is blijkbaar toch ondergesneeuwd. Dus nog maar even...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |