zeiden ze dat echt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haal het toch niet, ik kan beter voor de trein springen
Dan wel waarschijnlijk wel ja, maar ook genoeg jonge biotechnologische bedrijven die gewoon 'casual' zijn.quote:
WTF?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen hbo gaan doen
Dan is hij echt een baasquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sta echt niet raar te kijken als die de volgende keer op TC in pak zit
Jouw psycholoog heeft tenminste nog hoop in je, de mijne heeft het al lang opgegeven.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
etsu; gewoon, ik haal hbo toch nooit dus ik mag wel voor een trein springuh of zo.
nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
f
[..]
WTF?
Kan je niet gewoon bij iemand anders gaan wonen ofzo?
Ik vraag me soms af of Wilders überhaupt wel een diploma heeft gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef chapel24 het volgende:
Ik moest lachen om Wilders vandaag; Een minister maakte een rare opmerking m.b.t. Economische zaken. Waarop wilders vroeg of hij zijn diploma aan het IBN Ghaldoun heeft gehaald
negeer ze danquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nja niet zo letterlijk maar het is echt te triest wat ze allemaal zeggen
ik heb geen eens een psycholoog en dit zijn niet mijn gedachten héquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft tenminste nog hoop in je, de mijne heeft het al lang opgegeven.....
Ja, maar als ik dat zou doen, zou ik dat als grap doen en niet echt voor cras!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: pak dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wel waarschijnlijk wel ja, maar ook genoeg jonge biotechnologische bedrijven die gewoon 'casual' zijn.
it won't workquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen dat het een grap isquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat zou doen, zou ik dat als grap doen en niet echt voor cras!!
Kijken of mijn proef nog een passend pak heeft
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef chapel24 het volgende:
Ik moest lachen om Wilders vandaag; Een minister maakte een rare opmerking m.b.t. Economische zaken. Waarop wilders vroeg of hij zijn diploma aan het IBN Ghaldoun heeft gehaald
Haha, dat weet ik toch joh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb geen eens een psycholoog en dit zijn niet mijn gedachten hé
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik toch joh.
Het was ook niet serieus bedoeld
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef chapel24 het volgende:
waarom moet toto dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je bij maus onderdak regelen toch?
Ach, ze zijn nu in een achterlijke bui. als ik mijn hbo wel haal zoeken ze 't maar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je bij maus onderdak regelen toch?
Picciequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
GVD, hele lelijke foto van mij op de school site
picsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
GVD, hele lelijke foto van mij op de school site
Dat zou ik niet zomaar stellen. Ik zou zelf ook nooit op Wilders stemmen want hij is me veel te fascistisch, maar de PVV heeft ook goede punten hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders zijn diploma bij een pak wasmiddel heeft gekregen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft een Nederlanden geen recht op HBO ofzoiets?
Wat zou je dan wel stemmen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zomaar stellen. Ik zou zelf ook nooit op Wilders stemmen want hij is me veel te fascistisch, maar de PVV heeft ook goede punten hoor.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef Tjacka het volgende:
etsu steek jij ook vingers in je poepert?
nee, alleen in de jouwequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef Tjacka het volgende:
sla je slagquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef nodig het volgende:
WTF volgens mij ken ik die meisjes uit dat programma ik het heb nog nooit gedaan
pvvquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Andere vraag, waar hebben jullie opgestemd dan?
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je havo of mbo 4 hebt. Waar praat jij nu weer over?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Moeilijk, maar ik neig het meest naar D66
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?
Ik twijfelde de vorige keer of het nou diegene wasquote:
Indd, moest veel linkser.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT WE DIT KABINET HEBBEN
Betaal je het zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT WE DIT KABINET HEBBEN
...maar dat wil je zelf ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.
Leuk toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!
Weet ik veel, zie ik eruit als DUO?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?
Ze denken van wel.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?
dat is als je ouders gescheiden zijn volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, je ouders mogen toch niet weigerne te betalen tot je 21ste ofzoiets?
Dat, en als je zooi sloopt geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of gaat dat alleen over basale behoeften?
dat ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is als je ouders gescheiden zijn volgens mij.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens eten, wat leer ik toch veel in deze SC
ik weet t niet precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.
Weet niet hoor, zoiets moest Tcjokkie leren..
Maarja.. sowieso niet ideaal want dan moet je je eigen ouders voor de rechter slepen en dat lijkt me nou ook niet echt tof..
Ja maar das toch alimentatie gewoon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.
Van dat bedrag koopt m'n ma slechts de boodschappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.
Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat weten we hier dus allemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..
Nou nou, doe eens lief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel dan ook niet van die achterlijke gladiole kinderachtige stomme vragen. ktnxbai
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t alleen nogal een domme binnenkomer.
Zaligheid in het Japans.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:26 schreef Zomerwiet het volgende:
Etsu, heeft de naam ''Etsu'' een speciale betekenis dan?
Of is het gewoon random gekozen?
wat is je echte naam danquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Is een vrouwennaam, en dat kwam ik pas later achter.
Wel positief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Is een vrouwennaam, en dat kwam ik pas later achter.
Zo'n stouterd ben je toch niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef xcachet het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mentor over mij te zeiken heeft
Gaan ze over iedereen wat zeggen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef xcachet het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mentor over mij te zeiken heeft
Alleen mijn pener? Haha, bottom!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jouw pener is echt toch? Daar doe ik 't voor.
:/quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jouw pener is echt toch? Daar doe ik 't voor.
Neuquote:
mij in het speciaal natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaan ze over iedereen wat zeggen dan?
quote:
quote:
quote:
quote:
Jawel, ik snap hem prima, jij bent de bottom.quote:
hoi nodigquote:
Ik KAN geen bottom zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, ik snap hem prima, jij bent de bottom.
quote:
Gaat ze je helemaal afzeiken zekerquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu
[..]
mij in het speciaal natuurlijk
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
joepie, oorlog omdat ik m'n bek eens los trek
wat zei je danquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
:Squote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat ik ze wil bedanken voor het wantrouwen in mij.
Herkenbaar!quote:
watskeburt dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ben jij niet helemaal lekker ofzo?quote:
ik mag geen hbo gaan doen, want ik faal in alles, ik zal nooit iets halen voordat zij dood zijn, dat is wat ze zeggen.quote:
tjaquote:
Echt hard rammen dus, got it.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn anus is dichtgenaaid na de laatste keer.
ROKIEJJ WAAROM LIKETE JIJ MIJN STATUS?quote:
Ah bah. Nee man, altijd even netjes handjes wassen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Alleen gaan deze viezeriken vervolgens met de bacteriën van hun snikkel hun maaltijd nuttigen.
#Jaloersquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij niet helemaal lekker ofzo?
dat zeg je toch niet zo maar debiel
welnee joh dat bedoelen ze vast nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik mag geen hbo gaan doen, want ik faal in alles, ik zal nooit iets halen voordat zij dood zijn, dat is wat ze zeggen.
[..]
tja
Ik lik graag. Welke status precies?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ROKIEJJ WAAROM LIKTE JIJ MIJN STATUS?
Dude, je lul is schoner dan je handen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Alleen gaan deze viezeriken vervolgens met de bacteriën van hun snikkel hun maaltijd nuttigen.
die editquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik lik graag. Welke status precies?
nee niet gezien en neequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Etsu het volgende:
LB heb je mn foto met pak gezien en zou je me doen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Etsu het volgende:
dat is precies hoe mijn ma het zegt, en geloof me, ze meent 'tquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
welnee joh dat bedoelen ze vast niet
er zitten hier mensen die hier komen posten voor hun plezierquote:
Niet doen plsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat is precies hoe mijn ma het zegt, en geloof me, ze meent 'tze hebben 0 vertrouwen in me en als ik nu voor een trein spring boeit het ze ook niks.
schattie, als je even ergens anders moet zijn, mag je wel even bij mij logeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat is precies hoe mijn ma het zegt, en geloof me, ze meent 'tze hebben 0 vertrouwen in me en als ik nu voor een trein spring boeit het ze ook niks.
uhh ja wel hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan niet dromen over mensen die je nog nooit hebt gezien
ja en neequote:
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.quote:
Ze krijgen gewoon een grote bek terug of ik negeer ze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
schattie, als je even ergens anders moet zijn, mag je wel even bij mij logeren.
Daar geloof ik niks van!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh ja wel hoor
ik had een addoratietopic voor je gemaakt en arachide sloot hem niet
pas maar op dat je t huis niet wordt uitgezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.
[..]
Ze krijgen gewoon een grote bek terug of ik negeer ze.
in zo'n situatie was ik na je toegekomenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
negeren helpt iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.
[..]
jammer zegquote:
liefquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
in zo'n situatie was ik na je toegekomen
Pas maar op, want straks zit je moeder weer in je geschiedenis te neuzenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pas maar op, want straks zit je moeder weer in je geschiedenis te neuzen
ja man keihard aan het huilen nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.
Doodsbedreiging.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zitten hier mensen die hier komen posten voor hun plezier
die willen niet dat jij dit topic komt vervuilen met je aids
val van een steiger ofzo af man
tissue nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja man keihard aan het huilen nu
nee hoorquote:
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilen
nee hoor want ik heb rez alquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef nodig het volgende:
[..]
nee niet doodquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet dood
al je vingers mag je wel breken
dan moet etsu je trekken. en dan zal je liever dood zijn denk ik
U kunt weer doorlopen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet dood
..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet dood
hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn status dat ik mijn geschiedenis cijfer niet heb verbeterd naar een 7
als je van een steiger valt ga je dood?quote:
hou maar op gastquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet dood
Zolang je maar voldoende staat, toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn status dat ik mijn geschiedenis cijfer niet heb verbeterd naar een 7
eet smakelijkquote:
Posten!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij net op whatsapp stuurde
Ja sorry, een vriend van me is daardoor overleden. Dus ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
als je van een steiger valt ga je dood?
[..]
hou maar op gast
gecondoleerd manquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja sorry, een vriend van me is daardoor overleden. Dus ja.
nee moest een 7 hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Zolang je maar voldoende staat, toch?
'Etsu? Ik moet je iets bekennen.'quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Etsu? Ik moet je iets bekennen.'
'Wat?'
'Ik vind je leuk. Ik wil je meeten. Maar dat mag je echt niet zeggen in de SC, ik wil niet dat ze weten dat ik iets voor je voel aangezien ik mijn reputatie omhoog moet houden.'
'Zolang jij maar bottom bent, wil ik onze relatie wel een kans geven.'
'Is goed. Hou van jou. xx'
Zoiets.
[..]
'Wat?'
'Ik vind je leuk. Ik wil je meeten. Maar dat mag je echt niet zeggen in de SC, ik wil niet dat ze weten dat ik iets voor je voel aangezien ik mijn reputatie omhoog moet houden.'
Zoiets.
zoiets zei hij ook tegen mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Wat?'
Zoiets.
[..]
'Wat?'
Zoiets.
Is al 4 jaar geleden hoor. Heb een hele tijd steigerfobie gehad.. Nu niet meerquote:
Met de nadruk op 'zoiets'quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Wat?'
Zoiets.
Nee hoor. Ik weet 't niet precies uit m'n hoofd. Tel zit aan oplader.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zoiets'
Volgens mij stond er heel iets anders.
Eten was meh.
Gewoon aan de hond geven danquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'zoiets'
Volgens mij stond er heel iets anders.
Eten was meh.
Wat een grafkop trek je daarquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Etsu het volgende:
trots op jequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is al 4 jaar geleden hoor. Heb een hele tijd steigerfobie gehad.. Nu niet meer
blijkbaar biquote:
quote:
Nee ik gaf het grootste deel aan mijn moederquote:
Ooh, ook lekker natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik gaf het grootste deel aan mijn moeder![]()
Ze neemt het morgenochtend op haar brood als het 'lekker' koud is..
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:45 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt, kan hij ook niets aan doen.
Is niet raar. Het is gewoon nieuw voor je, even wennen, komt wel goed.quote:
[..]
'Wat?'
Zoiets.
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijstquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dus je blijft zitten? Of is er nog iets van hoop?
Ik denk dat jij dat heel goed kan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, moet ik het anders uit mijn hoofd uit gaan leggen?
Dan heb je een redelijk hoog nerdgehalte voor een fokkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijst
Jij bent degene die dit plaatje mooi vondquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spatieloos rukt op die wikipagina's, kan toch? Laat die jongen lekker.
Zou fijn zijn als het plaatje ook werkte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent degene die dit plaatje mooi vond
Ik niet
stiekem wist ik het allang al hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet raar. Het is gewoon nieuw voor je, even wennen, komt wel goed.
Ik kan me ook niet inleven in niet versatile homo's, maar ze zijn er gewoon, punt.
Sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als het plaatje ook werkte.
niet met vmboquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dan heb je een redelijk hoog nerdgehalte voor een fokker
Met vmbo is niets mis!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
niet met vmbo
zit onder het gemiddelde hier
Bij ons is 6,5 al wel een 7. Weet niet of dat voor examens ook geldt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijst
ik zes zessen. idontcare. niemand die er naar kijkt laterquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
ik sta 2 (!!) 6jes op mn eindlijst
Lozer!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
ik sta 2 (!!) 6jes op mn eindlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Mijn schoolexamen was een 6,4 dus had een 6,6 nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons is 6,5 al wel een 7. Weet niet of dat voor examens ook geldt.
:SSSSSquote:
Het lijkt me wel irritant als man dat je je eigen penis zo moet vasthouden omdat 'ie in de weg zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent degene die dit plaatje mooi vond
Ik niet
je bent zelf internetquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Gehaat op internet doet me werkelijk niets
valt meequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me wel irritant als man dat je je eigen penis zo moet vasthouden omdat 'ie in de weg zit.
Volgens mij hoeft dat niet? Maar zit hij gewoon te fappenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me wel irritant als man dat je je eigen penis zo moet vasthouden omdat 'ie in de weg zit.
Volgens mij doet hij daar andere dingen mee...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
[..]
dan moet je hem toch alsnog vasthoudenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet? Maar zit hij gewoon te fappen
Maar toch een mooie cijferlijst heb je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn schoolexamen was een 6,4 dus had een 6,6 nodig
Als hij wil fappen ja, maar als hij hem los laat gebeurt er toch niks ergs?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
dan moet je hem toch alsnog vasthouden
Ben jij nou overgegaan of niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar toch een mooie cijferlijst heb je.
Beter dan die van mij
Hoe ziet die van jou eruit dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar toch een mooie cijferlijst heb je.
Beter dan die van mij
Dat is gewoon win-winquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
Waarom zou je jezelf moeten bevredigen als je genomen wordt door een ander
Waar kun je dat zien dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
5
Weet alleen niet of ik er eerst 4 of 5 had :/
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
5
Weet alleen niet of ik er eerst 4 of 5 had :/
Stomme LBquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bericht met dat plaatje is verwijderd.
Lijkt mij niet nee, maar zit wel een beetje in de weg. Toch. Aangezien je natuurlijk niet geheel stil ligt tijdens de seks, lijkt het me niet echt fijn als 'ie gewoon erbij hangtquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als hij wil fappen ja, maar als hij hem los laat gebeurt er toch niks ergs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |