Daar komt nooit een einde aan dankzij onze glorieuze verzorgingsstaat.quote:
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OK doe dat maar, ik wil wel graag altijd het laatste woord hebben
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?
Origineel niet maar wel gewoondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij komt uit Amsterdam-Noord zeker?.
Als bijbaan tijdens je studie toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisend, modaal lijkt me voorlopig een ambitieus doel.
Amsterdammers in het algemeen denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord, die gasten willen altijd het laatste woord toch?
Nee, daar zit ik momenteel niet op.quote:
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdammers in het algemeen denk ik.
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 1 in huis, ze kunnen goed foeteren, dat weet ik wel...
Ben je al afgestudeerd joh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik momenteel niet op.
Geld maakt niet gelukkig, Ryan.
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel op zijn tijd
Oh de baas is er
Die zag je toch al nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga ik even plassen, doe hem de groeten....
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je al afgestudeerd joh?
Duurt ook niet zo lang meer tegenwoordig hè een universitaire studie...
Ik stop al, collega.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef 99.999 het volgende:
Zo kan ik tussen het geleuter de feedback toch niet meer terugvinden?
Da fuq zeg, dat is wel een FBtje waard, du_ke deed in dezelfde tijd HBO en uni...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, denk dat het me binnen 7,5 jaar gaat lukken.
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen, behalve dan dat deze FB wel een SC lijkt, sjezus.
Dan is dit gewoon de 'ontgroening', beetje de FB bezemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed punt, dan wachten we nu even op het commentaar van Robin hè... de beoogde opvolger van Joac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |